Projekt Metodika v anglickém jazyce CZ.1.07/1.3.50/01.0010.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola, Matice školské 3, České Budějovice
Advertisements

Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Městská poliklinika Praha Městská nemocnice následné péče Název projektu Celoživotní.
Podpora uměleckého vzdělávání CZ.1.07/1.3.42/ Tento projekt je spolufinancován ESF a státním rozpočtem ČR.
Základní škola, Brno, Štolcova 16
Projekt Podpora stáží a odborných aktivit při inovaci oblasti terciárního vzdělávání na DFJP a FEI Univerzity Pardubice CZ.1.07/2.4.00/ TENTO PROJEKT.
VYUŽITÍ ICT PŘI TVORBĚ DUM
VLED Vzdělávání v lesnických disciplínách. Podstata projektu Vytvoření unikátního vzdělávacího kurzu s 10 studijními programy se zaměřením na lesnické.
Projektový den Střední školy elektrotechnické, Ostrava, Na Jízdárně 30, příspěvkové organizace Mária Borovská Ostrava, TIME (tréninkové, inovační,
ÚVODNÍ WORKSHOP Ostrava.  Cílem projektu je podpora profesního rozvoje pedagogických pracovníků základních škol s využíváním ICT ve výuce,
ZVYŠOVÁNÍ KVALITY VZDĚLÁVÁNÍ MIMOŘÁDNĚ NADANÝCH DĚTÍ NA 1. STUPNI ZŠ
SCHOLA SERVIS od roku 2006 realizovala celkem 9 projektů financovaných fondy Evropské unie 8 projektů úspěšně ukončila, jeden je od roku 2012 v realizaci.
Další vzdělávání učitelů v oblasti ICT Aktivity Domu zahraniční spolupráce Pavla Šabatková vedoucí odboru primárního vzdělávání DZS.
Představení projektu Rozvoj kompetencí managementu a pracovníků VŠ MSK (s podporou ICT), CZ.1.07/2.2.00/ Prezentace projektu na společném.
Návrh a realizace modulového systému dalšího vzdělávání učitelů v MSK Magdalena Chmelařová Opava 2008.
PROJEKT ZVYŠOVÁNÍ KVALITY VÝUKY V ELEKTROTECHNICKÝCH OBORECH Realizátor projektu: Střední škola technická Žďár nad Sázavou od Vyšší odborná.
TUL H32 Představení projektu OPVK: „Inovace mezioborového studijního programu Ekonomika a Management se zaměřením na znalostní ekonomiku”
ZÁVĚREČNÝ SEMINÁŘ Program 4. krajského setkání metodiků Metoda CLIL a výuka odborného cizího jazyka 1.
Metodické centrum ISŠ – COP a Jazyková škola s právem SJZ Valašské Meziříčí 9. setkání metodiků škol okresu Vsetín Základní školy Středa 2. dubna 2014.
Projekt Digitální škola - její pozice v systému projektů na OA Orlová.
PŘEDSTAVENÍ PROJEKTU. Co Vás dnes čeká? Představení realizátora a partnera projektu Představení projektu a jeho aktivit Možnosti mobilních technologií.
Stav realizace projektu AutoAdapt RNDr. Danica Pražáková Rada ředitelů AutoSAP
Zapojení ZŠ Krnov, Dvořákův okruh 2 do projektu. Mgr.Ivana Procházková Krnov
PROFESNÍ ROZVOJ PEDAGOGŮ PŘEDŠKOLNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ,,MATEŘINKY‘‘ CZ.1.07/1.3.42/ Tento projekt je financován ESF a státním rozpočtem ČR.
Úspěšný projekt č. CZ / E-Úřad E-learningový vzdělávací program pro další vzdělávání pracovníků ve veřejné správě.
Kolejní 2906/ Brno Vysoké učení technické v Brně Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií.
Kolejní 2906/ Brno Vysoké učení technické v Brně Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií INVESTICE DO ROZVOJE.
Inovativní projekty v oblasti moderních technologií.
Kolejní 2906/ Brno Vysoké učení technické v Brně Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií Institut experimentálních.
Stav realizace projektu AutoAdapt RNDr. Danica Pražáková Rada ředitelů AutoSAP
Podpora přírodovědného a technického vzdělávání na středních školách v JMK Integrovaná střední škola Sokolnice Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.00/
Editory ve výuce ICT na 1. stupni ZŠ
Technická univerzita v Liberci LIBEREC I Studentská 2 Inovace vzdělávání v oboru čeština jako druhý jazyk (CZ.1.07/2.2.00/ ) podpořeného z.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/ Příjemce podpory: Vysočina Education Partner projektu: Kraj Vysočina Rozpočet projektu: ca ,- Kč.
Kariérní systém učitelů PhDr. Jitka Miklová, MŠMT
ZÁVĚREČNÝ SEMINÁŘ 2. GLOBÁLNÍCH GRANTŮ JIHOMORAVSKÉHO KRAJE V RÁMCI OPERAČNÍHO PROGRAMU VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
Název kapitoly Název podkapitoly Text Rozvoj klíčových kompetencí v rámci oborových didaktik, průřezových témata mezipředmětových vztahů Praha, 1. února.
Projekt Tvůrčí psaní ve výuce humanitních předmětů reg. č. CZ.1.07/1.3.48/ Centrum pro kulturní a sociální studie, spolek.
Pedagogická fakulta Masarykovy univerzity Tamara Váňová, Jitka Kazelleová 1 Praha, 2013.
Ředitel Název operačního programu: OP VK Název prioritní osy: Počáteční vzdělávání Název oblasti podpory: Další vzdělávání pracovníků škol a školských.
Název projektu: PODPORA – PRAXE – PROFESE CZ.1.07/2.1.00/ Zahájení projektu: Ukončení projektu: PODPORA – PRAXE – PROFESE.
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í.
KLÍČ Klíčové kompetence v počátečním vzdělávání Barbara Čechová Výzkumný ústav pedagogický v Praze.
CLIL Casting na středních školách Projekt Metodika v anglickém jazyce CZ.1.07/1.3.50/
Úvodní konference projektu Kreativní a kompetentní učitel CZ.1.07/1.3.06/ Třeboň, 7. září 2010.
Ředitel - manažer učící se organizace KA3. Účastníci 6 ředitelů ZŠ a SŠ v Kraji Vysočina.
"Budete-li dobře pečovat o své tělo, vydrží Vám po celý život" George Coevoet.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 1.1 – Zvyšování kvality ve vzdělávání.
Projekt Metodika v anglickém jazyce CZ.1.07/1.3.50/
Učitelé pro učitele UPROU ( ). UPROU  Tento projekt je spolufinancován Evropským sociální fondem (75%) a státním rozpočtem ČR (25%).  OP RLZ.
Projekt ESF Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality Jihlava, Michal Uhlař 1Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality.
Škola pro všechny Setkání koordinátorů inkluze ZŠ Jeseník, Fučíkova
II. Metodický výklad výzvy. Cíl oblasti podpory 1.1 Podpora výuky cizích jazyků a v cizích jazycích ve školách a školských zařízeních. Výzva č. 55 je.
MKV – 400x na českých školách Zahájení projektu: Ukončení projektu:
STŘED O.S. CENTRUM PREVENCE A POMOCI Projekt podpořený z OP VK – IP oblast podpory 1.2.
Společenská odpovědnost a školy
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Libereckého kraje
TECHNOLOGIE PODPORUJÍ DIFERENCIACI VÝUKY
Setkání KAP a MAP JMK 7. prosince 2016
CLIL Název operačního programu: OP VK
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Plánování prvních kroků
SEMINÁŘ Mgr. Karolina BOSTLOVÁ
Představení Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) Celostátní seminář ředitelů středních průmyslových škol.
Název operačního programu:
Nové přístupy k využití ict ve výuce přírodovědných předmětů na základních, středních školách CZ.1.07/1.1.07/ CZ.1.07/1.1.07/
Vítejte na třetí místní konferenci
Pracovní setkání středních škol
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
Složení centra. Složení centra Cíl: síť - spolupráce Proškolení pedagogů pro práci s nadanými Identifikace. Tvorba struktury práce s nadanými na škole.
Transkript prezentace:

Projekt Metodika v anglickém jazyce CZ.1.07/1.3.50/

Kdo je zapojen do projektu Žadatel: Vysočina Education Partner: British Council

Stručně o projektu Projekt je zaměřen na zvyšování a podporu metodických kompetencí učitelů anglického jazyka a učitelů nejazykových předmětů. Klíčové aktivity /On- line kurzy pro vyučující anglického jazyka, Nové technologie pro anglický jazyk, CLIL casting na středních školách/ umožnily aprobovaným i neaprobovaným učitelům zdokonalení se v metodických dovednostech. On-line kurzy byly zaměřeny na metodiku AJ, aktivita 2 je zaměřena na využití ICT ve výuce a zvýšení počítačové kompetence samotných učitelů. Účastníci třetí aktivity připravili metodické materiály pro metodu CLIL.

Základní informace Zahájení únor klíčové aktivity OOn-line metodické kurzy anglického jazyka pro vyučující anglického jazyka NNové technologie pro anglický jazyk CCLIL casting na středních školách

On-line metodické kurzy anglického jazyka pro vyučující anglického jazyka Aktivita nabídla dva různé on-line metodické kurzy: 11. - pro učitele aj /aprobované i neaprobované/ na ZŠ - učitelé 1. stupně 22. - pro učitele aj /aprobov. i neaprob./ na ZŠ a SŠ - učitelé 2.stupně a učitelé SŠ

Nové technologie pro anglický jazyk K urzy zaměřené na využití moderních ICT komponent v jazycích, informace pro učitele o nových fenoménech /např. facebook/, které žáci používají. Kurzy vyvinuli metodici partnera, jsou to 4 čtyřhodinové moduly prezenční - byly ověřovány během dvoudenního kurzu. Moduly byly ověřovány v rámci projektu, každý modul navštívilo 10 učitelů. Tato metodická skupina vytvářela metodický materiál. Nyní probíhají workshopy.

CLIL casting na středních školách Žadatel navázal na probíhající projekt CLIL a využil poradenskou základnu, která vznikla v probíhajícím projektu. V rámci projektu Anglický jazyk byly proškoleny týmy z 10 škol. V první fázi 5 škol a v druhé fázi dalších 5 SŠ - pilotování a ověřování.

Více informací o projektu Vedoucí projektu: Mgr. Roman Křivánek Manažer projektu: Ing. Markéta Metelková Manažeři aktivit: Ing. Markéta Metelková Mgr. Ivo Kuttelwascher Ing. Milena Dolejská

Děkuji za pozornost. Markéta Metelková