Dotazníkový průzkum ARZ 2014 23. 9. 2014 Petr Chroust.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Studie: Data retention v ČR v praxi Petr Kučera Iuridicum Remedium, o. s.
Advertisements

Vlastní a franšízingové prodejny … … stejné nebo odlišné kanály?
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_18.
Příklady způsobu stanovení ceny
Veronika Dubská A09B0007P KMA/MAB
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Marketing VY_32_INOVACE_ Marketing - metoda řízení, která se zaměřuje na potřeby zákazník - každý výrobek je totiž určen jiné cílové skupině (cílová.
 Proč se ceny stejného výrobku liší  Prodej prostřednictvím internetu  Akce obchodních řetězců  Na co si dát pozor Zdroj: Petr Klínský a spol., Finanční.
Objem a struktura trhu. Průmyslový řetězec Skládá se ze všech sektorů průmyslu, které jsou zapojeny do realizace výrobku Proces od získávání surovin přes.
Pro Sdružení Nového Města Pražského zpracoval Milan ŠULC VÁCLAVSKÉ NÁMĚSTÍ 2014 POZITIVA A NEGATIVA OČIMA NÁVŠTĚVNÍKŮ Výsledky výzkumu z podzimu 2013.
Podnikatelské prostředí: Mikroprostředí
„Z retailu do e-commerce a zpět“ … více otázek než odpovědí… Jitka Dvořáková.
1 Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Obchodní akademie, Střední.
TISKOVÁ KONFERENCE KVALITNÍ EVROPSKÝ VÝROBEK.
Pro Sdružení Nového Města Pražského zpracoval Milan ŠULC VÁCLAVSKÉ NÁMĚSTÍ 2012 POZITIVA A NEGATIVA OČIMA NÁVŠTĚVNÍKŮ Výsledky výzkumu z podzimu 2012.
Pro Sdružení Nového Města Pražského zpracoval Milan ŠULC VÁCLAVSKÉ NÁMĚSTÍ 2013 POZITIVA A NEGATIVA OČIMA NÁVŠTĚVNÍKŮ Výsledky výzkumu z podzimu 2013.
HANÁ Systém regionálního značení. Proč podporovat místní produkty? výrobky za to stojí výjimečnost díky vazbě na region (kultura, tradice, příroda) kvalita:
Co je konvenční nakupování? Synergické efekty osobního a elektronického nákupu Pavlína Hajnová Centers DATA, s.r.o.
Mezery na trhu? Pavlína Hajnová Centers DATA, s.r.o.
Unie malých a středních podniků ČR Hospodářská komora ČR Přijetí eura v České republice Názor podnikatelů.
Práce v obchodním oddělení jako motivace a čest Praha, 21. 5
9.Komunikace.
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
Marketingová komunikace
Koncept farmářských prodejen
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
KOFOLA Lucia Bruncková Nina Dravecká Marcela Drexlerová
Franchise Days Prague 2012, , Corinthia Hotel Prague Farmářské potraviny v kamenných prodejnách.
Pohled průmyslových firem na kvalitu českého technického vzdělávání Výsledky průzkumu Francouzsko-české obchodní komory v rámci Roku průmyslu a technického.
1 Cenová úroveň roku 2005, vývoj cen pro OZ Asociace Energetických Manažerů Partyzánská 7, Praha 7 Sdružení velkých spotřebitelů energie.
Podnikatelské koncepce
Agentura BESTa Promotion. Firmy využívají řadu nástrojů na podporu prodeje. Profesionální pomoc a organizace jsou zde nezbytné.Specializované agentury.
122 - Katedra ekonomiky a řízení ve stavebnictví Teorie řízení.
Produkt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na
Indexy individuální složené
MARKETINGOVÝ VÝZKUM TABÁKOVÝCH VÝROBKŮ Monika Ferdová Radka Hejzlarová Petra Stádníková Kristýna Voborníková VSRR 3. ročník, cvičení - středa 15:45hod.
TVORBA HODNOTY VNÍMANÁ ZÁKAZNÍKEM
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
České eshopy pod drobnohledem Tomáš Hodboď, CEO Heureka.cz
TISKOVÁ KONFERENCE KVALITNÍ EVROPSKÝ VÝROBEK.
Spotřebitel a maloobchodní prodejna. Maloobchod  Poslední článek distribučního řetězce  Zahrnuje služby pro domácnosti.
MARKETINGOVÝ MIX DISTRIBUCE.
Preferenční kritéria při nákupu potravin Preferential factors affecting food purchases.
Petr Štoček, SPZ, part 31 Strategie prodeje textilního zboží Ing. Petr Štoček LS 2005/ 2006 FT, TM3.
Jakub Petr. Bez možnosti vyzkoušet si oblečení Větší výběr sortimentu Nižší cena Ušetření času Nakupování z pohodlí Nakupování z pohodlí domova Problémy.
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza marketingového mixu firmy Agrotec a. s. Bakalářská práce Zuzana Schwarzová.
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_62_INOVACE_21_01 Název materiáluReklama.
LOGO KVALITY CTI září 2015 Jiří Tesák Známka – (KGC)
Regionální potravina. Projekt Regionální potravina podpora malých a středních producentů potravin cílem je představit to nejlepší z potravinářské produkce.
Regionální značka Jako ochranná známka Mgr. Ladislav Drobníček.
Dotazníkové šetření. Cílem ankety je zjistit potřeby obyvatel města Toužim, zlepšit přehled městských zastupitelů o vnímání jejich potřeb z hlediska poskytování.
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza trhu zemědělské techniky a dotační politiky pro české zemědělce Diplomová.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
Organizace soutěže „Regionální potravina“ Jana Brázdilová Seminář – Význam a propagace regionálních potravin 2010.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Objem a struktura trhu. Segmentace trhu Podmínky: Velikost Měřitelnost Dostupnost Vnitřní homogennost.
Kateřina Čadilová konference Venkov 2016 Význam partnerství pro rozvoj lokální ekonomiky a služeb.
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Časopis pro profesionály ve stavebnictví
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
Dotazník. Dotazník Může být v písemné nebo elektronické podobě Může být předán osobně Může být součástí balení výrobku, v obchodě, příloha novin, časopisů.
Vítejte na marketingu.
Marketingová komunikace
ANALÝZA VNITROPONIKOVÉHO KOMUNIKAČNÍHO SYSTÉMU VE VYBRANÉM PODNIKU
Plán na zvýšení spokojenosti zákazníků Zvýšení spokojenosti zákazníků
Podnikatelské koncepce
Propagace, reklama VY_32_INOVACE_41_831
Výzvy digitální ekonomiky pro společnost
Transkript prezentace:

