Seminář pro příjemce v rámci výzvy IOP č. 03 – Rozvoj informační společnosti ve veřejné správě 8.12.2009, 9:30 hod Učebna č.3, 1. patro Ministerstvo vnitra,

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Podporujeme Vaši budoucnostwww.esfcr.cz Seminář pro žadatele k výzvě OP LZZ č. B6 – Zvýšení kvality řízení lidských zdrojů a optimalizace.
Advertisements

Konference Transformace a deinstitucionalizace sociálních služeb a Hradec Králové Národní centrum podpory transformace sociálních služeb.
Rozvojové programy pro VVŠ 8. února Rozvojové programy VVŠ Rozvojové programy 2012 Požadavky vysokých škol v centralizovaných projektech → finanční.
Registrace poskytovatelů sociálních služeb v Jihomoravském kraji.
Založení firmy postup. Postup založení firmy 1) Výběr oboru podnikání a vymezení předmětu živnosti 2) Volba právní formy podnikání 3) Určení názvu a umístění.
Rizika, specifikace administrace na konci programového období ve vazbě na eliminaci rizik z „přezávazkování“/nedočerpání Programu Přerov
Rekvalifikace a veřejné zakázky v oblasti zaměstnanosti Mgr. Eva Friedrichová vedoucí oddělení poradenství Úřad práce v Liberci Projekt: Podpora dalšího.
Centrum pro regionální rozvoj České republiky v období Mgr. Jan Veselský, specialista pro absorpční kapacitu DSO ORP Příbram.
Monitorování projektů v realizaci Ministerstvo vnitra České republiky Odbor strukturálních fondů.
Setkání partnerů projektu Přírodovědné a technické vzdělávání Ústeckého kraje Reg.č. CZ.1.07/1.1.00/ Dne 23.září 2013 Ústí nad Labem.
Nejčastější chyby při administraci projektů OPPP a OPPI.
Seminář pro žadatele o finanční podporu – oblast podpory 1.1 CORSO IIa, Křižíkova 34, Praha 8, konferenční sál, 4. patro 24. dubna 2014.
Expertní pomoc konečným příjemcům podpory v rámci vybraných výzev IOP Seminář pro příjemce IOP MV ČR, Praha -
1 Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Věcná část -řízení a administrace projektu seminář pro příjemce – 4. výzva GG 3.2 Krajský úřad Ústeckého.
Jana Hadravová Informace o realizaci globálních grantů Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost v Kraji Vysočina Jana Hadravová Oddělení.
Kotlíkové dotace - úvod Mgr. Vanda Pánková. Obecné informace V programovacím období možnost výměny kotlů v domácnostech v rámci operačního programu.
Publicita v projektech financovaných z ESF v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost Seminář pro žadatele.
1 Lesná - Workshop pro příjemce Administrace projektu ( projektová část ) Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním.
Eva Kujínková MONITOROVACÍ ZPRÁVA věcná část ORR, Krajský úřad Kraje Vysočina.
Projekty Institucionálního plánu MENDELU v roce 2016 seminář pro řešitele projektů IP Brno,
Pravidla pro zadávání zakázek v OP LZZ a IOP obecná část Metodický pokyn pro zadávání veřejných zakázek ( Příloha OM OP LZZ D9) Závazná.
Pravidla pro zadávání zakázek v OP LZZ a IOP Metodický pokyn pro zadávání veřejných zakázek ( Příloha OM OP LZZ D9) Závazná postupy pro.
Pravidla pro zadávání zakázek v OP LZZ Zákon č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách Metodický pokyn pro zadávání veřejných zakázek (Příloha OM OP LZZ D9)
Seminář pro žadatele k 3.,4. a 9. výzvě IROP Ing. Helena Mertová Výběrová a zadávací řízení
Regionální operační program regionu soudržnosti Střední Morava Dopracování projektu etapa změny, hlavní problémy, rizika Kroměříž
Seminář pro příjemce státní správy o.i. 1.1 IOP Seminář pro příjemce IOP Hotel Holiday Inn, Na Pankráci 15,
Projekt Spolupráce Zlínska a Stredného Ponitria Přeshraniční spolupráce Otrokovice
Realizace projektu aneb jakých chyb se vyvarovat Mgr. Jan Orel Ing. Petr Šústal.
09/04/2015 Rizika při realizaci projektů v závěrečném období ROP SČ.
Název kapitoly Název podkapitoly Text Schvalovací proces + hodnoticí kritéria Jakub Krátký Praha, 5. května 2016.
Vnitřní předpisy účetní jednotky Porada odboru veřejné správy, dozoru a kontroly Ing. Tomáš Sluka Ministerstvo financí odbor Regulace a metodika účetnictví.
Romana Bendová Globální granty kraje Vysočina jsou spolufinancovány Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Dokumentace k výzvě č.02/ Olomouc Zlín Uherské Hradiště Velké Losiny.
Vyhláška č. 326/2006 Sb., o atestačním řízení pro elektronické nástroje Mgr. Martin Plíšek.
Závěrečný účet kapitoly 335 Ministerstvo zdravotnictví ČR za rok 2016
Monitorování realizace projektu, věcná část monitorovací zprávy
Stávající systém kontroly při těžbě dřeva
Seminář pro žadatele z OPŽP
V. Schvalovací proces + hodnoticí kritéria
Seminář pro žadatele IROP výzev Prostějov venkov o.p.s.
Regionální operační program regionu soudržnosti Střední Morava
Modelový příklad smlouvy o spolupráci - zajištění ÚSVP ORP pro Obec
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Seminář pro příjemce věcná část řízení projektu TATO PREZENTACE JE FINANCOVÁNA EVROPSKÝM.
Seminář Evaluace poskytovatelů „Zajištění vybraných služeb sociální prevence na území Jihomoravského kraje“ Tato konference je financována z.
Opatření k jednodušší a rychlejší administraci projektů
Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost (2007 – 2013)
Seminář pro příjemce OPVK
Schvalovací proces a hodnoticí kritéria
Monitorování realizace projektu, věcná část monitorovací zprávy
Oblast: Dobré životní podmínky zvířat
Schvalovací proces + hodnoticí kritéria
Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost (2007 – 2013)
Schvalovací proces + hodnoticí kritéria
Benefit7.
NEJČASTĚJŠÍ NEDOSTATKY V ŽÁDOSTECH O GP
Regionální operační program regionu soudržnosti Střední Morava
Příprava a realizace projektů z pohledu pracovníka OIS
■■ ■■ Zlínský kraj Program RP18-18 na úpravu lyžařských běžeckých tras ve Zlínském kraji Katarína KOŇAŘÍKOVÁ Odbor strategického rozvoje kraje.
Ochrana a péče o přírodu a krajinu
Seminář pro žadatele výzvy č. 79 a 80 IROP
Realizace a vyúčtování malého projektu
Centralizovaný rozvojový program 2019
Obsah Kontrola plnění podmínek smlouvy o poskytnutí dotace
Kontrola a hodnocení předložených žádostí o NFP
Cyklus malého projektu
Výzva č. 5 PRV MAS Česká Kanada o.p.s.
Fond malých projektů Školení pro Konečné uživatele Zlín
Výzva č. 7 PRV MAS Česká Kanada o.p.s.
Výzva č. 5 PRV MAS Česká Kanada o.p.s.
Výzva č. 3 PRV MAS Česká Kanada o.p.s.
Transkript prezentace:

