Název projektu: Moderní škola Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.2511 Škola: Základní škola, Česká Lípa, Školní 2520, p.o. Číslo klíčové aktivity:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
Advertisements

Název projektu: Moderní škola Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola, Česká Lípa, Školní 2520, p.o. Číslo klíčové aktivity:
Souřadnicová síť, určování zeměpisné polohy
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno- venkov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Petr Punčochář NÁZEV: VY_32_INOVACE_08_13_Česká.
Název projektu: Moderní škola Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola, Česká Lípa, Školní 2520, p.o. Číslo klíčové aktivity:
Název projektu: Moderní škola Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola, Česká Lípa, Školní 2520, p.o. Číslo klíčové aktivity:
Název projektu: Moderní škola Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola, Česká Lípa, Školní 2520, p.o. Číslo klíčové aktivity:
NÁZEV ŠKOLY : Základní škola Hostouň, okres Domažlice, příspěvková organizace NÁZEV PROJEKTU : Moderní škola REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.4.00/
Název projektu: Moderní škola Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola, Česká Lípa, Školní 2520, p.o. Číslo klíčové aktivity:
Název projektu: Moderní škola Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola, Česká Lípa, Školní 2520, p.o. Číslo klíčové aktivity:
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Životospráva rodiny.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
AnotacePrezentace pro žáky k finanční gramotnosti - Úvěry AutorHolomková Lenka JazykČeština Očekávaný výstup seznámení se základními pojmy úvěrové politiky.
Prezentace k finanční gramotnosti. Co je to banka. Autor
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Název projektu: Moderní škola
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Mgr
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Název projektu: Moderní škola
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ ŠKOLNÍ BRANDÝS N/L – STARÁ BOLESLAV
Název projektu: Moderní škola
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
STAVBA TĚLA VY_32_Inovace_09OT- 3 autor: Mgr. Tereza Olejníková
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Dopravní značení pro chodce VY_32_INOVACE_5A_13
Název projektu: Moderní škola
Název projektu: Moderní škola
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Název projektu: Moderní škola
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Volně žijící zvířata – rybník, potok
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Název projektu: Moderní škola
Číslo v digitálním archivu školy
Křížovky s VS po S II. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Náležitosti výkresu VY_32_INOVACE_26_516
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Název projektu: Moderní škola
Základní škola a mateřská škola Bohdalov CZ.1.07/1.4.00/ III/2
Projekt: Moderní škola 2010 registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Směrování černobílých obrázků VY_32_INOVACE_4C_08
VY_32_INOVACE_11_ZDRAVÍ_ zdraví, nemoc, zdravá strava
ORIENTACE V ČASE VY_32_INOVACE_1C_08 Číslo projektu: CZ /1. 5
Technické prostředky v požární ochraně
Název projektu: Moderní škola
Název projektu: Moderní škola
Integrovaná střední škola, Hodonín, Lipová alej 21, Hodonín
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Název projektu: Moderní škola
Název projektu: Moderní škola
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
Název projektu: Moderní škola
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
Název projektu: Moderní škola
Název projektu: Moderní škola
STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje Podnik VY_32_INOVACE_40_811 Projekt.
Název projektu: Moderní škola
Projekt:. Pomoc škole a žákům, registrační číslo projektu CZ /1
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.400/
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Šablona 32 VY_32_INOVACE_10_31_ Barvy.
AUTOR: Petra kroupová ŠKOLA: ZŠ SPECIÁLNÍ
Transkript prezentace:

Název projektu: Moderní škola Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola, Česká Lípa, Školní 2520, p.o. Číslo klíčové aktivity: III/2 Sada: VY_32_INOVACE_ZRN4/16 Druh učebního materiálu: Služby - prezentace Cílová skupina: žáci 2. stupně základní školy Typická věková skupina: 11až 15 let

Předmět: zeměpis Ročník: 6. Anotace: Tento učební materiál slouží k seznámení žáků se základními pojmy učiva o službách. Obsahuje úkoly,otázky a přesmyčky. Žáci za pomoci učebnice zodpoví otázky a vyřeší úkoly a po té si jejich správnost ověří. Úkoly žáci vyřeší společně na dotykové tabuli v programu Q Draw. Klíčová slova: služby, negramotnost, počítačová gramotnost, UNECSO Speciální vzdělávací potřeby: žádné Datum: Autor: Mgr. Romana Nenáhlová

SLUŽBY K čemu potřebujeme služby

Podtrhni v textu červenou barvou služby, které byly využity v rámci výletu Petra jede se školou na několikadenní výlet do Krkonoš. Na cestu si koupila v obchodě svačinu. Z vlakového nádrží se do hotelu přepravila veřejnou dopravou. Druhý den ráno navštívila informační centrum, odkud rodičům poslala pohled a vyrazila i se spolužáky na Sněžku. Při výstupu si zranila nohu. Horská služba ji odvezla do nemocnice. Pan učitel prostřednictvím mobilního telefonu ihned informoval rodiče. Petra jede se školou na několikadenní výlet do Krkonoš. Na cestu si koupila v obchodě svačinu. Z vlakového nádrží se do hotelu přepravila veřejnou dopravou. Druhý den ráno navštívila informační centrum, odkud rodičům poslala pohled a vyrazila i se spolužáky na Sněžku. Při výstupu si zranila nohu. Horská služba ji odvezla do nemocnice. Pan učitel prostřednictvím mobilního telefonu ihned informoval rodiče

Jaký význam mají služby? Pomáhají člověku v práci, ve studiu, pří trávení volného času, při odpočinku …. Podtrhněte v textu zelenou barvou základní služby a modrou barvou doplňkové služby. Petra jede se školou na několikadenní výlet do Krkonoš. Na cestu si koupila v obchodě svačinu. Z vlakového nádrží se do hotelu přepravila veřejnou dopravou. Druhý den ráno navštívila informační centrum, odkud rodičům poslala pohled a vyrazila i se spolužáky na Sněžku. Při výstupu si zranila nohu. Horská služba ji odvezla do nemocnice. Pan učitel prostřednictvím mobilního telefonu ihned informoval rodiče.

Správné řešení Petra jede se školou na několikadenní výlet do Krkonoš. Na cestu si koupila v Obchodě svačinu. Z vlakového nádrží se do hotelu přepravila veřejnou dopravou. Druhý den ráno navštívila informační centrum, odkud rodičům poslala pohled a vyrazila i se spolužáky na Sněžku. Při výstupu si zranila nohu. Horská služba ji odvezla do nemocnice. Pan učitel prostřednictvím mobilního telefonu ihned informoval rodiče. Základní služby: školství, obchod, veřejná doprava, zdravotnictví, mobilní operátoři, dodávky energie, tepla a vody Doplňkové služby: hotely a restaurace, informační centra, pošta, banky, kultura, sport…

Rozšifruj a vysvětli následující pojmy: RANMENGOTSTO ………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………. ČÍPATOČOVÁ GMARTONSOT ……………………………………… ………………………………………………………………………………………. SOUNEC ………………………………………………………………………………………………….. ………………………………………………………………………………………………………………………

Rozšifruj a vysvětli následující pojmy: řešení RANMENGOTSTO – negramotnost je neznalost čtení, psaní a počítání ČÍPATOČOVÁ GMARTONSOT – počítačová gramotnost je základní znalost práce s počítačem SOUNEC – UNESCO je přidružená organizace OSN pro vědu, kulturu a vzdělání

Které památky mohou navštívit turisté v ČR? - hrady - zámky - lázně - přehrady - hory Které památky v ČR jsou pod ochranou UNESCO, uveď příklady? Praha Staré město, Olomouc, Český Krumlov, Kutná Hora, Telč, Lednicko – valtický areál….

ZDROJE: - Autorem tohoto materiálu a všech jeho částí, není – li uvedeno jinak, je Mgr. Romana Nenáhlová - Obrázky:office.microsoft.com