1 Strojírenská 657/6, 591 71 Žďár nad Sázavou 1. 2 Mobilita do Francie „země galského kohouta“  konference na krajském úřadě k zahájení projektu  prohlídka.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Střední průmyslová škola a Střední odborné učiliště Uničov Modelářsko-robotický a CAD/CAM kroužek PROJEKT OPVK - PODPORA TECHNICKÉHO A PŘÍRODOVĚDNÉHO VZDĚLÁVÁNÍ.
Advertisements

H. Hanžlová AKTION Česká republika – Rakousko spolupráce ve vědě a vzdělávání Katarína Matusová.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Realizace projektu: –
Odbor veřejné správy, dozoru a kontroly 11 Porada Ministerstva vnitra se zástupci krajských úřadů, Kanceláře veřejného ochránce práv, Svazu.
PROJEKTY ZAMĚŘENÉ NA VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH Dříve realizované projekty PALMIF – 3 projekty (Fond aktivních opatření trhu práce) PALMIF – 3 projekty (Fond.
STRATEGIE SPOLUPRÁCE OBCÍ MAS BYSTŘIČKA PROJEKT SDRUŽENÍ MÍSTNÍCH SAMOSPRÁV „MAS JAKO NÁSTROJ SPOLUPRÁCE PRO EFEKTIVNÍ CHOD ÚŘADŮ“
- vše pro úspěšný nábor nových řidičů 1 REGIONÁLNÍ SEKTOROVÁ DOHODA ÚSTECKÝ KRAJ v oblasti autodopravy, výchovy a vzdělávání.
Zkušenosti města Valašské Meziříčí s rozvojovými projekty Město Valašské Meziříčí Zdeněk Studeník Praha
Jiří Dokoupil prezident Unie orchestrálních hudebníků ČR.
FRANCIE – odborné a učňovské školství Příklad dobré praxe: CFA Les Compagnons du Devoir „Tour de France“ autor : PhDr. Pavel Toman Červen 2013.
VZNIK PRACOVNÍHO POM Ě RU Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Helena Baculáková Název: VY_32_INOVACE_01_B_08_VZNIK PRACOVNÍHO.
Centrum energeticky efektivních budov Základní informace o projektu.
Aktivity a projekty Lísky na podporu spolupráce v regionu Pomáháme lidem porozumět přírodě a být dobrými hospodáři přírodního i kulturního dědictví.
Projekt práce s nadanými studenty Drahomíra Pavelková, Alena Kolčavová Zlín,
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ PLZEŇSKÉHO KRAJE Aktuální informace.
Brigáda Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Milan Pobořil, Ph.D.. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
ČASOVÝ HARMONOGRAM Montáž………………………………………………………………………………… – Oficiální zahájení + tisková konference……………………………… (Tisková.
INDIVIDUALIZACE VZDĚLÁVÁNÍ A ŠVP Vzdělávání ředitelů středních škol Kraje Vysočina Téma: Prezentuje: Ing. Josef Crha, ředitel SŠT Žďár nad.
Ing. Kateřina Lichtenberková
Platformy projektu KAP LK
AKTION Česká republika - Rakousko
KONCEPT NEFORMÁLNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ Science centrum Lázně Chomutov???
Odborné učiliště Chroustovice
Postavení automobilového průmyslu v české ekonomice
Prospěchová stipendia
Regionální rozvojová agentura Východní Moravy 1998 – let partnerem v regionálním rozvoji Východní Moravy RNDr. Otakar Prudil.
Bojíte se francouzštiny?
Národní zpráva z Mezinárodní studie občanské výchovy
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR Autor bakalářské.
Pilotní projekt duálního systému v msk
Utkání PhDr. Vladimír Süss, Ph.D.
Implementace Krajského akčního plánu Jihočeského kraje I
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Speciální metody fyziologie živočichů Bi 5611c
KAP, 25. září 2017, Krajský úřad SK
Název: VY_32_INOVACE_VVP_8A_14F Škola:
Jan Maršák Odbor odpadů Ministerstvo životního prostředí
Společenská odpovědnost organizací Město Třebíč 21. září 2017
Univerzitní město Olomouc
Program celoživotního učení Comenius
Workshop 2, Možnosti spolupráce škol a firem 2018 – 2019,
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
MODERNIZACE ODBORNÉHO VZDĚLÁVÁNÍ
EQF a Národní soustava kvalifikací v České republice
Průběh tvorby Školních akčních plánů (ŠAP) v Libereckém kraji
Hotelová škola, Obchodní akademie a Střední průmyslová škola, Teplice
První tisková konference ministra Josefa Dobeše
PODPORA TALENTOVANÝCH ŽÁKŮ GYMNÁZIA OSTRAVA-ZÁBŘEH
Střední průmyslová škola Ostrov
Vzdělávání v Praze Hlavní město Praha podporuje řadu projektů s cílem zvýšit kvalitu vzdělávání zaměření na instituce zřizované Hlavním městem Praha pomoc.
Co dělá Olomoucký kraj pro podporu polytechnického vzdělávání?
Kulatý stůl Rozvoj spolupráce SOŠ a členských firem HK
Ekologie a životní prostředí
Krajský metodický kabinet STROJÍRENSTVÍ
Kultura a problematika přístupnosti kulturního bohatství ve vzdělávání neslyšících žáků ZŠ Mgr. et MgA. Mariana Koutská katedra speciální pedagogiky, Pedagogická.
STRATEGIE AGE MANAGEMENTU V ČESKÉ REPUBLICE CZ.1.04/5.1.01/
Krajský metodický kabinet MATEMATICKÉ GRAMOTNOSTI
STŘEDNÍ ŠKOLA POLYTECHNICKÁ OLOMOUC, ROOSEVELTOVA 79
TŘÍDNÍ SCHŮZKY PROBĚHLÉ AKCE AKCE PŘED NÁMI EXKURZE VÍDEŇ
Úvodní přednáška pro 1. ročník
Ekologie a životní prostředí
Ochrana spotřebitele v počátečním vzdělávání Praha
Vztah k životnímu prostředí
Setkání kariérových poradců oblasti Louny, Most a Chomutov
Tematické setkání KAP Olomouckého kraje
v kontextu změn a potřeb moderního trhu práce
Je kvantita zárukou kvality ? Vladimír Ort
Systémové řešení – Motivace a vzdělávání pedagogů aktivita Společně na trhu práce CZ /0.0/0.0/16_034/
Transkript prezentace:

