MINISTERSTVO PRO MÍSTNÍ ROZVOJ ČR Mgr. Jan Sixta Veřejné zakázky od 1.dubna 2012 zásadní změna k lepšímu?

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ZMĚNY ZÁKONA O VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH
Advertisements

NEJČASTĚJŠÍ POCHYBENÍ ZADAVATELE při zadávání veřejných zakázek
Zákon o veřejných zakázkách: problémové okruhy
MINISTERSTVO PRO MÍSTNÍ ROZVOJ ČESKÉ REPUBLIKY NOVELA ZÁKONA O VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH Navrhované změny stav k Mgr. Mgr. Vlastimil Fidler.
Veřejné zakázky a projekty PPP 23. února Martin Vacek advokát PETERKA & PARTNERS v.o.s. Praha, Bratislava.
Dopady novely ZVZ na transparentnost veřejných zakázek v ČR Mgr. Martin Kameník, Oživení, o. s. Praha, 1. září 2011.
Úspěšné podání nabídky a obrana při vyloučení zadavatelem
Valná hromada České asociace konzultačních inženýrů (CACE), Praha, 27. března 2012 Přijatá novela zákona o veřejných zakázkách s účinností k
Individuální projekt Pardubického kraje na sociální služby.
Veřejné zakázky z pohledu dozorového orgánu
Možnosti kontroly veřejných zakázek Oživení, o. s.
Realizace projektu - ČR Centrum pro regionální rozvoj.
Osvěta a transparentnost veřejných zadavatelů Reg. číslo projektu - CZ.1.04/4.1.00/ Tento projekt je financován z prostředků ESF prostřednictvím.
Poslanecká sněmovna Parlamentu České republiky schválila v listopadu 2011 Poslanecká sněmovna ve třetím čtení přijala dlouho očekávanou novelu zákona o.
MINISTERSTVO PRO MÍSTNÍ ROZVOJ ČESKÉ REPUBLIKY Budoucnost veřejných zakázek 3. prosince 2010 Mgr. Jan Sixta.
Zákon č. 137/2006 Sb.,o veřejných zakázkách platí pro v š e c h n y dotované zadavatele.
MINISTERSTVO PRO MÍSTNÍ ROZVOJ ČR Martin Čech Pavel Herman Transpozice evropské zadávací směrnice.
Závěry expertní skupiny MMR k některým ustanovením ZVZ
A UDIT VEŘEJNÝCH ZAKÁZEK NEJČASTĚJŠÍ NEDOSTATKY
ZMĚNY VEŘEJNÝCH ZAKÁZEK transparentní novela zákona Vlastimil Fidler Ministerstvo pro místní rozvoj 1.
Změny v Pokynech pro zadávání veřejných zakázek ROP SV v roce 2012.
Seminář pro žadatele k 18. a 19. výzvě IROP Ing. Helena Mertová Zadávání a kontrola veřejných zakázek 9. –
Zákon č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách - přehled nejdůležitějších změn po novele č. 55/2012 Sb., která nabyla účinnosti dne přehled nejdůležitějších.
V EŘEJNÉ ZAKÁZKY DLE P RAVIDEL OP VK Z POHLEDU EXTERNÍHO AUDITORA AUDIT DANĚ CZ.
Novela zákona o veřejných zakázkách Porada s ekonomy neškolských příspěvkových organizací Jihomoravského kraje Mgr. Michal Lipovský.
Výběr dodavatele, veřejné zakázky. Legislativa, informace Zákon č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách Zákon č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách Důležité.
MINISTERSTVO PRO MÍSTNÍ ROZVOJ ČR Autoři: Ing. Martin Polák Výhody e-tržišť z pohledu dodavatele.
ZMĚNY VEŘEJNÝCH ZAKÁZEK transparentní novela zákona Vlastimil Fidler Ministerstvo pro místní rozvoj.
PROVÁDĚCÍ PŘEDPISY transparentní novela zákona Vlastimil Fidler 1.
Novely zákona o veřejných zakázkách v roce 2012 Zákon č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
„Přírodovědné a technické vzdělávání Ústeckého kraje“ CZ.1.07/1.1.00/ Nejčastější chyby při zadávání veřejných zakázek z OPVK
Pravidla pro zadávání veřejných zakázek pro přímo řízené organizace na MZ ČR Ing. Mgr. Zdeňka Zatloukalová.
Seminář pro žadatele k 13.,14., a 15. výzvě IROP Ing. Helena Mertová Zadávání a kontrola veřejných zakázek 16. –
Pravidla pro zadávání zakázek v OP LZZ zvláštní část Zákon č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách Metodický pokyn pro zadávání veřejných zakázek (Příloha.
Nejčastější chyby v zadávací dokumentaci Podporujeme Vaši budoucnost Seminář pro příjemce ve výzvě č. 89 OP LZZ, Praha – Hotel.
Seminář pro žadatele k 49. výzvě IROP „Deinstitucionalizace sociálních služeb za účelem sociálního začleňování II." Zadávání a kontrola veřejných zakázek.
PROBLÉMOVÁ MÍSTA PŘI ZADÁVÁNÍ VEŘEJNÝCH ZAKÁZEK V RÁMCI OP VK 15. prosince 2011.
Seminář pro žadatele k 34. a 35. výzvě IROP „Sociální bydlení (pro SVL)" Zadávání a kontrola veřejných zakázek
Pravidla pro zadávání zakázek v OP LZZ zvláštní část Zákon č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách Metodický pokyn pro zadávání veřejných zakázek (Příloha.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Veřejné zakázky.
Seminář pro žadatele k 5. výzvě IROP „ VYSOCE SPECIALIZOVANÁ PÉČE V OBLASTECH ONKOGYNEKOLOGIE A PERINATOLOGIE " Ing. Oldřich Hnátek Zadávání a kontrola.
Pravidla pro zadávání zakázek v OP LZZ zvláštní část
Seminář pro žadatele IROP „Administrace projektů ve fázi realizace"
Seminář pro žadatele k 25. výzvě IROP „KNIHOVNY"
Zadávání a kontrola veřejných zakázek
Zákon 417/2009 Sb. Mgr. Pavel Herman.
Zadávání a kontrola veřejných zakázek
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Věcná část
Pravidla pro zadávání zakázek v OP LZZ zvláštní část
Novelizace Zákon č. 417/2009 Sb. a č. 179/2010 Sb. a další novelizace
Veřejné zakázky vybrané kapitoly
Hodnocení ve veřejných zakázkách
Seminář pro žadatele k 21. výzvě IROP „MUZEA"
Korupce při veřejných zakázkách v ČR a SR
Seminář pro žadatele k 29. výzvě IROP „Rozvoj sociálních služeb"
Seminář pro žadatele IROP
Pochybení při zadávání veřejných zakázek
Zadávání a kontrola veřejných zakázek
Seminář pro žadatele k 72. výzvě IROP „Cyklodoprava II"
Zadávání a kontrola veřejných zakázek
Veřejné zakázky Robert Páleník
Nejčastější chyby v zadávací dokumentaci
Pravidla pro zadávání zakázek v OP LZZ zvláštní část
Zadávání a kontrola veřejných zakázek
Pravidla pro zadávání zakázek v OP LZZ
Elektronická komunikace při zadávání veřejných zakázek Mgr. Jakub Váňa
Zadávání a kontrola veřejných zakázek
Zadávání a kontrola veřejných zakázek
Zadávání a kontrola veřejných zakázek
Zadávání a kontrola veřejných zakázek
Transkript prezentace:

