Klepnutím lze upravit styl předlohy podnadpisů. 28.9.2016.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
LOGISTICKÉ SYSTÉMY 14/15.
Advertisements

menu S čím se hraje tenis Raketa Hůl Pálka
Pravidla hry - přípravka
Luboš Charvát KTV FPE ZČU v Plzni 2013
AZ kvíz Lomené výrazy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Šárka Macháňová. Dostupné z Metodického portálu
MUŽSKÉ BĚŽECKÉ DISCIPLÍNY
Přehazovaná je míčová hra, která nahrazuje klasický volejbal a současně je k němu vhodnou průpravou. PRAVIDLA HRY ZŠ HORŠOVSKÝ TÝN 1.CÍL HRY: - účelem.
Hra na zapamatování Informace o hře Vytvořil: Jakub Hrubý 6.A
HrušCup 2008 – pravidla kroket 1. Hrací plocha 1. Hrací plocha Terén kam je možno umístit branky a kolíky - trávník, hřiště, antuka, les. Hráč při hře.
Další.  Hraje se na jednu branku  Brankář se určí před začátkem hry a v bráně je po celou dobu  Hra je pro neomezený počet hráčů  Smysl hry spočívá.
TOČIVÉ DISCIPLÍNY 2.
STREETBALL.
ZAŘÍZENÍ A PROSTORY PRO DIVÁKY
HrušCup 2008 – pravidla petanque 1. Pétanque se hraje s ocelovými koulemi a s dřevěnou kuličkou zvanou ”košonek.” Hází se z kruhu o průměru cca 50 cm.
Metodický postup Držení náčiní, chůze a běh s náčiním
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
RINGO 1.
Pivní víceboj verze pro pány.
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková
Pivní víceboj verze pro pány.
Aneb sportem ke zdraví.  Je individuální olympijský raketový sport.. Při hře dva protivníci odpalují přes síť pomocí rakety opeřený míček a snaží se.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
PYRAMIDA Celá čísla.
Představování. Free Template from Představování partnera Trvání: asi 30 min. Skupina: 8-20 členů Materiál: šňůrky (provázky stejné.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Šárka Macháňová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí. Písemné dělení Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Radomír.
Hra – Riskuj – slovní úlohy o pohybu – 2.
Hra – Riskuj – slovní úlohy o pohybu – 1.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Hra k zopakování a procvičení učiva (Test znalostí)
Hra k zopakování a procvičení učiva (Test znalostí)
Klepnutím lze upravit styl předlohy podnadpisů
Elektronické učební materiály - … stupeň Předmět Autor: Mgr. Roman Havlíček Elektronické učební materiály – II. stupeň Tělesná výchova 1.1 Brennball.
04/2012STROPY1 VY_32_INOVACE_514 Anotace: Materiál je vytvořen pro žáky 2. ročníku odborného vzdělávání s výučním listem oboru tesař. Je určen k zábavnému.
Korfbal Ročník: 4. Vzdělávací obor: Tělesná výchova Tematický okruh: Netradiční sportovní hry Téma: Korfbal - pravidla Jméno autora: Mgr. Tomáš Vacek Vytvořeno.
Ročník: 1. Vzdělávací obor: Tělesná výchova Tematický okruh: Plavání Téma: Hry ve vodě Jméno autora: Mgr. Renata Kynzlová Vytvořeno dne: 15. září 2012.
1. Vzdělávací obor: Tělesná výchova Tematický okruh: Sportovní hry Téma: Drobné hry na rozehřátí Jméno autora: Mgr. Renata Kynzlová Vytvořeno dne: 27.
Klepnutím lze upravit styl předlohy podnadpisů.. SPORTOVNÍ TRÉNINK OB21-VVP-HUM-TV-JAN-M-SUPL-002.
Klepnutím lze upravit styl předlohy podnadpisů
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Vlasta Fitzová Mgr Název DUM: VY_32_Inovace_ Zvířata domácí, hospodářská Název sady: Člověk a jeho svět.
Interpretace basketbalového učiva pro jednotlivé lekce Druhá lekce – základy součinnosti v útoku a v obraně (90 minut – interpretace učiva, praxe) Tento.
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva: Mocniny s racionálním exponentem Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing.
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo Test k ověření znalostí Funkce Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radomír.
Část 3 – ROZHODČÍ A JEJICH POVINNOSTI. 300 – Určení rozhodčích rozhodčí na hřišti – systém dvou rozhodčích (oba stejné pravomoci) – systém tří rozhodčích.
RISKUJ ! soutěží tři skupiny (určíme pořadí) pořadí volby je dáno číslem skupiny na odpověď mají skupiny limit 3 minuty za správnou odpověď si zapisují.
Elektronické učební materiály - … stupeň Předmět Autor: Mgr. Iveta Votápková Elektronické učební materiály – II. stupeň Tělesná výchova Aktivity v lese.
Speedminton Ročník: 1. Vzdělávací obor: Tělesná výchova
Brännball Ročník: 4. Vzdělávací obor: Tělesná výchova Tematický okruh:
Ročník:  1. Vzdělávací obor:  Tělesná výchova Tematický okruh:
Plavání Jiří Vlk, 5.B Hluchák
Ročník:  1. Vzdělávací obor:  Tělesná výchova Tematický okruh:
Hra k zopakování a procvičení učiva (Test znalostí)
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ
Odbíjená – základní pravidla
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
SOUTĚŽE PŘÍPRAVEK Mgr. Pavel Hudeček 1. Krajská Grassroots konference.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Vy_32_Inovace_44_Zlomky Základní škola Jindřicha Pravečka Výprachtice 390 Reg.č. CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Alena Machová.
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková
Transkript prezentace:

Klepnutím lze upravit styl předlohy podnadpisů

Klepnutím lze upravit styl předlohy podnadpisů Hry v přírodě:

Bludička:  Počet hráčů: neomezený  Pomůcky: baterka  Doba trvání: do 1 hodiny  Hraje se v terénu po setmění. Hráč představující bludičku má v ruce baterku a rozsvítí ji teprve v určité vzdálenosti od ostatních hráčů - lovců. Ti pak vyráží za světlem a snaží se bludičku chytit. Bludička však světlo po 3 sekundách zhasíná a prchá pryč potmě. Čas od času (asi po minutách) musí bludička vždy bliknout. Lov pokračuje až do chycení bludičky, vypršení časového limitu či rozednění.

