NÁZEV ŠKOLY: Základní škola, Uherský Ostroh, okres Uherské Hradiště, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Hana Hrachovská NÁZEV: VY_32_INOVACE_15_TV_12 TÉMA:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
1.1 Hygienické návyky při psaní a čtení
Advertisements

Pravidla volejbalu upravená pro soutěže AVL *
FÁZE OBLOUKU.
Senzomotorika prevence proti zranění, návrat po zranění, rozvoj koordinace, posilovací cvičení … Zásady: chodidlo (a) stojné musí být vždy mírně nakloněné.
Strečink Je možné provádět denně před i okamžitě po tréninku nejméně však 3x týdně nejlépe 2-3 hodiny po posledním tréninku dne (svaly již nejsou tak zakyselené.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Moderní škola
Sestava Akademie 2011 Hudba: Maksim Mrvica – Victory + Cubana Cubana © Věrka (
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Moderní škola
KLASIFIKACE DRŽENÍ TĚLA
Pravidla volejbalu upravená pro soutěže AVL * * Pravidla AVL vycházejí z oficiálních mezinárodních pravidel platných v období UPOZORNĚNÍ: Tento.
Předmět: Teorie sportovních her (KUT/SHT)
Přehazovaná je míčová hra, která nahrazuje klasický volejbal a současně je k němu vhodnou průpravou. PRAVIDLA HRY ZŠ HORŠOVSKÝ TÝN 1.CÍL HRY: - účelem.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Moderní škola
Digitalizace výuky Příjemce
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Historie a teorie volejbalu
Pravidla „Upravená verze“ (Zpracováno pro použití v soutěžích řízených PVS)
Metodický postup Držení náčiní, chůze a běh s náčiním
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Moderní škola
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Moderní škola
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Moderní škola
Historie překážkového běhu
Skolióza páteře Petra Krajčová.
HOD KLADIVEM.
Luboš Charvát KTV FPE ZČU v Plzni 2013
RINGO PRAVIDLA HRY ZŠ HORŠOVSKÝ TÝN 1.Cíl hry:
1. zdroj síly (rychlosti) u nadhazování 1. zdroj síly (rychlosti) u nadhazování 2. nadhazovací styly (sidearm, overhead….) 2. nadhazovací styly (sidearm,
CO NEJVÍCE SE NAROVNÁME, HLAVU VYTÁHNEME VZHŮRU
VOLEJBAL 1.
KOTOUL VPŘED ŘADÍME MEZI ZÁKLADNÍ GYMNASTICKÉ PRVKY
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola, Uherský Ostroh, okres Uherské Hradiště, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Gabriela Hnátková NÁZEV: VY_32_INOVACE_15_TV_11.
Starty Účelem startu je zajistit podmínky pro maximálně rychlé zahájení běhu Obr.11.
NÁZEV ŠKOLY: Gymnázium Lovosice, Sady pionýrů 600/6 ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_4C_02_Rozvoj rychlosti TÉMA.
Zásady práce u počítače  Práce s počítačem může být zábavná, ale přináší i různá rizika.  Nevhodné prostředí a chování u počítače může přivodit i některé.
Indiaca Ročník: 4. Vzdělávací obor: Tělesná výchova Tematický okruh: Netradiční sportovní hry Téma: Indiaca - pravidla Jméno autora: Mgr. Tomáš Vacek Vytvořeno.
Univerzita Karlova v Praze Fakulta tělesné výchovy a sportu Katedra gymnastiky Gymnastika II. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem,
I. Vyučovací lekce Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem, státním rozpočtem České republiky a rozpočtem Hlavního města Prahy.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ.
Správné držení těla obr.1. Při tomto postoji jsou nohy volně u sebe, kolena a kyčle nenásilně nataženy. Pánev je v takovém postavení, aby hmotnost trupu.
Interpretace basketbalového učiva pro jednotlivé lekce Čtvrtá lekce – střelba z místa a střelba v pohybu (90 minut – interpretace učiva, praxe) Tento projekt.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola, Uherský Ostroh, okres Uherské Hradiště, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Hana Hrachovská NÁZEV: VY_52_INOVACE_04_VLA+PŘÍ_14.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola, Uherský Ostroh, okres Uherské Hradiště, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Hana Hrachovská NÁZEV: VY_52_INOVACE_04_VLA+ PŘÍ_10.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola, Uherský Ostroh, okres Uherské Hradiště, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Gabriela Hnátková NÁZEV: VY_52_INOVACE_03_PRV_3.
Ročník: 3. Vzdělávací obor: Tělesná výchova Tematický okruh: Sportovní hry Téma: Házená – průpravné hry Jméno autora: Mgr. Renata Kynzlová Vytvořeno dne:
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ
Závodní chůze: práce paží 1
II. Vyučovací lekce Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem, státním rozpočtem České republiky a rozpočtem Hlavního města Prahy.
AUTOR: Mgr. Gabriela Hnátková NÁZEV: VY_52_INOVACE_03_PRV_4
Hodina pohybu navíc - Ragby
Chyby u sítě, překážení.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ
TENIS.
STARTOVNÍ SKOK Z BLOKU Lekce č. 21
AUTOR: Mgr. Andrea Kunovjánková NÁZEV: VY_32_INOVACE_13_HV_13
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Faustball Ročník: 1. Vzdělávací obor: Tělesná výchova Tematický okruh:
Historie překážkového běhu
Odbíjená – základní pravidla
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ
AUTOR: Mgr. Jitka Zajíčková NÁZEV: VY_32_INOVACE_02_CJ_14
AUTOR: Mgr. Jitka Plaširybová NÁZEV: VY_52_INOVACE_04_VLA+PŘI_28
AUTOR: Mgr. Jitka Plaširybová NÁZEV: VY_52_INOVACE_04_VLA+PŘI_31
AUTOR: Mgr. Hana Hrachovská NÁZEV: VY_52_INOVACE_04_PŘÍ+VLA_12
AUTOR: Mgr. Jitka Zajíčková NÁZEV: VY_32_INOVACE_15_TV_19
Protahovací cvičení pro dolní končetiny
AUTOR: Mgr. Helena Dobešová NÁZEV: VY_52_INOVACE_04_VLA+PŘÍ_02
AUTOR: Mgr. Andrea Kunovjánková NÁZEV: VY_32_INOVACE_01_CJ_12
Metodický dopis běhu na lyžích pro OSÚ ZS SL ČR (2017)
Transkript prezentace:

NÁZEV ŠKOLY: Základní škola, Uherský Ostroh, okres Uherské Hradiště, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Hana Hrachovská NÁZEV: VY_32_INOVACE_15_TV_12 TÉMA: TV- 5.B- Nácvik podání ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/

 Je určena pro žáky 5. ročníku.  Je použit PowerPoint.  Je určena pro interaktivní tabuli.  Je zařazeno pro průpravou část hodiny.  Listopad, prosinec.  Žáci spolupracovali, hodina je zaujala.

PODÁNÍ VY_32_INOVACE_01_ČJ_15

ÚVOD -podání je odbití do soupeřova pole, kterým je zahajována každá rozehra -v okamžiku úderu je ve styku s míčem pouze 1 ruka -druhou rukou musí být míč nadhozen nebo spuštěn -VY_32_INOVACE_01_ČJ_15

Z technického hlediska rozeznáváme : -Spodní podání v čelném postavení -Spodní podání v bočném postavení -Vrchní podání v čelním postavení z místa a po rozběhu -Vrchní podání v bočném postavení z místa a po rozběhu -Vrchní podání v čelném postavení z výskoku a po rozběhu VY_32_INOVACE_01_ČJ_15

SPODNÍ PODÁNÍ V ČELNÉM POSTAVENÍ -Podávající stojí čelem k síti na mírně pokrčených nohou. -Trup je lehce předkloněn. -Levou rukou ( pravák) nadhodíme míč kolmo vzhůru před pravé rameno asi do jeho výše. -Současně zapažíme pravou ruku ( pravák) s mírným ohnutím v lokti. -Při pádu nadhozeného míče přenášíme váhu z pravé nohy na levou. -Prudce švihneme pravou rukou vpřed, volejbalovou špetkou zasáhneme míč asi ve výši boků. -Po úderu pravá paže doprovází letící míč. VY_32_INOVACE_01_ČJ_15

Nejčastější chyby při podání Základní postoj: -Nohy příliš u sebe nebo v jedné rovině. -Souhlasná noha s úderovou paží vpředu. -Nohy jsou napnuté. -Trup je příliš vzpřímený nebo zakloněný. Nadhoz míče: -Příliš vysoký nebo nízký. -Nesměřuje kolmo vzhůru. -VY_32_INOVACE_01_ČJ_15

Příklady cvičení pro nácvik podání 1.Děti si drží míč v levé ruce( praváci) před tělem. Provádí nápřah pravou rukou a po švihu paže přiloží špetku na míč. 2. Děti odbíjí míč špetkou nad sebe a chytají jej. 3. Totéž s dopadem na zem. Rychlý přesun do místa dopadu míče. 4. Děti odbíjí míč do stěny s dopadem na zem, později bez dopadu. 5. Dvě děti v poli, jede odbíjí míč po vlastním nadhozu, druhý jej chytá- střídají se. 6. Ve dvojici si děti plynule přihrávají špetkou po dopadu míče na zem. Počáteční vzdálenost 3 m se postupně prodlužuje. VY_32_INOVACE_01_ČJ_15

 Vlastní text autora 