Portál Kudy z nudy Statistiky 2009 Marketingové aktivity v roce 2009 Plán aktivit 2010.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Aktivity města Chrudim v oblasti podpory rozvoje cestovního ruchu
Advertisements

Cestovní ruch Luhačovické Zálesí
Setkání informačních center Zlínského kraje Napajedla
Plán akcí oddělení cestovního ruchu odboru regionálního rozvoje krajského úřadu pro rok 2002.
Setkání informačních center Zlínského kraje Kroměříž
_ Setkání koordinátorů Počátky Mgr. Jan Martinec.
Co, kdy, kde, jak, kdo. Cíl portálu Stát se jednoduchou a vysoce funkční platformou pro vyhledávání i vkládání kulturních, sportovních, turistických.
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
ART Oborová brána umění a architektura České oborové brány - současný stav a výhled.
Prezentace webu studentské společnosti FimArt, o. s. – 1. Internetová strategie webu  Prolinkování s partnerskými weby  Microsite festivalu.
Národní informační portál s podporou call centra (NIP) Fórum cestovního ruchu listopadu 2011 Pardubice.
ASOCIACE ČESKÝCH CESTOVNÍCH KANCELÁŘÍ A AGENTUR THE ASSOCIATION OF TOUR OPERATORS AND TRAVEL AGENTS OF THE CZECH REPUBLIC Balíčky jako nezbytnost rozvoje.
a aktuální trendy v činnosti realitního portálu HyperReality.cz
Výzkumy CzechTourism Fórum cestovního ruchu listopadu 2011
Letní turistická sezóna 2007 Cestování Čechů po českých regionech Rostislav Vondruška Ředitel CzechTourism.

