Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/34.0048 Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
NÁHRADA MZDY PŘI DOČASNÉ PRACOVNÍ NESCHOPNOSTI VY_32_INOVACE_16_1_5 NÁHRADA MZDY PŘI DOČASNÉ PRACOVNÍ NESCHOPNOSTI Autor: Ing. Jana Rauscherová CZ.1.07/1.5.00/
Advertisements

Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
VÝPOČET ČISTÉ MZDY VY_32_INOVACE_12_1_5 VÝPOČET ČISTÉ MZDY Autor: Ing. Jana Rauscherová Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace Gymnázium a Střední.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
HRUBÁ MZDA VČETNĚ PŘÍPLATKŮ VY_32_INOVACE_14_1_5 HRUBÁ MZDA VČETNĚ PŘÍPLATKŮ Autor: Ing. Jana Rauscherová CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná.
Název školy: ZŠ A MŠ ÚDOLÍ DESNÉ, DRUŽSTEVNÍ 125, RAPOTÍN Název projektu: Ve svazkové škole aktivně - interaktivně Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
CZ.1.07/1.4.00/ "Učíme se moderně" Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Číslo projektu MŠMT: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_62_FINANCNIGRAMOTNOST_08_01_banky a jejich služby Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa,
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
HRUBÁ MZDA VČETNĚ NÁHRAD VY_32_INOVACE_15_1_5 HRUBÁ MZDA VČETNĚ NÁHRAD Autor: Ing. Jana Rauscherová CZ.1.07/1.5.00/ Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Název školy: ZŠ a MŠ Březno Autor: Jaroslava Pilná Název: VY_32_INOVACE_28_HLEDANI CISEL Téma: Hledání čísel Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Anotace:
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Škola pro 21. století
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Sčítání do 20 s přechodem přes desítku
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
Volně žijící zvířata – rybník, potok
(2a2 – b) . (-5a) 3a . (4a + 5) (2x + 3y) . (5x – 4y)
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Přesmyčky s VS po S Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
MATEMATIKA Dělitel a násobek přirozeného čísla.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
  Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
Dělení se zbytkem VY_32_INOVACE_54_Deleni_se_zbytkem
Křížovky s VS po S II. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Přesmyčky s VS po L Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Sčítání desetinných čísel
Kritéria dělitelnosti
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Násobení čísly 10 a 100 VY_32_Inovace_14TK-1 Mgr
Projekt v rámci vzdělávacího programu VZDĚLÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST ŠABLONA ČÍSLO: III/2 NÁZEV: INOVACE A ZKVALITNĚNÍ VÝUKY PROSTŘEDNICTVÍM ICT PŘEDMĚT:
Zlomky Část celku VY_42_INOVACE_20_01.
Sada 2 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Závěrečné opakování VY_32_Inovace_20TK-1 Mgr
Název školy: Gymnázium, Roudnice nad Labem, Havlíčkova 175, příspěvková organizace Název projektu: Moderní škola Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_02_Zlomky
OBSAH KRUHU VY_42_INOVACE_15_02.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Sada 2 Člověk a jeho svět MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_06_Hra 3 TEMA: Hra 3
Vnitřní a vnější úhly v trojúhelníku
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Autor : Mgr. Venuše Nováková Název materiálu:
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Zlomky – opakování učiva 5. ročníku
MATEMATIKA Lineární rovnice - procvičování.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Transkript prezentace:

Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková organizace Pracujeme s násobky a děliteli Autor: Mgr.Ivana Popelková VY_32_INOVACE_3_2_3

2 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr.Ivana Popelková VY_32_INOVACE_3_2_3 Zpracovala : Mgr.Ivana Popelková

3 Rozhodni, zda platí daná tvrzení, pokud ano, klikni na A, pokud ne, klikni na N: 1. Číslo 28 je sedminásobek čísla 4 2. Číslo 120 je násobek čísla Číslo 6 je dělitelem čísla Číslo 11 je dělitelem čísla Číslo 8 je dělitelem čísla Číslo 180 je dvacetinásobek čísla Číslo 560 je osmdesátinásobek čísla 70 AN AN AN AN A N A N AN / / / / / / /

4 N Á S O B E K 1. A 2. N 3. N 4. A 5. A 6. N 7. N

5 Doplň slova dělitelem nebo násobkem tak, aby daná tvrzení byla pravdivá: 1. Číslo 9 je dělitelem čísla Číslo 9 je násobkem čísla 3 3. Číslo 16 není dělitelem čísla 4 4. Číslo 16 je násobkem čísla 8 5. Číslo 100 je násobkem čísla Číslo 100 není násobkem čísla Číslo 63 není dělitelem čísla 7

6 1.Najdi všechna čísla větší než 20 a menší než 40, která mají pouze samozřejmé dělitele. 2.Vypiš všechny dělitele čísla, které je polovinou součtu všech výše hledaných čísel , 2, 3, 4, 5, 6, 10, 12, 15, 20, 30, 60

7 Čím by mohla být zajímavá čísla, která vzniknou jako: 1. součet patnáctinásobku čísla 20 a pětinásobku čísla rozdíl čtyřnásobku čísla 25 a šestinásobku čísla 8 3. rozdíl pětinásobku čísla 18 a trojnásobku čísla součet třicetinásobku čísla 40 a šestnáctinásobku čísla 50

8 365 počet dní v nepřestupném kalendářním roce 52 počet týdnů v roce 12 počet měsíců v roce ?

9 Z čísel 1,2,3,4,5,8,12,20,32,48,60,100 vypiš všechna ta, pro která platí: 1. jsou děliteli čísla jsou násobky čísla 4 2. jsou násobky čísla jsou děliteli čísla 48 1,2,4,5,20 20,60,100 4,8,12,20,32,48,60, 100 1,2,3,4,8,12,48

10 Ve třídě je 16 děvčat a 14 chlapců. Určete, zda je možné seřadit všechny žáky do: a/ dvojic, b/ trojic, c/ čtveřic, d/ pětic, e/ šestic? V pondělí chyběly 2 dívky a 1 chlapec. Kolika způsoby lze děti rozdělit do družstev, aby nikdo nepřebýval? A ANA A Dvěma – po trojicích nebo po devíti

11 Á

12 D

13 Í

14 O

15 M

16 K

17 E

18 P

19 B

20 A

21 L

22 N

23 R

24 S

25 Téma sady: Dělitelnost přirozených čísel Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace Tematický okruh: Dělitel a násobek Anotace: Jedná se o materiál zaměřený na procvičení nového učiva. Autorka:Ivana Popelková Rok vytvoření materiálu: 2012 Název materiálu: Pracujeme s násobky a děliteli Jazyk: čeština Očekávaný výstup: Žák určí násobky a dělitele čísel, pracuje s textem, využívá nové pojmy ve slovních úlohách, pracuje s textem. Speciální vzděl. potřeby: žádné Klíčová slova: násobek, dělitel Druh učebního materiálu:prezentace Cílová skupina:žák Stupeň a typ vzdělávání:II.stupeň ZŠ, nižší gymnaziální vzdělávání Typická věková skupina:11 let Pokyny pro práci s materiálem: Pracovní materiál je určen pro žáky primy gymnázia. V rámci opakování jej lze použít i v jiných ročnících.. Lze jej využít pro chybějící žáky. Žáci si procvičí určování nových pojmů, pracují s nimi v textu. V první úloze jsou použity hypertextové odkazy, návrat k úloze se provede kliknutím na dané písmeno, správným řešením se získá tajenka. Řešení úloh se objeví stisknutím klávesy enter.