Prezentace a komunikace projektů 6. 6. 2013. Donátor a neziskovka  Smluvní vztah = oboustranné partnerství  Donátor Vám peníze nedává, ale investuje.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
 OBCE a MĚSTA  SPONZOŘI  VEŘEJNÉ SBÍRKY  AKCE JEDNOTY  NADAČNÍ FONDY  DOTACE EU  ČESKÁ OBEC SOKOLSKÁ.
Advertisements

Obsah prezentace Kdo jsme Co je hipoterapie Náš cíl
Management sportovního klubu © Nymburk 2012
PUBLICITA Informační a propagační aktivity v rámci OP VK Seminář k 1. výzvě k předkládání grantových projektů.
Jak na úspěšné projekty Ivana Brabcová
Pravidla publicity projektu
Prezentace a komunikace projektů Donátor a neziskovka  Smluvní vztah = oboustranné partnerství  Donátor Vám peníze nedává, ale investuje.
ZÁKLADNÍ PODMÍNKY PRO POSKYTOVÁNÍ A VYÚČTOVÁNÍ DOTACÍ 5. ledna 2011, Městský úřad Vsetín.
Domácnosti na úvěrovém trhu Monika Němečková Oddělení vnějších vztahů.
Tématické stezky zaměřené na cestovní ruch Stezka řemesel v Livradois-Forez v oblasti Auvergne.
Co je třeba udělat pro vznik o.p.s. Hradecký venkov se sídlem v Nechanicích :
Pavla Šimoňáková, Karolína Drozdová
Pomáháme neziskovkám Významný projekt Olomouckého kraje
Je vás vidět – publicita projektu květen 2007 Evropská unie Evropský fond pro regionální rozvoj Investice do vaší budoucnosti.
Irena Opršalová Projektová manažerka.  Základní info o Sluňákovu  Zkušenosti s Národními programy SFŽP  Proč je pro neziskové organizace našeho typu.
Projekty jsou Výzvy Mgr. Martina Sýkorová. Projektový záměr Zformulovat si v bodech, co chci uskutečnit s pomocí prostředků nabízených v grantech – Obsah,
Projekt Zkvalitnění vzdělávání pedagogických pracovníků v oblasti udržitelného rozvoje na školách Jihočeského kraje RČ: CZ.1.07/1.3.06/
Nástroje komunikačního mixu. Komunikační politika v územním marketingu Podstatou komunikační politiky je: prosazování produktu obce na trhu a vůči cílovým.
PROPAGACE PRÁCE SEKTOROVÉ RADY, JEJÍCH VÝSTUPŮ A CELÉ ZAKÁZKY NSK2.
OKD, a.s. TĚŽEBNÍ SPOLEČNOST versus VEŘEJNOST Petra Mašínová ředitelka PR a komunikace OKD, a.s.
Projekt Brno-Zdravé město přínos občanům v rámci veřejné správy
návštěvníků 300 více než 300 akcí na území celé České republiky 4316 dny otevřených dveří v Praze na 43 místech, v Brně na 16 místech, v mnoha.
…pro vodu, vzduch a přírodu OPERAČNÍ PROGRAM ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ Nejčastější chyby v žádostech Veronika Maršálková Referent Odboru příjmu žádostí a krajských.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
(2) Doporučení odboru prevence kriminality Ministerstva vnitra k realizaci vybraných projektů prevence kriminality na místní úrovni.
Zdravý kraj Vysočina a MA 21
Aktivity PR VZ NSP II. Vyladění vizuální identity VZ a tvorba PR materiálů a předmětů 2 Manuál vizuální identity a šablony dokumentů 1. set propagačních.
Rok existence Evropského spotřebitelského centra © 2006 ESC Praha při Ministerstvu průmyslu a obchodu ČR.
Modernizace studia aplikované matematiky na PřF Univerzity Palackého v Olomouci na PřF Univerzity Palackého v Olomouci Streamlining the Applied Mathematics.
ESF – JPD 3 Grantové schéma 4.1
Luhačovské Zálesí, o.p.s. Prezentace společnosti.
Fundraising. Funkce fundraisingu (FR) v organizaci Zdroje Jak na to… příklady.
Ing. František Řezáč, Ph.D. Masarykova univerzita Public relations a řízení vztahů se zákazníky.
Jana Kočová Jana Vítková.  Přilákání turistů do města  Karta zlevní pobyt turistům  Rozšíří možnosti pobytu  Zvedne návštěvnost památek.
Občanská společnost VY_INOVACE_32_OBN_920 Autor: Mgr. Marcela Šudichová Vytvořeno: leden 2013 Hotelová škola, Obchodní akademie a Střední průmyslová škola.
Podporujeme Vaši budoucnostwww.esfcr.cz PUBLICITA PROJEKTŮ OP LZZ.
Prezentace a komunikace projektů Donátor a neziskovka  Smluvní vztah = oboustranné partnerství  Donátor Vám peníze nedává, ale investuje.
Marketing pro NNO aneb jak se nenechat semlít Postřehy z letošního ročníku soutěže Být vidět Tomáš Jindříšek & Matěj Novák
Vendula Hanzalová Publicita grantových projektů OP VK ORR, Krajský úřad Kraje Vysočina.
PUBLICITA. Publicita Proč publicita a informovanost?  povinnost informovat cílovou skupinu a veřejnost o financování projektu ze zdrojů EU v rámci OP.
Nebojte se velkých věcí, Think Big! Tomáš Litera – Slunda
Služby pro členy Regionu Pošembeří Plénum 15. října 2009 Český Brod.
Koncept CSR na ČZU. Představení členů týmu  Monika Hezinová (ČZU)  Denisa Sládková (ČZU)  Štěpán Pospíšil (ČZU)  Dominika Petrová ( VŠE)  Filip Simon.
Greenway Jizera 2008 Seminář Greenway Jizera Mladá Boleslav,
Publicita v projektech. Povinná součást všech projektů spolufinancovaných z fondů EU –je předmětem kontrol Nařízení Komise č. 1828/2006 –kdo dává peníze.
Publicita v projektech spolufinancovaných z ESF/OP LZZ.
XII. krajský sněm UNO OK V Olomouci Mgr. M. Vystrčilová.
Publicita v projektů financovaných z ESF v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost Seminář pro žadatele.
Andrea Šafařík Fridmanská (Praha, duben 2016) PUBLICITA.
STAŇ SE ČLENEM! STAŇ SE ČLENEM ODBORŮ To určitě! Mnoho dobrých důvodů proč se stát členem odborů.. Protože Tvoje práva jsou naše práce Přesčas y zadarm.
1 Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost P U B L I C I T A 17. března 2010 INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ TATO PREZENTACE JE FINANCOVÁNA.
Organizace soutěže „Regionální potravina“ Jana Brázdilová Seminář – Význam a propagace regionálních potravin 2010.
PUBLICITA Cíl Evropská územní spolupráce Rakousko - ČR Písek,
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost P U B L I C I T A
Publicita v projektech spolufinancovaných z ESF/OP LZZ.
Math Exercises for You (Math4U)
Seminář pro žadatele 29. července 2008, Praha Mgr. Magda Cabrnochová
Statutární město Jihlava je členem Národní sítě Zdravých měst ČR od června 2007
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Jak na PR (absolutní základ)
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Propagace základní pojmy
Psychologické působení propagace
Publicita v projektech
MARKETING V NEZISKOVÉM SEKTORU
Zdravý kraj Vysočina Marta Vencovská
5. SEMINÁŘ SLM ČR Algesia o.s. Michala Filipová Hodonín,
SOCIÁLNÍ SÍTĚ JAKO PARTNER PRO NEZISKOVKY Gabriela Sedláčková
Transkript prezentace:

Prezentace a komunikace projektů

Donátor a neziskovka  Smluvní vztah = oboustranné partnerství  Donátor Vám peníze nedává, ale investuje  Proč donátor investuje právě do Vaší organizace?  Oblast, ve které působíte považuje za potřebnou  Věří Vám a Vaší práci

Jak to donátorovi oplatím?  Jakým způsobem mohu donátorovi „vrátit“ jeho investici?  Dobrou, zodpovědnou a efektivní prací  Včasným a řádným vyúčtováním  Vhodnou prezentací donátora

Komunikace projektů  Řiďte své projekty  Vymyslete atraktivní název projektu už při psaní žádosti  Myslete na část propagace a komunikace již při sestavování rozpočtu  Pochlubte se výsledky své práce  Skromnost zde opravdu není na místě  Konkurenční prostředí je i v nezisku -> pokud svou práci nekomunikujete, dáváte výhodu ostatním

Způsoby prezentace donátora  Tištěná/internetová média/rádio/TV  V případě prezentace projektu v médiích je třeba vše předem vykomunikovat s donátorem  Inzerujete – nezapomínejte na loga partnerů  Loga na propagačních materiálech  Logo – novodobý „podpis“ donátora  Plakáty, letáky, pozvánky, vstupenky, publikace…  Prezentace v místě realizace  Bannery na akci  Poděkování moderátorem  Letáčky u vstupu – dny otevřených dveří atp.  Cedulky s logem (často dodá sám donátor)

Nejefektivnější způsob komunikace? „šuškanda“ Řeknete to dále svým členům, veřejnosti a nezapomínejte přitom na zaměstnance

Nejčastější chyby v prezentaci  Ve špatný čas a na špatném místě  Budujete naučnou stezku? Logo v brožuře je fajn, ale pokud zapomenete umístit jej na naučné cedule přímo na stezce, je to celé na nic  Komunikace činnosti je veškerá žádná  Zápal pro práci nestačí, je třeba i myslet koncepčně  Nesprávné použití  TZ či propagační materiály si nenecháme schválit  Logo neodpovídá výši příspěvku donátora – selský rozum a počty jsou v tomto případě dostačující  Logo chybí úplně nebo je zdeformované

Správné postupy v prezentaci  Vtáhněte donátora do hry  TZ necháváme schválit donátora nebo ještě lépe, požádáme ho o citaci  Loga na vizuálech si nechte schválit také, je to důkaz Vaší profesionality  Požádejte jej o propagační materiály  Přemýšlejte, jak může donátor „prorůst“ vaším projektem  Pojmenování části projektu po donátorovi  Žádost o úvodní slovo či jinou participaci na projektu  Ono to vždy nevyjde kvůli počtu projektů, ale to neřešte, to už je boj donátora

Granty Nadace OKD 2014  Grantové výzvy již v lednu 2014  Sledujte  Palec nahoru nám udělá radost 

Veronika Kusá produkční Vladislav Sobol tiskový mluvčí

Děkuji za pozornost