P RAKTICKÉ ČINNOSTI Hydroponie Vypracoval: Lukáš Karlík.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výuková centra Projekt č. CZ.1.07/1.1.03/
Advertisements

Kompostování Vyrobila g2.
Pracovní činnosti 7 Péče o pokojové rostliny
VÝŽIVA – základní složky potravy
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Mgr. Ilona Sadílková Materiál: VY_52_INOVACE_PV18.05 Téma: Chemické značky.
Číslo projektu:  CZ.1.07/1.5.00/ Název VM: Hnojiva anorganická Kód VM:
Didaktické testy pro ověřování znalostí
Atom Molekula Iont RZ
CHEMICKÝ KUFR Téma: Prvky
Celer.
Úvod od biochemie biochemii lze rozdělit na popisnou a dynamickou
ROSTLINA SE TÍSNÍ V KVĚTINÁČI? NE NEPŘESAZUJEME ANO PRŮMĚR KVĚTINÁČE JE VĚTŠÍ NEŽ 25cm VYMĚNÍME VRCHNÍ VRSTVU ZEMINY NE ANO MÁ ROSTLINA VÍCE NARŮST ? PŘESAZUJEME.
MINERÁLNÍ PRVKY.
Minerální výživa VY_32_INOVACE_3.1.Bi1.08/Li
Pěstujeme a přesazujeme pokojové rostliny
Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5 EU peníze školám registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Autor:Bc. Zdeňka Sîrbu Zpracováno:
MRKEV OBECNÁ Daucus carota.
Biogenní prvky.
Pěstování akvarijních rostlin
Metabolismus rostlin.
Šablona III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_NAV_283 Ročník: 2.
Hnojiva, pesticidy Materiál byl vytvořen v rámci projektu
Autor:Mgr. Jitka Hříbková Číslo DUMu:Pě8 - 3 Datum ověření ve výuce: Téma: Výživa půdy - kompost Tématický okruh: Půda Vzdělávací obor: Pěstitelství.
K čemu jsou soli užitečné – hnojiva, keramika, pesticidy, prací prostředky Chemie 9. ročník Základní škola Benešov, Jiráskova 888 Ing. Jitka Moosová.
HYDROPONICKÉ PĚSTOVÁNÍ ROSTLIN Vypracovala: Bečvářová, Hudcová.
Hydroponické pěstování rostlin Adriana Javůrková, Nikola Bajerová, Emílie Zárubová, Sára Bendová.
Obrázek č. 1: Sea Hawk Hotel and Resort Fukuoka, Japonsko, obrázek je převzat od: C OOPER (2003) Obrázek č. 2: Sea Hawk Hotel and Resort Fukuoka, Japonsko,
Projekt:OP VK Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Autor:Mgr. Alena Přibíková Číslo DUM:Pě Datum ověření ve výuce: Ročník:7.
Ověřování základních znalostí z chemie
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Lenka Knotková. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
„JAKO RYBA VE VODĚ“ EXPERIMENT TŘÍDY KVINTA A – SKUPINA „VÁPNÍK“
P RAKTICKÉ ČINNOSTI Přídatné živiny Vypracoval: Lukáš Karlík.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Jiří Hajn Název DUM: VY_32_Inovace_ – Procvičování prvků Název sady: Chemie – 8. ročník Číslo projektu:
MAKROELEMENTY (2. část) Předmět Pěstování rostlin Obor Agropodnikání.
Projekt:OP VK Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Autor:Mgr. Alena Přibíková Číslo DUM:Pě7 - 3 Datum ověření ve výuce: Ročník:7.
Projekt:OP VK Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Autor:Mgr. Alena Přibíková Číslo DUM:Pě Datum ověření ve výuce: Ročník:9.
Název SŠ:VOŠ, SPŠ automobilní a technická Autor:Chaloupka Jiří Název:Krabička Tematická oblast:Ruční zpracování kovů Ročník:1. r očník obor automechanik.
P RAKTICKÉ ČINNOSTI Nástroje na ruční obrábění kovu Vypracoval: Lukáš Karlík.
Hnojiva aneb přikrmování rostlin. Rozdělení hnojiv a) podle skupenství pevná hnojiva kapalná hnojiva b) podle působení na rostliny přímá hnojiva – obsahují.
P RAKTICKÉ ČINNOSTI Ruční elektrické pily Vypracoval: Lukáš Karlík.
P RAKTICKÉ ČINNOSTI Brambory Vypracoval: Lukáš Karlík.
NETRADIČNÍ PLODINY Natálie Jermanová 2014 ©. Pohanka Popis: jednoletá a vytrvalá bylina má bílé a růžové květy v českých zemích se začala pěstovat od.
Projekt do biologie a chemie. VODĚNKA - DUSÍK EXPERIMENT – JAKO RYBA VE VODĚ  DEN 1. – ZAKLÁDÁNÍ EXPERIMENTU  DEN 9. – KONTROLA  DEN 12. – KONTROLA.
Chemické prvky. Chemický prvek Je látka, která se skládá z atomů, které mají stejné protonové číslo Z. Např.: prvek s názvem síra je z atomů, které mají.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY-32-INOVACE-510 Trávníky – zahradní údržba Název školy Masarykova střední škola zemědělská a Vyšší.
NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou, Smetanova 123 AUTOR: Mgr. Václava Horniková NÁZEV: VY_32_INOVACE_111_Pokojové a okrasné rostliny.
Průmyslová hnojiva. s rozvojem zemědělství postupně přestalo postačovat použití statkových hnojiv => rozvoj výroby průmyslových hnojiv dodávají do půdy.
Základní znaky a rozmanitost života Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Radomír Hůrka. Dostupné z Metodického portálu
Dusík a potos. = bezpůdní pěstování rostlin  Charakteristické je pěstování v lehce prostředí s lehce stravitelnými živinami – v roztoku  Půda přináší.
Zelenina Vypracoval: Lukáš Karlík
Kompostování Vyrobila g2.
Mléčné výrobky. Vejce Vypracoval: Lukáš Karlík
PEDOSFÉRA VY_32_INOVACE_23_464
Projekt: OP VK Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor:
Luštěniny Vypracoval: Lukáš Karlík
ÚVOD DO VÝŽIVY ROSTLIN DĚLENÍ ŽIVIN Z POHLEDU ROSTLINY
Projekt: OP VK Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor:
Jako ryba ve vodě Kopřiva africká.
EKOLOGICKÝ PŘÍRODOPIS Tématický celek: NEŽIVÁ PŘÍRODA
Vlastnosti kapalných látek Vypracoval: Lukáš Karlík
Působení ekologických faktorů
Šíření světla Vypracoval: Lukáš Karlík
HYdroponie.
Atomy a molekuly. Vypracoval: Lukáš Karlík
Ohnisková vzdálenost čoček Vypracoval: Lukáš Karlík
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Rozdělení prvků Různé pohledy Podle obsahu v organismu
Rozmnožování pokojových rostlin řízkováním Vypracoval: Lukáš Karlík
Poznávačka horniny Aneta Gobernacová 9.A.
Nádobová hydroponie.
Transkript prezentace:

P RAKTICKÉ ČINNOSTI Hydroponie Vypracoval: Lukáš Karlík

C O JE HYDROPONIE ? Pěstování rostlin v živných roztocích, tedy mimo zeminu. Pravá hydroponie spočívá v nasycování sterilních substrátů (štěrk, různé drtě, plstě, písek) živnými roztoky. Rostliny lze pěstovat přímo v živných roztocích nebo jimi nasyceném mechu či rašelině.

Ž IVNÉ ROZTOKY Musí obsahovat všechny základní rostlinné živiny, tj. dusík, fosfor, draslík, vápník, hořčík, síru, železo a nesmí chybět nejdůležitější stopové prvky. Pro základní potřeby postačí vyráběné hydroponické tablety Hydropex, které rozpustíme ve vodě dle přiloženého návodu.

H YDROPONICKÉ NÁDOBY

Z ALOŽENÍ HYDROPONICKÝCH ROSTLIN Lze přesadit z normálního květináče. Rostlinu vyjmeme, očistíme od zeminy, opláchneme kořeny vlažnou vodou. Poškozené kořeny odstraníme, aby později nezahnívaly. Nejdelší kořeny provlékneme kořeny otvory vložky. Na dno vnitřní vložky položíme vrstvičku mechu a zasypeme křemennou drtí. Do vnější nádoby dáme nejprve čistou vodu tak, aby voda sahala 2 – 3 cm pod vnitřní vložku.

ÚDRŽBA HYDROPONICKÝCH ROSTLIN Po 3 týdnech vodu vyměníme za živný roztok. Živný roztok vyměňujeme za 3 – 4 týdny. Při každé výměně živný roztok vyměníme na 2 – 3 dny za čistou vodu, a poté jej doplníme živným roztokem.