Výzkum, Trendy a Inovace. 2 27.9.2016 Obsah prezentace Aktivity oddělení Výzkumu a Analýz Kdo jsou návštěvníci Vašeho regionu? Česká republika Bezpečná.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Cestovní ruch Luhačovické Zálesí
Advertisements

Aktualizace Rozvojového konceptu CR na Šumavě Regionální marketing Vimperk
Plán akcí oddělení cestovního ruchu odboru regionálního rozvoje krajského úřadu pro rok 2002.
Film jako nástroj marketingu destinace - shrnutí.
_ Czech Convention Bureau Kongresový turismus.
_ Setkání koordinátorů Počátky Mgr. Jan Martinec.
Ostrava, Ing. Lucie Ligocká
Institut turismu České republiky
Odborný seminář „APLIKACE STRATEGICKÉHO HODNOTÍCÍHO RÁMCE PRO STRATEGIE MÍSTNÍHO ROZVOJE V ČR“ Odborný seminář Praha 20. září 2010.
Národní informační portál s podporou call centra (NIP) Fórum cestovního ruchu listopadu 2011 Pardubice.
Udržitelný rozvoj služeb cestovního ruchu Zpráva o průběhu projektu v období leden – červen 2006 Valná hromada Mikroregionu Hranicko Spolufinancováno.
Odbor kultury, památkové péče a cestovního ruchu Oddělení cestovního ruchu
Výzkumy CzechTourism Fórum cestovního ruchu listopadu 2011
Letní turistická sezóna 2007 Cestování Čechů po českých regionech Rostislav Vondruška Ředitel CzechTourism.
PODPORA SLUŽEB CESTOVNÍHO RUCHU PRO VEŘEJNÝ SEKTOR grantové schéma Libereckého kraje v rámci Společného regionálního operačního programu Priorita: 4. Rozvoj.
Podpora nevládních a neziskových organizací v oblasti cestovního ruchu
Nakladatelství CzechTourism Organizace cestovního ruchu v ČR Plánované aktivity 2012 Fórum cestovního ruchu listopadu 2011 Pardubice.
Ludmila Claussová Czech Film Commission
Cestovní ruch: zákon pro posílení oboru i ekonomiky ČR Jitka Fatková ředitelka odboru cestovního ruchu Tisková konference MMR 24. červen 2010.
Náboženský cestovní ruch- shrnutí
Česká republika: bezpečná a cenově stále příznivá.
Aktivity v rámci projektu „Zvýšení kvality řízení na Krajském úřadu Plzeňského kraje” Seminář pro věcně příslušné zaměstnance a zastupitele PK Strategie.
Destinační management turistické oblasti Jeseníky (Jeseníky-východ)
EVENT MARKETING, MICE A ŘÍZENÍ JEHO PROCESU v regionální praxi Nic nového pod sluncem Roman Vacho © Generální.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
K diskusi Rebranding Rebranding.
 POTENCIÁLNÍ ROZVOJOVÉ MOŽNOSTI VYSOČINY Pobytová turistika v ekologicky nezatížené přírodě Městská kulturně-poznávací turistika.
Smlouva o spolupráci mezi regiony Vysočina a Champagne-Ardenne Podpis Témata spolupráce: –cestovní ruch, rozvoj venkova a měst, –hospodářský.
Společný regionální operační program PRIORITA 4 Cestovní ruch Opatření 4.1 Rozvoj služeb pro cestovní ruch Podopatření Podpora regionálních a místních.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Didaktické metody pro výuku cestovního ruchu na školách.
Seminář školních metodiků prevence okresu Liberec Kateřina Gruntová, DiS.
Marketingová Strategie Strategie.
Václav Novák Mikroregiony kraje Vysočina Václav Novák.
Ing. Jaromír BERÁNEK MAKROEKONOMICKÉ SOUVISLOSTI V CESTOVNÍM RUCHU.
REGIONÁLNÍ AKČNÍ PLÁN PRO ÚZEMÍ KRAJE VYSOČINA (RAP)
Nová Koncepce státní politiky cestovního ruchu v ČR květen zasedání Pracovní skupiny pro udržitelný rozvoj regionů, obcí a území.
2. setkání pracovní skupiny projektu MOS obcí v územním obvodu ORP Chomutov Místo: Chomutov Dne: , 13:00 hod. C ESTOVNÍ RUCH – PROJEKT MOS.
Projekty destinačního managementu v Moravskoslezském kraji - od turistické oblasti po region Ing. Richard Žabka, Agentura pro regionální rozvoj, a.s. 1.
Liberec 2014 Mgr. Jan Charousek. Cestování a poznávání vzdálenějšího okolí doprovázelo i vývoj starověkých civilizací. Mnohé písemné doklady o cestování.
Aktivity CzT vůči TIC. VZDĚLÁVÁNÍ PRACOVNÍKŮ TIC Projekt: Rozvoj lidských zdrojů v oblasti CR formou dalšího vzdělávání Program: OPLZZ Cíl = zvýšení úrovně:
Projekt Destinační management MSK - možnosti spolupráce.
Sdružení Český ráj Destinační management v TR Český ráj.
Spolupráce moravských krajů v oblasti cestovního ruchu Holešov 2011
Marketingové aktivity sdružení České dědictví UNESCO.
Předmět Marketing BP522 Kontaktní údaje: Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D. Středa.
Projekt 2 -Studie vybrané destinace v cestovním ruchu se zaměřením na sportovní aktivity 1)Rozdělení studentů do dvou až tříčlenných týmů 2)Výběr destinace.
Setkání informačních center Zlínského kraje Valašské Klobouky
Labská stezka priorita rozvoje cykloturistiky v Ústeckém kraji Ústí nad Labem.
Portál Kudy z nudy Statistiky 2009 Marketingové aktivity v roce 2009 Plán aktivit 2010.
Možnosti sledování konkurenceschopnosti destinací turismu na úrovni regionů a míst Monika Palatková Výroční konference ATIC ČR Turistická informační centra.
MARKETINGOVÉ AKTIVITY České centrály cestovního ruchu - CzechTourism na rok 2008.
Novinky portálu Kudy z nudy Aktivní dovolená:
Výzvy v rámci IROP Centrum pro regionální rozvoj České republiky Ing. Markéta Kupcová,
Setkání starostů u kulatého stolu Hoštejn Projekt „MAS jako nástroj spolupráce obcí pro efektivní chod úřadů“ CZ.1.04/4.1.00/B Tento.
_ Marketingový mix na podporu domácího cestovního ruchu 21/05/13 Radka Neumannova.
Autor: Bc. Jana LehárováObor: Ekonomika a podnikání Datum: Ročník: IV. Předmět: Cestovní ruch Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený.
12/04/2010 Zámek Loučeň Ing. Pavel Vinohradník Oblast cestovního ruchu v ROP Střední Čechy.
Regionální operační program NUTS II Jihozápad
FILMOVÉ KANCELÁŘE Ludmila Claussová
Národní program podpory cestovního ruchu 2017
Regionální operační program regionu soudržnosti Střední Morava
CCRJM Certifikace DMO TURISTICKÉ INFORMAČNÍ CENTRUM MĚSTA BRNA, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
RSK, KÚ Ústeckého kraje.
Kategorizace organizací destinačního managementu
- CESKY SEVER FLE Chřibská 2017.
Jednání PS Vzdělávání Mgr. Barbora Ledlová
, KÚ Ústeckého kraje.
Zasedání RSK
GO a REGIONTOUR 2019 Veletrhy cestovního ruchu
Transkript prezentace:

