Mobilní, Voice a Online nástroje pro konverzi návštěvníka webu v zákazníka Pavel Kotyza –

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Komunitní síť a mobilní služba (nejen) pro auta… Ondřej Švihálek,
Advertisements

Mobilní display kampaně
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Zahraniční inspirace Mobile Internet Fórum Marián Nič Crazy Tomato, s. r. o
Mobilní aplikace TECH/NTK. -cílem poskytnout rychlý a jednoduchý mobilní přístup k základním službám pro typické zákazníky NTK -část aplikační a informační.
Mobile Internet Forum 2009 Petr Škvařil 8. října 2009 Případové studie mobilního marketingu.
Google spouští Vyhledávání v reálném čase globálně.
Ing. Roman Danel, Ph.D. Institut ekonomiky a systémů řízení Hornicko – geologická fakulta.
TOP CZ digitální trendy – 2014 Tomáš Veselý. Digitální inovace Co je zajímavé z pohledu inzerenta?
HELPDESK Pomoc uživatelům s jejich IT problémy a zefektivnění práce servisních techniků.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
Představujeme službu Samepage
Představení mydlink TM Co je mydlink Mobilní aplikace Proč mydlink Pro koho je mydlink určen Rodina produktů mydlink.
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
Copyright © 2011, atlantis Microsoft Lync ™ Stručný úvod do podnikové komunikace.
Měření mobilních služeb Mobilní metokomise Mobile Internet Forum 2010.
Informatika - prezentace
Využití internetu a sociálních sítí v lesní pedagogice Jiří Dolejší
Mobilní trh v číslech Internet Advertising Conference 2011 Pracovní skupina pro mobilní reklamu.
Tomáš Václav, manažer produktového marketingu V Praze dne 23. září 2008 Internet v mobilu, nebo mobilní Internet?
Termín: 31. května 2011 Místo: Praha – konkrétní místu bude upřesněno SOCIÁLNÍ SÍTĚ V PRAXI pro BARY A RESTAURACE aneb nejnovější marketingové tipy na.
Internet jako nástroj vlivu ? Dana Bérová
Internet.
, ShopRoku surfování na internetu web aplikace lokalizační služby cloud premium SMS IVR USSD i-banking NFC karty.
Reklama na internetu zdarma ne všude je třeba platit Radek Volf |
Aplikace pro mobilní zařízení v realitní praxi Clarion Congress Hotel Prague.
Jak přenést svět na display
Využití sociálních sítí k rychlému přenosu informací Mgr. Jan Vetchý Mediální konzultant, společnost SOVA NET, s.r.o
Telefonování přes Internet
Nové funkce v novém Skliku
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Říjen
Téma: Co funguje v mobilním marketingu
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Internetová reklama a reklama pro internetové stránky Školení Market Express.
Mobilní Marketing. Co je Mobilní Marketing? Všechna řešení, která využívají nástrojů mobilní komunikace pro komunikaci s uživatelem a zákazníkem. SMS,
Portál - kultura a historie Prahy Ivan Seyček Miroslav Váňa Lada Králová Magistrát hl. m. Prahy ePraha ISSS/LORIS/V4DIS Portál – kultura.
Propagace Martin Krčál VIKBB42 Knihovnické procesy a služby Brno, 9. května 2012 propagace nových služeb.
10. Sociální sítě jako prodejní platformy Získejte maximum z online komunit Pavel VŠFS.
Jídlo z blízka – vzdělávání kuchařů a zemědělců pro vytvoření regionální gastronomie jako součást udržitelného cestovního ruchu Olomouckého kraje.
Mobilní kancelář (…nejen pro velké firmy) Vladimír Wojnar Microsoft Solutions HP.
ISSS 2008 VÝZKUM INFORMAČNÍCH ZDROJŮ Duben 2008 / Prezentace syndikovaného výzkumu pro vybrané Krajské úřady / Jan Tuček / STEM/MARK, a.s.
PPC Cílená, měřitelná a efektivní reklama Aleš Miklík, Lupa.cz.
O službě Webmium WEBMIUM je jednoduchý nástroj umožňující drobným a středním podnikatelům vytvoření a správu profesionálně vypadajících webových stránek.
Představení portálu Čeknito / přední pozice na slovenském a českém internetu více jak registrovaných uživatelů rychle rostoucí komunita.
Mobilní komunikace ve státní správě a samosprávě Možnosti využití mobilních sítí pro komunikaci s občany a a správními orgány.
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Prosinec
Mobilní Reklama jako součást Mobilního Marketingu Příklady z ČR Bratislava,
Možnosti využití mobilní komunikace při krizových situacích
T-Mobile Moje Info Možnosti využití SMS v komunikaci s občany.
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Vytvořili: jaroslav Šindler a Tereza Žitníková I.B.
PPC reklama pro B2B firmy Ing. Jana Žujová PPC specialist.
Možnosti a překážky digitálního fundraisingu Pavla Gomba, UNICEF ČR.
internet věcí Vzájemné propojení věcí přes Internet nebo Bluetooth Internet of Things (IoT)
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
© KAM po Česku.  200 ks oboustranných materiálů (A3)  50 ks oboustranných materiálu (A4)  200 ks vizitek IC  2 samolepky s QR kódem  200 ks lístkových.
… najdu tam, co neznám! Měření efektivity PPC reklamy.
Elektronické služby finalistů Parádní web 2014 Martin Strnad oddělení IT
VoIP – internetová telefonie Technická řešení © Mgr. Petr Loskot
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_62_INOVACE_21_14 Název materiáluPřímé bankovnictví.
VoIP – internetová telefonie Úvodní seznámení © Mgr. Petr Loskot
Moderní informační systémy - úvod do teorie, druhy IS v cestovním ruchu.
On-line marketing a jeho možnosti Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu.
Vývoj mobilních her a současné trendy
UŽIVATELÉ SOCIÁLNÍCH SÍTÍ V ČR
Mobilní aplikace nebo web?
AUTOR: Mgr. Marcel Bednařík NÁZEV: VY_32_INOVACE_09_INF_11
Informatika INTERNET ISŠ SEMILY Zpracoval: Vít Rutkovský
Transkript prezentace:

Mobilní, Voice a Online nástroje pro konverzi návštěvníka webu v zákazníka Pavel Kotyza –

 Nové  3D návštěvy – virtuální prohlídky obchodů, památek  Foto a video prezentace  Exkluzivní partnerství Zlatých Stránek & Skype  Volej zdarma  SMS, xHTML, iPhone aplikace  Mobilní mStránky  Mobilní bannerové kampaně Mediatel miří do mobilů  Více než 2 milióny záznamů firem a domácností v Česku a přes 700 tisíc na Slovensku  Přes 50 milionů hledání ročně

 Skype – přes 3 mil. CZ uživatelů ▪0.5 mld. uživatelů celosvětově ▪12% Intnl. VoIP volání  Skype exkluzivně u Mediatelu:  button  Addon funguje přes všechny weby  Pilot u DGS  Aktivní 300tis. firem (z 700k) na 3 měsíce  Přes 250tis hovorů  TOP 5 kategorií ▪Reklamní agentury ▪Lékaři ▪Cestovní kanceláře ▪Finanční instituce ▪SW a IT firmy

 Zavolání zpět na telefon zákazníka  Možnost určení času zavolání Výsledky pilotních provozů:  – přes 1 mil. hovorů za 1 měsíc  – 82% zákazníků preferuje firmu, které lze volat zdarma  Pilotní provoz v 01-03/2009  Aktivováno na > tel. čísel  přes 1 mil. minut/měsíc

 Wired označil AR jako technologii roku 2010  Layar – Reality Browser  Aplikace pro iPhone 3Gs a Androidy  Přes 1.5mil. stažení, TOP 10 aplikace  ZlatéStránky Augmented Reality  1. katalogový AR poskytovatel v ČR  Přístup ke kontaktům v okruhu 10km  Featured layer v aplikaci Layar

