NÁVRH 2. ÚPLNÉ AKTUALIZACE ÚAPo ORP PELHŘIMOV 19.11.2012 Jihlava.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vypracováno kolektivem autorů České společnosti pro technickou normalizaci Úřad pro technickou normalizaci, metrologii a státní zkušebnictví
Advertisements

Rozvojový program obce Tisá Úvodní prezentace zpracovatele pro veřejnost
Mgr. Jiří Šimon Odbor práva veřejných zakázek a koncesí Praha, Nová směrnice EU pro zadávání veřejných zakázek v kontextu společensky odpovědného.
Pilotní projekt základního registru územní identifikace a nemovitostí („PP ZRÚIN“) Vít Suchánek, ČÚZK.
NÁVRH 2. ÚPLNÉ AKTUALIZACE ÚAPo ORP Žďár nad Sázavou , Jihlava.
„Integrované dopravní systémy – informační systémy pro podporu rozhodování veřejné správy při výstavbě a provozování IDS v České republice“ Výzkumný projekt.
Práce se strategickými dokumenty v Olomouckém kraji 8. listopadu 2010, Praha Olomoucký kraj.
2. setkání pracovních skupin „Sociální věci a zdravotnictví“
© IHAS 2011 Tento projekt je financovaný z prostředků ESF prostřednictvím Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost a státního rozpočtu ČR.
Strategické dokumenty, řízení, plánování a směřování Jihočeského kraje Ing. Luboš Průcha vedoucí oddělení regionálního rozvoje KÚ JčK.
Geografie dopravy Cv. č. 3: Hodnocení dopravní polohy a dopravní obslužnosti HODNOCENÍ DOPRAVNÍ POLOHY A DOPRAVNÍ OBSLUŽNOSTI Cíl cvičení:  aplikace metody.
Role dobrovolných svazků obcí (DSO) v ČR při centrálním zadávání 1 Ing. Lukáš Vlček starosta města Pacova předseda Regionální komise Svazu měst a obcí.
Zadávání veřejných zakázek. Osnova 1. Zadávání veřejných zakázek 2. Problémy v zadávaní 3. Dotazy.
NÁVRH 2. ÚPLNÉ AKTUALIZACE ÚAPo ORP Velké Meziříčí KrÚ Kraje Vysočina.
Zásady územního rozvoje Jihomoravského kraje aktuální informace pro poradu OÚPSŘ KrÚ JMK s Úřady územního plánování JMK Krajský úřad Jihomoravského kraje.
ÚAPo Kladné příklady, nejčastější chyby. Postup hodnocení Každé ÚAPo vyhotoveny jinou metodou Zdůrazněny pozitivní příklady Shrnuty nejčastější chyby.
Studie možného VD Hanušovice Generel LAPV Strana 2 Proč byl Generel LAPV pořízen: za posledních 50 let se postupně zvyšuje průměrná roční.
Třetí úplná aktualizace ÚAP JMK 2015 Třetí úplná aktualizace ÚAPo 2014 Odbor územního plánování a stavebního řádu KrÚ JMK Třetí úplná aktualizace ÚAP JMK.
SCLLD LAG Podralsko Zpracování SCLLD bylo podpořeno z Operačního programu Technická pomoc Registrační číslo projektu: CZ.1.08/3.2.00/ Strategie.
Problematika aktualizace ÚAP - RURÚ Program jednání: Úvod Informace z porady MMR s Krajskými úřady konané dne v Praze Pozvánka na seminář Metadata.
Strategická východiska rozvoje dopravních sítí Ing. Tomáš Čoček, Ph.D. 1. náměstek - státní tajemník Ministerstvo dopravy ČR.
Nový celorepublikový nástroj územního plánování: –koordinuje územně plánovací činnost krajů a obcí –koordinuje resortní koncepce s průmětem do území Obsahuje.
CZ  Územní plán  Evropské indikátory udržitelného rozvoje  Analýza brownfieldů  Studie udržitelné MHD ve Vsetíně  Přenos dobré praxe a zkušeností.
Využití 3D dat při územním plánování v Českém Krumlově (Regulační plán Rybářská) Miluše Dolanská odbor územního plánování a památkové péče (OUPPP) pořizovatel.
Základní informace k veřejné podpoře v OP LZZ Seminář pro žadatele 6. února 2009 Praha.
NÁVRH 2. ÚPLNÉ AKTUALIZACE ÚAPo ORP JIHLAVA Jihlava.
NÁVRH 2. ÚPLNÉ AKTUALIZACE ÚAPo Havlíčkův Brod , Krajský úřad Kraje Vysočina, Jihlava.
Podpora napojení logistických center na železniční dopravu Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav technicko-technologický Autor.
1 Právní stav územního plánu po vydání změny Krajský úřad Plzeňského kraje Odbor regionálního rozvoje Oddělení územního plánování Porada s ÚÚP,
Vnitřní předpisy účetní jednotky Porada odboru veřejné správy, dozoru a kontroly Ing. Tomáš Sluka Ministerstvo financí odbor Regulace a metodika účetnictví.
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ PLZEŇSKÉHO KRAJE Aktuální informace.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ ČESKÉ BUDĚJOVICE ÚSTAV PODNIKOVÉ STRATEGIE Autor bakalářské práce: Jitka Macháčková Vedoucí bakalářské práce: Ing.
Informace z porady MMR s krajskými úřady
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
Bezpečnost silniční a železniční dopravy
Postup aktualizace Regionálního akčního plánu Zlínského kraje Ing
PODPORA KRAJSKÉHO AKČNÍHO PLÁNOVÁNÍ
Aktuální možnosti přímých zahraničních investic v Indii
Výroba elektrické energie - obecná část
Procesní management v oddělení logistiky
Programový rámec: Integrovaný regionální operační program
Opatření 1.2 HASIČI PŘÍPRAVA PROJEKTU
STRATEGICKÝ PLÁN ROZVOJE MĚSTA ČESKÁ LÍPA
Zpráva o uplatňování ÚP
Podpora krajského akčního plánování
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Obecné zásady při aplikaci ZÚR JMK
ÚAPk Aktualizace 2013.
Podpora rozvoje dopravy s využitím ROP Střední Morava
Střednědobý plán rozvoje sociálních služeb v Olomouckém kraji pro roky
Krajský úřad Libereckého kraje
Regionální politika a regionální rozvoj
Využití metodiky MMR ČR k aktualizaci ÚAPo Zpracované kartogramy k vyhodnocení stavu územních podmínek jednotlivých obcí
Porada OÚPSŘ KrÚ JMK s vedoucími ÚÚP Územně analytické podklady ÚAP kraje s využitím ÚAP obcí ÚAP a změny v právních předpisech Ing. arch. Jana.
Oblast: Dobré životní podmínky zvířat
Zpráva o uplatňování územního plánu
Pozemkové úpravy.
Koncepce rozvoje cyklistické dopravy v Olomouckém kraji
Ideová východiska záměru územní studie krajiny
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Větrné elektrárny v ZÚR
Národní rozvojový program mobility pro všechny (NRPM)
Informace k tezím rekodifikace
PRO-BIO Svaz ekologických zemědělců
Připravovaná metodika na ochranu nerostného bohatství
Porada KÚPK s ÚÚP a pořizovateli ÚPD
Klíčové aktivity projektu
Územní plán s prvky regulačního plánu
Informace k územním studiím krajiny z hlediska metodického
Transkript prezentace:

