Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Mobilní služby a reklama
Advertisements

Komunitní síť a mobilní služba (nejen) pro auta… Ondřej Švihálek,
Kterak jsou PPC systémy vpravdě platbou za zobrazení Dušan Janovský.
Jak vzniká mobilní stránka Seznamu
… najdu tam, co neznám !.
Mobilní display kampaně
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Mobilní aplikace TECH/NTK. -cílem poskytnout rychlý a jednoduchý mobilní přístup k základním službám pro typické zákazníky NTK -část aplikační a informační.
 Taggmanager.cz je nový způsob komunikace umožňující jednoduché propojení mobilního telefonu se speciálním webovým obsahem vyvíjený pod záštitou ministerstva.
Mobilní marketing.  Cíl: Představení nového modelu  Komunikační mix: banery na O2 mobil landing page  Timing: 3 týdny V.
Sdružení pro internetovou reklamu Mobilní metokomise.
C3 - Vodafone Confidential Classified on: Printed on: Vodafone + Seznam.cz: Mobilní internet a mobilní reklama 8. října 2009 Tomáš.
Internet Definice Historie Použití Programy pro práci s internetem
Školení zaměstnanců web + intranet v Praze.
– personální server Dobrý den, dovolujeme si Vám touto cestou představit personální server HledámPráci.cz. HledámPráci.cz.
a aktuální trendy v činnosti realitního portálu HyperReality.cz
Představujeme službu Samepage
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
Google Earth (Google Maps)
Měření mobilních služeb Mobilní metokomise Mobile Internet Forum 2010.
Profesní organizace, nadace a neziskové organizace.
ICQ. Co je ICQ? ICQ je nejpoužívanější a nejpopulárnější komunikační program. ICQ je zkratka slangového výrazu „I seek you“ (hledám tě). Slouží ke komunikaci.
Využití internetu a sociálních sítí v lesní pedagogice Jiří Dolejší
Tomáš Václav, manažer produktového marketingu V Praze dne 23. září 2008 Internet v mobilu, nebo mobilní Internet?
Reklamní programy „Za málo peněz hodně reklamy.“.
PPC workshop Lukáš Pokorný RobertNemec.com. PPC audit Podle struktury účtu: kampaně, sestavy, slova, inzeráty První věc po převzetí účtu nebo při zjišťování.
Základní služby Internetu
RU měsíčně bez fulltextového vyhledávání Všechny kontakty na jednom místě ověřených firem a institucí produktů a služeb
Aplikace pro mobilní zařízení v realitní praxi Clarion Congress Hotel Prague.
Jak přenést svět na display
Nové funkce v novém Skliku
Jak propagovat web? Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Investujte do úspor. Zlepšete prodej a marketing Přehled o Vašich zákaznících, obchodních aktivitách a příležitostech – Kdokoliv kdykoliv ví o všem, co.
Téma: Co funguje v mobilním marketingu
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Martin Dolejš Senior Key Account Manager. Mobilní telefon jako součást celkového mediálního mixu.
Internetová reklama a reklama pro internetové stránky Školení Market Express.
Propagace Martin Krčál VIKBB42 Knihovnické procesy a služby Brno, 9. května 2012 propagace nových služeb.
Mobilní kancelář (…nejen pro velké firmy) Vladimír Wojnar Microsoft Solutions HP.
PPC Cílená, měřitelná a efektivní reklama Aleš Miklík, Lupa.cz.
O službě Webmium WEBMIUM je jednoduchý nástroj umožňující drobným a středním podnikatelům vytvoření a správu profesionálně vypadajících webových stránek.
Název projektu: Šablony Špičák číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ šablona III/2 autor výukového materiálu: Mgr. Jana Jiroušová, VM vytvořen: říjen.
SOCIÁLNÍ SÍTĚ.
Mobilní Reklama jako součást Mobilního Marketingu Příklady z ČR Bratislava,
… najdu tam, co neznám !. … najdu tam, co neznám ! Historie vývoje Leden 2009 první kroky k vývoji nového systému Duben 2009.
Ivana Topolová VŠE v Praze
1 Základy marketingového výzkumu Online marketing.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Programy pro komunikaci Číslo DUM: III/2/VT/2/2/35 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast:
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Internetové služby – Mapy Číslo DUM: III/2/VT/2/2/39 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická.
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_62_INOVACE_73 8 _ Přímé bankovnictví II. AutorIng. Renata Wagnerová Průřezové téma Člověk a svět.
Josef Bělehrádek, DiS Možnosti usnadnění a efektivnější práce v aplikaci Acta Publica.
Média. Tištěná Velkoplošná Audio a audiovizuální Elektronická 3D.
Marketingová komunikace prostřednictvím umění Korporátní image.
© KAM po Česku.  200 ks oboustranných materiálů (A3)  50 ks oboustranných materiálu (A4)  200 ks vizitek IC  2 samolepky s QR kódem  200 ks lístkových.
… najdu tam, co neznám! Měření efektivity PPC reklamy.
Seminář k soutěži Parádní web 21. leden 2014 Ing. Kamil Válek tajemník Městského úřadu Uherský Brod.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
DIGITÁLNÍ STRATEGIE CZECHTOURISM 2015 KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE.
Anotace: Prezentace je určena žákům 5. ročníku, slouží k seznámení žáků s internetem, jeho nejčastější používání, varování před některými nástrahami a.
Bohumil Havel MoodleMoot.cz 2016
Karta Toulavka 2017.
Letecká informační služba pro GA 2017
Výpočetní technika VY_32_INOVACE_17_16_internetový vyhledávač.
2OP484 Manažerská informatika 4 Google Suite
CHARAKTERISTIKA INTERNETU
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Programy pro komunikaci
Augmentovaná realita Michal Černý.
TRANSGREEN v praxi Michaela Běčáková AOPK ČR , RP Správa CHKO Beskydy
Transkript prezentace:

Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !

… najdu tam, co neznám ! O čem to bude: Trocha vize do začátku Web a mobil nerozluční kamarádi Mobilní marketingová komunikace s příklady Jak to bude pokračovat Diskuze

… najdu tam, co neznám ! Budoucnost internetu v mobilu Gartner: Do roku 2013, bude ve světě mobilní telefon nejběžnějším zařízením pro přístup k webu a přesáhne tak počet uživatel využívající pro připojení PC. Zdroj: Analytická společnost Gartner Zveřejněno ( )

… najdu tam, co neznám ! Jak to vidí ve světě Google: Jonathan Rosenberg, produktový SVP (senior vice-president) společnosti, vidí největší možnosti rozvoje v mobilní oblasti. Zdroj: eWeek.com Zveřejněno (

… najdu tam, co neznám ! Web a mobil nerozluční kamarádi Internet v mobilním telefonu čerpá data z informací uvedených na webu. Hlavním rozdíly jsou odlišná forma prezentace webového obsahu a především důvod proč uživatel hledá informace právě prostřednictvím telefonu.  Aktivní přístup  Pasivní přístup

… najdu tam, co neznám ! Aktivní přístup - obchodní potenciál  Firemní zápis – přednostní zobrazení  LBS řešení a aplikace  Slevové kupóny a upozornění na probíhající akce  Sklik na mobilním internetu

… najdu tam, co neznám ! Firemními zápisy to nekončí  Počet zobrazených Firemních zápisů v mobilu  Počet zobrazených detailu Firemních zápisů v mobilu  CTR: 5,59%

… najdu tam, co neznám ! Sklik v mobilu 2009 – data z praxe  Počet zobrazených inzerátů Sklik v mobilu  Počet prokliků přes Sklik v mobilu  CTR: 2,32%

… najdu tam, co neznám ! Pasivní přístup - obchodní potenciál Čtení článku Sport, Novinky, Super přes 9 mil PV měsíčně Čtení u přes 11 mil PV měsíčně Komunikace s přáteli přes 18 mil PV měsíčně Zdroj: Interní měření SEZNAM dle dat o přihlášených uživatelích Měřeno až  Display reklama - bannery  Kontextový lokalizovaný Sklik

… najdu tam, co neznám ! Display mobilní kampaně v praxi Reklama: Modré z nebe Formáty: Mobilní Sponzor služby Trvaní od: do > obrázky, spolužáci, super, učet Odesláno 1217 přání prostřednictvím mobilních stránek. ZobrazeníKliknutíCTR %

… najdu tam, co neznám ! Display mobilní kampaně v praxi Reklama: Dailies Teens Formáty: Mobilní Sponzor služby Trvaní od: do > Floating ZobrazeníKliknutíCTR ,46%

… najdu tam, co neznám ! Není jenom jeden banner Další display reklamní formáty na mobilním Sezamu. Komerční odkaz Komerční sdělení

… najdu tam, co neznám ! Zdroj: Interní měření SEZNAM dle dat o přihlášených uživatelích Měřeno až Kdo je dnes na mobilním internetu?

… najdu tam, co neznám ! Sitebuilder – cesta k snadné mobilní kampani  Výroba stránky s akční nabídkou.  Výroba jednoduchých mobilních kupónu.  Výroba plnohodnotných mobilních stránek. L

… najdu tam, co neznám !  Plnohodnotné využívání firem a map s využitím všech možností, které nám dnes mobilní telefon nabízí.  Vyhledá co hledám v okolí  Ukáže mi cestu.  Nabídne mi alternativy  Dodá potřebné informace LBS aplikace

… najdu tam, co neznám ! LBS aplikace

… najdu tam, co neznám ! Augmentovaná realita  Augmentovaná realita je spojení reálného světa s digitální vrstvou. Digitální vrstvu pak můžete prohlížet přes mobilní telefon.  Snadné a intuitivní vyhledávání  Obsah zůstává na prvním místě L

… najdu tam, co neznám ! QR kódy a Seznam čtečka  Snadný a zajímavý způsob, jak přivést zákazníky k mobilní stránce.  Mimo to mohou kódy obsahovat textovou zprávu nebo třeba detailní kontaktní informace QR kód může být součástí: - novinového článku - plakátu k filmu nebo kulturní akce - jako součást webové stránky - propagačních letáků, - QR kód na firemních vizitkách L

… najdu tam, co neznám ! Mobilní internet nebo Internet v mobilu?  Pravda je taková, že jde stále o internet.  Není to soutěž o tom, kdo má více RU.  Rozdíl je především ve způsobu používání.  Mobilní internet je o hledání a uspokojování potřeb. L

… najdu tam, co neznám ! Diskuze, dotazy… Děkuji za pozornost. Tomáš Košťál Key account manager Seznam.cz, a.s. fax: gsm: L