MINISTERSTVO PRO MÍSTNÍ ROZVOJ ČR Mgr. Jan Sixta Veřejné zakázky od 1.dubna 2012 zásadní změna k lepšímu?

Vybrat ekonomicky nejvýhodnější nabídku Soukromoprávní úprava kontraktačního procesu Zajistit transparentní podmínky pro hospodářskou soutěž za rovných podmínek Potlačení subjektivních stránek ve prospěch striktně objektivních Upravit „JAK“ nakoupit Účel regulace

MOTIVACE veřejného a soukromého subjektu Zadavatel je odpovědný za to, co chce Dodavatel je odpovědný za splnění nabídky Povinnosti se ukládají subjektům jako celkům Co není zakázáno, je dovoleno Velmi rozdílné podmínky PŘIMĚŘENOST Základní principy regulace

Limity pro VZ malého rozsahu 2/6 mil. Kč snížit na 1 mil. Kč 20 mil u ZPŘ snížit na 10 mil. Kč Úprava lhůt Předběžné oznámení Významné VZ Omezení zkracování a prodloužení lhůt Transparentnost

Uveřejňovací povinnosti Smlouvy nad ,- Kč, včetně dodatků Konečná cena Struktura vlastníků Subdodavatelé nad 10/5% Písemná zpráva, protokoly Členové hodnotících komisí Čtení všech číselně vyjádřených hodnotících kritérií Transparentnost

Odůvodnění účelu VZ - § 86 Odůvodnění kvalifikace a předmětu VZ - §156 Zrušení zneužívaných kvalifikačních a hodnotících kritérií Zrušení losování Elektronické aukce Střet zájmů u členů komise Seznam hodnotitelů u významných VZ Protikorupční ustanovení

Změna smluv – podstatná změna Dotovaný zadavatel (50%, 200 mil.Kč) Povinné smluvní podmínky Stavební práce Odstoupení od smlouvy – nepravdivé informace Volba práva Přístup dodavatelů ze 3.zemí Úprava mimo proces VZ

Ekonomická kvalifikace prohlášením Zákaz kvalifikací, které jsou smluvními podmínkami Kvalifikaci nelze hodnotit Zákaz zajišťovacích hodnotících kritérií Reference – smlouva a doklad o plnění U staveb reference max. 50% předpokládané hod. Změny v kvalifikaci a hodnocení

ISVZUS = Věstník VZ Centrální zadávání Vzory dokumentů Výroční zpráva MMR Školící kampaň Projekty MMR E-tržiště NEN Nelegislativní opatření

Děkuji za pozornost