NÁVRH 2. ÚPLNÉ AKTUALIZACE ÚAPo ORP PELHŘIMOV Jihlava

2 Požadavky MMR Porada v 9:00 v Jihlavě, zasedačka B 3.15, B 3.16 Prezentace podle zaslané osnovy Prezentaci zaslat na krajský úřad Délka prezentace 15 minut, následně 10 minut diskuze řízená pracovníkem KÚ s upozorněním na požadavky:  ÚAP v podrobnosti a rozsahu nezbytném pro pořizování územních plánů  Využití ÚAPo pro ÚAP k Návrh 2. úplné aktualizace ÚAPo Pelhřimov

Výběr obce A a obce B 3

Návrh 2. úplné aktualizace ÚAPo Pelhřimov Výběr obce A a obce B 4 Božejov (Z+, H+, S+) Pelhřimov (Z-, H+, S+) Obec A - obsluhující Obec B - obsluhovaná Vyskytná (Z+, H-, S+)

Návrh 2. úplné aktualizace ÚAPo Pelhřimov Rozpracovaný návrh problémového výkresu 5 1 Úvodní informace k pořizování 2. úplné aktualizace:  Způsob pořizování  Stádium rozpracovanosti Prezentace problémového výkresu – stručné vysvětlení a zdůvodnění způsobu zpracování a obsahu problémového výkresu

Návrh 2. úplné aktualizace ÚAPo Pelhřimov Inventarizační pojetí 6

Návrh 2. úplné aktualizace ÚAPo Pelhřimov Architektonické pojetí 7

Návrh 2. úplné aktualizace ÚAPo Pelhřimov Návrh legendy problémového výkresu 8 2 Prezentace legendy problémového výkresu