Setkání informačních center Zlínského kraje Vizovice
Luhačovské Zálesí, o.p.s. Produktové novinky 2011.
Česká republika: bezpečná a cenově stále příznivá.
Destinační management turistické oblasti Jeseníky (Jeseníky-východ)
Marketingové aktivity ke zvýšení povědomí o domácím cestovním ruchu.
OBSAH Minulost – jak se rozvíjel obchod a budovaly prodejní kanály
Oborová brána TECH tech.jib.cz Seminář „Okna oborů dokořán! Proč a jak využívat oborové brány & jak dál v CPK? “ Praha, NTK PhDr. Lenka Hvězdová.
Město Nové Město na Moravě Projekt Regionální informační síť iNOVOMĚSTSKO
Nadacepartnerstvi.cz cyklistevitani.cz Cyklisté vítáni Konference Společně správným směrem - spolupráce s partnery i médii Ostrava, 10. prosince 2009 Certifikace.
Propagace České republiky jako golfové destinace
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Na padesátém 81, Praha 10 Šetření o využívání informačních technologií ve veřejné správě Konference ISSS 2006.
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Prosinec
Zaměření Národního programu podpory CR v roce 2011 Podprogram Cestování dostupné všem.
EurActiv.cz Informační portál o dění v Evropě. PREZENTACE INFORMAČNÍHO PORTÁLU EURACTIV.CZ Obsah Co je EurActiv.cz? Info o EurActiv.com Obsahová struktura.
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Na padesátém 81, Praha 10 ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Moderní zdroj statistických informací.
JAZYKOVÉ MUTACE WEBU : česká, anglická, německá, polská s možností přidání dalších jazykových mutací Cílem tohoto internetového portálu.
Hradec Králové ISSS 2006 Webové prostředí pro prezentaci programů a projektů spolufinancovaných EU se zaměřením na cestovní ruch RNDr. Blanka Fischerová.
Jana Kočová Jana Vítková.  Přilákání turistů do města  Karta zlevní pobyt turistům  Rozšíří možnosti pobytu  Zvedne návštěvnost památek.
AKTUALITY O REALIZACI ROP SČ 13/08/2009 Příbram JUDr. Ing. Tomáš Novotný, Ph.D.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
 založeno v r jako sdružení měst a obcí  31 členských obcí + 4 nově přistupující  zajišťuje tzv. DESTINAČNÍ MANAGEMENT turistické oblasti OCR.
Technologické inovační centrum s.r.o., Vavrečkova 5262, Zlín (budova 23)
Aktivity CzT vůči TIC. VZDĚLÁVÁNÍ PRACOVNÍKŮ TIC Projekt: Rozvoj lidských zdrojů v oblasti CR formou dalšího vzdělávání Program: OPLZZ Cíl = zvýšení úrovně:
Projekt Destinační management MSK - možnosti spolupráce.
NOVÁ TVÁŘ ÚSTECKÉHO KRAJE TISKOVÁ KONFERENCE Krajský úřad Ústeckého kraje.
Seminář pro studenty a odborníky v cestovním ruchu 26. dubna 2016.
© 2008 World Media Partners Turistický portál Východních Čech Cíl projektu: Nárůst počtu návštěvníků a turistů a rozvoj cestovního ruchu v Pardubickém.
Nové stránky vytvořeny v rámci realizace projektu Moderní a efektivně řízená obec Dolní Břežany s reg. č. projektu CZ.1.04/4.1./
_ KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE KAMPANĚ NA 1.
Sdružení Český ráj Destinační management v TR Český ráj.
Sdružení Český ráj. 2 Projektové záměry Regionální projektové záměry pro období : Marketingové a koordinační aktivity v CR Rozvoj doplňkové infrastruktury.
Vysočina Tourism, příspěvková organizace Představení organizace, projekty, aktivity, spolupráce s TIC Tomáš Čihák, Vysočina Tourism Jihlava,
 Název projektu: Poklady kolem nás a v nás  Zkrácený název: Kolumbus  Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.13/  Žadatel projektu: Blažek & Blažek,
Turistické informační centrum Poděbrady Nám. Jiřího 19, Poděbrady Tel.: V TURISTICKÉ SEZONĚ duben -
Projekty CCRJM v oblasti internetových aplikací Brno Ing. Lukáš Bačík.
Setkání informačních center Zlínského kraje Valašské Klobouky
Výzkum, Trendy a Inovace Obsah prezentace Aktivity oddělení Výzkumu a Analýz Kdo jsou návštěvníci Vašeho regionu? Česká republika Bezpečná.
 Hrady, zámky, zříceniny ▪ Spolupráce s NPÚ – francouzský rok kultury  Technické památky ▪ Zejména Ještěd – 40 let od otevření ▪ Spolupráce – Hotel.
MARKETINGOVÉ AKTIVITY České centrály cestovního ruchu - CzechTourism na rok 2008.
Webové stránky města Fulnek Webpadára 2013
Novinky portálu Kudy z nudy Aktivní dovolená:
Systém trvale udržitelného rozvoje podnikání pro město Aš Skupina 4.
_ Marketingový mix na podporu domácího cestovního ruchu 21/05/13 Radka Neumannova.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193, Tel.: , Tel.řed./fax: ,
Zažijte autentický jihočeský venkov
Marketingová strategie 2018 Jižní Čechy Pohodové
ŽIVÝ KRAJ – DESTINAČNÍ AGENTURA PRO KARLOVARSKÝ KRAJ, Z.S.
Přehled reklamní kampaně letiště Chotěboř pro Otevřené Mistrovství ČR v letecké akrobacii 2017 a Mistrovství Evropy v letecké akrobacii kategorie Advanced.
PROJEKT "START" - speciální nabídka pro podnikatele
turistická oblast v srdci Čech
Informace o úpravách webu
RSK, KÚ Ústeckého kraje.
Přehled o esperantu v českých médiích
GO a REGIONTOUR 2019 Veletrhy cestovního ruchu
Transkript prezentace:

Portál Kudy z nudy Statistiky 2009 Marketingové aktivity v roce 2009 Plán aktivit 2010

Aktivity portálu 2009 Propagace nabídky domácího cestovního ruchu Rozšíření o další služby a aktivity Nově soutěž o nejlepší turistické nabídky v ČR, podpora podnikatelských aktivit Vyšší interakce s návštěvníky – Facebook, Youtube - (přes 8 tis. fanoušků) Kanál (přes 60 reportáží) Prezentace obsahu portálu na Kniha výletů v ČR, DVD s nejlepšími aktivitami a další multimediální nosiče, nové tiskoviny

O obsahu Kudy z nudy Databáze portálu obsahuje aktivit (během roku 2009 nárůst o více než 700 nabídek) Mapová aplikace a vyhledávač tras nově využívá mapy Google V sekci aktuality jsou denně zveřejňovány aktuální zprávy (během roku 2009 publikováno článků) Do fotosoutěže pořádané portálem přihlášeno přes fotografií V kalendáři akcí jsou denně doplňovány aktualizovány akce. Během roku 2009 jich bylo zveřejněno přes (cca 150 je prezentováno v TOP kalendáři).

Nový design Kudy z nudy duben 2010

Srovnání statistik 2008 a 2009

Výběr ze statistik mil. zobrazených stránek (téměř trojnásobek výsledku roku 2008). S daty aktivit, které si zobrazili uživatelé na portále czechtourism.com je to přes 20 mil. stránek Více než 67% uživatelů používá kudyznudy.cz jako přímou adresu Denní průměr zobrazených stránek je téměř 50 tis. stránek Na jednu návštěvu připadá prům. 7 stránek a délka návštěvy je přes 6 min.

Výběr ze statistik 2009 Nevyšších hodnot návštěv i počtu zobrazených stránek dosahuje portál v neděli a v těsném závěsu je pátek Na návštěvnosti se nejvíce odrazily kampaně realizované v období duben – září: speciální příloha Kudy z nudy na Idnes.cz, kampaň Google.cz k soutěži Ceny Kudy z nudy 2009 a vysílání spotů vítězů jednotlivých kategorií soutěže v ČT během prázdnin Nejčastěji vyhledávanými výrazy kromě spojení „kudy z nudy“ jsou „fotografie“, „turistika“, „adrenalin“ a „výlety v okolí Prahy“

Plán aktivit 2010 Rozvoj portálu po technické a obsahové stránce  Nové regionální členění – 17 regionů  Začlenění kontaktů TIC do nabídky  Panel top nabídek  Nový portál – podzim 2010 (projekt IOP) Soutěž o nejlepší aktivity – 2. ročník Intenzivnější spolupráce se zpravodajskými a cestovatelskými servery České republiky, celoplošnými veřejnoprávními a nezávislými médii Multimediální DVD – panoramatické prohlídky, kalendář akcí 2011

Nová verze Kudy z nudy - draft

Barometr Kudy z nudy Šetření mezi provozovateli aktivit (duben 2010) 6 základních otázek 1. Pociťujete fakt, že by lidé kvůli krizi šetřili na cestování? 2. Jaký postup je pro vás při lákání turistů v těžkých časech účinnější? 3. Zintenzivnili jste letos svou propagaci? 4. Od koho očekáváte hlavní zájem o vaši nabídku? 5. Jak podle vás dopadne letošní sezona? 6. V jaké působíte v oblasti? 439 respondentů (30 Praha, 409 regiony) Od koho očekáváte hlavní zájem o vaši nabídku? 77% odpověď od Čechů

Nabídka spolupráce Portál nabízí možnost bezplatně prezentovat podnikatelské aktivity Zadat informace lze pomocí jednoduchých formulářů přímo na webu Již zveřejněné údaje jednotlivých aktivit lze průběžně aktualizovat a doplňovat Do aktualit zařazuje redakce portálu zajímavosti z regionů, novinky, tipy na víkend… (komunikace em: Do kalendáře akcí mohou informace vkládat turistická informační centra, regionální subjekty a pořadatelé Projekt 133 premiér prezentuje novinky sezóny

Kontakty – redakce Kudy z nudy Česká centrála cestovního ruchu - CzechTourism Vinohradská 46, Praha 2 Štěpánka Orsáková - tel.: , Ing. Hana Prouzová - tel.: , Mgr. Pavla Šindelářová - tel.: ,