LOGO KVALITY CTI září 2015 Jiří Tesák 15.9.2015. Známka – (KGC)

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Finanční vzdělávání jako pilíř ochrany spotřebitele na finančním trhu Ing. Dušan Hradil sekce Finanční trh Ministerstvo financí ČR 27. listopadu 2009.
Advertisements

Vyskytuje se ve třech rovinách:
Značka výrobku Značka se skládá:
Český systém kvality služeb Ministerstvo pro místní rozvoj ČR
Nová směrnice o energetické účinnosti
Tento produkt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Ekolabeling.
Marketing VY_32_INOVACE_ Marketing - metoda řízení, která se zaměřuje na potřeby zákazník - každý výrobek je totiž určen jiné cílové skupině (cílová.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Odborná sekce Rady kvality ČR „Kvalita v průmyslu a stavebnictví“ Poradenské služby v programech Operačního programu Podnikání a inovace 5. ledna 2009.
Ing. Jaroslav Prachař Dětská obuv a značka kvality CZECH MADE.
STRATEGIE KOMORY PODNIKŮ KOMERČNÍ BEZPEČNOSTI ČR 2014/2015.
Výrobek a jeho životní cyklus
Akreditační systém v ČR – kvalita produktů IT
Podnikatelské prostředí: Mezoprostředí
Název školy: Střední průmyslová škola, Ostrava - Vítkovice,
Odměňování pojišťovacích zprostředkovatelů
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
Vstup na zahraniční trhy při výrobě v domácí zemi
Životní cyklus výrobku
ÚSPORY ENERGIÍ V HLAVNÍ ROLI Společnost 3E system s.r.o.
Marketingový mix Produkt.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Vývoj výrobku Firmy musí pružně reagovat na změny ( v lidských potřebách, technologii, technice, v počtu a síle konkurence,…) a vyvíjet nové výrobky. Novými.
MARKETING.
Agentura BESTa Promotion. Firmy využívají řadu nástrojů na podporu prodeje. Profesionální pomoc a organizace jsou zde nezbytné.Specializované agentury.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
1 Brno, Ing. Petr Fajmon Dopady liberalizace a legislativních změn na JMP,a.s.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Produkt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na
Odbyt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Přednáška: DISTRIBUCE Distribuce - soubor všech podniků a jednotlivců, kteří se stanou vlastníky nebo budou nápomocni při převodu vlastnictví produktů.
Inovace je změna daného stavu a lze ji aplikovat ve všech směrech lidských aktivit. Tyto změny mají sedm řádů, sedm faktorů a sedm zdrojů. Inovační proces.
Energetická legislativa v ČR v roce 2007 a další výhled JUDr. Ivanka Boušová MPO ¨
Ing.K.Šimeček Stav otvírání trhu s energií v ČR z pohledu SVSE Září 2002.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Systém kvality a inovací v cestovním ruchu
MARKETINGOVÝ MIX.
Ing. Daniel Kardoš Systém ManagementDesk – nástroj řízení kvality a bezpečnosti podle ISO 9 001, ISO , ISO , ISO a ISO Ing.
Cestovní kanceláře a agentury
HLAVNÍ ČINNOST Hlavní činností společnosti je obchod s elektřinou a provoz energetických zdrojů. Vyrábíme teplo. Zajišťujeme komplexní dodávky energií.
Směrem k jednotnému digitálnímu trhu - harmonizace práv duševního vlastnictví JUDr. Jiří Čermák Baker & McKenzie, v.o.s., advokátní kancelář 12. září 2012.
Model strategie marketingového mixu
Franchising VY_62_INOVACE_ ledna 2014
Certifikace textilních a oděvních výrobků Pavel Malčík Tel: PERFECTLINK ATOK
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza marketingového mixu firmy Agrotec a. s. Bakalářská práce Zuzana Schwarzová.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
MARKETING 3 Produkt jako nástroj marketingu. Produkt Z pohledu marketingu se člení na: Spotřební zboží Výrobní prostředky.
Tvorba značky. Značka Hodnota Investice Přínosy Systém hodnot.
Regionální potravina. Projekt Regionální potravina podpora malých a středních producentů potravin cílem je představit to nejlepší z potravinářské produkce.
Regionální značka Jako ochranná známka Mgr. Ladislav Drobníček.
Proces akreditace a certifikace systémů managementu a produktů.
Značka výrobku Značka: je názvem, znakem, symbolem, termínem nebo kombinací těchto prvků, jejichž účel spočívá v identifikaci výrobku je názvem, znakem,
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Navrhování a hodnocení technického produktu z hlediska.
JUDr. Ing. Robert Szurman ředitel odboru předseda Rady kvality ČR 8. Národní konference kvality ve veřejné správě, Praha Národní konference.
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza trhu zemědělské techniky a dotační politiky pro české zemědělce Diplomová.
Fungování energetických trhů v ČR a EU Praha, Žofín, 29. září 2009.
ŘEMESLO - TRADICE A BUDOUCNOST
Státní energetická koncepce, energetická bezpečnost ČR a Energetický systém EU Ing. Jiří Gavor, CSc. ředitel ENA a ANDE Žofín
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Tvorba značky.
zřízen Upraven : - zákonem č. 458/2000 Sb. o podmínkách podnikání a o výkonu státní správy v energetických odvětvích - zákon č. 406/2000.
PROJEKT SYSTÉMU ŘÍZENÍ PODNIKU
Liberecký kraj a nestátní neziskové organizace
Plán na zvýšení spokojenosti zákazníků Zvýšení spokojenosti zákazníků
Podnikatelské koncepce
Marketingový mix VY_32_INOVACE_41_823
Střední škola obchodně technická s. r. o.
ZÁKLADY ZBOŽÍZNALSTVÍ
Transkript prezentace:

LOGO KVALITY CTI září 2015 Jiří Tesák

Známka – (KGC)

Registrace / Vlastnictví Známka je registrována – Ochranná známka č Vlastník registrace je Cech topenářů a instalatérů České republiky

Udílení CTI ČR je autorizovaná a důvěryhodná „třetí osoba“ Nadnárodní společnosti mají zkušenost například z Německa

Proč a komu je „poselství“ určeno KONCOVÝ ZÁKAZNÍK Díky tomuto označení bude zřejmé, že takto označený výrobek byl posouzen autorizovanou třetí osobou - CTI ČR Výrobku KGC dodá punc kvalitního, certifikovaného výrobku Zákazník vnímá při koupi výrobku - kupuji kvalitu a spolehlivost..

Proč a komu je „poselství“ určeno VÝROBCE Rozvoj výrobků a zvyšování kvality Odlišení se od konkurence Argument při prodeji Motivace k promyšlené obchodní politice, opírající se o fakta

Proč a komu je „poselství“ určeno TOPENÁŘ, INSTALATÉR Výrobek která je „náš“ Výrobek který preferuji, protože je kvalitní a jeho montáž je rychlá a snadná Výrobek který budu doporučovat a nabízet protože mu věřím Výrobek jehož budu „advokátem“

Relevantní oblasti Vytápění Chlazení Vzduchotechnika Zdravotechnika, kanalizace Rozvody vody Rozvody Plynu MaR – měření a regulace SHZ – stabilní hasící zařízení Sanitární zařízení Energetika, Energie Stavebnictví Vzdělávání

Posuzované vlastnosti výrobku Kritéria A) U výrobku s povinnou certifikací – doložená certifikace, hyg. Atesty ISO Bezpečnost výrobku Energetická účinnost Průlomová inovace – posouvající obor kupředu Kritéria B) Uživatelský komfort Záruční a pozáruční servis, komplexnost služeb Kritéria C) Ekodesign Originalita Technická úroveň Úroveň zpracování

Rozhodný orgán pro udílení p. Hamroziprezident CTI ČR ustanovil rozhodný orgán p. Bartoś p. Morys p. Vrána p. Hruška p. Tesák – koordinační činnost

Individuální skladba členů komise Člen komise je znalý v oboru posuzovaného výrobku Členové komise si mohou vyžádat názor na výrobek od jiných odborných společenstev, organizací, techniků, auditorů Do komise není začleněn ten člen orgánu, pro kterého je posuzovaný výrobek v konkurenčním vztahu, nebo je tento člen v přímém vztahu s posuzovaným výrobkem

Co to přinese CTI ČR - I. Zviditelnění Zvýšený zájem společností z oboru Zvýšení prestiže a zvýšení podvědomí o odbornosti Finanční prostředků

Co to přinese CTI ČR – II. Licenční smlouva o propůjčení loga na dobu určitou Nabyvatel bude dokládat realitu prodejů v dohodnutém intervalu Poplatek bude CTI ČR fakturovat dle dohody (kvartálně, půlročně) Poplatek je vypočítán z průměrné prodejní ceny výrobku/služby Poplatek bude na základě posouzení stanoven individuálně (vzdělávání) Podmínkou trvání licenční smlouvy je pravdovost vykazování, používání KGC jen v souladu se smlouvou, platba ve stanoveném termínu, jinak povonnost informovat trh, že Nabyvatel již není oprávněn používat KGC

Co to přinese CTI ČR – III. Je velmi důležité zvolit správně strategii – prosím o rozhodnutí 1.Mnoho značek v trhu – nízký poplatek za propůjčení 2.Méně udělených licencí, detailní výběr, přísná kritéria – vyšší poplatek, vyšší prestiž, – spojené služby - zdarma inzerce, propagace na webu, zdarma kalendář, speciální propagace výrobce

Co to přinese CTI ČR – IV.

První projevy zájmu o udělení značky TERMO KONFORT WOLF D.I.M.