V čem jsme jiní? 1. Zpravodajsko populární web s velkou dávkou virálu 2. Originální zprávy s vlastním pohledem 3. La dolce Vita celebrit 4. Pozitivní.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Využití potenciálu mobilního kanálu
Advertisements

Propagace a reklama na facebooku
Lifestylové časopisy Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Děti vyrůstají v podstatě online. Na síti se dokáží skvěle orientovat, často lépe než rodiče. Není divu, počítač mají doma, ve škole a někteří i v mobilu.
Kampaň Nahá celebrita Martin Kožíšek, Manažer pro internetovou bezpečnost.
Můj blog Veronika Partiková
Jak vytvořit dobrou prezentaci
Mobile Internet Forum 2009 Petr Škvařil 8. října 2009 Případové studie mobilního marketingu.
Web Rangers Filip Komarov. Co je pro vás slovo e-bezpečí ??????????????
Trendy na internetu aneb co právě frčí Václav Fořt WEBMINT s.r.o.
Rotary Exchange Columbus, Wisconsin Columbus, Wisconsin Město v jižní části státu Wisconsin Město v jižní části státu Wisconsin Přibližně.
Kudy kráčí kriminálka O vývoji žánru ve světě i u nás Seminář ARAS,
Volební kampaně a internet Zdroj: NetMonitor, září 2005, MML data 2003 Internet se stal standardní a vyhledávanou součástí reklamních kampaní. Velkou pozornost.
KIV/ZIM Twitter Pavel Fidranský Základní informace síť založena roku 2006 téměř 300 milionů aktivních uživatelů denně posláno 500 milionů tweetů.
Mycroft Mind Sémantický a vizualizační engine nejen pro novou generaci eShopů InterSystems Sympozium
Jen se tak koukám co zrovna děláš..
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_130_IT7 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. et Mgr. Gabriel Juchelka. Obchodní akademie a Střední odborná škola logistická, Opava,
Sport a psaná média redakční praxe v moderním newsroomu.
Využití sociálních sítí k rychlému přenosu informací Mgr. Jan Vetchý Mediální konzultant, společnost SOVA NET, s.r.o
Sloupek.
PUBLICISTIKA Mgr. Michal Oblouk
Mediální systém jeden ze subsystémů sociálního systému (soustava elementů n. subsystémů, institucí a jednotek v sociálních rolích) Slovník. Med kom., s.
Vzestup online komunikace, nová komunikace s hostem.
Sociální sítě I Výpočetní technika. jméno autoraMgr. Petr Jonáš název projektu Modernizace výuky na ZŠ Česká Lípa, Pátova ulice číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Facebook je rozsáhlý společenský webový systém sloužící hlavně k tvorbě sociálních sítí, komunikaci mezi uživateli, sdílení multimediálních dat, udržování.
PUBLICISTICKÝ STYL = NOVINÁŘSKÝ.
PUBLICISTICKÝ STYL = NOVINÁŘSKÝ.
VY_32_INOVACE_PSYPS14360ZAP Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
Internet jako mediatyp pro reklamní investice
Publicistický styl Znaky a útvary.
Selektivní předpoklady URBANIZACE - městský způsob života X tendence návratu k přírodě, + služby, finance, volný čas, vzdělání, dosah CA a CK, dopravní.
 Podle řady nezávislých zdrojů se sociální sítě staly nejčastější aktivitou na internetu, čímž sesadily pornografii. A to je pravděpodobně jen začátek.
Úvod do estetiky estetika.
 Počítačově simulované prostředí obývané jeho uživateli a uzpůsobené k jejich interakci prostřednictvím avatarů  Bezprostřednost a interaktivita  Výhody:
Zpravodajský profil. Od roku 1998 On-line magazín deníku Právo a společnosti Seznam.cz Zpravodajský server V roce místo v soutěži Křišťálová Lupa.
