Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
… najdu tam, co neznám ! O čem to bude: Trocha vize do začátku Web a mobil nerozluční kamarádi Mobilní marketingová komunikace s příklady Jak to bude pokračovat Diskuze
… najdu tam, co neznám ! Budoucnost internetu v mobilu Gartner: Do roku 2013, bude ve světě mobilní telefon nejběžnějším zařízením pro přístup k webu a přesáhne tak počet uživatel využívající pro připojení PC. Zdroj: Analytická společnost Gartner Zveřejněno ( )
… najdu tam, co neznám ! Jak to vidí ve světě Google: Jonathan Rosenberg, produktový SVP (senior vice-president) společnosti, vidí největší možnosti rozvoje v mobilní oblasti. Zdroj: eWeek.com Zveřejněno (
… najdu tam, co neznám ! Web a mobil nerozluční kamarádi Internet v mobilním telefonu čerpá data z informací uvedených na webu. Hlavním rozdíly jsou odlišná forma prezentace webového obsahu a především důvod proč uživatel hledá informace právě prostřednictvím telefonu. Aktivní přístup Pasivní přístup
… najdu tam, co neznám ! Aktivní přístup - obchodní potenciál Firemní zápis – přednostní zobrazení LBS řešení a aplikace Slevové kupóny a upozornění na probíhající akce Sklik na mobilním internetu
… najdu tam, co neznám ! Firemními zápisy to nekončí Počet zobrazených Firemních zápisů v mobilu Počet zobrazených detailu Firemních zápisů v mobilu CTR: 5,59%
… najdu tam, co neznám ! Sklik v mobilu 2009 – data z praxe Počet zobrazených inzerátů Sklik v mobilu Počet prokliků přes Sklik v mobilu CTR: 2,32%
… najdu tam, co neznám ! Pasivní přístup - obchodní potenciál Čtení článku Sport, Novinky, Super přes 9 mil PV měsíčně Čtení u přes 11 mil PV měsíčně Komunikace s přáteli přes 18 mil PV měsíčně Zdroj: Interní měření SEZNAM dle dat o přihlášených uživatelích Měřeno až Display reklama - bannery Kontextový lokalizovaný Sklik
… najdu tam, co neznám ! Display mobilní kampaně v praxi Reklama: Modré z nebe Formáty: Mobilní Sponzor služby Trvaní od: do > obrázky, spolužáci, super, učet Odesláno 1217 přání prostřednictvím mobilních stránek. ZobrazeníKliknutíCTR %
… najdu tam, co neznám ! Display mobilní kampaně v praxi Reklama: Dailies Teens Formáty: Mobilní Sponzor služby Trvaní od: do > Floating ZobrazeníKliknutíCTR ,46%
… najdu tam, co neznám ! Není jenom jeden banner Další display reklamní formáty na mobilním Sezamu. Komerční odkaz Komerční sdělení
… najdu tam, co neznám ! Zdroj: Interní měření SEZNAM dle dat o přihlášených uživatelích Měřeno až Kdo je dnes na mobilním internetu?
… najdu tam, co neznám ! Sitebuilder – cesta k snadné mobilní kampani Výroba stránky s akční nabídkou. Výroba jednoduchých mobilních kupónu. Výroba plnohodnotných mobilních stránek. L
… najdu tam, co neznám ! Plnohodnotné využívání firem a map s využitím všech možností, které nám dnes mobilní telefon nabízí. Vyhledá co hledám v okolí Ukáže mi cestu. Nabídne mi alternativy Dodá potřebné informace LBS aplikace
… najdu tam, co neznám ! LBS aplikace
… najdu tam, co neznám ! Augmentovaná realita Augmentovaná realita je spojení reálného světa s digitální vrstvou. Digitální vrstvu pak můžete prohlížet přes mobilní telefon. Snadné a intuitivní vyhledávání Obsah zůstává na prvním místě L
… najdu tam, co neznám ! QR kódy a Seznam čtečka Snadný a zajímavý způsob, jak přivést zákazníky k mobilní stránce. Mimo to mohou kódy obsahovat textovou zprávu nebo třeba detailní kontaktní informace QR kód může být součástí: - novinového článku - plakátu k filmu nebo kulturní akce - jako součást webové stránky - propagačních letáků, - QR kód na firemních vizitkách L
… najdu tam, co neznám ! Mobilní internet nebo Internet v mobilu? Pravda je taková, že jde stále o internet. Není to soutěž o tom, kdo má více RU. Rozdíl je především ve způsobu používání. Mobilní internet je o hledání a uspokojování potřeb. L
… najdu tam, co neznám ! Diskuze, dotazy… Děkuji za pozornost. Tomáš Košťál Key account manager Seznam.cz, a.s. fax: gsm: L