Seminář pro příjemce v rámci výzvy IOP č. 03 – Rozvoj informační společnosti ve veřejné správě , 9:30 hod Učebna č.3, 1. patro Ministerstvo vnitra, Jindřišská 34, Praha 1

Monitorování projektů v realizaci Ministerstvo vnitra České republiky Odbor strukturálních fondů

Realizace projektu Povinnosti příjemců realizovat projekt v souladu se schválenou verzí projektu a při dodržení příslušných právních předpisů ES a ČR 66 řídit se postupy uvedenými ve výzvě, Podmínkách Stanovení výdajů na financování akce OSS a Příručce pro žadatele a příjemce a jejích přílohách pro tuto výzvu zajišťovat efektivní řízení projektu a jeho rizik v souladu s dokumentací zajišťovat přípravu zadávací dokumentace, zadávání veřejných zakázek v souladu s příslušnými právními předpisy a realizaci smluv uzavřených s vybranými dodavateli zajistit udržitelnost projektu po dobu 5 let od jeho ukončení ověřovat faktury a jejich proplácení dodavatelům

Realizace projektu Povinnosti příjemců zajišťovat zavedení a udržování adekvátního vnitřního kontrolního systému, včetně finanční kontroly po celou dobu realizace projektu vést o projektu oddělenou účetní evidenci v souladu se zákonem o účetnictví (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů) v průběhu realizace vést dokumentaci o projektu, která bude dostatečnou pomůckou pro audit zaměřený na finanční toky veškeré platební nároky musí být podloženy potvrzenými fakturami, nebo, pokud to nelze provést, účetními dokumenty rovnocenné důkazní hodnoty zajišťovat neustálou dostupnost dokladů o projektu pro účely kontroly prováděné oprávněnými osobami a umožnit kontrolám vstup do svých objektů a na svoje pozemky

Realizace projektu Povinnosti příjemců předkládat OSF žádosti o platby na standardních formulářích, přičemž musí doložit, že uváděné náklady odpovídají podmínkám, na které je poskytnutí finanční podpory vázáno a které jsou uvedeny v Podmínkách ke Stanovení výdajů před předložením žádosti o platbu konzultovat s OSF obsah žádosti o platbu, aby neobsahovala nezpůsobilé výdaje neprodleně oznamovat všechny změny a skutečnosti, které mají vliv nebo souvislost s plněním závazku plynoucího ze Stanovení výdajů včetně nepředvídatelných situací způsobených force majeure plnit povinnosti spojené s monitorováním, tj. zejména podávání hlášení o pokroku a monitorovacích zpráv o realizaci projektu zajišťovat publicitu projektu v souladu s příslušnými pravidly pro publicitu

Realizace projektu Povinnosti příjemců dokumenty a doklady týkající se výdajů a nezbytné pro audit je nutné uchovávat minimálně do zajistit spolufinancování projektu – tzn. 15 % způsobilých výdajů (podíl spolufinancování z národních prostředků) a financování případných nezpůsobilých výdajů, pokud při realizaci projektu vzniknou postupovat v souladu s vyhláškou 560/2006 Sb., o účasti státního rozpočtu na financování programů reprodukce majetku na základě právního aktu zajistit registraci v ISPROFIN a s tím související kroky

IS Benefit ● BENEFIT_Příručka pro vyplnění MZ HoP ● BENEFIT_Příručka pro vyplnění ZZoP_Expost

Monitoring projektu Příjemci předkládají Monitorovací zprávy s přílohami – etapová, závěrečná Monitorovací hlášení Zjednodušené žádosti o provedení platby s přílohami Zprávy příjemce zadává elektronicky do webové žádosti Benefit7 a zároveň je odevzdává v tištěné podobě Odboru strukturálních fondů Vzor monitorovací zprávy a zjednodušené žádosti o platbu je součástí výzvy

Monitorovací hlášení + přílohy Údaje o projektu a zhotoviteli monitorovacího hlášení Plnění finančního plánu, odchylky Monitorovací indikátory a jejich naplňování, odchylky Výběrová řízení Změny v projektu Realizované výdaje a příjmy Plánované výdaje a příjmy Monitorovací zpráva navíc obsahuje: Popis realizace projektu a problémy při realizaci Další plán realizace projektu Environmentální kritéria Horizontální témata Publicita a informování o projektu

Monitorovací hlášení Monitorovací hlášení předkládá příjemce: 1x za 6 měsíců – slouží pro průběžné hlášení o postupu realizace projektu první monitorovací hlášení 6 měsíců po vydání právního aktu do 5. pracovního dne od ukončení sledovaného období Monitorovací hlášení se nepředkládá: pokud je k danému termínu předkládána Monitorovací zpráva Pokud by měla Monitorovací zpráva být vypracována 1 měsíc před/po Monitorovacím hlášení

Monitorovací zpráva Monitorovací zprávu předkládá příjemce: po ukončení etapy projektu - etapovou monitorovací zprávu příjemce předkládá vždy do 20 pracovních dnů po ukončení etapy po celkovém ukončení projektu - závěrečnou monitorovací zprávu příjemce předkládá do 20 pracovních dnů po ukončení realizace projektu Závěrečné vyhodnocení akce zpracovává příjemce nejpozději k roku, v němž byl projekt ukončen (formulář Přehled o čerpání prostředků státního rozpočtu na financování programu – příloha vyhlášky MF č. 560/2006Sb.)

Žádost o platbu -Výdaje se uvádějí na 2 desetinná místa -V soupisce faktur budou uvedeny všechny doklady -Účetní doklady s částkou do Kč je příjemce povinen uchovávat, při kontrole mohou být vyžádány kopie -Po kontrole žádosti vyzve OSF k odstranění nedostatků -v případě zjištění nedostatků, které povedou ke krácení způsobilých výdajů OSF informuje příjemce -Žádost o platbu nebude schválena – příjemce bude požádán o doplnění údajů a odstranění nedostatků – lhůta na administraci žádosti znovu začíná

Soupiska faktur celkové způsobilé výdaje za danou etapu se uvádí do soupisky faktur, která se přikládá v tištěné i elektronické podobě celková částka způsobilých výdajů ze soupisky musí korespondovat se žádostí o platbu k soupisce faktur se přikládají: kopie daňových dokladů a dalších relevantních dokumentů kopie výpisů z účtů ze kterých/na které byly realizovány platby za dané monitorovací období, nebo výpisy z elektronického bankovnictví opatřených razítkem příjemce a podpisem osoby odpovědné za účetnictví daňové doklady musí splňovat náležitosti dané zákonem č. 563/1991 Sb., o účetnictví, § 11 Účetní doklady a zákonem č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty daňové doklady/faktury musí obsahovat informaci, že se jedná o náklad konkrétního projektu financovaného ze strukturálních fondů v souladu s pravidly publicity IOP (viz vzor faktury)

Rozpis mzdových nákladů Rozpis mzdových nákladů realizačního týmu (všichni členové realizačního týmu včetně partnerů) : - číslo položky z rozpočtu projektu - jména a příjmení - druh pracovně právního vztahu - zúčtovaná hrubá mzda v daném měsíci - měsíční fond pracovní doby v hodinách - počet odpracovaných hodin na projektu dle výkazu práce

Prostor pro Vaše dotazy Hana Mottlová, oddělení IOP Eva Trlicová, oddělení financování projektů Jiří Hůla, oddělení metodik

Děkujeme za pozornost