Mediální plán.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Marketingový mix – Propagace (komunikace)
Advertisements

OVLIVŇOVÁNÍ SPOTŘEBITELE
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Reklama v rozhodování firmy. Reklamní výdaje a jejich účinnost
Direct marketing (stručně úvodem)
Ing. Daniel Konczyna U MARKETING Ing. Daniel Konczyna U
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Úloha marketingu v řízení podniku
Volební kampaně a internet Zdroj: NetMonitor, září 2005, MML data 2003 Internet se stal standardní a vyhledávanou součástí reklamních kampaní. Velkou pozornost.
Start projektu AdMonitoring - monitoring internetové reklamy hotel Majestic Plaza.
funkce médií ve společnosti moc médií
Aktivita č.2: Podnikání a právo
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_ESTETIKA_20 Název materiálu: Reklama Tematická oblast: Estetika, 1. ročník Anotace: Prezentace slouží k výkladu.
9.Komunikace.
Marketingová komunikace.
Propagace Monika Ferdová, Radka Hejzlarová,
Mediaplan Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
Ekonomické přežití nových médií Ekonomický a politický kontext fungování médií ve světě a v ČR Tomáš Prouza, Peníze.CZ.
Reklama a její význam pro podnikání Draženov Blížejov Studánka září 2010.
Budoucnost digitálních TV v ČR Agenda 1. Inflace TV cen v ČR 2. Usnadní nové televize život na českém mediálním trhu? 3. Regionální souvislosti.
Mediální plán Lze ho definovat jako dokument určující, jaká média a kdy se nakoupí, za jakou cenu a jaké by měla přinést výsledky. Zahrnuje průběhové diagramy,
Jak propagovat web? Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Statistika – reklamní strategie Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová.
Základní škola a mateřská škola T. G. Masaryka Milovice, Školská 112, Milovice projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Podklady pro akvizici Lybar a Biolit - Marketing.
marketingový komunikační mix, propagační mix, podpora, promotion
Internet jako mediatyp pro reklamní investice
Internet jako mediatyp pro reklamní investice Jan Edlman
Detailní akční plán aktivit Ryba Domácí 2013
Reklamní agentura Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
KATEDRA ŘÍZENÍ PODNIKU Formulace marketingového plánu
Tisk jako marketingový nástroj Mgr. Pavel Brabec prezident AČRA MK Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace Print Forum ,
Média v ČR Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2.
Vzdělávejte se, protože vždycky je dobré umět něco navíc. Ing. Jarmila Halouzková Liblice,
„5 M“ Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2 –
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
PROFIL AGENTURA XACT s.r.o. Agentura Xact s.r.o., Ruská 8, Praha 10.
Mediální kampaň Petra Kafková Petr Chládek 1. Osnova produkt produkt fáze projektu fáze projektu statistika statistika náklady náklady zdroje zdroje vlastní.
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Pozlátková obecná tvrzení – reklamní strategie Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr.
Ing. František Řezáč, Ph.D. Masarykova univerzita Public relations a řízení vztahů se zákazníky.
Propagace
Vítejte na Marketingu.
Reklamní služby Zuzana Brestičová Petr Marvan Jan Walik.
Marketingový mix v propagaci Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová.
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Prezentace časopisu Vydavatel: ECONOMIA a.s. – leader na trhu ekonomických a odborných periodik v ČR.
ÚSPĚŠNÁ REKLAMA ZNAMENÁ NEETICKÁ REKLAMA Radek Myslín.
Jak se dělá programové schéma vysílání televize Cílová skupina Programové schéma vysílání Reklamní bloky Ukázky Dostupné z Metodického portálu
Reklamní agentura. Reklamní agentura obvykle produkuje kreativní koncepty a materiály (TV reklamy, rozhlasové spoty, tiskové inzeráty a mnoho dalších),
On-line marketing a jeho možnosti Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu.
Ing. Lenka Bombera Piskačová. Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_11_INOVACE_MAR35 Název školy.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Reklama a reklamní.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
MARKETING Ing. Radka Johnová Ph.D.
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Marketingová komunikace. Účastníci Dodavatelé Odběratelé Veřejnost Zaměstnanci Státní a místní samospráva Umělci Znalci Kritici Žurnalisté Sponzoři.
Revitalizace značky Víno Mikulov, spol. s r. o.
25 / 1 / 2011.
Televize v konzumaci médií suverénně vede
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
Vítejte na Marketingu.
Komunikace.
Propagace.
Zadání seminární práce Marketingový mix vybraného sportovního produktu
Čisté investice do rozhlasové reklamy
Čisté investice do rozhlasové reklamy
Transkript prezentace:

Mediální plán

Media mix Rozdělení komunikační kampaně do různých mediatypů. Součástí mediamixu bývají televizní reklamy, rádiové reklamy, tiskové a internetové reklamy, outdoorová reklama atp.

Mediální plánování Mediální plánování je ta část plánování komunikační (reklamní) kampaně, kde se určí strategie, složky komunikačního mixu, přiřadí se jim potřebný objem investic a určí načasování jejich nasazení. Výstupem mediálního plánování bývá mediaplán. Na základě celkového mediaplánu se rozpracovávají detailní (implementační) plány, kde se komunikační aktivity rozplánují do detailu. Mediální plánování se dnes odehrává zpravidla v mediální agentuře.

Mediální plán Mediální plán – označuje plán mediálního nasazení kampaně. Časový rozvrh, v němž budou odvysílány televizní či rozhlasové spoty, otištěna inzerce a vyvěšena venkovní či online reklama, spolu s podrobným rozpisem jednotlivých médií a formátů, uvedením ukazatelů očekávaného reklamního zásahu, ceníkových cen, agenturních provizí, slev od médií a od agentury atd.

Mediální plán

Podlinková komunikace (BTL) Podlinková komunikace (BTL – below the line), označení pro nemasové formy komunikace. Charakterizuje je přesnější zacílení cílové skupiny (přímý marketing, reklama v místě prodeje (POS), sales promotion, sampling atd).

Nadlinková komunikace (ATL) Historické označení. Tzv. nadlinková komunikace (ang. above the line alias ATL) je forma marketingové komunikace využívající masmédia (televizi, rádio, internet, tisk, outdoor).

Pojmy http://www.mediaguru.cz/medialni-slovnik/?kategorie=medialni-planovani