Návrh 2. úplné aktualizace ÚAPo Pelhřimov Rozpracovaný návrh RURÚ – OBEC A 9 3  Kolizní vedení silnice I. třídy a ÚSES  Kolizní vedení silnice I. a II. třídy zastavěným územím  Významný zdroj znečištění ovzduší  Potenciální střet záměru s ochranou ZPF  Potenciální střet záměru s železniční tratí  Silniční spojení Pelhřimov – Jihlava – úpravy  Zlepšení silničního napojení Pelhřimova a Pacova s dostavbou silnice II. třídy na dálnici D1 – MÚK Hořice  Novostavba vedení 400 kV Kočín - Mírovka

Návrh 2. úplné aktualizace ÚAPo Pelhřimov Rozpracovaný návrh RURÚ – OBEC A 10 4 NESMÍ JÍT O PROBLÉM „ZJEVENÝ“ SWOT ANALÝZA Veřejná dopravní infrastruktura – silniční doprava Sociodemografické podmínky VYHODNOCENÍ VYVÁŽENOSTI Přírodní pilíř Komentář k celkovému vyhodnocení RURÚ DALŠÍ ZJIŠTĚNÍ Např. z dotazníkového šetření, od poskytovatelů údajů o území, zjištění objevená při tvorbě územního plánu, území studie, zjištění z dalších rozvojových dokumentů

Návrh 2. úplné aktualizace ÚAPo Pelhřimov Rozpracovaný návrh RURÚ – OBEC B 11

Návrh 2. úplné aktualizace ÚAPo Pelhřimov Rozpracovaný návrh RURÚ – OBEC B 12 5  Kolizní vedení silnice I. a II. třídy zastavěným územím  Potenciální střet záměru s ochranou ZPF  Silniční spojení Pelhřimov – Jihlava – úpravy  Novostavba vedení 400 kV Kočín – Mírovka  NATURA  Poddolované území

Návrh 2. úplné aktualizace ÚAPo Pelhřimov Rozpracovaný návrh RURÚ – OBEC B 13 6 SWOT ANALÝZA Veřejná infrastruktura - energetika Veřejná dopravní infrastruktura VYHODNOCENÍ VYVÁŽENOSTI Hospodářský pilíř Komentář k celkovému vyhodnocení RURÚ DALŠÍ ZJIŠTĚNÍ Např. EIA pro vedení Kočín - Mírovka

Návrh 2. úplné aktualizace ÚAPo Pelhřimov Komentář k vybraným problémům 14 7 PROBLÉMY K ŘEŠENÍ ROZDĚLENY PO OBCÍCH PROBLÉMY K ŘEŠENÍ ROZDĚLENY PODLE ŘEŠITELNOSTI V ÚPD

Návrh 2. úplné aktualizace ÚAPo Pelhřimov Požadavky na zadání územního plánu 15 8 b) Požadavky na řešení vyplývající z územně analytických podkladů – obec A Z ÚAP pro řešení ÚP vyplývá následující:  Respektovat limity využití území: - silnice I/19, I/34, II/112, II/602,.....včetně jejich ochranných pásem - železnici č. 224 a její ochranné pásmo - vedení plynu včetně ochranných a bezpečnostních pásem - ochranné pásmo komunikačních zařízení - ochranné pásmo nadzemních směrů  Zohlednit záměry: - silniční spojení Pelhřimov – Jihlava – úpravy - zlepšení silničního napojení Pelhřimova a Pacova s dostavbou silnice II. třídy na dálnici D1 – MÚK Hořice - novostavba dvojitého vedení 400 kV Kočín – Mírovka  Respektovat rozbor udržitelného rozvoje území Vytvořit územní podmínky pro využití silných stránek a příležitostí:  realizace zásadních dopravních záměrů, která výrazně zlepší dostupnost kraje a jeho atraktivitu pro bydlení a zlepší podmínky pro podnikání díky rychlejšímu dosahování cílů v hlavních centrech osídlení  Zvýšení spolehlivosti dodávky elektrické energie a zajištění dostatečného elektrického výkonu / příkonu realizací plánovaných tras VVN i VN Vytvořit územní podmínky pro řešení slabých stránek a hrozeb:  chybějící doprovodná silnice k dálnici D1 v úseku hranice kraje – Humpolec – Jihlava  Nedostatečná úroveň propojení Jihlavy s Jihočeským krajem v úrovni silnice I. třídy  potenciální možnost vzniku havarijních či krizových situací ( např. v jaderné elektrárně Dukovany apod., např. též u vedení VVN a VN)

Návrh 2. úplné aktualizace ÚAPo Pelhřimov Dotazy 16 9 Napsat otázky týkající se ÚAPo pro pracovníky KÚ a MMR

17 Závěr Děkuji za pozornost Kontaktní údaje přednášejícího Návrh 2. úplné aktualizace ÚAPo Pelhřimov