 Facebook  2.5 mio. účtů z ČR, 60% denně, 7 hodin/m  25% uživatelů navštěvuje FCB z mobilu  Nový Like button pro weby  Foursquare  Location based komunita s herními prvky  Ideální pro B2C & retail marketing  Podpora lokálního & POS marketingu  TIP: Už jste provedli “check-in” na Foursquare  Twitter  Krátké zprávy s odkazy, info, updaty  Rychlé rostoucí komunita v ČR (podle Ataxo přes 10tis.)  Velké CZ firmy vstupují na Twitter ▪ Vodafone, Lupa.cz, Active24, Týden.cz,…

Mobilní bannery jako účinný a efektivní způsob marketingové komunikace

 Aktuálně stále mají malé obrazovky  Ale nabízí mnoho více  Mobily jsou také:  První personalizovaný přístroj  Vždy při ruce, vždy zapnutý  Podpora geografického cílení  Vestavěný platební nástroj  Kreativní nástroj pro UGC (video, text & foto)  Téměř dokonalé data o uživatelích  Podpora sociálních aspektů komunikace  Proaktivní nástroj komunikace  Podpora zpětné vazby Co mobilní telefony nabízí?

 Penetrace mobilních telefonů – přes 131%  2009 bylo v ČR prodáno kolem 3 mil prodaných mob.tel  10% chytré telefony  Přes 1,3 miliónu uživatelů mobilního internetu  V roce 2010 se plánuje prodat 0,5mio chytrých telefonů  Objem přenesených dat vzrostl o 160% Mobilní reklama je na vzestupu  03/10 – 4,5+ mil. imp v ČR s CTR 1, 21%  2009 – 1, 7+ mil. Imp s CRT až 3% v 80 cílených kampaních Odhady Juniper Research  2009 – 0,9 mld USD, ,7 mld USD

 Všudypřítomné zařízení  Rychlá responze – 96%SMS je přečtena do 20minut  Dostupné 24/7 a vždy nablízku  často kontrolováno  Skvělé responze na mobilní reklamu  3-7% - u SMS (pilot T-Mobile až 21% u hyperlokální)  6x vyšší ROI v porovnání s ostatním kom.prvky Keynote: Správná komunikace musí být bezproblémově dostupná a integrovaná přes všechny typy MT

 Kdy  Jaký je čas a den doručení komunikátu?  Již se uživatel setkal se sdělením ?  Kde  Kde se uživatel nachází? Mění to nějak situaci?  Kde se uživatel nacházel před obdržením sdělení?  Proč  Proč používají zrovna toto zařízení?  Jak  Přináší jim naše sdělení řešení jejich problému?

Uživatelské rozhraní formou všechno se vším  Všechno bude propojeno (bezdrátově)  Připojení mobilních senzorů na zařízení nám dovolí „konverzaci“ mezi zařízeními Již dostupné služby: Waze pro Android telefony  GPS/LBS + čas = stupeň provozu  GPS/LBS + senzory počasí = okamžitá předpověď pro vaší trasu  GPS/LBS + crowdsourcing = komunikace mezi řidiči

 Účinná metoda pro malé a střední podniky  Podpora cílení  Regionálního  Demografického  Komplexní řešení na míru  Změna velikostí banneru dle displeje  Mobilní verze stránek pro většinu mobilů  Vyšší CTR – až 3%

 Neomezujte obsah sdělení  Jen optimalizujte navigaci a způsob prezentace  Zákazník je vždy na prvním místě  Co bude dělat? Kde? Bude se pohybovat?  Přizpůsobte sdělení  Ne jen pro iPhone, ale také ne jen text  Podporujte různé platformy  Povolte jeden způsob registrace na webu i v mobilech  Personalizujte, tvořte na míru a ukazujte to  Pamatujte si info o uživatelích. Oslovujte apod.

Nebojte se mobilní reklamy!  Dotazy: