Behaviorální cílení v kostce Petr Dobroslávek. Značka chce znát své zákazníky. Nic nového. Marketing potřebuje znát svou CS. Nic nového. Internet je část.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vypracovala: Mgr. Silvie Reitharová
Advertisements

Data pro papírový direct mail - jak a kde kupovat B2B a B2C kontakty
Nastartuj svou kariéru u nás, pozemšťane.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_18.
Propagace a reklama na facebooku
Mobilní display kampaně
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Mobilní marketing.  Cíl: Představení nového modelu  Komunikační mix: banery na O2 mobil landing page  Timing: 3 týdny V.
Mobile Internet Forum 2009 Petr Škvařil 8. října 2009 Případové studie mobilního marketingu.
…od myšlenky k realizaci franchisingového konceptu.
Internet - historie.
Vertikální cílení online kampaní…
TOP CZ digitální trendy – 2014 Tomáš Veselý. Digitální inovace Co je zajímavé z pohledu inzerenta?
Česká spořitelna – banka pro franchising!
Chování domácností. Úvod n Jak a čím jsou domácnosti ovlivněny.
V rámci všech serverů společnosti Aliaweb, spol. s r.o. oslovíte přes uživatelů Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
Volební kampaně a internet Zdroj: NetMonitor, září 2005, MML data 2003 Internet se stal standardní a vyhledávanou součástí reklamních kampaní. Velkou pozornost.
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
Mikroekonomie I Chování spotřebitele, poptávka na trhu produktů
Inzertní balíček iHNed.cz + Kurzy.cz. Počet page views (PV) Zdroj: Netmonitor, únor 2010 Na serverech iHNed.cz a Kurzy.cz bylo v únoru 2010 zobrazeno.
Měření mobilních služeb Mobilní metokomise Mobile Internet Forum 2010.
Personalizovaný retargeting Ondřej Klega Denis Wanča
Marketing a sport Ing. Petr Hedrlín.
DON Miroslav Tichý. DON – přehled systému Systém pro kapitálový trh - investiční nástroje Systém pro kapitálový trh - investiční nástroje Modulární systém.
ICQ. Co je ICQ? ICQ je nejpoužívanější a nejpopulárnější komunikační program. ICQ je zkratka slangového výrazu „I seek you“ (hledám tě). Slouží ke komunikaci.
Práce v obchodním oddělení jako motivace a čest Praha, 21. 5
Tomáš Václav, manažer produktového marketingu V Praze dne 23. září 2008 Internet v mobilu, nebo mobilní Internet?
Žít či nežít virtuální životy? Martin Dvořák beVirtual, s.r.o. Brno,
Internetový speciál VOLBY 2006 (v rámci iHNed.cz) Unikátní volební internetový speciál vydavatelství Economia. cíle projektu komplexní a profesionální.
Prezentace VOLNÝ.cz. Internetový portál, který byl založen v roce 1999 jako vstupní brána do internetu pro uživatele dial-up připojení. V současné době.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_18.
Cílové skupiny SWOT analýza= analýza vnitřních a vnějších podmínek firmy STP proces=segmentace, targeting, positioning.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 34Číslo.
Reklama a její význam pro podnikání Draženov Blížejov Studánka září 2010.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_12.
Téma: Co funguje v mobilním marketingu
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_16.
PILSNER ENERGY AUTOŘI: Doubravová Monika Pavelka Martin Seďová Erika
WINALITE prodej MALOOBCHOD Kč ZISK Kč I II III IV 1 set = Kč distributor STŘÍBRNÝ 5 setů = Kč (jednorázový.
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
JISTOTA VÝKONNOST VSTŘÍCNOST ORIENTACE NA BUDOUCNOST.
Volby 2006: Příležitosti a řešení „Internet jako nástroj pro volební kampaň a/i komunikaci s voliči “
Internet jako mediatyp pro reklamní investice
KREATIVNĚ ORIENTOVANÁ PÉČE O KLÍČOVÉHO ZÁKAZNÍKA- NOVÁ FIREMNÍ STRATEGIE.
Efektivní využití informací z médií. Výběr relevantních zpráv podle klientem definovaných témat Monitoring médií.
Téma prezentace Jméno přednášejícího, funkce
8. Marketing.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Kamila Tkáčová Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Ing. Jitka Nesnídalová, Ph.D. SVŠES, s.r.o. Praha
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
 4IT551 - Sociální sítě: obsah, možnosti využití Ing. Ivan Jelínek Katedra informačních technologií Vysoká škola ekonomická.
Chování kupujících  Chování kupujících je složitý proces, který ovlivňuje řada vnitřních i vnějších činitelů a marketingový odborníci mohou znalost.
PPC reklama pro B2B firmy Ing. Jana Žujová PPC specialist.
Sisel International je společnost, která světu přináší: Zdraví, Krásu, Dlouhověkost a kvalitu Sisel Kaffe. Nyní jsme již na 40 trzích světa a skvěle využíváme.
0 možnosti videoreklamy reklama a měření instant messaging aplikací reklama a měření v mobilech NETRADIČNÍ ZPŮSOBY INTERNETOVÉ REKLAMY A JEJÍ MĚŘENÍ (Robert.
Moderní nástroje komunikace a jejich využití Jiří Vanke Ondřej Čermák.
Když image generuje výkon a PPC buduje značku …. 2 Jak budovat značku na internetu? Bannery Nestandardní plochy Soutěže PPC PR … (SEO, blogy, microsites,
» 1 Bankovnictví Odborný časopis pro profesionální finance Měsíčník je zaměřen na vyšší a top management odpovědný za řízení a tržní úspěch.
25 / 1 / 2011.
Obhajoba bakalářské práce
NOVINKY GOOGLE A SEZNAM – 2017
Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh
Atraktivní zaměstnavatel
Business intelligence shapes security
Oblíbený platební nástroj
ABC, s.r.o. - nabídka 2006 Josef Novák
Transkript prezentace:

Behaviorální cílení v kostce Petr Dobroslávek

Značka chce znát své zákazníky. Nic nového. Marketing potřebuje znát svou CS. Nic nového. Internet je část mediamixu. Nic nového, jenže…

Anonymní svět

Můžeme na Internetu behaviorálně cílit? ANO. Můžeme. Teď.

Standardní nákup „ balíčkové reklamy“ na imprese Nový nákup na počet unikátních uživatelů dle dané cs Aktuální situace:

- Cookies - Dotazník -Predikce chování Zvolení profilu

Rozdělení CS

Zájemci o nemovitost Kinomaniaci Muži Gambleři Podnikatelé Podnikatelky Aktivní ženy Automaniaci Zlatá mládež Sportovní fanoušci Mladí rodiče Cestovatelé Manažeři Děti Trendsetters Gadžeťáci Domácí stylisté

Podnikatelé Příjem > Kč Lidé provozující vlastní firmu Věk 30+ Ekonomické zpravodajství a témata Burza cenných papírů Daně Luxusní zboží Profil: Unikátní uživatel týdně

Core insight: „Mám své přátele a zájmy. Nejsem workoholik, ale pracuji s nasazením. Čas kolem mne rychle plyne a tak některé klíčové rozhodnutí v životě zatím odkládám.“ Aktivní lidé & pivní „lovers”

Bezdětní Bydlí 1-2 spolu, ale nejsou svoji Střední a vyšší příjem Střední a vyšší vzdělání Věk Rádi cestují Zajdou do kina Aktivní na internetu Rádi zajdou do restaurace Chodí „ na jedno „ Vhodné pro: Pivní značky, letní festivaly Profil : Unikátní uživatel týdně

Formát: LeaderBoard 750x100 Formát: Big square 250x250 Formát: Skyscraper 120x 600 Řízeno standarty SPIRU Inzertní formáty

V lednu 010 proběhla v síti Behavia kampaň značky z bankovního sektoru Cíl: launch produktu – informovat potenciální zákazníky Timing: 1 týden on-air, 1 týden off-air, 1 týden on-air capping 3+ Profil Podnikatel Zároveň s behaviorálně cílenou kampaní byla spuštěna i kampaň necílená - Business pack Case study Formát: square (250x250)

Postbuy analýza u formátu Leaderboard ukázala následující CTR: 0.22 ctr 0.12 ctr

Benefity behaviorálního cílení: Možnost obtočit se KOLEM KAŽDÉHO internetového briefu „We deliver people, not websites„

Aktuální velikost sítě – cca 3,1 mio UU Technologie Nugg.ad CET21, Mafra, InternetBillboard a Behavia HURÁ – část trhu chápe aktuální potřebu změny v cílení KDY BUDOU ZMĚNU CÍLENÍ VYŽADOVAT ZNAČKY?

Postřehy ze zavádění: Každý idigit planner musí technologii věřit Musí její dosah vidět na „vlastní oči“ Musí v začátku zariskovat a vsadit na novinku Koncový marketér si musí cílení prosadit do mediamixu

Tým Behavia Petr Dobroslávek Mobil: The first Audience network in Czech republic Děkujeme za pozornost

BEHAVIA network 40x servery Síť kontentových a oborových serverů s pravidelně aktualizovaným obsahem Síť serverů s uživatelsky generovaným obsahem