Dopravní prostředky VY_52_INOVACE_18 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Sada 2 Člověk a jeho svět MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Anotace: Žáci poznají jednotlivé dopravní prostředky. Umí je pojmenovat. Názvu přiřadí obrázek dopravního prostředku pomocí tužky (rukopisné poznámky). Reagují správně na slovo „ukaž“. Rozhodují se, zda jezdí po zemi, plují po vodě nebo létají ve vzduchu. Vypráví o vlastních zážitcích při cestování. Dopravní prostředky třídí do skupin přetahováním. Další pomůckou jsou zalaminované obrázky dopravních prostředků. Žáci vybírají, co do uvedené skupiny patří a co nikoliv. Délka trvání práce s tímto materiálem: Zhruba 30 minut Autor: Daniela Tájková Datum vytvoření: Podzim 2011 Speciální vzdělávací potřeby: ADHD, autismus, MP. Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět. Druh učebního materiálu: Interaktivní DUM Inovace: Rukopisné poznámky v rámci nového softwaru Microsoft 2010 Cílová skupina: Žák (s autismem, střední až těžkou MR). Stupeň a typ vzdělávání: ZŠ speciální, 1.stupeň, 1. období. Věková skupina: 6 – 9 let.
NÁKLADNÍ AUTO AUTO MOTORKA AUTOBUS KOLO PO ZEMI JEZDÍ:
PO VODĚ PLUJE : NÁKLADNÍ LOĎ ČLUN PLACHETNICE JACHTA ZAOCEÁNSKÁ LOĎ
VE VZDUCHU LÉTÁ: VRTULNÍK TRYSKÁČ LETADLO BEZMOTOROVÉ LETADLO BALON
Rozděl dopravní prostředky.
ZEMĚVODA VZDUCH
Zdroje a citace: Microsoft Office - Klipart