ČESKÝ JAZYK 5. ROČNÍK VY_32_INOVACE_07_02_párové souhlásky.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo
Advertisements

VY_32_INOVACE_435, 22. sada, Prvouka
Mgr. Vladimíra Mikulášková ZŠ Jenišovice VY_32_INOVACE_187
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo
VY_32_INOVACE_437, 22. sada, Prvouka
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ Název.
OVOCNÉ STROMY A OVOCE PODPORA PRO VÝUKU
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura Mluvnice jazyka českého na 1. stupni ZŠ Slabiky dě, tě, ně VY_32_INOVACE_11 Sada 3 Základní škola.
ZNĚLÉ A NEZNĚLÉ SOUHLÁSKY
PRACOVNÍ LISTY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Pracovní listy k vytisknutí
ANOTACE Materiál seznamuje žáky s charakteristikou, vzhledem a využitím lípy srdčité. Druh učebního materiáluDUM Očekávané výstupyŽák se seznámí s lípou.
PŘEDLOŽKY PŘED NÁMI S VČELKOU MIJOU
TRÉNUJEME PAMĚŤ HRAČKY Prezentace zaměřená na trénink paměti.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: MGR. MONIKA RICHTÁRECHOVÁ Název: VY_32_INOVACE_187_PÁROVÉ_SOUHLÁSKY_D_T Téma: PÁROVÉ.
VY_32_INOVACE_01_20_energie Energie může označovat schopnost hmoty (látky nebo pole) konat práci.
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_219_ČJ2 NÁZEV VZDĚLÁVACÍHO MATERIÁLU: Tvrdé a měkké souhlásky č. 1 NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola, Hevlín,
ČESKÝ JAZYK 5. ROČNÍK VY_32_INOVACE_09_02_párové souhlásky.
ZEMĚPIS SVĚTA VY_32_INOVACE_03_01_zeměpis světa. 35º s.š. 136º v.d. JAPONSKO.
ZEMĚPIS SVĚTA VY_32_INOVACE_19_01_zeměpis světa. 49º s.š. 15º v.d. Česká republika.
Zeměpis světa VY_32_INOVACE_17_01_zeměpis světa. Spojené království Velká Británie a Severního Irska 53º s.š. 2º z.d.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Dagmar Škývarová. Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
Logopedie v obrázcích Rozlišování samohlásek ve slovech - interaktivní Doporučení: Pro úspěšné použití je třeba, aby dítě znalo alespoň jeden ze dvou předkládaných.
PRACOVNÍ LISTY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
CZ / / Číslo projektu MŠMT:
Slovesný rod.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření únor 2013 Ročník
Autor: PaedDr. Jana Čechová
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:
Anotace: prezentace slouží k procvičování párových souhlásek
RODINA Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Lenka Čekalová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
VY_32_INOVACE_04_03_tvrdé souhlásky
ČESKÝ JAZYK 4. ROČNÍK VY_32_INOVACE_17_03_tvrdé a měkké souhlásky.
ČESKÝ JAZYK 4. ROČNÍK VY_32_INOVACE_13_03_tvrdé a měkké souhlásky.
ČESKÝ JAZYK 4. ROČNÍK VY_32_INOVACE_18_03_tvrdé a měkké souhlásky.
Autor: PaedDr. Jana Čechová
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření únor 2013 Ročník
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření únor 2013 Ročník
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Příbor, Dukelská 1346,příspěvková org.
Autor: Mgr. Vlasta Šujanová
VY_32_INOVACE_18_02_párové souhlásky
VY_32_INOVACE_03_02_párové souhlásky
ČESKÝ JAZYK 4. ROČNÍK VY_32_INOVACE_15_03_tvrdé a měkké souhlásky.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
ČESKÝ JAZYK 4. ROČNÍK VY_32_INOVACE_05_03_tvrdé souhlásky.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a mateřská škola Meclov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Jiří Burda NÁZEV: VY_32_INOVACE_ČJ2_16_Psaní souhlásek uprostřed.
Poděbradova 640, příspěvková organizace Autor: Mgr. Věra Jahnová
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a praktická škola Arkadie, o. p. s
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJ.2.Bal.28_Souhlasky_mekke.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Spodoba znělosti výklad a procvičování
VY_32_INOVACE_16_05_podnebné pásy(mírný pás)
Postav si satelitní městečko
Spodoba znělosti − názorný výklad a procvičení
ČESKÝ JAZYK 4. ROČNÍK VY_32_INOVACE_19_03_tvrdé a měkké souhlásky.
ČESKÝ JAZYK 4. ROČNÍK VY_32_INOVACE_06_03_tvrdé souhlásky.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJS.1.Bal.18_Léto Datum: 26.
Autor: Mgr. Vlasta Šujanová Téma: Seznámení s přísudkem a podmětem
Název školy: Speciální základní škola Louny, Poděbradova 640 Autor: Mgr. Helena Roflíková Název: VY_32_INOVACE_19_I.Čj5_SPODOBA D,T, Ď,Ť Téma: Spodoba.
VY_32_INOVACE_09_01_zeměpis světa
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
VY_32_INOVACE_20_05_podnebné pásy(opakování)
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJS.2.Bal.19_Rostliny_v_lete.
Slož popletené obrázky.
Klikni na písmeno, které ve slově chybí.
ČESKÝ JAZYK 4. ROČNÍK VY_32_INOVACE_12_03_tvrdé a měkké souhlásky.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hnátnice, okres Ústí nad Orlicí
Ahoj. Jmenuji se Kroužek a musím se dostat do mého domečku
Transkript prezentace:

ČESKÝ JAZYK 5. ROČNÍK VY_32_INOVACE_07_02_párové souhlásky

Na vycházce Na kopci stojí. Příchod vede přes padací. Kolem obory je a někdy. Na jezírku pluje. Na topole sedí. hrad most zeď plot labuť čáp

t nebo d ť nebo ď Povězte, co věty znamenají Má děravou pamě __. To je děvče jako kvě__. Dům dostal nový kabá__. Voda je studená jako le__. Hruška je sladká jako me__. Milan se plížil jako ha__. Přišel tomu na chu__. paměť květ kabát led med had chuť

plod plot let led let SPRÁVNĚ DOPLŇ ( t,d) plo- le- Třešně je sladký __________. Kolem zahrady je dřevěný _________. V zimě je na řece________. Pozoroval jsem rychlý _______ letadla. Babička u nás nebyla už několik ______.

Mladí turisté Děti jdou na nedaleký______. Každý má na zádech______. Po obou stranách pěšiny je velký ____. Na kraji lesa roste starý ______. Pod stromy je mnoho ______. hrad batoh sad dub hřibů

POPIS Prezentace, animace, nový snímek, se spouští kliknutí myší. Snímky 2, 3, 4, 5 jsou animované. Žáci po kliknutí myší vidí pravopisně správně napsaný text. Žáci mohou nejprve text doplnit např. interaktivním perem, fixem nebo psaním na volný list či tabulku.

Zdroje: [ cit ]. Dostupné pod licencí Public Domain IceBlockNearJoekullsarlon.jpghttp://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/7/71/IceBlockNearJoekullsarlon.jpg/220px- IceBlockNearJoekullsarlon.jpg KLEMENT, Bohumil. Český jazyk pro druhý ročník. SPN : Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Pajkrtová