Good Morning Campaign wk 40 Zpracovala Jana Plesnerova Příloha č. 3: Marketingová kampaň “Good morning”

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Černoch Michal Školoudová Lenka
Advertisements

Albertina a Report Mgr. Libuše Simandlová
Informační systémy podnikové systémy CRM
Význam informací v podnikání
HELPDESK Pomoc uživatelům s jejich IT problémy a zefektivnění práce servisních techniků.
„JEN PĚT MINUT PĚŠKY Z VAŠEHO DOMOVA…“ Nové trendy v personalizované komunikaci.
Aukro.cz – projektový management v e-commerce Tereza Kabrdová.
Studentské sdružení Jiří Hošek & Martin Haltmar IČO:
Webové stránky obcí jako zdroj informací pro občany Mgr. Andrej Kyselica Oddělení statistiky výzkumu, vývoje a informační společnosti Český statistický.
Obchodní činnosti - Kapitola 8 1 VÝZKUM TRHU KAPITOLA 8 Pavlíčková.
Datové schránky ve velké společnosti SharePoint partenrská konference Microsoft Pavel Salava Mainstream technologies,
OP Rybářství 2007 – 2013 Novinky v administraci Žádostí o dotaci OP Rybářství Ing. Antonín Vavrečka Oddělení metodiky OP Rybářství Ing. Antonín Vavrečka.
Talent marketingových komunikací. O firmě / instituci Armovna a ohýbárna betonářské oceli Zlínský, Jihomoravský, Olomoucký kraj, Pováží v SK MANAG, Pozemní.
Spisová služba „light“
Scope2 INDEX 1. Internet mktng and sales 2. Marketing Strategy 3. International M. 4. Tenders and public procurement 5. Q & A E-commerce (Elektronické.
Talent marketingových komunikací
Leden Do získám od výchovné poradkyně ( VP) podklad pro vyplnění přihlášky 2.Od si otevřu webové stránky příslušné střední školy,
ISOČ® Informační systém obchodní činnosti
Marketingová komunikace
OP Rybářství 2007 – 2013 Portál farmáře jako nový nástroj v komunikaci mezi žadateli a SZIF v rámci OP Rybářství. Ing. Antonín Vavrečka Oddělení metodiky.
Aktivní a věcná komunikace je základem kvality každodenně poskytovaných služeb. V Sodexo ji rozdělujeme na několik stupňů, které umožní věnovat se různé.
MARKETING.
Analytické nástroje MS Dynamics NAV Ing.Jaromír Skorkovský, CSc.
PROCESNÍ PŘÍSTUP K ŘÍZENÍ PODNIKU Ing. Filip Samek Copyright © 2005 Stav procesního řízení v podnicích v ČR.
MBM Trans, s.r.o. Ing. Jolana Jakoubková
Implementace spisové služby v prostředí městských úřadů
Řízení obchodu Pro IT, a.s. Ing. Zbyněk Sonnek … průzračnost, která je vidět.
Příprava výzkumného projektu II. Bakalářský seminář Jan Vávra Miloslav Lapka 23. listopadu 2011.
Plán a plnění strategie sociální firmy Ergones na roky
Systém kvality a inovací v cestovním ruchu
1 E - S V Ě T S E T O Č Í S T Á L E R Y C H L E J I. S T A Č Í T E M U ? Spisová a archivní služba (SAS) – pořádek v písemnostech a dokumentech.
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Na padesátém 81, Praha 10 Šetření o využívání informačních technologií ve veřejné správě Konference ISSS 2006.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 č. materiálu: VY_32_INOVACE_PEK224.
Číslo projektu: CZ / /0316 Název projektu: Poradenské a informační centrum pro malé a střední podniky Žadatel: Vzdělávací institut Partner:Hospodářská.
Anopress: nová grafika, nové možnosti Mgr. Daniela Uhrová září 2010.
Harmonogram projektu a činnosti pediatra. Časový plán ve zkratce Říjen 08 – únor 09 Vytvoření výzkumného týmu, přípravné práce Březen 09 – duben 09 Oslovení.
Zásady kraje Vysočina pro poskytování dotací na podporu naplňování a propagace principů místní Agendy 21 a ZDRAVÍ 21 v kraji Vysočina.
Vytvoření dokumentu bylo financováno ze zdrojů Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu ČR. Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.32/ Počítačová.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_10.
Registrování zákazníka ve službě Prodlužka záruky ETA Zobrazení skrytého pole: Kód prodejce.
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Přijímací řízení pro školní rok 2016/2017 Rámcová kritéria 1. kola Mgr. Jiří Fresser - zástupce ředitele Mgr. Ivan Váňa - výchovný poradce.
Cíle programu – profesní a osobní rozvoj Zvýšit kvalitu kvalifikací a dovedností. Zlepšení jazykových kompetencí. Seznámení se zahraničními metodami práce.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
Podpora méně frekventovaných jazyků SŠ Mgr. Lucie Pospíšilová.
Projekt „Inovace vzdělávacího programu Inovace vzdělávacího programu VOŠS Ostrava a rozšíření o kombinovanou formu vzdělávání Mgr. Michaela Holaňová.
StringData s.r.o. | Antala Staška 510/38 | Praha 4 | TEL: BENEFLEX VĚRNOSTNÍ PROGRAM Prezentace řešeni.
KVALITNÍ OBCHODNÍK... není prodavač
Seminář k soutěži Parádní web 21. leden 2014 Ing. Kamil Válek tajemník Městského úřadu Uherský Brod.
Ekonomika malých a středních podniků Přednáška č. 4: Marketingové řízení MSP.
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
FREEBOARD EUROPE S.R.O. Talent marketingových komunikací.
Přijímací řízení
Rodina a zaměstnání Henry Schein Česká republika
25 / 1 / 2011.
Good Morning Campaign Příloha č. 4: Vyhodnocení marketingové kampaně
Webová stránka, nástroj pro komunikaci a distribuci
Přijímací řízení pro školní rok 2013/2014
Jak se pracuje překladateli
Závěrečná zpráva projektu Karmelka
Letní škola EkoInkubátor
Základní informace o registraci
Marketingová komunikace
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
1. Výzva PRV MAS krajina srdce, z.s.
Informační systémy podnikové systémy CRM
HYPOTÉKY Odesílání obchodů na zpracování před konce roku 2015
Prezentující: [Jméno]
Elektronická Spisová Služba
Transkript prezentace:

Good Morning Campaign wk 40 Zpracovala Jana Plesnerova Příloha č. 3: Marketingová kampaň “Good morning”

Prospect, lost and lapsed customers – podněcujeme k odeslání odpovědní karty a k využití našich časových služeb. (generování schůzek, příslib obchodu)‏ Existing non Time Definite users – podněcujeme k využití našich časových služeb. Informace o kampani je poslána pouze zákazníkům, kteří těchto služeb za posledních 13 týdnů nevyužili. Cílová skupina zákazníků V kampani budou zahrnuty 2 skupiny zákazníků.

Time Definite Services – časové služby Časové služby rozdělujeme následovně:  Sameday delivery services - 1E, 1ED, 1EN, 1I, 1P, 1PN, 1S, 1SN  9:00 Express - 09, 09D, 09N  10:00 Express - 10, 10D, 10N  12:00 Express - 12, 12D, 12N  12:00 Economy Express - 412

 Zvýšení povědomí o 2 z našich nových produktů 10:00 Express and 12:00 Economy Express  Získání nových zákazníků využívajících časových služeb  Situovat TNT na trhu jako přepravce, který má maximální rozpětí doručovacích časů  Komunikovat naše schopnosti a péči o zákazníky při zajištění zásilek Primární cíle Sekundární cíle  Získat kvalitní schůzky obchodním zástupcům  Generování zvyšování loajality našich existujicích zákazníků  Zvyšovat povědomí o všech službách TNT

Naše cíle Na konci kampaně musí být dosaženy následující stanovené cíle: 10 % vrácených odpovědních karet od všech zákazníků ze skupiny Prospect, Lapsed and Lost customers 10 % vrácených odpovědních karet od všech zákazníků ze skupiny Prospect, Lapsed and Lost customers 3 % nových zákazníků využívajících časových služeb z celkového počtu obeslaných zákazníků (Conversion Rate)‏ 3 % nových zákazníků využívajících časových služeb z celkového počtu obeslaných zákazníků (Conversion Rate)‏ Méně než 10 % chybného mailingu Méně než 10 % chybného mailingu Target 10 Sales padů/tým na týden Target 10 Sales padů/tým na týden

Good Morning campaign wk 40 - Mailer Good Morning mailer – bude zaslán všem zákazníkům (Existing, Prospect), informuje o našich službách a v případě využití některé z uvedených služeb, může zákazník získat dárek.

Odpovědní karta/ Záznam konverzace Odpovědní karta a záznam konverzace budou ve stejném formátu jako v předešlé kampani (Special Services). Pouze pro zákazníky Prospect, Lapsed a Lost. Pokud zákazník vyplní odpovědní kartu a pošle ji na marketingové oddělení, získá dárek v podobě klíčenky, která umí „říct“ dobré ráno v 8 světových jazycích. Možnost poslání dotazníku – elektronicky, poštou, vyplnění s IdS. Budou použity nové kódy pro odpovědní kartu přes Internet (IE) a pro odpověd prostřednictvím záznamu konverzace (RC).

Obálka

Ukázka stránek Kampaň je podporována interaktivní webovou stránkou. Byla přeložena pro každou zemi. Co je obsahem stránek: Naše produkty Naše perfektní řešení Poslání ranního přání - zákazník může poslat krátké video jeho přátelům, rodině atd. Registrační formulář

Good Morning campaign wk 40 - dárky Rádio a budík Klíčenka, která nám popřeje dobré ráno v 8 světových jazycích. Dárek klíčenka – za odpovědní kartu od Prospect, Lapsed and Lost zákazníka Rádio a budík – za poslání zásilky přes časovou službu, pro obě skupiny zákazníků stejné

Časování kampaně  Překlad kampaně a materiálů ke kampani: wk 37–38  Mailingové vlny: wk 39 – 44  Follow-up calls od Indoor Sales: wk  Field Sales visits: wk 40–do konce kampaně  Nabízení dárků při zaslání zásilky: do konce ledna 2008  Reporty ke kampani: týdně  Finální report:

Pokud zákazník nebyl součástí mailingu, IdS upozorní na možnost vyplnění dotazníku prostřednictvím webové stránky Vysvětlení kampaně Identifikovat zákazníky, kteří mají zájem o propagované služby Domlouvat schůzky pro obchodní zástupce, předávat dárky Zkompletování všech follow-up callů (u prospect zákazníků zajištění následného follow- -upu)‏ Zodpovědnost, úloha – Indoor Sales

Zodpovědnost, úloha – Sales Support Výběr zákazníků dle kritérií, nastavení v call cyclu Příprava pravidelného mailingu Zajištění interní komunikace ke kampani Vkládání kódu kampaně do 24 hodin Zajištění a distribuce dárků pro obchodní zástupce (odpovědní karta, obchod)‏ Selekce zákazníků, kteří mají nárok na dárek, protože využili časové služby od daného týdne

Prostor na dotazy a otázky, podněty...