Výzkum, Trendy a Inovace
Obsah prezentace Aktivity oddělení Výzkumu a Analýz Kdo jsou návštěvníci Vašeho regionu? Česká republika Bezpečná destinace Film, jako nástroj marketingu destinace
Aktivity odd. Výzkumu a Analýz Spolupráce a vyhodnocování dat –(ČSÚ, ČNB, ETC, UNWTO, WTTC, a další) Vlastní výzkumy –IOP 2 – Monitoring zahraničních návštěvníků ČR –IOP 3 – Sběr informací – domácí cestovní ruch –Průzkum návštěvnosti turistických cílů –ad hoc výzkumy podle aktuální potřeby CzT Tvorba a aktualizace reportů krajů a zemí Akce Skříň – digitalizace výzkumů a analýz
Odd. Výzkumu a Analýz – „Akce skříň “ Digitalizace výzkumů a analýz za posledních 10let Až 500 souborů z toho 275 publikovaných nyní
Kdo jsou návštěvníci Vašeho regionu? Návštěvníci Liberecko
Česká republika bezpečná destinace
Česká republika Bezpečná destinace Cílem tohoto projektu je komunikace úrovně bezpečnosti v ČR směrem k návštěvníkům Studie poskytne objektivní argumentační podklad pro toto tvrzení Studie je zpracovávána v širších souvislostech
Česká republika Bezpečná destinace
Bezpečná destinace
Česká republika Bezpečná destinace
Česká republika bezpečná destinace - Metropole Pořadí metropolí podle počtu trestných činů za rok 2009 na 10 tis. obyvatel 1Bratislava537 2Varšava574 3Budapešť612 4Praha682 5Řím812 6Madrid878 7Vídeň Paříž1150 9Londýn Berlín Brusel1667
Zasaženost Evropy teroristickými útoky
Filmová produkce – netradiční marketingový nástroj destinace
…Nejsme páni svého vnímání a rozhodnutí…
Více jak 95% všech našich rozhodnutí jsou učiněna v našem podvědomí… …Rozhodnutí si něco koupit netrvá déle jak 2,5 sec.
Audiovizuální produkce (AVP) působí na naše podvědomí
Smyslové vnímání
Pruduct Placemet, resp. Location Placemet marketingový nástroj destinace…
Pruduct Placemet, resp. Location Placemet marketingový nástroj destinace…
Pruduct Placemet, resp. Location Placemet marketingový nástroj destinace…
Audio Vizuální Produkce přenáší krom lokace i místní autenticitu, kulturu, zvyky a historii
AVP cílí na jasné cílové skupiny Následný marketing již na tyto cílové skupiny působí AVP ve filmu, dokumentu, sportovních přenosech AVP umožňuje statistické sledování dopadu sdělení (počet prodaných vstupenek, počet stáhnutí, sledovanost TV, event. počet vydaných výtisků knihy) AVP jako marketingový nástroj 1/2
AVP umožňuje plánovat návazný marketing destinace v předstihu Domácí AVP – primárně zacílená na návštěvníky z České republiky Zahraniční a Koprodukční AVP cílí na zahraniční i domácí návštěvníky AVP jako marketingový nástroj 1/2
Zahraniční producent Krajské úřady Destinační management Lokace CzechTourism návrh systému podpory AVP
Školení v regionech o významu, efektivního využití AVP pro potřeby destinace na regionální, resp. místní úrovni Film friendly location Film friendly služby Produkty po stopách filmových míst Cestování za samotnou lokací CzechTourism návrh systému podpory AVP
Ing. Mojmír Mikula ředitel odboru Výzkum Trendy Inovace Ing. Jakub Hlaváček vedoucí Oddělení Trendů a Inovací Česká centrála cestovního ruchu CzechTourism Vinohradská 46, Praha 2 tel.: tel.: Děkujeme za pozornost!