1 Strojírenská 657/6, Žďár nad Sázavou 1

2 Mobilita do Francie „země galského kohouta“  konference na krajském úřadě k zahájení projektu  prohlídka partnerské školy, kovářská dílna První mobilita

3  návštěva lycea Val Moré  vybavení strojních dílen v lyceu Val Moré Druhá mobilita

4 Třetí mobilita  přednáška v regionálním koncilu Chalons en champaqne, školství ve Francii, školství v České republice,  výukové pracoviště metalurgických oborů v lyceu Charleville-Mézières

5  měřící laboratoř  výukový stožár pro mechaniky větrných elektráren Lyceum Charleville-Mézières  vstřikování plastů  výukové pracoviště mechaniků větrných elektráren

6 Lyceum v Bazinu  výuka ve speciální třídě na lyceu v Bazinu  přednáška na lyceu v Bazinu, význam speciální třídy  některé typy úloh, které žáci řeší

7 Doprovodný program  Chalons en champaqne  slévárna PSA  po návratu domů druhý den ráno

8 Čtvrtá mobilita  příprava pracovních týmů  práce týmu, partnerství školy a firem v ČR a ve Franci  představení výsledků práce pracovních týmů

9  závěrečná konference k ukončení projektu a zároveň projednání další možné spolupráce mezi oběma regiony a školami

10 Doprovodný program  katedrála v Remeši a návštěva vinných sklepů

11 Návštěva partnerů z Francie na SŠT Žďár nad Sázavou  přivítání partnerů v budově školy  prohlídka učeben a pracovišť  návštěva partnerské firmy Hettich ČR  pracoviště praktické výuky žáků ve firmě Hettich ČR

12 Systém školství  učňovská daň,  učitelé doživotní zaměstnání,  povinná praxe ve firmách,  délka studia 3 roky,  malý zájem žáků o profesní obory.  širší zaměření oboru vzdělání,  spolupráce firma škola,  stipendia žáků,  podpora firem na vybavení školy.

13 Čím jsem byl obohacen  systém fungování školství ve Francii,  práce s žáky, kteří se hůře začleňují do výuky,  výuka i malého počtu žáků v oboru,  co já tady budu dělat, když se tu nedomluvím  hurá poletím domů  už vím, jaký bude další směr mého vzdělávání.  jak řešit krizovou situaci, když nás nechtějí do letadla, nezbývá nic jiného než čekat,

14 Děkuji za pozornost