Číslo projektu MŠMT: CZ.1.07/1.5.00/34.0865 Číslo materiálu: VY_62_FINANCNIGRAMOTNOST_13_01_ba nka, bankomat Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa, Moskevská.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Číslo projektu MŠMT: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_17_06_skloňování podstatných jmen rodu ženského Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká.
Advertisements

Číslo projektu MŠMT: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_62_FINANCNIGRAMOTNOST_08_01_banky a jejich služby Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa,
Číslo projektu MŠMT: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_11_01_pohlavní choroby Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa, Moskevská 679, příspěvková.
Základní škola a Mateřská škola generála Pattona Dýšina, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Lenka Dolanová NÁZEV: VY_32_Inovace_7A_04 TÉMA: Násobení ČÍSLO.
Číslo projektu MŠMT: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_09_01_plánované rodičovství Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa, Moskevská 679,
AnotacePrezentace pro žáky k finanční gramotnosti - Úvěry AutorHolomková Lenka JazykČeština Očekávaný výstup seznámení se základními pojmy úvěrové politiky.
Geometrická tělesa Matematika a její aplikace (matematika pro 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Mnohočleny Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Matematika – výrazy s proměnnými Datum vytvoření
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Zaokrouhlování čísel na statisíce
Písemné sčítání a odčítání do milionu
Výchova ke zdraví – důsledky závislostí
Sčítání do 20 s přechodem přes desítku
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Početní operace v oboru přirozených čísel
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:
CZ / / Číslo projektu MŠMT:
CZ / / Číslo projektu MŠMT:
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Autor: Mgr. Irena Pohořalá
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
VY_32_INOVACE_29_Deleni_se_zbytkem Matematika - 3. ročník
AUTOR: Mgr. Lenka Rousová NÁZEV: VY_32_INOVACE_3A_08
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Matematika a její aplikace, Matematika, Čísla a početní operace, Násobilka.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Čtyřúhelník – obvod čtverce
Autor: Veronika Biskupová, Základní škola a Mateřská škola Jivina
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Sčítání desetinných čísel
CZ / / Číslo projektu MŠMT:
Písemné dělení jednociferným dělitelem
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Násobení jednociferného a dvojciferného čísla ( s 0 na místě jednotek)
AUTOR: Bc. Leona Vejrostová
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
AUTOR: Bc. Leona Vejrostová
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace
OBSAH KRUHU VY_42_INOVACE_15_02.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
ČESKÝ JAZYK ŽIVOTNÁ A NEŽIVOTNÁ PODSTATNÁ JMÉNA RODU MUŽSKÉHO
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Jednotky hmotnosti Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Písemné sčítání a odčítání do
Druh učebního materiálu
VY_32_INOVACE_ČJPS20660BED-řešení
AUTOR: Mgr. Lenka Rousová NÁZEV: VY_32_INOVACE_3A_05
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Transkript prezentace:

Číslo projektu MŠMT: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_62_FINANCNIGRAMOTNOST_13_01_ba nka, bankomat Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa, Moskevská 679, příspěvková organizace Ročník: II. ročník praktické školy Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace Předmět: Matematika Tematický okruh: Čísla a početní operace Téma: Slovní úlohy se zaměřením na praxi Název autora: Mgr. Monika Nováková Vytvořeno dne: Březen 2013 Anotace DUM je určený k výkladu a k procvičení praktické úlohy Klíčová slova: Banka, bankomat

 3. snímek – banky v České Lípě (výčet)  4. snímek – loga bank (názor)  5. snímek – cvičení č. 1  6. snímek – cvičení č. 2  7. snímek - cvičení č. 3  8. snímek - správné řešení cvičení č. 3 METODICKÝ POPIS

BANKY V ČESKÉ LÍPĚ  Česká spořitelna  Komerční banka  GE Money Bank  ČSOB  Fio banka  Era - Poštovní spořitelna  Raiffeisenbank  UniCredit bank

LOGA BANK V ČESKÉ LÍPĚ

CVIČENÍ Č. 1  Přiřaďte názvy k logům bank. ČSOB ERA – POŠTOVNÍ SPOŘITELNAGE – MONEY BANK

CVIČENÍ Č. 2  Banka GE Money Bank se nachází na náměstí T. G. Masaryka. Jakou nejkratší cestou se od školy dostanete k bance?

Cvičení č. 3 V České Lípě je celkem 15 bankomatů.  Vypočítej, kolik korun budu mít, když z každého bankomatu vyberu 600 Kč?

Správná odpověď cvičení č. 3  15 bankomatů  1 bankomat……600 Kč  Výpočet:  = 9000 Kč  Pokud z každého bankomatu vyberu 600 korun, budu mít celkem 9000 Kč.

  kraj.cz/galerie/obrazky/imager.php?img= kraj.cz/galerie/obrazky/imager.php?img=  modra-na-bilem.gif modra-na-bilem.gif     sporitelna-logo-era.png sporitelna-logo-era.png   oney_v_%C4%8Cesk%C3%A9_L%C3%ADp%C4%9B.jpg oney_v_%C4%8Cesk%C3%A9_L%C3%ADp%C4%9B.jpg Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Nováková. POUŽITÉ ZDROJE