Volný čas Volný čas a jeho využití a jeho využitíOB21-VVP-HUM-OBN-BUJ-U-1-001.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola, Karviná – Nové Město, Komenského 614, příspěvková organizace Karviná – Nové Město Projekt finančně podpořený Fondem životního.
Advertisements

Tento vzdělávací materiál vznikl v rámci projektu EU – peníze školám Název projektu : Objevujeme svět kolem nás Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
VOLNÝ ČAS TRÁVENÍ VOLNÉHO ČASU PATŘÍ MEZI ZÁKLADNÍ PSYCHOLOGICKÉ POTŘEBY KAŽDÉHO ČLOVĚKA.
Chapter 5 vocabulary. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Ve školním roce 2010/2011 byly otevřeny dvě přípravné třídy. Přípravné třídy naší školy byly zapojeny do projektu "Společně to dokážeme". Je to program.
Anglický jazyk 5. ročník Sloveso BÝT – otázky
Sociálně-aktivizační služba pro rodiny s dětmi
Vyhledávání a analýza dat na internetu 1 Doporučený vyhledávač:
KOMPAS = sociálně preventivní volnočasový program pro děti ve věku 8 – 15 let Zaměřený na:KOMunikaci PArtnerství Spolupráci V současné době je program.
Jak napsat ročníkovou práci
Na čem stavět vztah.
PUBLICISTICKÝ STYL = NOVINÁŘSKÝ. Internetové zpravodajství – např Úkol : prohlédněte.
Jakou máme spotřebu elektrické energie? (zadání projektu)
VY_32_INOVACE_PSYPS10560ZAP Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Filipova Huť – žádost o dotaci na dodělání úprav ubytovny.
Seznamujeme se s počítačem III.
VY_32_INOVACE_PSYPS14360ZAP Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
BENEFIČNÍ TANEČNÍ VEČER PRO RADIOPALÁC RADIOPALÁC OPĚT TANČÍ HELLER DANCE &FASHION T ANEČNÍ ŠKOLA H ELLER.
BENEFIČNÍ TANEČNÍ VEČER PRO RADIOPALÁC RADIOPALÁC OPĚT TANČÍ
Nov á slova Stránky eportfolio Otázka číslo 6.
Téma: Rodinný rozpočet
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Ing. Markéta Šindelářová Materiál: VY_32_INOVACE_ICT33.11 Téma: PowerPoint.
RODINA Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Lenka Čekalová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
POLITICKÝ SYSTÉM ČR Zadání práce pro žáky 8. ročníku. Výchova k občanství Téma: POLITIKA.
Anotace: Žák si osvojí pojmy bydliště a rodiště. Každý z žáků představí místo svého bydliště (nakreslí a zakroužkuje, jaké instituce se v místě nachází).
Co děláme, když nejsme na internetu 27. dubna 2010 Internet Advertising Conference.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Marcela Zahrádková NÁZEV:VY_62_INOVACE_01B_03_Majetek a závazky domácnosti TEMA:Finanční.
Národní tradice Národní tradiceOB21-VVP-HUM-OBN-BUJ-U
OB21-VVP-HUM-OBN-BUJ-U Náboženství a církve 2.
Významné postavy rodu Lucemburků OB21-VVP-HUM-DEJ-BUJ-M
Umění a lidská tvořivost: Umění a lidská tvořivost: románský a gotický styl OB21-VVP-HUM-OBN-BUJ-U
Název školy: Základní škola speciální Litvínov, Šafaříkova 991 Autor: Mgr. Jaroslava Stejskalová Název materiálu: VY_32_INOVACE_43_Člověk a společnost.
Dotazníky Google docs Jan Juránek Základní charakteristika Google Docs/Google dokumenty Jsou to online aplikace od společnosti Google. K využívání těchto.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Autor: Mgr. Milada Pleskačová Datum: Název: VY_12_INOVACE_1.2.2PRV2,3_10.
Volný čas a volnočasové aktivity Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Miroslava Wrubelová. Dostupné z Metodického portálu.
Společenské chování Společenské chováníOB21-VVP-HUM-OBN-BUJ-U
Název projektu: Moderní škola Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola, Česká Lípa, Školní 2520, p.o. Číslo klíčové aktivity:
Prostě sdělovací styl Prostě sdělovací stylOB21-VVP-HUM-CJL-BUJ-L
OB21-VVP-HUM-OBN-BUJ-U Rasy a národy, rasismus.
Publicistický styl ? OB21-VVP-HUM-CJL-BUJ-M
OB21-VVP-HUM-OBN-BUJ-U Vlastenectví a národní tradice.
Data získána na základě výzkumu Hodnotové orientace dětí ve věku 6 – 15 let. Výzkum realizován v rámci projektu Klíče pro život.
Úvod do historie, periodizace dějin, historické prameny OB21-VVP-HUM-DEJ-BUJ-M
Aktivita je součástí individuálního projektu Služby sociální prevence v Královéhradeckém kraji ( Projekt.
Význam bible OB21-VVP-HUM-CJL-BUJ-M ) úkol: Vytvoř myšlenkovou mapu (co si vybavíš, když se řekne bible):
Písňové texty v literatuře OB21-VVP-HUM-CJL-BUJ-U
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola, Uherský Ostroh, okres Uherské Hradiště, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Gabriela Hnátková NÁZEV: VY_52_INOVACE_03_PRV_3.
Práva a povinnosti žáků
Vztahy a pravidla soužití – vrstevnická skupina
CENTRUM PRO TRÁVENÍ VOLNÉHO ČASU VE FRYMBURKU
HLEDÁNÍ ZAMĚSTNÁNÍ Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
OBČAN Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Referát – památka ČR Kritéria hodnocení.
Statistika „Jak by měl vypadat tvůj ideální den?“
Vytvořili: Filip Najman a Vojtěch Valenta
RODINA Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Lenka Čekalová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Jak se žilo v době hradů?.
S MĚSTEM JIHLAVA PLAVE CELÁ RODINA
RESORT ŠKOLSTVÍ, MLÁDEŽE A ZAMĚSTNANOSTI
Vztahy a pravidla soužití - obec
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Petr Vejrosta NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_09 Slovní.
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
S aplikacemi na výlet Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zdeněk Hanzelín. Dostupné z Metodického portálu ISSN.
Den otevřených dveří Název školy Datum.
SVČ Fokus Nový Jičín Červen 2019 KROUŽKY A KURZY 2019/2020
Transkript prezentace:

Volný čas Volný čas a jeho využití a jeho využitíOB21-VVP-HUM-OBN-BUJ-U-1-001

Ve skupinkách diskutuj o těchto otázkách: Co je to „volný čas“? Jak vzniká? Jak trávíš volný čas? Jak tráví volný čas tvůj kamarád? Jak tráví volný čas členové tvé rodiny?

volný čas = - doba, která nám zůstane po splnění všech povinností dne (práce, učení, …) - čas, který máme sami pro sebe

Sepiš si harmonogram svého běžného školního dne: ● Kolik času zabírá spánek? ● Kolik času zabírá škola? ● Kolik času zabírají tvé domácí povinnosti? ● Kolik zbývá na tvůj volný čas?

Sestavte tabulku volnočasových aktivit ve vaší třídě:

Využívání volného času: ● kladné ● např. sběratelství ● záporné ● např. gamblerství (patologické hráčství)

Uveď další možnosti využití volného času: ● kladné ● záporné

Způsoby využití volného času: ● aktivní ● např. sport ● pasivní ● např. spánek

Uveď další možnosti využití volného času: ● aktivní ● pasivní

Úkol: ● Najdi na internetových stránkách, jaké možnosti trávení volného času nabízí místo vašeho bydliště: ● a) pro děti školou povinné ● b) pro mládež ● c) pro dospělé ● d) pro důchodce

Např. ● m-uhersky-brod&cisloclanku= m-uhersky-brod&cisloclanku= ●

Odkazy k použitým obrázkům:

Prezentaci vytvořila: Mgr. Alena Bujáčková SPŠ Uherský Brod OB21-VVP-HUM-OBN-BUJ-U-1-001