Azimuty:  Počet hráčů: libovolný  Pomůcky: busoly, čtvrtky a azimuty  Doba trvání: vhodné do 30 minut  Všichni hráči obdrží busoly a vysvětlí se jim jejich použití. Od startu na další stanoviště je udán azimut (může být uvedena i vzdálenost). Úkolem hráče je stanoviště najít a pokračovat podle údajů na něm uvedených. Měří se přesnost dojití k cíli a dosažený čas. Vzdálenost mezi stanovišti je vhodná v rozmezí metrů, trať může tvořit ovál či jakési kolečko s cílem blízko startu. Po hodinách je vhodné hledat ztracené hráče.

Správce rezervace:  Počet hráčů: libovolný  Pomůcky: 17 čtvrtek, připínáčky, hráči hodinky a tužku  Doba trvání: do l hodiny  Hra procvičuje paměť a orientaci v terénu. Ten by měl být zarostlý a členitý, o rozloze cca 6000 m2. Každý účastník je v roli správce rezervace muflonů, která byla přepadena smečkou vlků. Hrozí pochopitelně nebezpečí vyhubení muflonů vlky. Úkolem správce je v co nejkratší době sehnat všechny muflony a likvidovat vlky. K tomu účelu jsou v terénu rozmístěny čtvrtky s označením M (mufloni) a V (vlci), přičemž véčka jsou opatřena pořadovými čísly. Čtvrtky by měly být umístěny tak, aby nebyly snadno k nalezení. Všichni startující mají s sebou tužku a hodinky. Mají objevit všechny čtvrtky M i V : v případě muflonů půjde jen o jejich "sehnání do houfu", tj. o udání celkového předpokládaného počtu umístěných čtvrtek; co se týče vlků, jde pochopitelně o jejich "zneškodnění" - na véčka se každý podepíše a zaznamená čas. "Odstřel" vlků je možné provádět jen podle pořadí, ve kterém přibíhají, tj. podle pořadových čísel. Zapsaný čas slouží ke kontrole. Vyhrává ten, kdo v nejkratším čase zachrání největší počet muflonů a zastřelí nejvíce vlků. Za každého neobjeveného vlka nebo muflona se přičítá ztrátový čas. Doporučení: Nejoptimálnější počet je 8 muflonů a 9 vlků.

Tapinův závod:  Počet hráčů: libovolný  Pomůcky: blok, tužka, asi 10 lístků a kamenů  Doba trvání: podle počtu hráčů, do 30 minut  Nenáročný závod jednotlivců s časem a pamětí. Hraje se na jakékoliv rovinaté ploše, např. louce, hřišti. Na trati je rozloženo 10 kamenů, které jsou od sebe vzdáleny metrů. Pod každým leží lístek s dvoumístným číslem, obrácený popsanou stranou k zemi. Na konci tohoto metrového úseku je blok a tužka. Běžec má za úkol proběhnout trať, nahlédnout pod všech deset kamenů a snažit se zapamatovat si spatřená čísla, a to pokud možno v pořadí, jak šla za sebou. Po doběhnutí zapíše vše do bloku. Vítězí běžec s nejlepší pamětí a časem. Vhodné je na trať vypustit jednoho hráče a až po jeho doběhnutí dalšího. Zamezí se tak možnosti opisování a zmatku v měření času v cíli. Výhodné je požadovat bezchybný záznam čísel v jejich pořadí a až po jejich správném napsání měřit konečný čas.

Terénní kritérium:  Počet hráčů: libovolný  Pomůcky: různobarevné fáborky  Doba trvání: minut  Po neschůdných cestách v divokém terénu umístíme na vymezeném území barevné fáborky. S výhodou lze využít strží, skal, šípkových houští, jezírek, potoků, bažin, stromů atd. Úkolem soutěžících je přinést ve stanoveném nebo co nejkratším čase co nejvíc fáborků. Podle složitosti získání fáborků lze také odstupňovat jejich hodnotu a vyjádřit ji různými barvami.

Gonio:  Počet hráčů: dvojice  Pomůcky: různé píšťalky, šátky  Doba trvání: 60 minut  Gonio je stanice, která navádí radiotelegrafickým signálem letadlo ve tmě a v mlze. Ve hře soutěží v navedení na letiště v mlze dvě nebo více dvojic. Jeden hráč z dvojice představuje letadlo, druhý Gonio. Gonio má píšťalku a vždy asi po 5 sekundách vysílá krátkým hvizdem signál. Hráč - letadlo - má zavázané oči a podle signálů se snaží přiletět na letiště, tj. položit ruku na hlavu svého Gonia. Signály se vysílají různými druhy píšťalek, aby se letadla navzájem nepletla. Vítězí dvojice, jejíž letadlo dříve dosáhne letiště.

Zdroje: 