Název školyPlavská škola AutorMgr. Jana Kneřová NázevVY_32_INOVACE_03_MA_Násobení číslem_7 Téma Číslo projektu Anotace Ma 3 CZ.1.07/1.4.00/21.1135 Procvičení.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VII. Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů
Advertisements

Zabývá se různými způsoby výběru prvků z daného souboru.
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
Počítáme s celými čísly
7.1 Odčítání v oboru V krabici byly žárovky.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_752_7TR_CJ Autor: Mgr. Květuše Zmrzlíková.
POMĚR Prezentace je zaměřená na výklad a procvičení slovních úloh na poměr. Autor: Mgr. Věra Benáková, 2. ZŠ Dobříš 7 : 4 1 : : :
ADVENT.
Řešení slovních úlohy o pohybu – předměty se pohybují proti sobě Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání.
VSTUPTE VY_32_INOVACE_47 Mgr. Jana Dvořáková SLOVNÍ ÚLOHY: JEDNOTKY DÉLKY Datum vytvoření: Ročník: Vzdělávací oblast: Matematika a její.
9.
Zkvalitnění kompetencí pedagogů
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_151_Násobíme,dělíme 7- slovní úlohy AUTOR: Jana Dzubáková.
Úkoly nejen pro Martínky.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Matematika - 1. stupeň ZŠ Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_03_10.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Matematika a její aplikace.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Násobení racionálních čísel
Hravá matematika. Seřaď čísla od nejmenšího k největšímu 99, 15, 100, 58, 85, 56, 44, 31, 2, 94, 26, 5 23, 0, 55, 89, 77, 14, 65, 50, 41, 69, 17, 8 55,
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_150_Restaurace AUTOR: Jana Dzubáková ROČNÍK, DATUM: 3., 11.
VY_42_INOVACE_384_PRVOČÍSLA Jméno autora VMMgr. Václav Hendrych Datum vytvoření VM prosinec 2011 Ročník použití VM 6. ročník Vzdělávací oblast/obormatematika.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_149_Obchod AUTOR: Jana Dzubáková ROČNÍK, DATUM: 3.,
Rozklad čísel na prvočísla
39.1 Násobení a dělení mimo obor násobilek
 Hodně štěstí :*  Jdi na start Jdi na start.  Kolik je =   
Násobení celých čísel (- 5). (- 3) = 4. (- 2) = (- 10). (- 7). (+ 9). (- 3) = Obsah: 1.Titulní strana, obsahTitulní strana, obsah 2.PostupPostup 3.Určení.
85.1 Procvičení a příklady: Násobení číslem 7
Anotace Materiál je vhodný ke společné práci žáků 3.třídy jako opakování učiva o kalendáři a o čase. Opakování může být motivováno některou hrou, doporučuji.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Vladislav Michl Název: VY_32_INOVACE_565_PÍSEMNÉ_NÁSOBENÍ_DVOJ CIFERNÝM_ČINITELEM.
MATEMATIKA Největší společný dělitel Nejmenší společný násobek.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Matematika Autor: Mgr. Radek Martinák Společný násobek a dělitel - co jsou násobky čísel? - dokážeme najít společné.
Název školy Plavská škola Autor Mgr. Jana Kneřová Název VY_32_INOVACE_06_MA_Násobení_ číslem_4 Téma Číslo projektu Anotace Ma 2 – Násobení a dělení čísly.
Jméno autora: Mgr. Hana Zakopalová Škola: ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): listopad 2012 Ročník: 3. Tematická oblast: Početní operace v oboru přirozených.
SLOVNÍ ÚLOHY ŘEŠENÉ ROVNICÍ (s procenty) % 0,01 setina Prezentace je zaměřená na výklad a procvičení slovních úloh s procenty, které řešíme rovnicí. Autor:
Elektronické učební materiály - II. stupeň Matematika Autor: Mgr. Radek Martinák Společný násobek a dělitel - co jsou násobky čísel? - dokážeme najít společné.
Název školyPlavská škola AutorMgr. Jana Kneřová Název Téma Číslo projektu Anotace VY_32_INOVACE_17_MA_Zajímavé úlohy_kostky Ma 3 CZ.1.07/1.4.00/
SČÍTÁNÍ, ODČÍTÁNÍ NÁSOBENÍ A DĚLENÍ DESETINNÝCH ČÍSEL
Dělitelnost přirozených čísel
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_104_M6
Jak středověcí obchodníci násobili pomocí svých prstů?
Název školy Plavská škola Autor Mgr. Jana Kneřová Název
VY_32_Inovace_ Test 1.pololetí Matematika 3. ročník
Elektronické učební materiály - I. stupeň Matematika 4
Dělitelnost přirozených čísel
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Prvočísla, čísla složená, dělitel, násobek
Výpočty celku a části celku zadané zlomkem
Název projektu: Učíme obrazem Šablona: III/2
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
VY_32_INOVACE_13_MATEMATIKA_2_NUMERACE OD 0 DO 6 (+) Dětský domov, Základní škola a Střední škola, Duchcov, Školní 1, příspěvková organizace Registrační.
Rozklad na prvočinitele
POČÍTÁME S DESETINNÝMI ČÍSLY
VY_32_INOVACE_10_NÁSOBENÍ A DĚLENÍ_PROCVIČOVÁNÍ
Písemné násobení jednociferným činitelem
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jana Drtinová Číslo
Slovní úlohy Matematika a její aplikace (matematika pro 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující.
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Dělitelnost 2 Znaky dělitelnosti dvěma Příklady
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Školní Stará Boleslav
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jarmila Nováková
SČÍTÁNÍ, ODČÍTÁNÍ NÁSOBENÍ A DĚLENÍ DESETINNÝCH ČÍSEL
Dělitelnost - test 6. třída.
Název školy Plavská škola Autor Mgr. Jana Kneřová Název
NÁSOBENÍ A DĚLENÍ CELÝCH ČÍSEL
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Početní výkony s celými čísly: násobení
Transkript prezentace:

Název školyPlavská škola AutorMgr. Jana Kneřová NázevVY_32_INOVACE_03_MA_Násobení číslem_7 Téma Číslo projektu Anotace Ma 3 CZ.1.07/1.4.00/ Procvičení a rozšíření násobení sedmi. Rozklad čísla na součin, slovní úlohy. Sudá a lichá čísla. Mezipředmětové vztahy.

Násobení číslem 7

Slunéčko sedmitečné Děti pozorovaly venku list, na kterém se sešly hned čtyři berušky. Kolik napočítaly děti na beruškách teček? = 28 nebo 4  7 = 28 Berušky měly dohromady 28 teček. Víš, proč jsou slunéčka tak užitečná? Požírají mšice, které škodí na rostlinách.

Násobilka čísla 7 0  7 = 0 1  7 = 7 2  7 = 14 3  7 = 21 4  7 = 28 5  7 = 35 6  7 = 42 7  7 = 49 8  7 = 56 9  7 =  7 = 70 8  7 = 56 činitel součin (násobení)

Rozklad čísel na součin * Už víme, že čísla můžeme rozložit na součin dvou čísel, často existuje i víc možností: 14 = 2  7 = 7  2 = 1  14 = 14  1 Zkus najít aspoň dva rozklady těchto čísel: Zkus najít aspoň dva rozklady těchto čísel: = = 3  7 = 7  3 = 1  21 = 21  1 7  7 = 1  49 = 49  1

K přemýšlení Hanička si do vlasů koupila stužku dlouhou 7 cm. Bětka má dlouhé vlasy, takže její stuha do vlasů byla třikrát delší. Jak dlouhou stuhu měla Bětka? 3  7 = 21 Bětčina stuha měřila 21 cm. Zkus ukázat na pravítku, jak byla dlouhá každá stužka. Víš, proč násobíme zrovna třemi?

Vypočítej a roztřiď: sudý součin dej do nákupního vozíku, lichý součin do koše na papíry Vypočítej a roztřiď: sudý součin dej do nákupního vozíku, lichý součin do koše na papíry (počítej po sloupcích): 8  74  7 7  7 3  7 0  7 10  7 2  7 9  7 5  7 1  7 Sudé číslo Liché číslo Je číslo, které končí číslicí 0, 2, 4, 6. Je číslo, které končí číslicí 1, 3, 5, 7, 9. A teď si můžeš odnést čísla z nákupního vozíku. Kolik výsledků násobení tam skončilo? pět čísel – 0, 14, 28, 56, 70

Přemýšlej V létě navštívila Janička s rodiči různé země. Týden byli v Turecku, týden v italském Římě, týden poznávali Egypt a potom přejeli na týden do Francie. Cestou domů se zastavili ještě na týden v Německu – a teď má o čem vyprávět… K olik dní strávila Janička v zahraničí? 1 týden = 7 dnů celkem 5 týdnů 5  7 = 35 Janička strávila v zahraničí celkem 35 dní. Víš, ve které zemi viděla slavné pyramidy a kde vylezla na Eiffelovku? Egypt Francie

Zdroje: