© ABB Group September 27, 2016 | Slide 1 Spolupráce NNO a firmy Pohled dárce Magdaléna Boušková, ABB s.r.o., Workshop, 23.2. 2013.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Merkantilní tiskoviny Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
Advertisements

2. část Zařízení zajišťuje praní prádla, úklid společných i bytových prostor. Zejména uživatelé pobočky jsou podporováni v nácviku péče o domácnost.
Elektronické učební materiály – II. stupeň Finanční gramotnost Autor: Mgr. Roman Havlíček 1.1 Daně Co si myslíš o daních ty? Je v pořádku, že existují?
Doc. JUDr. Radim Boháč, Ph.D. katedra finančního práva a finanční vědy PF UK 1. prosince 2015.
Elektronické učební materiály – II. stupeň Finanční gramotnost Autor: Mgr. Roman Havlíček 1.1 Podnikání.
Založení firmy postup. Postup založení firmy 1) Výběr oboru podnikání a vymezení předmětu živnosti 2) Volba právní formy podnikání 3) Určení názvu a umístění.
MY JSME MŠ VYHLÍDKA J.K.Tyla
Projekt Informační a vzdělávací portál Libereckého kraje I CZ.1.07/1.1.00/ I Školení pro uživatele portálu.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Účetní závěrka (Sbírka listin)
PROJEKTY ZAMĚŘENÉ NA VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH Dříve realizované projekty PALMIF – 3 projekty (Fond aktivních opatření trhu práce) PALMIF – 3 projekty (Fond.
Právní subjektivita – s.r.o. Výhoda spočívá v omezeném ručení za závazky společnosti. Relativně nízké hodnotě min. základního jmění. Malé administrativní.
Informace fyzických a právnických osob na Portálu veřejné správy Ing. Pavel Tesař, projektový manažer odbor eGovernmentu
Hodnocení kvality vzdělávání škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem Zvyšování kompetencí vedoucích pracovníků Liberec 20. srpna 2012 Hodnocení.
Využití ICT ve výuce anglického jazyka Autor:  Mgr. Markéta Šimková  PaedDr. Iva Jinková Brno Využití ICT ve výuce AJ1.
Workshop dne prezentace projektu. Problematika rovných příležitostí patří mezi prioritní oblasti v politice EU. Spadá se tedy i rovnost mužů.
Fokus Praha o.s. Nová struktura vedení Fokusu Praha – rok 2005.
Facebook stránka – cestovní ruch Jak efektivně využívat Facebook stránku. Komunikace s fanoušky a návštěvníky. Obchodního využití.
Nástroje a prostředky CCR VM k podpoře cestovního ruchu Ing. Zdeněk Urbanovský Centrála cestovního ruchu Východní Moravy, o. p. s. Výroční konference cestovního.
Spolupráce Vězeňské služby NGO na Slovensku / možnosti a zaměření v oblasti drogových služeb / Olga Škvařilová, Sdružení Podané ruce Brno, CZ TWINNING.
Projekt střední školy stavební Jihlava Partneři: Vysočina Education Romsdal Videregående skole Godalen Videregående skole.
Příloha č. 1 – specifikace předmětu plnění Řízení lidských zdrojů Procesy a nástroje VZ 2015.
Publicita v projektech financovaných z ESF v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost Seminář pro žadatele.
Ekonomická část (oddělení nepřímých nákladů) Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem 19. září 2012 Ing. Michaela Stříbrná.
Praktické zkušenosti a doporuční Praktické zkušenosti a doporuční Program Cíle 3/Ziel3 na podporu přeshraniční spolupráce mezi Českou republikou a Svobodným.
Virtuální kolega Attavena, o.p.s. Prezentace projektu a návrh implementace jeho nabídky: do systému vzdělávání.
 Pocházíme z Moravskoslezského kraje, z Města Albrechtic v okrese Bruntál.  Jsme žáci sedmých a osmých tříd základní školy.  Vznikli jsme v rámci projektu.
Projekt práce s nadanými studenty Drahomíra Pavelková, Alena Kolčavová Zlín,
MÁTE VE SVÝCH DATECH NEJVĚTŠÍ BOHATSTVÍ. Stávající datový sklad Pasivní homologace adresy Identifikátory subjektu IČ, jméno, příjmení, domácnost (první.
Registrační číslo: CZ.1.07/2.4.00/ O PROJEKTU Cílem projektu E-SYNERGIE je vytvořit funkční vědeckovýzkumnou, aplikační, komunikační a vzdělávací.
Ing. Zdeňka Šilhová Institut pro veřejnou správu Praha INTERAKTIVNÍ PERSONÁLNÍ PORTÁL PRO POTŘEBY ZAMĚSTNANCŮ VE VEŘEJNÉ SPRÁVĚ KONFERENČNÍ VZDĚLÁVACÍ.
© ABB Group November 15, 2016 | Slide 1 Spolupráce NNO a firmy Pohled dárce Magdaléna Steinerová, ABB s.r.o., Workshop,
Publicita v projektech financovaných z ESF v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost Seminář pro žadatele.
Jsou venkovské školy horší než městské?
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
SEMINÁŘ pro poskytovatele v rámci projektu: „Zajištění vybraných služeb sociální prevence na území Jihomoravského kraje“ 5. dubna 2017 Tato akce je financována.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Hodnocení kvality vzdělávání škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem EDUCA 2011 MY JOBS Porada ředitelů Liberec
Nástroje „POSPOLU“ Průvodce pro zaměstnavatele a publikace Kráčíme POSPOLU tipy a návod (metodika) pro praktickou závěrečnou zkoušku ve firmě u oborů.
NOVÉ TRENDY VPODOPŘE ZÁJMU O OBOR A NÁBOROVÉM PROCESU
Místní rozpočtové jednotky
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr.Radka Škulaviková
Malé a střední podnikání
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Účetnictví – význam informací
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3
NÁLEŽITOSTI OBCHODNÍHO DOPISU 1
Základní informace o poskytovateli
ŽIVOTOPIS Osobní údaje Kontaktní údaje Vzdělání Pracovní zkušenosti

Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
ČINNOST UNO OK V OBDOBÍ 2014+
Technologické inovační centrum
Synergie manažerského týmu
Základy sociální politiky - vymezení - přístup - nástroje - cíle
Turistická informační centra na Vysočině
FIREMNÍ MANUÁL zpracování.
Marketingové centrum UK FTVS
MAP II. MAP Praha 12 pokračuje
Propagace FZS TUL a jejich stávajících i nově akreditovaných oborů
Hodnocení informačního střediska
KURÝR dlouhodobá brigáda
Mgr. Dominika Pudilová manažer projektu
Střední škola obchodně technická s. r. o.
KNIHOVNA UNIVERZITY PALACKÉHO V OLOMOUCI
PRAKTICKÉ ZKUŠENOSTI ŠKOLY ZAPOJENÉ DO PROJEKTU MOV
SITUACE NA TRHU PRÁCE JIŘÍ KOLÁŘ,
Na čem stojí Zažít město jinak
Předběžné datum nástupu:
Transkript prezentace:

© ABB Group September 27, 2016 | Slide 1 Spolupráce NNO a firmy Pohled dárce Magdaléna Boušková, ABB s.r.o., Workshop,

Cesta k dlouhodobému partnerství  Jak správně oslovit firmu?  Jakou spolupráci firmě nabídnout?  Jak komunikovat s firmou a o firmě? © ABB Group September 27, 2016 | Slide 2 Dlouhodobé partnerství

© ABB Group September 27, 2016 | Slide 3 Oslovení dárce  Oslovení konkrétní firmy a osoby. Zjistěte:  Je zde souvislost s předmětem a místem podnikání?  Jaké jsou zásady a oblasti dárcovství firmy?  Co mohu nabídnout dárci a jak mi může dárce pomoci?  Je můj přístup originální?   Pracovní adresa, NE  Stručná informace v těle u + příloha (prezentace)  Dopis  Nedoporučuji z praktických důvodů Forma Obsah

Oslovení přes webový formulář Příklad, jak to nedělat © ABB Group September 27, 2016 | Slide 4

Nabídka spolupráce  Zaměření organizace  Konkrétní projekt  Přínosy spolupráce  Možnosti pomoci  Zapojení zaměstnanců © ABB Group September 27, 2016 | Slide 5  Finanční dar  Nákup produktů (dárky, PF)  Nákup služeb (catering, organizace akce)  Darování produktů nebo služeb  Darování benefitů, nábytku, výpočetní techniky  Firemní dobrovolnictví  Zaměstnanecké sbírky Co zajímá dárce?  Zveřejnění loga  Podpora komunikace  Služby pro zaměstnance

Sebeprezentace a komunikace Sebeprezentace NNO:  Základní prvky vizuální identity  Logo, barvy, šablony, vizitky  Propagační materiály  Webové stránky Komunikace:  Určení osoby, která komunikuje s dárcem  Pravidelné zasílání elektronických zpravodajů  Tvorba článků pro média  Výroční zpráva  Zprávy na webových stránkách organizace © ABB Group September 27, 2016 | Slide 6 Profesionál- ní vzhled Podpora komunikace

Spojenci – projekt Sportovního klubu vozíčkářů Příklad, jak na to  Originální projekt  Flexibilní výše daru  Profesionální sebeprezentace (grafické prvky, web, letáky, vizitky)  Kvalitní ppt prezentace  Podpora komunikace © ABB Group September 27, 2016 | Slide 7

© ABB Group September 27, 2016 | Slide 8 Shrnutí  Adresné a dobře připravené oslovení  Nabídka zajímavé vzájemné spolupráce  Kvalitní webové stránky a propagační materiály  Pravidelné informace o své činnosti  Možnost zapojení zaměstnanců do podpory  Nabídka výrobků a služeb pro firmy Jak navázat dlouhodobé partnerství s firemním donátorem?

© ABB Group September 27, 2016 | Slide 9