Workshop „Příklady dobré praxe“ 22. června 2015. Váhy pro kontrolní (úřední) vážení vozidel Váhy pro obchodní vážení vozidel a materiálu Představení společnosti.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Měření při výrobě a montáži strojních zařízení
Advertisements

Konference „Inovace a technologický transfer – výzva a příležitost pro Ústecký kraj“ 20. května května 2014, Ústí nad Labem
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Brno: NANOcontact – partnerské sítě1 Vzdělávací a kontaktní středisko pro průmyslové nanotechnologické úpravy povrchů CZ.1.07/2.4.00/
 Spolupráce s firmou zabývající se ochranami generátorů.  Doložení přesnosti dodávaných systémů zákazníkům.  Podklady pro získání statutu akreditované.
Priorita č. 3 Aktivní zapojení výzkumné a vývojové základny do rozvoje podnikání.
Definování prostředí pro provozování aplikace dosud jsme řešili projekt v obecné rovině aplikace bude ovšem provozována v konkrétním technickém a programovém.
ÚČEL AUTOMATIZACE (c) Tralvex Yeap. All Rights Reserved.
Efektivní transfer technologií základní informace o projektu Národní dialog – © 2010 EF-TRANS.
INOVACE V PODNIKU Inovace předmětu v rámci studijního oboru
MEZINÁRODNÍ SROVNÁVACÍ STUDIE Produkt RP Podpora Romů v Praze.
PROJEKT R E G M E T TEMPLATE DOPORUČENÍ PRO SPRÁVNOU LEGISLATIVNÍ PRAXI Z HLEDISKA METROLOGIE.
Zkušenosti z „terénu“ získané z poradenské praxe.
„ČESKÉ INOVAČNÍ PARTNERSTVÍ“ 1 Spolupráce technických univerzit s podniky = významná podpora inovací Český národní komitét IMEKO Vladimír Haasz.
s dopravní infrastrukturou
Tato prezentace byla vytvořena
Třetí role vysokých škol - spolupráce s průmyslem a soukromým sektorem 10. zasedání předsednictva Rady VŠ 22. března 2007 V. Kebo, B. Tremlová.
PROJEKT ZVYŠOVÁNÍ KVALITY VÝUKY V ELEKTROTECHNICKÝCH OBORECH Realizátor projektu: Střední škola technická Žďár nad Sázavou od Vyšší odborná.
Návrh klasifikátoru inovací Dynamický model transformace dat ve znalost organizace.
Rower Expert Weba Sport und Med Artikel Gmbh A – 1210 Wien.
LEGÁLNÍ METROLOGIE Je to část metrologie, vztahující se k jednotkám, metodám a měřidlům z hlediska předepsaných technických a právních náležitostí, jejím.
1 TP Interoperabilita Železniční Infrastruktury Praha, Expertní skupina Rozhraní v období Ing. Jiří Jelének VÚKV a.s. Bucharova.
Bezpečnost v elektrotechnice
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Tato prezentace byla vytvořena
Autor:Ing. Rudolf Drahokoupil Předmět/vzdělávací oblast:Montáže a opravy Tematická oblast:Montáže Téma:Racionalizace montáže Ročník:2. Datum vytvoření:leden.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
CZ / /0012 Zavedení nových technologií a postupů do praxe Milan Havel ČVUT, SZZPLS Milan Havel, tel
AKTUÁLNÍ SITUACE V PROJEKTU RIS – ČASOVÝ HARMONOGRAM červen 2005 – květen 2006červen 2007 – leden 2008 Fáze 0 – definice projektu Fáze 1 - analýza Fáze.
1 Operační program Výzkum a vývoj pro inovace Programovací období
1 ASOCIACE INOVAČNÍHO PODNIKÁNÍ ČR Inovační potenciál ČR Technologický profil ČR Cena Inovace roku 2011 Pavel Švejda Seminář Inovace a technologie v rozvoji.
Kalkulační systém a jeho využití v řízení
Role znalostí MANAGEMENTU A MARKETINGU v přípravě pracovníků pro řešení vědecko-výzkumných úkolů Doc. RNDr. Eva Grublová, CSc. Mgr. Daniela Navrátilová.
Experimentální metody (qem)
Tato prezentace byla vytvořena
METODY STŘEDNĚDOBÉHO PROGNÓZOVÁNÍ SURO jaro 2010.
LEGISLATIVNÍ RÁMEC A LIMITY (POH kraje) :   snížit maximální množství biologicky rozložitelných komunálních odpadů (BRKO) ukládaných na skládky tak,
Receptury Střední odborná škola Otrokovice
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
PRAKTICKÉ PŘÍKLADY ÚSPĚŠNÝCH INOVAČNÍCH PROJEKTŮ
Konference INOVACE JE ZÁKLAD VAŠÍ EXISTENCE Brno,
Klinická hodnocení a farmakologie pro 3.tisíciletí – multimodální edukační platforma CZ.1.07/2.4.00/
Projekt EVO1 Jednočlánkové bezbariérové tramvajové vozidlo typu EVO1 člen skupiny
Anotace: Materiál je určen pro 1. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Zbožíznalství, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek.
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Dopravní proud Předmět: Teorie dopravy Ing. František Lachnit, Ph.D.
Měřící přístroje pro kolejovou dopravu. Obsah prezentace O společnosti. Hlavní oblasti, specializace. Automatické měřící systémy pro kontrolu tvarů a.
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav technicko-technologický OPTIMALIZACE PROCESŮ VÝROBY NÁBYTKU VE SPOLEČNOSTI ARBYD CZ S.R.O. Obhajoba diplomové.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada37 AnotaceMěření.
Operační program Výzkum a vývoj pro inovace. Veřejná podpora - příjemce Hlavní činností je VaV, výuka, TT Zisk je zpětně reinvestován do hl.činnosti Oddělení.
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í Prioritní osa 2 Výzva 2.3 Lidské zdroje ve Výzkumu a vývoji Mgr. Filip Týc Odbor programů výzkumu.
Specifika účtování ve vybraném zemědělském podniku Autor bakalářské práce: David Limberk Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kristina Kabourková Oponent bakalářské.
Analýza procesů v oddělení mechanické konstrukce výrobního podniku
Stanovení součinitele tepelné vodivosti
Marketingový plán podniku
Technologie – Obráběcí stroje pro automatizovanou výrobu rozdělení
Analýza potřeb škol Většina škol rozvíjí inkluzívní vzdělávání prostřednictvím činností spadajících do základní nebo mírně pokročilé úrovně. Inkluzívní.
Autor diplomové práce: Bc. Eva Slabší
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická České Budějovice Ústav podnikové strategie Zhodnocení finanční situace konkrétního podniku Autor BP: Miroslava Sobotovičová.
PROJEKT: Hodnocení průmyslových rizik
„Racionalizace nákladových položek vybrané dopravní společnosti“
VVI – nástroj ke zvýšení konkurenceschopnosti
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
TECHNICKÁ ÚDRŽBA Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Pavel Moravec. Dostupné z Metodického portálu ISSN: 
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rozvoj vzdělávání na Slezské univerzitě v Opavě CZ /0. 0/0
Výukové a výzkumné centrum v dopravě
ORGANIZAČNÍ STRUKTURY
Geometrie řízení a uložení kol.
Aplikovaný výzkum Program Beta:
Transkript prezentace:

Workshop „Příklady dobré praxe“ 22. června 2015

Váhy pro kontrolní (úřední) vážení vozidel Váhy pro obchodní vážení vozidel a materiálu Představení společnosti TENZOVÁHY

Nové technologie = nové otázky Vysokorychlostní váhy jsou v ČR legislativně řazeny mezi tzv. „stanovená měřidla“ na nichž je možno provádět kontrolní vážení vozidel. Problematická je jejich nízká provozní přesnost, která omezuje jejich efektivní nasazení Pro zlepšení vlastností tohoto výrobku bylo nezbytné provést analýzu vnějších vlivů, které v okamžiku měření působí na snímače vysokorychlostních měřidel hmotnosti: vliv stavu a povrchu vozovky vliv pohybu samotných vozidel Jak a čím ale tyto vnější vlivy měřit?

Spolupracující Vědeckovýzkumná instituce: Ústav automatizace a měřicí techniky (poskytl potřebné přístrojové vybavení i odborný tým pod vedením doc. Beneše)

Postup realizace projektu 2. Skenování profilu vozovky vozidlem ARAN 3. Montáž snímačů na měřící vozidla 4. Sběr dat z měřících vozidel pro následnou analýzu 1. Příprava měřícího stanoviště na R35 km 268

Stav vozovky má zásadní vliv na přesnost a rozptyl měřených hodnot hmotnosti, tento vliv je ale značné odlišný pro různé typy vozidel (např. působí jinak pro dvojnápravové vozidlo a jinak pro návěsovou soupravu). Nepodařila prokázat jednoznačná závislost mezi stavem vozovky vyjádřenou v IRI (výstup měření vozidlem ARAN) a nejistotou měření hmotnosti ze snímačů vah. U více opotřebených vozovek totiž vstupují do hry i další, dosud nekvantifikované vlivy. Některá zjištění ze závěrů projektu U návěsové soupravy použité k měření se jako významný vliv prokázalo nikoliv jen měřené kmitání náprav a rámu vozidla ve svislém směru, ale jako podstatné se ukazují i pohyby vozidla v horizontální rovině a vzájemné pohyby tahače vůči návěsu, protože se navzájem ovlivňují přes spojovací čep. Na kvantifikaci těchto vlivů však bude třeba přepracovat měřící řetězec a provést novou sérii měření, což je příslibem další spolupráce s VUT do budoucna.

Zhodnocení spolupráce s VaV institucí Zhodnocení spolupráce ze strany nositele inovačního voucheru Spolupráce s týmem doc. Beneše z VUT Brno – FEKT byla na velmi dobré úrovni jak po stránce odborné a personální, tak i po stránce technického vybavení, kdy byla pro prováděná měření k dispozici řada špičkových snímačů a vyhodnocovacích jednotek zapůjčených z VUT.

Dosažené výsledky budou podkladem pro další vývoj a zlepšení užitných vlastností vysokorychlostních měřidel hmotnosti. Potvrdilo se, že vnější vlivy na tato měřidla působí podstatně více, než u jiných měřidel hmotnosti pracujících za nízkých rychlostí a nebo za klidu (staticky). Předpokládáme další spolupráci s FEKT VUT v této oblasti. Inovační voucher považujeme za časově a administrativně nenáročný způsob, který umožňuje žadateli realizovat výzkumný projekt, který by bez podpory realizoval jen obtížně. Lze se soustředit na samotný výzkum a lze realizovat i relativně „malé“ projekty, což u jiných forem podpory není obvyklé a pro menší firmy to bývá překážkou. Inovační vouchery jsou jednoznačně dobrý nápad. Zhodnocení účasti na projektu