SOCIÁLNÍ MARKETING Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D. U44 - 207

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Další zdroje příjmů pro ICM. Hlavní důvody realizace Analýzy nestátního neziskového sektoru  Efektivní komunikace s neziskovými organizacemi – uvnitř.
Advertisements

Dobrovolnictví v Soběslavi Akce je součástí projektu NSZM ČR „Dobrovolnictví a veřejná služba v obci - jak na to?“ podpořeného finančními prostředky z.
Odborná diskuze o prevenci konzumace alkoholu mladistvými v Plzni Ing.Aleš Průša.
Aktivity města v oblasti ovzduší Ing. Petr Kajnar 4. prosince 2012 Statutární město Ostrava
Sociodemografická analýza Výzkum potřeb uživatelů Prostějov.
Fórum prevence dětské nadváhy a obezity Hana Zamrazilová Školní stravování 2014, Praha, 20.–
Rozdíly a interakce veřejné služby a dobrovolnické služby Mgr. Petr Beck Odbor rodiny a dávkových systémů Ústí nad Labem
Konference Dobrovolnictví v obci – jak na to? Soběslav, října 2013 Akce je součástí projektu NSZM ČR „Dobrovolnictví a veřejná služba v obci -
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Vznik  jeden z výstupů projektu „Vytvoření střednědobého plánu rozvoje sociálních služeb v Prostějově“  realizace byla zahájena  v pěti.
Národní konference kvality ve veřejné správě – Brno 2013
Příspěvek k problematice sociálního začleňování v ČR Zuzana Zajarošová, MPSV
Projekt Brno-Zdravé město přínos občanům v rámci veřejné správy
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Vzdělávání pedagogů v oblasti prevence úrazů dětí
1 Kulatý stůl k financování primární prevence rizikového chování Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Karmelitská 7, Praha 1 tel.: +420.
Je dnes dětství bezpečné. (Subjektivní zkušenost dět
Všeobecná deklarace lidských práv
Preventivní programy v ordinaci PLDD
MARKETINGOVÝ MIX.
Metodický a supervizní seminář k praxi III. 4. září 2012.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA BENÁTKY NAD JIZEROU, PRAŽSKÁ 135 projekt v rámci operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Šablona číslo: III/2 Název: Inovace.
SOCIÁLNÍ MARKETING Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D. U
Tématické okruhy pro předkladatele projektů podpory zdraví Státní zdravotní ústav 2014.
HUDBA V MARKETINGOVÉ KOMUNIKACI Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D. U44-209
HUDBA V MARKETINGOVÉ KOMUNIKACI Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D. U44-207
ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:ICT ve výuce OZNAČENÍ MATERIÁLU:VY_32_INOVACE_EKO_87 ROČNÍK: 4. VZDĚLÁVACÍ OBOR:65-42-M/01 HOTELNICTVÍ.
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová, Ph.D. č.d.634.
Ekonomika veřejného sektoru
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová č.d.634.
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová, Ph.D. č.d.634.
Metodický pokyn k primární prevenci sociálně patologických jevů u dětí, žáků a studentů ve školách a školských zařízeních 2007.
Bydlení českých seniorů a nedořešené problémy Ing. Milan T a r a b a předseda Sdružení nájemníků ČR.