Dotazníkový průzkum ARZ Petr Chroust

Rozrůstající se rodina regionálních značek ARZ

První výrobek s regionální značkou jsem viděl……

Držitelé značek ve více než 80 % pracují sami nebo jsou firmami s méně než 10 lidmi.

Každý z respondentů značku používá v průměru dvěma až třemi způsoby.

Od trhů, prodejů ze dvora či ve vlastním obchodě směřují respondenti k sítím malých i větších kamenných obchodů. S e-shopy nejsou spojena velká očekávání.

Držitelé značek potřebují zejména zlepšit propagaci a najít nová prodejní místa. X Opačně vyznívají odpovědi na potřebu najít nové dodavatele: spíše nepotřebují.

Od ARZ je nejvíce očekávána propagace držitelů značek v novinách a časopisech, na internetu a v televizi.

Vliv značky na růst obratu: 3/4 respondentů uvádí, že značka měla pozitivní vliv na obrat, a to průměrně téměř +20 % 1/4 uvedla, že vliv nelze vyčíslit nebo je nulový nikdo neuvedl vliv negativní

Připomínky, náměty Globalizace, jak na ní? Zlepšení propagace – celostátně i regionálně Regionální kamenné či internetové obchody x supermarkety Držet kvalitu a prestiž značek = přísná kritéria, přísné komise Důraz na osobní prezentaci výrobků: „příběh“ Obchodní modely, zajímavosti, spolupráce