ODPADY POTRUBNÍ POŠTOU HEJ GANG! Anketa Co 3-4 týdny diskuze s Hantály a.s. y + volání firmám (výrobky, práce)

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Třídění odpadu na naší škole
Advertisements

Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Interaktivní cesta Moravským krasem přes Pálavu a Brno,
Vyrobila 8. třída ZŠ Pustiměř
Řešení komunálního odpadu v městech a obcích
TŘÍDĚNÍ ODPADU Nožičková Monika.
Produkce odpadů 2002 – 2007 obce ORP Šumperk
Třídění odpadu Sabina Kotlárová.
Systém nakládání s odpady
MÁ TO SMYSL.TŘIDTE ODPAD!
Kampaň za třídění odpadů v jižních Čechách. Kampaň, která si klade za cíl naučit obyvatele třídit (příp. efektivněji třídit) odpad Iniciátor- Jihočeský.
Logo.
Co víš o recyklaci?.
Změní „černobylské“ děti postavení k třídění odpadu?
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
TŘÍDĚNÍ ODPADU.
TONDA OBAL NA CESTÁCH nás opět navštívil. Pamatujeme si z loňského roku co kam patří?????
Odpady ( environmentální příručka – 5.ročník )
CESTA ODPADŮ Start: město Horšovský Týn.
1. Minimalizace 2. Třídění a recyklace 3. Odstraňování Vypořádávání se s odpady zpět znovu 2.
Odpady.
Jeden z největších globálních problémů je ohromná produkce odpadů. Ve velké většině je tento odpad nevyužit a končí na skládkách. Spousta odpadu by ale.
Třídění odpadu V domácnosti. Každý moderní člověk třídí odpad a s novými pomocníky na třídění do domácnosti to jde jedna radost. Poradíme vám jak třídit,
Složka sady EUIII/2 č. 13 VY_32_INOVACE_Rv_7. Název: Ekologie – Člověk a zdraví (odpadky) Autor: Šárka Vodrlintová Předmět(oblast): Člověk a zdraví – Rv.
Jak je to s odpady ?.
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Téma: ODPAD A RECYKLACE Motto: Recyklace - má to smysl?
Proč se zabývat odpady?. Obec § Legislativa EU, stát Hygienické odstranění odpadu Spokojenost občana (voliče) Proč Za co Výběr poplatky od občanů Snižovat.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Aktuální informace v odpadovém hospodářství v Libereckém kraji „Aktuální informace v odpadovém hospodářství v Libereckém kraji“ Radim Zika
Technologie zpracovaní odpadu
Recyklace a odpad.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Benedikt Chybík Název šablonyIII/2.
Úprava odpadů z nekovových materiálů
DEN ZEMĚ TEST.
RECYKLACE TERMOPLASTŮ, TERMOSETŮ A PRYŽÍ
HYPOTÉZY. V obci je dostatek kontejnerů na tříděný odpad.
Jak třídíme v naší škole? V naší škole třídíme:  papír  plast  sklo  bioodpad  baterie  drobný elektroodpad.
Název Třídění odpadů   Šablona CZ.1.07/1.4.00/    Poř.číslo 10
TŘÍDĚNÍ ODPADU JAK SPRÁVNĚ TŘÍDIT.
Liberec Ing. Ida Svobodová Aktivity projektu Intenzifikace tříděného sběru v Libereckém kraji pro rok 2008.
TŘÍDĚNÍ ODPADU Vypracovala: Brychtová Markéta, SP/TE Učo:123831
Předcházení vzniku odpadu Úloha NNO Milan Havel – sdružení Arnika.
AnotacePrezentace k procvičení čtení s porozuměním a k rozvoji vědomostí z oblasti eviromentální výchovy o správném třídění odpadů. Je určeno pro práci.
Životní prostředí a jeho ochrana. Co je životní prostředí? Prostor, ve kterém žijeme. ŽP – přírodní (louka, les, hory, řeky…) – umělé = vytvořené člověkem.
Název školy : Základní škola a Mateřská škola Prysk, okres Česká Lípa, příspěvková organizace Autor : Eva Vavřinová Název materiálu : VY_52_INOVACE_16.
Recyklace Umíte vysvětlit význam tohoto slova? -nakládání s odpadem, které vede k jeho dalšímu využití - jde o opakované (cyklické) uvedení materiálu.
Sára Motyčková 9.B 2015/2016 Název úkolu: Životní prostředí - Jak se vám žije ve Veselí nad Moravou? Číslo úkolu: 28 Zadání úkolu: Vytvoř a následně zpracuj.
SBĚRNÝ DVŮR ODPADŮ TŘANOVICE Základní škola v Dobré kolektiv žáků 8. ročníku.
Váš partner ve službách V Olomouci odpadyzeleňkomunikaceosvětlení.
HANTÁLY a.s. řeší otázku třídění a likvidace biologicky rozložitelného komunálního odpadu ( BRKO) již od roku Společně s Dobrovolným svazkem obcí.
Nadpis Základní škola, Hrádek 203 Projekt: CZ.1.07/1.400/ VY_32_INOVACE_06_Prvouka_18_3. ročník_Třídění odpadů Autor: Mgr. Jana Burdzová Použití:
TŘÍDĚNÍ ODPADU VY_32_INOVACE_2C_10 Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Sada 3 Práce v domácnosti Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Novosedlice – návrh pilotního plánu změny hospodaření s odpadem Lokalita – ulice Bystřická a Sokolská Termín realizace: duben 2016 – prosinec 2016.
Předmět: Prvouka Ročník: 1. – 3. Tematický okruh: Místo, kde žijeme Název učiva: Třídění odpadů Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním.
Pořadové číslo projektu: 4247/21/7.1.4/2011 Číslo šablony: VY _32_INOVACE_ENV_14.
Průmyslové kompostování: dostupné technologie a jejich vlastnosti
Denní a týdenní stacionář Jihlava
Produkce odpadů obce ORP Šumperk
Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
SVOZ PLASTŮ A PAPÍRŮ Z DOMÁCNOSTI
Životní prostředí 2 – Odpady
Třídění odpadů,recyklace
TŘÍDÍME ODPAD Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu "EU peníze školám"
TŘÍDĚNÍ ODPADU.
Otestujte své vědomosti o odpadech test má 30 otázek, zelená značí správnou odpověď, červená špatnou odpověď, odpovědi jsou odlišené i zvukově.
Název školy: Svobodná základní škola, o. p. s
Odpady a příroda.
Člověk a jeho svět Chování v přírodě.
Transkript prezentace:

ODPADY POTRUBNÍ POŠTOU HEJ GANG!

Anketa Co 3-4 týdny diskuze s Hantály a.s. y + volání firmám (výrobky, práce)

Trubky v každé domácnosti Stále jedoucí pásy Spád do podzemních kontejnerů

papír bioodpad sklo komunální odpad NE: plast železo hliník baterie ANO:

2 potrubí PLASTŽELEZO, HLINÍK, BATERIE ruční lis na PET láhve a konzervy klapka proti zápachu

recyklovaný plast slisované PET a konzervy = max 0,22 ml největší úhlopříčka 16 cm průměr potrubí 20 cm, u pásů 40 cm

vázání sáčků baterie do sáčků výklenky na srovnání

zdroj = biomasa svoz např. matoliny prodej hnojiva jen částečný zákryt - tunel pro opravy

4 560 obyvatel 1 kontejner PET = 909 kg 1 kontejner plechovek = kg 33 kontejnerů / rok, 1x / týden 22 kontejnerů / rok, 1x / 2 týdny Senzor naplnění

hustota kg/m3 plování - baterie plovou, Fe a Al klesají drcená odpadová suť (kámen, žula, pískovec, keramika, křemen, porcelán,....) síta magnet

potrubí ,- klapky + lisy + výklenky ,- pás z recyklovaného plastu + práce, příslušenství ,- výkopové práce + tunel ,- kotel na biomasu, kontejnery ,- Celkem ,- / obec ,- / dům

Celkem ,- / satelitní městečko ,- / dům potrubí ,- klapky + lisy + výklenky ,- pás z recyklovaného plastu + práce, příslušenství ,- výkopové práce + tunel ,- kotel na biomasu, kontejnery ,-

více třídění (osob i věcí) zpracování problémových odpadů (biomasa, plasty, suť) méně nutného prostoru ochrana životního prostředí