Good Morning Campaign wk 40 Zpracovala Jana Plesnerova Příloha č. 3: Marketingová kampaň “Good morning”
Prospect, lost and lapsed customers – podněcujeme k odeslání odpovědní karty a k využití našich časových služeb. (generování schůzek, příslib obchodu) Existing non Time Definite users – podněcujeme k využití našich časových služeb. Informace o kampani je poslána pouze zákazníkům, kteří těchto služeb za posledních 13 týdnů nevyužili. Cílová skupina zákazníků V kampani budou zahrnuty 2 skupiny zákazníků.
Time Definite Services – časové služby Časové služby rozdělujeme následovně: Sameday delivery services - 1E, 1ED, 1EN, 1I, 1P, 1PN, 1S, 1SN 9:00 Express - 09, 09D, 09N 10:00 Express - 10, 10D, 10N 12:00 Express - 12, 12D, 12N 12:00 Economy Express - 412
Zvýšení povědomí o 2 z našich nových produktů 10:00 Express and 12:00 Economy Express Získání nových zákazníků využívajících časových služeb Situovat TNT na trhu jako přepravce, který má maximální rozpětí doručovacích časů Komunikovat naše schopnosti a péči o zákazníky při zajištění zásilek Primární cíle Sekundární cíle Získat kvalitní schůzky obchodním zástupcům Generování zvyšování loajality našich existujicích zákazníků Zvyšovat povědomí o všech službách TNT
Naše cíle Na konci kampaně musí být dosaženy následující stanovené cíle: 10 % vrácených odpovědních karet od všech zákazníků ze skupiny Prospect, Lapsed and Lost customers 10 % vrácených odpovědních karet od všech zákazníků ze skupiny Prospect, Lapsed and Lost customers 3 % nových zákazníků využívajících časových služeb z celkového počtu obeslaných zákazníků (Conversion Rate) 3 % nových zákazníků využívajících časových služeb z celkového počtu obeslaných zákazníků (Conversion Rate) Méně než 10 % chybného mailingu Méně než 10 % chybného mailingu Target 10 Sales padů/tým na týden Target 10 Sales padů/tým na týden
Good Morning campaign wk 40 - Mailer Good Morning mailer – bude zaslán všem zákazníkům (Existing, Prospect), informuje o našich službách a v případě využití některé z uvedených služeb, může zákazník získat dárek.
Odpovědní karta/ Záznam konverzace Odpovědní karta a záznam konverzace budou ve stejném formátu jako v předešlé kampani (Special Services). Pouze pro zákazníky Prospect, Lapsed a Lost. Pokud zákazník vyplní odpovědní kartu a pošle ji na marketingové oddělení, získá dárek v podobě klíčenky, která umí „říct“ dobré ráno v 8 světových jazycích. Možnost poslání dotazníku – elektronicky, poštou, vyplnění s IdS. Budou použity nové kódy pro odpovědní kartu přes Internet (IE) a pro odpověd prostřednictvím záznamu konverzace (RC).
Obálka
Ukázka stránek Kampaň je podporována interaktivní webovou stránkou. Byla přeložena pro každou zemi. Co je obsahem stránek: Naše produkty Naše perfektní řešení Poslání ranního přání - zákazník může poslat krátké video jeho přátelům, rodině atd. Registrační formulář
Good Morning campaign wk 40 - dárky Rádio a budík Klíčenka, která nám popřeje dobré ráno v 8 světových jazycích. Dárek klíčenka – za odpovědní kartu od Prospect, Lapsed and Lost zákazníka Rádio a budík – za poslání zásilky přes časovou službu, pro obě skupiny zákazníků stejné
Časování kampaně Překlad kampaně a materiálů ke kampani: wk 37–38 Mailingové vlny: wk 39 – 44 Follow-up calls od Indoor Sales: wk Field Sales visits: wk 40–do konce kampaně Nabízení dárků při zaslání zásilky: do konce ledna 2008 Reporty ke kampani: týdně Finální report:
Pokud zákazník nebyl součástí mailingu, IdS upozorní na možnost vyplnění dotazníku prostřednictvím webové stránky Vysvětlení kampaně Identifikovat zákazníky, kteří mají zájem o propagované služby Domlouvat schůzky pro obchodní zástupce, předávat dárky Zkompletování všech follow-up callů (u prospect zákazníků zajištění následného follow- -upu) Zodpovědnost, úloha – Indoor Sales
Zodpovědnost, úloha – Sales Support Výběr zákazníků dle kritérií, nastavení v call cyclu Příprava pravidelného mailingu Zajištění interní komunikace ke kampani Vkládání kódu kampaně do 24 hodin Zajištění a distribuce dárků pro obchodní zástupce (odpovědní karta, obchod) Selekce zákazníků, kteří mají nárok na dárek, protože využili časové služby od daného týdne
Prostor na dotazy a otázky, podněty...