STRATEGICKÝ PLÁN ROZVOJE STATUTÁRNÍHO MĚSTA JIHLAVY DO ROKU 2020 VYHODNOCENÍ VLIVŮ NA ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ A SOUSTAVU NATURA 2000.
N ÁRODNÍ CENTRUM BEZPEČNĚJŠÍHO INTERNETU „Nebezpečí číhá všude“ workshop Brno 2011.
Bc. Anna Kasincová (Pacholíková) Mgr. Markéta Křivská.
Marketingové aktivity sdružení České dědictví UNESCO.
Prevence sociálně patologických jevů. Prevence  Prevence (z lat. praevenire, předcházet) znamená soustavu opatření, která mají předcházet společensky.
Národní síť Zdravých měst ČR Zdravotní plán města.
Pavel Rada Regionální rozvojová agentura Východní Moravy Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií Dotace pro neziskové organizace z EU.
Praha, 5. prosince 2014 Nestlé podporuje mladé. Nestlé: jednička celosvětově i lokálně Tržby ČR&SR 2013Zaměstnanci ,3 mld CZK ,6 Světové.
MA-G 21 Konference pro podnikatelský sektor Náměšť nad Oslavou 15. října 2012 Petr Holý.
1 FoRS – České fórum pro rozvojovou spolupráci Seminář Rozvojová spolupráce měst a obcí, Marie Zázvorková.
Národní politika BOZP a příprava Národního akčního programu BOZP pro období konference Společně bezpečně v EU – Partnerství v prevenci rizik.
N ÁSTROJE ZVYŠOVÁNÍ KVALITY ŘÍZENÍ ÚŘADU Společenská odpovědnost úřadu.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_TOMAS_VASATA_LIDSKA_PRAVA_LZPS_11 Název školyStřední škola služeb, obchodu a gastronomie.
Aktualizace Strategie rozvoje Moravskoslezského kraje (SRK) Jednání pracovní skupiny č. 3 Návrh nové struktury specifických strategických cílů
PROTIDROGOVÁ PREVENCE Násilí Zpracovala: Mgr. Bc. Eva Franzová Speciální základní škola, Česká Kamenice, Jakubské nám. 113, příspěvková organizace.
Občanské vzdělávání Mgr. Ondřej Matějka. Metodický výklad k výzvě Hodně aktivit – jeden princip Občanské vzdělávání má podpořit občany ve schopnosti vystoupit.
Ekonomika veřejného sektoru František Svoboda, Konzultační hodiny: čtvrtek, 13-15, kancelář 414
Zdravotní plán Města Jihlavy Ing. Soňa Krátká Koordinátorka PZM a MA
1 Aktivity MŠMT v oblasti primární prevence rizikového chování dětí a mládeže Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Karmelitská 7, Praha.
Sociální práce v roce 2012 Bc. Ivana Vedralová. Od Úřad práce ČR převezme:  Činnosti, které přímo souvisejí s řízením, rozhodováním a výplatou.
Útvar pro odhalování organizovaného zločinu služby kriminální policie a vyšetřování Útvar pro odhalování organizovaného zločinu služby kriminální policie.
Projekt Jihlava Zdravé město.  město Jihlava je členem Národní sítě Zdravých měst ČR od června 2007  politikem zodpovědným za PZM a MA21 je náměstkyně.
SOCIÁLNÍ MARKETING doc. Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D. U
Subjekty a objekty veřejných politik
Marketing sportu bp 2086.
Kraje pro bezpečný internet 26. 9
Dotace Olomouckého kraje v roce 2017
Ekonomika veřejného sektoru
Zhodnocení období 2005 – 2008 v oblasti školství a sportu
Ekonomika veřejného sektoru
Ekonomika veřejného sektoru
Vyhodnocení dotazníkového průzkumu CSR
Školská sociální práce
METODICKÝ A SUPERVIZNÍ SEMINÁŘ K PRAXI IV.
METODICKÝ A SUPERVIZNÍ SEMINÁŘ K PRAXI IV.
Příprava občanů k obraně státu …
Prorodinné aktivity Olomouckého kraje
Transkript prezentace:

SOCIÁLNÍ MARKETING Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D. U

Podmínka k zápočtu Prezentace na semináři - analýza sociálních marketingových kampaní ve zvoleném oboru nebo Seminární práce na stejné téma Něco ke čtení: Bačuvčík, R. Marketing neziskových organizací Harantová, L. Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty Kotler, P., Roberto, N., Lee, N. Social Marketing Weinreich, N-K. Hands-on Social Marketing

Témata kampaní 1.Prevence rakoviny 2.Prevence AIDS 3.Prevence dalších nemocí (cukrovka, žloutenka, nemoci srdce a další) 4.Psychické zdraví 5.Poruchy příjmu potravy 6.Proti kouření 7.Proti drogám 8.Proti nadměrnému pití alkoholu (vč. alkohol a mladiství) 9.Zdravý životní styl (zdravé stravování, vyvážený životní styl) 10.Prosazování sportovních aktivit (děti, dospělí) 11.Bezpečnost silničního provozu 12.Bezpečnost na železnici 13.Bezpečnost na kole 14.Bezpečnost chodců 15.Bezpečnost při práci 16.Nebezpečí úrazů 17.Jednání v mimořádné situaci (první pomoc, nahlášení policii, hasičům apod.) 18.Bezpečnost v domácnosti (vč. ochrany majetku) 19.Bezpečnost ve veřejném prostoru (vč. majetku – např. zabezpečení automobilu) 20.Bezpečnost na internetu (vč. kyberšikany apod.) 21.Protipožární ochrana

Témata kampaní 22.Práva dětí (vč. ohrožení – dětská práce, šikana, týrání) 23.Práva žen 24.Práva seniorů 25.Práva národnostních menšin 26.Práva sexuálních menšin 27.Domácí násilí 28.Rasismus a xenofobie 29.Rasismus ve sportu 30.Imigrace a integrace imigrantů 31.Práva zaměstnanců 32.Práva zdravotně postižených (fyzicky, mentálně, vč. jejich sportovních aktivit) 33.Problematika chudoby 34.Lidská práva v globálním měřítku (mučení vězňů, trest smrti, obchod s lidmi, práva žen v muslimských zemích, chudoba a hladomor, svoboda slova atd. - jedna nebo více oblastí) 35.Podpora vzdělávání 36.Ohrožování životního prostředí, znečištění přírody 37.Čistota životního prostředí (odhazování odpadků, úklid po psech apod.) 38.Třídění odpadu 39.Ochrana zvířat 40.Vegetariánství, veganství 41.Biopotraviny

Témata kampaní 42.Spotřeba energie 43.Omezování dopravy (vč. propagace cyklodopravy) 44.Dárcovství krve, kostní dřeně 45.Dárcovství orgánů 46.Dárcovství (finanční, hmotné) a dobrovolnictví 47.Pomoc potřebným 48.Humanitární pomoc 49.Protiválečné kampaně 50.Podpora kultury 51.Ochrana památek 52.Podpora pěstounské péče 53.Korupce 54.Hazard 55.Ochrana národních zájmů 56.Vandalství 57.Všímavost lidí (ochota nahlásit problémové chování apod.) 58.Prosazování náboženských myšlenek 59.Prosazování politických myšlenek, ideologií 60.Kampaně proti globalizaci, kapitalismu 61.Kampaně proti fašismu, komunismu 62.Antikomerční aktivismus 63.Kampaně měst, krajů a státu prosazující určité (nepopulární) politické rozhodnutí

Témata kampaní 64.Hnutí veřejnosti proti (nepopulárním) politickým rozhodnutím 65.Podpora mezinárodní spolupráce 66.Zájmy zaměstnanců (odbory, platy, podmínky) 67.Ochrana autorských práv 68.Podpora regionálních pěstitelů 69.Role celebrit v sociálním marketingu 70.Tabu v sociálním marketingu 71.Interkulturní rozdíly v sociální reklamě 72.Jiné téma.....

1. Shromážděte příklady alespoň 2 tuzemských a 1 zahraniční kampaně z dané oblasti (včetně konkrétních ukázek, nejlépe z poslední doby). 2. Očekává se analýza, nikoliv pouze popis - jaké byly cíle jednotlivých kampaní, cílové skupiny, byly vzhledem k tomu komunikační prostředky použity adekvátně? 3. Pokuste se získat také informace o „ceně“ kampaně - kdo ji financoval, jaké přínosy měla pro cílovou skupinu, jak se podařilo naplnit cíle kampaně (včetně evaluačních průzkumů), jaký byl ohlas (včetně případných ocenění). 4. Cílem je kampaně porovnat a definovat, v čem spočívají specifika sociální marketingové komunikace ve vybrané oblasti. Osnova seminární práce

Další podmínky: -prezentaci je potřeba odprezentovat na hodině a poslat mailem na -prezentace na cca 10 minut, moderovaná diskuze -k českým kampaním je potřeba zpracovat Protokol (viz) a poslat na mail -kdo nestihne prezentovat, odevzdá seminární práci na stejné téma v rozsahu cca 5 stran (+ Protokoly)