Výzkum, Trendy a Inovace

Obsah prezentace Aktivity oddělení Výzkumu a Analýz Kdo jsou návštěvníci Vašeho regionu? Česká republika Bezpečná destinace Film, jako nástroj marketingu destinace

Aktivity odd. Výzkumu a Analýz Spolupráce a vyhodnocování dat –(ČSÚ, ČNB, ETC, UNWTO, WTTC, a další) Vlastní výzkumy –IOP 2 – Monitoring zahraničních návštěvníků ČR –IOP 3 – Sběr informací – domácí cestovní ruch –Průzkum návštěvnosti turistických cílů –ad hoc výzkumy podle aktuální potřeby CzT Tvorba a aktualizace reportů krajů a zemí Akce Skříň – digitalizace výzkumů a analýz

Odd. Výzkumu a Analýz – „Akce skříň “ Digitalizace výzkumů a analýz za posledních 10let Až 500 souborů z toho 275 publikovaných nyní

Kdo jsou návštěvníci Vašeho regionu? Návštěvníci Liberecko

Česká republika bezpečná destinace

Česká republika Bezpečná destinace Cílem tohoto projektu je komunikace úrovně bezpečnosti v ČR směrem k návštěvníkům Studie poskytne objektivní argumentační podklad pro toto tvrzení Studie je zpracovávána v širších souvislostech

Česká republika Bezpečná destinace

Bezpečná destinace

Česká republika Bezpečná destinace

Česká republika bezpečná destinace - Metropole Pořadí metropolí podle počtu trestných činů za rok 2009 na 10 tis. obyvatel 1Bratislava537 2Varšava574 3Budapešť612 4Praha682 5Řím812 6Madrid878 7Vídeň Paříž1150 9Londýn Berlín Brusel1667

Zasaženost Evropy teroristickými útoky

Filmová produkce – netradiční marketingový nástroj destinace

…Nejsme páni svého vnímání a rozhodnutí…

Více jak 95% všech našich rozhodnutí jsou učiněna v našem podvědomí… …Rozhodnutí si něco koupit netrvá déle jak 2,5 sec.

Audiovizuální produkce (AVP) působí na naše podvědomí

Smyslové vnímání

Pruduct Placemet, resp. Location Placemet marketingový nástroj destinace…

Pruduct Placemet, resp. Location Placemet marketingový nástroj destinace…

Pruduct Placemet, resp. Location Placemet marketingový nástroj destinace…

Audio Vizuální Produkce přenáší krom lokace i místní autenticitu, kulturu, zvyky a historii

AVP cílí na jasné cílové skupiny Následný marketing již na tyto cílové skupiny působí AVP ve filmu, dokumentu, sportovních přenosech AVP umožňuje statistické sledování dopadu sdělení (počet prodaných vstupenek, počet stáhnutí, sledovanost TV, event. počet vydaných výtisků knihy) AVP jako marketingový nástroj 1/2

AVP umožňuje plánovat návazný marketing destinace v předstihu Domácí AVP – primárně zacílená na návštěvníky z České republiky Zahraniční a Koprodukční AVP cílí na zahraniční i domácí návštěvníky AVP jako marketingový nástroj 1/2

Zahraniční producent Krajské úřady Destinační management Lokace CzechTourism návrh systému podpory AVP

Školení v regionech o významu, efektivního využití AVP pro potřeby destinace na regionální, resp. místní úrovni Film friendly location Film friendly služby Produkty po stopách filmových míst Cestování za samotnou lokací CzechTourism návrh systému podpory AVP

Ing. Mojmír Mikula ředitel odboru Výzkum Trendy Inovace Ing. Jakub Hlaváček vedoucí Oddělení Trendů a Inovací Česká centrála cestovního ruchu CzechTourism Vinohradská 46, Praha 2 tel.: tel.: Děkujeme za pozornost!