STÁŽ PEDAGOGICKÉHO PRACOVNÍKA STÁŽ PEDAGOGICKÉHO PRACOVNÍKA.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Advertisements

Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk,
VY_32_INOVACE_11_ODV_654_Str
VY_32_INOVACE_ 19_ Rozmanitost přírody Zelenina (SADA ČÍSLO 2)
CHARAKTERISTIKA ·     je seznam nabízených pokrmů a příloh;   ·     svým vzhledem a obsahem reprezentuje provozovnu;       je reklamním a propagačním prostředkem.
Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Zdravá výživa a příprava jednoduchých pokrmů
CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ PaV_1.14
Rozvoj a zkvalitňování odborného vzdělávání na středních školách a vyšších odborných školách Moravskoslezského kraje s důrazem na odbornou praxi Tento.
Integrovaná střední škola, Hlaváčkovo nám. 673, Slaný
autor Mgr. Alena Marková
VÝŽIVA – MÝTY A SKUTEČNOST
- je pevná sestava pokrmů, doplněná vhodnými nápoji, používaná k určité příležitosti. Bc. Daniel Vančura.
GASTRONOMIE SLAVNOSTNÍ STOLOVÁNÍ SLAVNOSTNÍ MENU, PRAVIDLA SESTAVOVÁNÍ MENU Ing. PETRA ŠKRÁŠKOVÁ Free Powerpoint Templates.
GASTRONOMIE SLAVNOSTNÍ STOLOVÁNÍ RAUT_PŘÍPRAVNÉ PRÁCE, STUDENÝ STŮL
Ivana Francová, SOU LIběchov Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:
VY_32_INOVACE_11_ODV_650_Str
„EU peníze středním školám“
Program Leonardo da Vinci- projekt mobility Název projektu: „Klíčové komponenty v EU“ datum stáže: místo stáže: SRN Hynek Salák HT2.
Příprava stravy v rodině
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_VEJPA_POTRAVINY1_11
SLOŽITÁ OBSLUHA – VYŠŠÍ FORMA Dranžírování
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_VEJPA_POTRAVINY1_08
GASTRONOMIE INVENTÁŘ NA ÚSEKU OBSLUHY POMOCNÝ INVENTÁŘ
Stravování při žaludečních a dvanáctníkových vředech
autor Mgr. Alena Marková
Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk,
Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Projekt COMENIUS Etnogastronomické tradice a produkty v kilometru Nula v oblastech Kroměříže a Bardolina.
Grand restaurant pana Septima
GASTRONOMIE SLAVNOSTNÍ STOLOVÁNÍ BANKETNÍ OBSLUHA Ing. PETRA ŠKRÁŠKOVÁ
Studené předkrmy Střední odborná škola Otrokovice
Dotek – Dům Obnovy Tradic, Ekologie a Kultury. Vítejte v objektu bývalé barokní fary v Horním Maršově, kterou jsme přebudovali v ekologicky šetrný dům.
Makrobiotika, vegetariánství, dieta batolat a dětí předškolního věku
BULHARSKO.
GASTRONOMIE INVENTÁŘ NA ÚSEKU OBSLUHY KOVOVÝ INVENTÁŘ, PŘÍBORY
Šablona III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_STO_378 Ročník: 2.
Šablona III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_STO_377 Ročník: 2.
Mgr. Miroslava Malušková Gastronomie
SLOŽITÁ OBSLUHA – VYŠŠÍ FORMA Fondue
Studené pokrmy.
Ryby Složení rybího masa
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Bc. Lada Marholdová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: Provozuje.
Kvalitní potraviny - kvalitní život CZ.1.07/1.1.00/
PŠTROSÍ MASO Předmět: Technologie přípravy pokrmů pro obor Kuchař – číšník třetí ročník třetí ročník Klíčová slova: pštrosí, maso, pštros, charakteristika,
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Bc. Martina Jeřábková Název materiálu:
PECKOVÉ OVOCE Předmět: Potraviny a výživa pro obor Kuchař – číšník druhý ročník Klíčová slova: peckové, ovoce,dělení, meruňky, třešně, višně, broskev Bc.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_JAROSLAV_HRUZA_SPOLECENSKA_SETKANI_BANKETNI_MENU_PREZENTACE_12 Název školyStřední škola služeb,
Potrava
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
ŘEMESLO - TRADICE A BUDOUCNOST
Suroviny pro cukráře II. ročník
ŘEMESLO - TRADICE A BUDOUCNOST
DOCHUCOVACÍ PROSTŘEDKY
Potraviny a výživa 2. ročník – kuchař, číšník, servírka
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
RAUT II. Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Náležitosti jídelních lístků
Složitá obsluha fondue
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Zeleninový vývar se zeleninou a kapáním
SOŠ a SOU Blansko škola moderních technologií
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Gastronomické zvyklosti různých národů
Moderní trendy v gastronomii
Moderní gastronomie Ruth Martin.
Moderní gastronomie Bio Food
Transkript prezentace:

STÁŽ PEDAGOGICKÉHO PRACOVNÍKA STÁŽ PEDAGOGICKÉHO PRACOVNÍKA

RESTAURAC E SE NACHÁZÍ V CENTRU JIHLAVY NA MASARYKOVĚ NÁM Ě STÍ

 Restaurant Tři knížata nabízí moderní pojetí interiéru i gastronomie. Otevřená kuchyně a místa přímo u výdejního prostoru. Hosté mohou sledovat práci kuchařů, vedeného majitelem a zároveň šéfkuchařem Pavlem Marešem z bezprostřední blízkosti. Jednoduchý a funkční interiér je plně podřízen soustředěnosti hosta. Pro rodinná či obchodní setkání slouží samostatný salonek.

 Pokrmy zde vychází z prvků světové kuchyně, kterou dále kreativně proměňují.  Pokrmy jsou elegantně nazdobené na bílém talíři, aby vynikla jejich pestrost.

 Kuchaři hotové pokrmy na talíř tvarují do různých obrazců.  Číšník jej servíruje před hosta tak, aby měl pokrm ve správném úhlu a viděl kreativní práci kuchařů.

 Sushi je tradiční a klasické japonské jídlo s tisíciletou historií, připravované zejména z ryb, ale také z plodů moře, tedy z krevet, sépií, chobotnic, či z nejrůznějších druhů mušlí.  Jeho nenahraditelná a specifická chuť si velmi rychle získává přízeň na celém světě a stává se v podstatě životním stylem.  Má blahodárné účinky na lidské zdraví, pro dostatečný přísun mastných kyselin, jódu, proteinů, minerálů a dalších.

 Sashimi sushi menu  Nigiri sushi menu  Maki sushi menu  Temaki sushi menu

 Syrová ryba je nakrájena do různých forem, které se postupně namáčí do směsi sojové omáčky a wasabi.  Neodmyslitelnou přílohou Sashimi je marinovaný zázvor.  Samozřejmostí je také obloha z pokrájené čerstvé sezónní zeleninky.

 Zde je přílohou speciální octová japonská rýže upravená do válcového tvaru a ozdobená vybraným druhem nakrájené syrové ryby nebo i jiným vhodným produktem (avokádo, vejce, atd.).  Součástí přílohy je také marinovaný zázvor a sojová omáčka s wasabi, popřípadě jiná pokrájená zeleninka.  Nigiri sushi svým vzhledem připomíná umělecké dílo a originál v každém kousku.

 Oblíbeným a neznámějším způsobem servírování sushi je kombinace syrové mořské ryby, octové rýže a sušené mořské řasy Nori v podobě rolky.  Plátek syrové ryby se ocitá uprostřed japonské octové rýže, která je vně obalena Nori.  I Maki-sushi se před konzumací namáčí do směsi sojové omáčky s wasabi a přílohou je bílá ředkev a marinovaný zázvor.

 Liší se ve tvaru řasy, která je poskládána do tvaru kornoutu a její výplní je octová rýže, jejímž středem je kombinace plátků mořských ryb.