Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/34.0029 Číslo materiálu VY_32_INOVACE_16-15 Název školy Střední průmyslová škola stavební, Resslova 2, České Budějovice Autor.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Advertisements

Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_3.5 Tematická oblast: Aplikační software pro práci s informacemi II. Databáze - dotazy Typ: DUM - kombinovaný Předmět:
Anotace Žák definuje aplikační SW Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže definovat aplikační software Speciální vzdělávací potřeby Ne Klíčová.
EXCEL 2010 Popis prostředí – 2. část. Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309,
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Výukový program Poznávání počítače.
Autor výukového materiálu:Monika Matoušková Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výuk. materiálu: Číslo klíčové.
Český jazyk – 2.ročník „Slovo, slabika, hláska, písmeno“
Človíčku na slovíčko ZŠ a MŠ Olšovec, přísp. org. Autor: Helena Jordánová, Mgr. ZŠ a MŠ Olšovec, přísp. org. Autor: Helena Jordánová, Mgr. VY_32_INOVACE_5,čj.
EXCEL 2010 Datové řady 2. část. Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309,
Where is it? Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Anotace Seznámení nebo opakování tvorby času. – 2.část Autor Mgr. Ladislava Cagášková Jazyk Angličtina Očekávaný výstup Žáci zvládnou vyjádřit „anglický“
Dráha Rychlost Čas Šablona č: III/2 Zkvalitnění výuky pomocí IT ZŠ JUDr. Josefa Mareše a MŠ, Znojmo, Klášterní 2,
TÉMA: SAMOHLÁSKA A Vytvořila: Mgr. Alena Zicháčková Dne: VY_32_Inovace/9_481.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Digitální učební materiál
PRAVIDLA VOLEJBALU pro malé sportovce
Autor výukového materiálu: Bc. Markéta Miláčková Datum (období) vytvoření výukového materiálu: září 2011 Číslo klíčové aktivity: VY_32_INOVACE_CJ.4.04.
Autor:Ing. Bronislav Sedláček Předmět/vzdělávací oblast:Telekomunikace Tematická oblast:Lokální počítačové sítě Téma:Token - Ring II. - přístup na síť.
Excel 2010 Buňka. Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Stupeň a typ vzdělávání: první stupeň, první období Typická věková skupina: 6 až 7 let Metodické doporučení: některé snímky lze žákům vytisknout Ověřeno.
Anotace Upevňování tvorby času v anglickém jazyce. Autor Mgr. Ladislava Cagášková Jazyk Angličtina Očekávaný výstup Žáci ovládají tvorbu času. Speciální.
KAPITOLA 1: TROJÚHELNÍK – OPAKOVÁNÍ  Základní pojmy  Rozdělení trojúhelníků podle délky stran  Rozdělení trojúhelníků podle velikosti úhlů  Cvičení.
Základní škola a Mateřská škola Dobrá Voda u Českých Budějovic, Na Vyhlídce 6, Dobrá Voda u Českých Budějovic EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek.
Naše škola VY_32_INOVACE_1C_17 Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Sada 3 Rodinná a Občanská výchova Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Fojtíková. Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_III/2_INOVACE_04-02 Název školy Střední průmyslová škola stavební, Resslova 2, České Budějovice.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_ INOVACE_12-12 Název školy Střední průmyslová škola stavební, Resslova 2, České Budějovice AutorMgr.
Zvířata v ZOO VY_32_INOVACE_2B_10 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Sada 2 Jazyk a jazyková komunikace MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny.
Hasiči VY_32_INOVACE_1C_19 Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Sada 3 Rodinná a Občanská výchova Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_III/2_INOVACE_04-06 Název školy Střední průmyslová škola stavební, Resslova 2, České Budějovice.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_18-18
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_21-12
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_22-06
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_06-17
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_18-17
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_27-12
Sada 1 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_23-17
Digitální učební materiál
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_16-01
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:
Digitální učební materiál
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Digitální učební materiál
Sada 2 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Programy pro komunikaci
Digitální učební materiál
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ speciální Litvínov, Šafaříkova 991, okr. Most
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_22-03
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_06-08
Autor: Mgr. Maruše Žofková Název: VY_32_INOVACE_1A_06_samohláska U
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_15-12
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_06-05
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_22-04
ZDRAVÁ VÝŽIVA III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Téma (název prezentace)
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_04-10
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_ INOVACE_12- 10
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_18-19
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_07-22
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Dana Ingvortová Číslo
Transkript prezentace:

Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_16-15 Název školy Střední průmyslová škola stavební, Resslova 2, České Budějovice Autor Mgr. Dana Mužíková Tematický celek Společenskovědní vzdělávání Ročník 2. Datum tvorby Anotace Tato prezentace obsahuje cvičení a slouží k praktickému vyzkoušení paměti žáků. Metodický pokyn Učitel se žáky prochází jednotlivé úkoly. Žáci si zapisují své odpovědi do sešitu. Doporučení času je uvedeno na jednotlivých slidech. Správné řešení úkolů je v závěru prezentace. Následuje sečtení bodů (maximum je 40) a vyhodnocení. Pokud není uvedeno jinak, použitý materiál je z vlastních zdrojů autora

Paměť a přijímání informací

Poštovní směrovací čísla  a Čábuze  b Polště  c Zábrdí  d Třítim

Poštovní směrovací čísla  a ____________  b ____________  c ____________  d ____________

Řetězec písmen  SGURRL  PWQJWP  MFKTIN  LHMMLH

Řetězec písmen  SG_ _RL  P_ _JW_  MFK_ _ _  L_ _ _ _H

Číselná mřížka

3 42 9

Mřížka s písmeny LNF FSQ YDV

 1 Vyskytuje se v mřížce některé písmeno dvakrát? Pokud ano, které ?  2 Které písmeno je na konci třetí řádky?  3 Kolik je v mřížce souhlásek?  4 Které písmeno je nad Q?  5 Vyskytuje se v mřížce písmeno C? Pokud ano, kde?  6 Které samohlásky jsou v mřížce?

Fotbal

 1 Kolik je na obrázku hráčů?  2 Je rozhodčí tmavo- nebo světlovlasý?  3 Kde je míč?  4 Kolik je na obrázku diváků?  5 Je sloup s osvětlením nalevo, uprostřed nebo napravo?  6 Jakou barvu mají podkolenky hráče vpředu?

Termíny  6:30 vstát, osprchovat se  7:00 snídaně, pak jízda do práce  8:15 pracovní porada  10:00 zatelefonovat Petrovi  12:15 oběd  13:00 instalace grafického softwaru do tabletu  13:30 jízda na letiště pracovním autem  14:15 registrace u přepážky 16B  16:15 odlet do Londýna  17:00 prostudovat si realitní informace v novinách  18:00 přílet do Londýna, taxi do hotelu  19:00 skype s manželkou, převléknout se  20:00 večeře s Brianem v restauraci „The Lion“  22:00 návrat do hotelu, TV

Termíny  1 Kdy chce Alfréd skypovat s manželkou?  2 Kde bude ve 13:30?  3 Jak se jmenuje jeho anglický obchodní partner?  4 U které přepážky se musí Alfréd zaregistrovat?  5 Co a kdy musí udělat na svém tabletu?  6 Co ho zajímá v novinách?  7 Jak se dostane z letiště do hotelu?

Řešení: Poštovní směrovací čísla  a Čábuze  b Polště  c Zábrdí  d Třítim

Řetězec písmen  SGURRL  PWQJWP  MFKTIN  LHMMLH

Číselná mřížka

Mřížka s písmeny LN F F SQ Y DV  1 Vyskytuje se v mřížce některé písmeno dvakrát? Pokud ano, které ?  2 Které písmeno je na konci třetí řádky?  3 Kolik je v mřížce souhlásek?

Mřížka s písmeny  4 Které písmeno je nad Q?  5 Vyskytuje se v mřížce písmeno C? Pokud ano, kde?  6 Které samohlásky jsou v mřížce? LNF FSQ YDV

Fotbal  1 Kolik je na obrázku hráčů?  2 Je rozhodčí tmavo- nebo světlovlasý?  3 Kde je míč?

Fotbal  4 Kolik je na obrázku diváků?  5 Je sloup s osvětlením nalevo, uprostřed nebo napravo?  6 Jakou barvu mají podkolenky hráče vpředu?

Termíny  1 Kdy chce Alfréd skypovat s manželkou?  2 Kde bude ve 13:30?  3 Jak se jmenuje jeho anglický obchodní partner?  4 U které přepážky se musí Alfréd zaregistrovat?  5 Co a kdy musí udělat na svém tabletu?  6 Co ho zajímá v novinách?  7 Jak se dostane z letiště do hotelu?

Termíny  6:30 vstát, osprchovat se  7:00 snídaně, pak jízda do práce  8:15 pracovní porada  10:00 zatelefonovat Petrovi  12:15 oběd  13:00 instalace grafického softwaru do tabletu  13:30 jízda na letiště pracovním autem  14:15 registrace u přepážky 16B  16:15 odlet do Londýna  17:00 prostudovat si realitní informace v novinách  18:00 přílet do Londýna, taxi do hotelu  19:00 skype s manželkou, převléknout se  20:00 večeře s Brianem v restauraci „The Lion“  22:00 návrat do hotelu, TV

Zdroje obrázků  Galerie Microsoft Office