Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/03.0057 Portál eVIM Fyzika s IPadem.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Matematické kyvadlo a tíhové zrychlení Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radim Frič. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková.
Advertisements

IPad Seminář KA 05 Hana Hoffmannová. iPad Úvodní seminář pro práci s tabletem. 2.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Portál eVIM Teplota a její měření.
Systém správy dokumentace akreditované zkušební laboratoře Bc. Jan Randl, 4912.
Elektronická přihláška Studenti z ČR a SR použijí tento formulář ! Studenti bez rodného čísla použijí tento formulář !
Vztahy a pravidla soužití - škola. ZPRACOVAL Mgr. Alena Jakubcová ŠKOLA ZŠ Bor, Školní 440, , příspěvková organizace TÉMA Umění, kultura, sport,
Volný pád a svislý vrh Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radim Frič. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace.
Fyzika na scéně - exploratorium pro žáky základních a středních škol reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Gymnázium, Olomouc, Čajkovského 9 Název úlohy: 2.7.
ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV : VY_32_INOVACE_06_01_M7_Hanak AUTOR : Ing. Roman Hanák TÉMA : Racionální čísla Základní škola Libina, příspěvková.
Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Portál eVIM USB mikroskop.
Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Portál eVIM Rychlá fyzika.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Společenské vědy Legislativní proces v ČR.
Mechanická energie. Struktura prezentace otázky na úvod teorie příklad využití v praxi otázky k zopakování shrnutí.
Záření kolem nás Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radim Frič. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací.
OneNote. Co to je?  OneNote patří k produktům Microsoftu, nyní je ke stažení zdarma  jde o aplikaci pro rychlou, snadnou a přehlednou správu různých.
Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Portál eVIM Wattmetr.
Počítač zepředu a zezadu
Širokoúhlá prezentace
Vzdělávací materiál zpracovaný v rámci projektů EU peníze školám
Název školy Základní škola Jičín, Husova 170 Číslo projektu
Mgr. et Mgr. Pavel Římovský, Bc. Yvona Záhorovská
KLUB ZDRAVÍ KDY: každé pondělí od 10 – 11 hodin
Elektronická přihláška
Inf Počítač a lidé s handicapem
Návod na tvorbu prezentace diplomové / bakalářské práce
Určení měrných skupenských tepel vody
Projekt: Šance pro každého žáka
SŠ-COPT Uherský Brod Bc. Martin Bártek 9. Výroba petlice
Základní škola a Praktická škola Dvůr Králové nad Labem
PASCALŮV ZÁKON Autor: RNDr. Kateřina Kopečná
Optimalizace materiálových toků ve vybrané společnosti
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
NÁZEV: VY_32_INOVACE_10_02_F9_Hanak TÉMA: Elektromagnetické jevy
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Mgr. Aleš Čech Fyzika 6. ročník
EU peníze školám Základní škola , Znojmo, Mládeže
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Přenos tepla Požár a jeho rozvoj.
Správa rozhodčího v informačním systému FIS
Název školy Základní škola Jičín, Husova 170 Číslo projektu
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA KOLÍN V.,
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
Rešerše.
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
Název školy Autor Název Téma Číslo projektu Anotace Plavská škola
Vkládání záznamů do databáze OBD
SEMINÁŘ OZO Ladislav Hejný
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Autor bakalářské práce: Jan Zeman 17374
Násobíme, dělíme 3 2 Druháci a matematika 18
NÁZEV: VY_32_INOVACE_10_03_F9_Hanak TÉMA: Elektromagnetické jevy
Autor: Kouglová Rita Název : VY_32_INOVACE 14C_07 Téma Zimní příroda
7. Druhy čar, měřítka zobrazení, písmo Technická dokumentace
NÁZEV POSTERU Jméno a příjmení autora včetně titulů
Ovlivněte podobu metropolitního plánu
Evidence a účtování zásob ve vybrané společnosti
Obhajoba diplomové práce
Obhajoba diplomové práce
Sklizeň cukrové řepy Podzimní práce na poli.
Badminton zajímavé ukázky
NÁZEV ŠKOLY: S0Š Net Office, spol. s r.o, Orlová Lutyně
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková
Orientujeme se v prostoru
Název události Datum akce Čas akce
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno,
Rozvoj geometrických představ
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Když jsem já sloužil… Jazyk a řeč.
NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_07_M7_Hanak
Transkript prezentace:

Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Portál eVIM Fyzika s IPadem

Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Ipad

Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Proč IPad Relativně nová technologie Někteří z vás ho již mají Podobné aplikace je možné nalézt i pro Android

Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Cíl laboratorní práce Seznámit se z tabletem Seznámit se ze zajímavými fyzikálními aplikacemi a popsat jejich použití Provést jedno videoměření

Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Teorie – použití IPadu Použití interních sond –Gyroskop –Akcelerometr (x, y, z) –Senzor magnetického pole Použití fyzikálních aplikací Použití kamery a fotoaparátu

Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Pomůcky IPad Míček Měřítko

Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Schéma

Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Postup práce 1/2 Projděte si jednotlivé aplikace Udělejte fotku obrazovky při práci s jednotlivými aplikacemi (pomocí současného stisknutí tlačítka vypnout a zobrazit plochu) Popište jak aplikace funguje a v čem je zajímavá

Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Postup práce 2/2 - Videoměření Pohlídejte si, ať je celý pohyb, který budete zkoumat na záběru kamery IPadu. Kamerou při měření nehýbejte a mějte ji kolmo na rovinu, ve které se odehrává pohyb Chcete-li získat z měření číselné hodnoty, nezapomeňte na měřítko

Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Aplikace

Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Důležité Dejte pozor ať vám při vašich měřeních IPad neupadne. Jedná se o relativně drahou pomůcku.

Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Vzorové výsledky – aplikace WindTunel

Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Vzorové výsledky – Wolfram|Alpha

Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Vzorové výsledky – aplikace VideoAnalysis

Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Doplňující otázky Na jakém principu funguje, že Ipad pozná, že je nějak skolněný? Na jakém principu funguje měření srdečního tepu pomocí Ipadu? Lišil se rozsah kam slyšíte od toho co se běžně uvádí v učebnicích? Proč?

Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Bonus Popovídejte si se SIRI

Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Zdroje IPad User Guide, dostuný z [citováno ] Ukázky použití Wolfram|Alpha ve fyzice – dostupný z ysics.html [citováno ] ysics.html Kusák R.: Jak se dívat do mikrosvěta, str , Dílny Heuréky 2012 – Sborník konference projektu Heuréka, ed.. Koudelková V, Dvořák L., Praha, 2012