Sociální sítě Sociální síť, je propojená skupina lidí, kteří se navzájem ovlivňují. Sociální síť není tvořena na základě zájmů, vazeb nebo z podobných.
WEBOVÝ PORTÁL O POČÍTAČOVÝCH HRÁCH ROMAN POSPĚCH.
.
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
 4IT551 - Sociální sítě: obsah, možnosti využití Ing. Ivan Jelínek Katedra informačních technologií Vysoká škola ekonomická.
OSOBNOSTI AUTOGRAMIÁDY KOSMETIKA ZÁBAVA KULTURA OSOBNÍ ROZVOJ PŘEDNÁŠKY MÉDIA.
Masmédia a manipulace: Masmédia a jejich vliv na společnost i osobní životy lidí Jana Kvardová, IV. D Střední škola KNIH, o.p.s. Brno.
TWITTER Sociální sít ě. Co to je TWITTER? Sociální síť Funguje na principu tzv.mikroblogu Vedle Facebooku patří k nejpopulárnějším sítím na světě Uživatelé.
Základní informace: Punk je hudební a životní styl. V angličtině slovo,,Punk‘‘ znamená výtržník. Punk jako hnutí vznikal v druhé polovině sedmdesátých.
Unisona Studio, s.r.o pro VÚP Daniel Franc, MSA Web nové generace.
On-line marketing a jeho možnosti Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu.
Internet Autor: Mgr. Jan Duchek VY_32_INOVACE_14_Internet Vytvořeno v rámci projektu „EU peníze školám“. OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek.
KDYŽ SLOVA NESTAČÍ... DOPIS x Natálie Fialová Anna Hrdinová Gabriela Jordánová Lenka Phamová Anna Přítulová.
DIGITÁLNÍ STRATEGIE CZECHTOURISM 2015 KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE.
IKT SOCIÁLNÍ SÍTĚ Zpracovala: Mgr. Věra Kreuzová Speciální základní škola, Česká Kamenice, Jakubské nám. 113, příspěvková organizace.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Internetové služby – Redakční systém Číslo DUM: III/2/VT/2/2/40 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika.
Vít Richter (využití podkladů kol. P. Mazáčové a L. Nivnické)
Content marketing Hripsime Zohrabyan
SOCIÁLNÍ SÍTĚ.
VY_32_INOVACE_22_Sociální_sítě
Vztahy a pravidla soužití - rodina
Jak využít sociální média v komunikaci sportovních organizací
SOCIÁLNÍ SÍTĚ Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy
VY_32_INOVACE_20_ČR – člen mezinárodních organizací
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám
Městská knihovna jevišovice
Zapomenutý volič a skryté nerovnosti
Jak lze využívat internet
HR NÁBOROVÉ SPOTY 1 x měsíčně
Soutěž školních webů sCOOLweb 2017
Jen se tak koukám co zrovna děláš..
Reklama na sociálních sítích
Transkript prezentace:

V čem jsme jiní? 1. Zpravodajsko populární web s velkou dávkou virálu 2. Originální zprávy s vlastním pohledem 3. La dolce Vita celebrit 4. Pozitivní bulvár: méně krve, více dobrých zpráv! 5. Sociální web o emocích se společenskými tématy 6. Interaktivní prvky pro hravé čtenáře 7. Zábavní svět pro mobilní "děti" 8. Web, kde si trendy určují čtenáři!

1 Články, obrázky a videa o lidech, kteří se stali hrdiny všedního dne 2. Politicky motivované příspěvky 3. Názorový sport 4. Life style: jídlo, móda, cestování 5. Celebrity z backstage 6. Pohyblivá infografika 7. Každodenní hra O čem píšeme?

Po Obsah, který chci číst a SDÍLET! Virál Zprávy 4 pilíře: Celebrity Sport

Na koho míříme? Generace X Y Z 14 až 48 let

Hashtagy Spolu se socíální sítí, SEO, spojování článků do kauz a stories Štítkování Interakce uživatelů, crowdcurating, malá každodenní hra Pozitivní virální obsah Ze všech oblastí jenom to, co chci, aby mi ostatní sdíleli #šílenývedro Co jinde nenajdeš?