NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:Mgr. Pavel Jelínek NÁZEV:VY_32_INOVACE_19_ŽIVÁ _LIDSKÉ TĚLO SOUTĚŽ ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/21.3130.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Hra riskuj pro opakování znalostí.
Advertisements

SAVCI.
VNITŘNÍ ÚSTROJÍ Prvouka 3.ročník. VNITŘNÍ ÚSTROJÍ Prvouka 3.ročník.
Chrání vnitřní orgány (plíce, srdce, mozek) Umožňuje pohyb
Lidská kostra Základní škola praktická a základní škola speciální
jméno autora Mgr. Eva Truxová název projektu
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
SAVCI Savci mají kostru. Řadíme je mezi obratlovce.
Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Název: ČLOVĚK
Kostra.
ČLOVĚK – VNITŘNÍ ORGÁNY, KOSTRA A SVALY
Základní vzdělávání - Člověk a příroda - Přírodopis – Biologie člověka
SMYSLOVÉ ORGÁNY 3. ročník
PTÁCI.
Název školy:Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny Autor:Mgr. Dagmar Sachsová Název:VY_32_INOVACE_170 _NAŠE_TĚLO Téma:Vnitřní orgány Číslo projektu:
Žáci procvičují znalosti o stavbě věty,souhlásek, samohlásek. Autor
Lidské tělo – všeobecný test
Číslo v digitálním archivu školy
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
VY_52_inovace_PRV.5.13 Označení vzdělávacího materiálu (kód):
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
SAVCI Soustava opěrná a pohybová Je tvořena: páteř lebka
Smyslová ústrojí člověka
Elektronické učební materiály – I. stupeň Společnost Autor: Mgr. Romana Martináková CO MÁME SPOLEČNÉHO???
Člověk. Etapy lidského života Kostra a svaly Orgánové soustavy Zdraví
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:Mgr. Pavel Jelínek NÁZEV:VY_32_INOVACE_16_LIDSKÉ TĚLO_ZUBY ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/
Člověk-kostra Autor: Mgr. Iveta Váňová VY_32_INOVACE_12_Člověk-kostra Vytvořeno v rámci projektu „EU peníze školám“. OP VK oblast podpory 1.4 s názvem.
BIOLOGIE ČLOVĚKA (opakování) Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:Mgr. Pavel Jelínek NÁZEV:VY_32_INOVACE_03_EVROPA_STŘEDNÍ EVROPA ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/
Základní škola a Mateřská škola, Jilemnice, Komenského 103, příspěvková organizace Autor: PaedDr. Hana Hrubcová Název: VY_32_INOVACE_3B_07_Páteř a hrudník.
Kosterní soustava Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Simona Stránská Název: VY_32_INOVACE_09_B_1_Kosterní soustava Téma: Přírodověda.
VY_32_INOVACE_Luk_II_08 Živiny Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost 1.4. Zlepšení.
Název školy: Základní škola Dobříč, okres Plzeň - sever, příspěvková organizace Autor: Mgr. Jitka Šteflová Název : VY_12_INOVACE_20_Vnitřní ústrojí Téma:
Člověk Korunování krále v Edinburgu ve Skotsku. Homo sapiens - člověk moudrý pohybuje se vzpřímeně dorozumívá se řečí charakteristická je rozumová inteligence.
Člověk-kostra Autor: Mgr. Iveta Váňová VY_32_INOVACE_12_Člověk-kostra
Střední škola, Základní škola a Mateřská škola, Karviná Lidské tělo
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
VY_32_INOVACE_15_28_Smysly
Opěrná soustava Autor: Mgr. Iva Hirschová VY_32_INOVACE_01_Kostra
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor: Mgr. Dagmar Šaflová
ČLOVĚK LIDSKÉ TĚLO VY_32_INOVACE_II-C-06.
Název: VY_52_INOVACE_PRV_01 Škola: ZŠ a MŠ Chraštice, Chraštice 44
Orgány lidského těla Přírodověda 5. ročník Zpracovala: Dana Kučerová.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Název projektu: Moderní škola
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
NAŠE SMYSLY Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
VY_52_INOVACE_27_ Vlastnosti živočichů
AUTOR: Mgr. Jaromíra Stropková NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_NAŠE TĚLO
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
projekt v rámci vzdělávacího programu VZDĚLÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Základní škola a Mateřská škola, Baška, p. o. Baška 137, Baška
Název projektu: Moderní škola Číslo klíčové aktivity: III/2 Název školy: Základní škola a Mateřská škola Vráž, okres Beroun Autor: Zuzana Měchurová Název.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Název projektu: Moderní škola
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor: Mgr. Dagmar Šaflová
Autor: Mgr. Karolina Pátková
LIDSKÉ TĚLO VY_32_INOVACE_5A_09 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Sada 1 Člověk a příroda MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Kostra člověka.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Smysly Autor: Mgr. Iva Hirschová VY_32_INOVACE_18_Zrak,sluch
Transkript prezentace:

NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:Mgr. Pavel Jelínek NÁZEV:VY_32_INOVACE_19_ŽIVÁ _LIDSKÉ TĚLO SOUTĚŽ ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/

ANOTACE:Prezentace je určená k zopakování učiva o lidském těle, skupiny žáků odpovídají formou hry riskuj na otázky týkajících se lidského těla. JAZYK:Čeština KLÍČOVÁ SLOVA:kostra, orgány, smysly, zdravá strava DRUH UČEBNÍHO MATERIÁLU: Prezentace DRUH INTERAKTIVITY: Aktivita CÍLOVÁ SKUPINA:Žák STUPEŇ A TYP VZDĚLÁNÍ: Základní vzdělávání – první stupeň TYPICKÁ VĚKOVÁ SKUPINA 8 – 12 let

RISKUJ - SOUTĚŽ

SMYSLY ZDRAVÁ STRAVA Kč Kč Kč Kč ORGÁNY Kč Kč Kč KOSTRA Kč Kč Kč Kč Kč

zpět a) z kloubů b) z obratlů c) ze žeber d) je to jedna kost Z čeho je složená páteř?

zpět a) přibližně 200 b) přibližně 600 c) přibližně 50 d) 78 Kolik kostí má lidské tělo?

zpět a) mozku b) srdci c) ledvinám d) tlustému střevu Kterému orgánu lidského těla se říká pumpa?

zpět a) v ořechách b) v mase c) v ovoci d) v zelenině V kterých potravinách je hodně vláknin?

zpět a) kuře s brambory b) hovězí maso s rýží c) vepřové maso s houskovým knedlíkem d) hrachová kaše Který oběd je nejméně vhodný co se týče zdravé stravy?

zpět a) játra b) plíce c) ledviny d) slezinu Který orgán lidského těla vidíš na obrázku?

zpět Které potraviny neobsahují bílkoviny? a)vejce b) maso c) zelenina d) mléko

zpět a) zrak b) sluch c) chuť d) hmat Lidé, kteří mají nevyvinutý nebo poškozený jeden ze smyslů, potřebují znát znakovou řeč. Který smysl mají poškozený?

zpět a) kost hrudní b) žebro c) páteř d) žeberní spojovač Jak se jmenuje vyznačená kost na obrázku?

zpět a) mrkev b) čočka c) rohlík d) mléko Která potravina nepatří do zdravé stravy?

zpět a) zrak b) sluch c) hmat d) hmat a sluch Tzv. Brailleovo písmo používají lidé, kteří mají poškozený …

zpět a)nemají žádný význam b) vyplavují z těla pocity c) k poznání, že je nám smutno d) vyplavují nečistoty z oka K čemu slouží slzy?

zpět a) zrak b) sluch c) čich d) hmat Který smysl má člověk proti psům velmi špatně vyvinutý?

zpět a) kladívko b) pánev c) kovadlinka d) třmínek Jak se jmenuje nejmenší kost lidského těla?

zpět a) v tenkém střevu b) v tlustém střevu c) v ledvinách d) v žaludku V kterém orgánu se vyskytuje kyselina chlorovodíková, aby pomáhala rozkládat potravu?

zpět a) 1 metr b) 2 metry c) 250 cm d) 5-6 metrů Víš, jakou délku má tenké střevo?

ZDROJE ar_cs.svghttp://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Anatomy_of_the_Human_E ar_cs.svg cs.svghttp://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Digestive_system_diagram_ cs.svg Použity obrázky z galerie MS Power Point