VY_32_INOVACE_Čp.16.06 1 z 1 Jak se oblékáme během roku? Mgr. Pavlína Šantrochová Základní škola a Mateřská škola pro tělesně postižené, Liberec, Lužická.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Podstatná jména- zvířata na dvorku
Advertisements

Podstatná jména STROM, KEŘ
Téma: Určování oxidačních čísel
JAK MLUVÍ ZVÍŘATA II. Bc. Jana Vaňkátová
JAK MLUVÍ ZVÍŘATA Bc. Jana Vaňkátová
Pohyby Země VY_32_INOVACE_Ze z 2
Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR.
Tropické deštné lesy VY_32_INOVACE_Ze z 2
KVETE A VONÍ VY_32_INOVACE_Čt z 1
VY_32_INOVACE_Čt z 1 PLAVE KOPE Bc. Zuzana Uhrinová Základní škola a Mateřská škola pro tělesně postižené, Liberec, Lužická 920/7, příspěvková.
Severní Afrika VY_32_INOVACE_Ze z 2
Austrálie a Oceánie orientace na mapě VY_32_INOVACE_Ze z 2
Příbuzná slova k vyjmenovaným slovům po:
Z Vyjmenovaná slova po VY_32_INOVACE_Čj z 2
Procvičování vyjmenovaných slov po
Procvičování vyjmenovaných slov po
Procvičování vyjmenovaných slov po
Afrika – státy Guinejského záliv
Afrika orientace na mapě VY_32_INOVACE_Ze z 2
Amerika orientace na mapě VY_32_INOVACE_Ze z 2
ICT VL Pískovcové útvary ČR 4.R
L Vyjmenovaná slova po VY_32_INOVACE_Čj z 2
Název školy Základní škola a Mateřská škola Ploskovice, p.o., okr. Litoměřice Číslo projektuCZ.1.7/1.4.00/ Název projektu „Zlepšení kvality vzdělávání.
VY_32_INOVACE_Čj z 2 Procvičování vyjmenovaných slov po Mgr. Jana Michálková Základní škola a Mateřská škola pro tělesně postižené, Liberec, Lužická.
Hlava - obličej VY_32_INOVACE_Čp z 1
Procvičování vyjmenovaných slov po
VY_32_INOVACE_Čj z 2 Vyjmenovaná slova po Mgr. Jana Michálková Základní škola a Mateřská škola pro tělesně postižené, Liberec, Lužická 920/7, Příspěvková.
VY_32_INOVACE_Čp z 1 Hlava – nos Mgr. Pavlína Šantrochová Základní škola a Mateřská škola pro tělesně postižené, Liberec, Lužická 920/7, příspěvková.
Pexeso lidské tělo VY_32_INOVACE_Čp z 1
VY_32_INOVACE_Čj z 2 Vyjmenovaná slova po Mgr. Jana Michálková Základní škola a Mateřská škola pro tělesně postižené, Liberec, Lužická 920/7, příspěvková.
VY_32_INOVACE_Čj z 2 Vyjmenovaná slova po Mgr. Jana Michálková Základní škola a Mateřská škola pro tělesně postižené, Liberec, Lužická 920/7, příspěvková.
VY_32_INOVACE_Čp z 1 Hlava - pusa Mgr. Pavlína Šantrochová Základní škola a Mateřská škola pro tělesně postižené, Liberec, Lužická 920/7, příspěvková.
V Vyjmenovaná slova po VY_32_INOVACE_Čj z 2
Ruce - paže VY_32_INOVACE_Čp z 1
VY_32_INOVACE_Čj z 2 Vyjmenovaná slova po Mgr. Jana Michálková Základní škola a Mateřská škola pro tělesně postižené, Liberec, Lužická 920/7, příspěvková.
Procvičování vyjmenovaných slov po
Jídlo a chuť VY_32_INOVACE_Čp z 1
VY_32_INOVACE_Čp z 1 Hlava - uši Mgr. Pavlína Šantrochová Základní škola a Mateřská škola pro tělesně postižené, Liberec, Lužická 920/7, příspěvková.
Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
VY_32_INOVACE_13_Čtení s využitím alternativních metod - oblečení (SADA ČÍSLO 4)
Opakování vyjmenovaných slov po B
VY_32_INOVACE_Čp z 1 Hlava - oči Mgr. Pavlína Šantrochová Základní škola a Mateřská škola pro tělesně postižené, Liberec, Lužická 920/7, příspěvková.
VY_32_INOVACE_Čp z 1 Hlava - vlasy Mgr. Pavlína Šantrochová Základní škola a Mateřská škola pro tělesně postižené, Liberec, Lužická 920/7, příspěvková.
VY_32_INOVACE_Čj z 1 Vyjmenovaná slova po Mgr. Jana Michálková Základní škola a Mateřská škola pro tělesně postižené, Liberec, Lužická 920/7, příspěvková.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Brabcová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
S Vyjmenovaná slova po VY_32_INOVACE_Čj z 1
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Brabcová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Anotace: Podzim – viditelné proměny, co dělá člověk na podzim Autor: Mgr. Renata Hacaperková Jazyk: český Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Očekávaný.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Pardubice - Spořilov AUTOR : Hana SlavíkováNÁZEV : VY_22_INOVACE_CIZÍ JAZYK_34. ClothesTÉMA :ClothesČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.4.00/
OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST ŠABLONY PRO STŘEDNÍ ŠKOLY I ZLEPŠOVÁNÍ PODMÍNEK PRO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH I 21. října 2011.
VY_32_INOVACE_Čp z 1 Č í slo š ablony: Jak si žije strom po celý rok? Mgr. Pavlína Šantrochová Základní škola a Mateřská škola pro tělesně postižené,
VY_32_INOVACE_Čp z 1 Rok v lese Mgr. Pavlína Šantrochová Základní škola a Mateřská škola pro tělesně postižené, Liberec, Lužická 920/7, příspěvková.
Projekt,,Šablony v SZŠ Příbram“ OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST 1.5 Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Projekt je.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
VŠICHNI MÁME STEJNOU CESTU
CZ.1.07/1.4.00/ číslo a název klíčové aktivity III/2
CZ.1.07/1.4.00/ číslo a název klíčové aktivity III/2
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
POSLOUPNOST OBLÉKÁNÍ od spodků ke svrškům….
Název školy: Speciální základní škola,Louny, Poděbradova 640,příspěvková organizace Autor: Mgr.TAŤÁNA RADIMSKÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_05_III.Vu_ZIMNÍ.
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_18_SLOVA_NADRAZENA_PODRAZENA_SOURADNA
POŘADÍ V OBLÉKÁNÍ sebeobsluha.
Autor: Mgr. Eva Procházková Název : VY_22_INOVACE_18_Oblečení
ROČNÍ OBDOBÍ Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
VY_32_INOVACE_213 Tomáš Nový šestý krajinná sféra
Projekt:. Pomoc škole a žákům, registrační číslo projektu CZ /1
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_68_PRV1
Roční období – znaky, svátky a tradice
Transkript prezentace:

VY_32_INOVACE_Čp z 1 Jak se oblékáme během roku? Mgr. Pavlína Šantrochová Základní škola a Mateřská škola pro tělesně postižené, Liberec, Lužická 920/7, příspěvková organizace Číslo šablony: Ročník: VIII. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Byl uskutečněn z prostředků grantového projektu OPVK.

Škola: Základní škola a Mateřská škola pro tělesně postižené, Liberec, Lužická 920/7, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: Kvalita, interaktivita a kreativita (KIK) Název šablony: Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název výukového materiálu: Jak se oblékáme během roku Autor výukového materiálu: Mgr. Pavlína Šantrochová Datum (období), ve kterém byl vzdělávací materiál vytvořen: Stupeň a typ vzdělávání: základní vzdělávání – speciální I. Vzdělávací obor a tematický okruh: např. Člověk a příroda Ročník, pro který je výukový materiál určen: VIII. Druh učebního materiálu: prezentace Anotace: Prezentace slouží k seznámení žáků interaktivním způsobem se změnami v přírodě v závislosti na střídání ročních období. Přibližuje změny oblékání, které jsou pří změnách počasí. Klíčová slova: oblečení, roční období, počasí, spodní prádlo, pláštěnka Druh interaktivity: kombinovaná

Jaro

Léto

Podzim

Zima

Oblékni si panenku Znovu Konec

Metodický postup: Hodina: Člověk a příroda – Jak se oblékáme během roku? Čas: 30 minut 3. snímek - seznámení s názvem hodiny Jak se oblékáme během roku? 4. snímek – Jaro - žák popíše, co vidí na obrázku – jak se holčička obléká na jaře - postupně uvidí, co si oblékne – punčochy, triko, boty, sukně 5. snímek – Léto - žák popíše, co vidí na obrázku – jak se holčička obléká v létě - postupně uvidí, co si oblékne – šaty, sandále, triko, kraťasy, sukně, klobouk, kabelka 6. snímek – Podzim - žák popíše, co vidí na obrázku – jak se holčička obléká na podzim - postupně uvidí, co si oblékne – punčochy, triko, kalhoty, boty, svetřík, pláštěnka, holínky, deštník 7. snímek – Zima - žák popíše, co vidí na obrázku – jak se holčička obléká v zimě - postupně uvidí, co si oblékne – ponožky, triko, kalhoty, svetr, kabát, zimní boty, šála, rukavice, kulich 8. snímek - opakování -žák popíše, co vidí na obrázku – závěrečné opakování, porovnání všech obrázků– hledání a popsání rozdílů 9. snímek – oblékni si panenku - žák si může prakticky vyzkoušet oblékání panenky, učitel zadává počasí, do kterého má žák panenku obléknout

Zdroje: Snímky 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 – © Pavlína Šantrochová