Behaviorální cílení v kostce Petr Dobroslávek
Značka chce znát své zákazníky. Nic nového. Marketing potřebuje znát svou CS. Nic nového. Internet je část mediamixu. Nic nového, jenže…
Anonymní svět
Můžeme na Internetu behaviorálně cílit? ANO. Můžeme. Teď.
Standardní nákup „ balíčkové reklamy“ na imprese Nový nákup na počet unikátních uživatelů dle dané cs Aktuální situace:
- Cookies - Dotazník -Predikce chování Zvolení profilu
Rozdělení CS
Zájemci o nemovitost Kinomaniaci Muži Gambleři Podnikatelé Podnikatelky Aktivní ženy Automaniaci Zlatá mládež Sportovní fanoušci Mladí rodiče Cestovatelé Manažeři Děti Trendsetters Gadžeťáci Domácí stylisté
Podnikatelé Příjem > Kč Lidé provozující vlastní firmu Věk 30+ Ekonomické zpravodajství a témata Burza cenných papírů Daně Luxusní zboží Profil: Unikátní uživatel týdně
Core insight: „Mám své přátele a zájmy. Nejsem workoholik, ale pracuji s nasazením. Čas kolem mne rychle plyne a tak některé klíčové rozhodnutí v životě zatím odkládám.“ Aktivní lidé & pivní „lovers”
Bezdětní Bydlí 1-2 spolu, ale nejsou svoji Střední a vyšší příjem Střední a vyšší vzdělání Věk Rádi cestují Zajdou do kina Aktivní na internetu Rádi zajdou do restaurace Chodí „ na jedno „ Vhodné pro: Pivní značky, letní festivaly Profil : Unikátní uživatel týdně
Formát: LeaderBoard 750x100 Formát: Big square 250x250 Formát: Skyscraper 120x 600 Řízeno standarty SPIRU Inzertní formáty
V lednu 010 proběhla v síti Behavia kampaň značky z bankovního sektoru Cíl: launch produktu – informovat potenciální zákazníky Timing: 1 týden on-air, 1 týden off-air, 1 týden on-air capping 3+ Profil Podnikatel Zároveň s behaviorálně cílenou kampaní byla spuštěna i kampaň necílená - Business pack Case study Formát: square (250x250)
Postbuy analýza u formátu Leaderboard ukázala následující CTR: 0.22 ctr 0.12 ctr
Benefity behaviorálního cílení: Možnost obtočit se KOLEM KAŽDÉHO internetového briefu „We deliver people, not websites„
Aktuální velikost sítě – cca 3,1 mio UU Technologie Nugg.ad CET21, Mafra, InternetBillboard a Behavia HURÁ – část trhu chápe aktuální potřebu změny v cílení KDY BUDOU ZMĚNU CÍLENÍ VYŽADOVAT ZNAČKY?
Postřehy ze zavádění: Každý idigit planner musí technologii věřit Musí její dosah vidět na „vlastní oči“ Musí v začátku zariskovat a vsadit na novinku Koncový marketér si musí cílení prosadit do mediamixu
Tým Behavia Petr Dobroslávek Mobil: The first Audience network in Czech republic Děkujeme za pozornost
BEHAVIA network 40x servery Síť kontentových a oborových serverů s pravidelně aktualizovaným obsahem Síť serverů s uživatelsky generovaným obsahem