Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor : Jitka Bradáčová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ Čj.7.Bra. 25 _popis_pracovniho_postupu.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Autor:Bc. Anna Hana Kučeráková zpracováno: ročník (obor)1.KP E/01 Stravovací a ubytovací služby tematická oblastPřílohy z mouky - knedlíky.
Advertisements

POPIS Popis VY_32_INOVACE_ČJ-S 8.,9.13.
VY_32_INOVACE_Čj-Sl 6.,7.13 Anotace: Prezentace je zaměřena na popis a jeho dělení. Obsahuje stručnou definici popisu prostého, odborného a uměleckého.
POPIS PRACOVNÍHO POSTUPU
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Pamatujete si, jak jsme si v loňském školním roce hráli na pošťáky? Každé slovo byl dopis s adresou, který jsme museli správně doručit. Teď si všechny.
VY_32_INOVACE_Čj-Sl 6.,7.12 Anotace: Prezentace je zaměřena na popis a jeho dělení. Obsahuje stručnou definici popisu statického a dynamického. Vzdělávací.
VYPRAVOVÁNÍ.
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5 EU peníze školám registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Autor:Mgr. Martina Daňková Zpracováno:10.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5 EU peníze školám registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Autor:Mgr. Martina Daňková Zpracováno:20.10.
Mgr. Jakub Karásek ZŠ Liberec, Na Výběžku 118,p.o. Vytvořeno: leden 2013 EU peníze školám CZ 1.07./1.4.00/ VÝROBEK ZE DŘEVA KUCHYŇSKÉ PRKÉNKO 8.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, jeMgr. Miloš Kaplan Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
FÁZE NÁCVIKU SLOHOVÉHO PROJEVU
Popis - opakování a procvičování Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
MS Excel Formátování tabulek Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Zahradník.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Bednářová Hana ANOTACE Žáci se seznámí s pojmy souvětí, spojka. Přiřazují spojky do.
Architektury a techniky DS Cvičení č. 5 RNDr. David Žák, Ph.D. Fakulta elektrotechniky a informatiky
Jméno autora: Mgr. Hana Boháčová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_12_INOVACE_10_CJL_M Ročník: II. Český jazyk a literatura Vzdělávací oblast:
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní škola Číslo materiálu v sadě.
MOTIVACE Práce do skupin – ústní cvičení Co jste naposledy vyráběli v pracovních činnostech? Stručně popište. Zhodnoťte. Práce do skupin – ústní cvičení.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE ZEYEROVA 3354, KROMĚŘÍŽ projekt v rámci vzdělávacího programu VZDĚLÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Název učebního materiálu Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je (doplňte jméno a příjmení autora). Dostupné z Metodického portálu.
Název SŠ: SŠ-COPT Uherský Brod Autor: Bc. Martin Bártek Název prezentace (DUMu): 12. Vypilování a slícování kostky Název sady: Tematické a souborné práce.
Popis pracovního postupu sloh Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Denisa Šafářová. Dostupné z Metodického portálu
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3 AUTOR: Mgr.Irena Fuksová DATUM VYTVOŘENÍ: leden 2012 NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_Český jazyk a literatura.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE ZEYEROVA 3354, KROMĚŘÍŽ projekt v rámci vzdělávacího programu VZDĚLÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Mgr. Lenka Vrzáňová VY_32_INOVACE_2C_08_POPIS_UMELECKEHO_DILA Popis listopadu 2011 Popis – úvod, co vše můžeme popisovat, specifika popisu uměleckého.
INZERÁT Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Jitka Bradáčová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ Čj.7.Bra.16 _popis_umeleckeho_dila.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Martina Jílková Název materiálu: VY_42_INOVACE_M.5. Jíl.20_Jednotky_času Datum:
Název SŠ: SŠ-COPT Uherský Brod Autor: Bc. Martin Bártek Název prezentace (DUMu): 4. Ruční řezání závitů vnějších i vnitřních (kostka) Název sady: Tematické.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Daniela Vlčková Název materiálu: VY_12_INOVACE_ Cj.8.Vc. 25_liceni Datum:
PRACOVNÍ DOBA VY_32_INOVACE_2_1_5 PRACOVNÍ DOBA Autor: Ing. Jana Rauscherová Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace Gymnázium a Střední odborná.
Cukrářské technologie – pálená hmota a listové těsto
6. Pilování tvarových ploch
POPIS Mgr. Michal Oblouk.
Závěrečné seminární práce 9. ročník 2016/2017
POPIS Mgr. Michal Oblouk.
POPIS Mgr. Michal Oblouk.
Název materiálu: VY_12_INOVACE_ CJ.7.Vc.07_Prislovce Datum:
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Jiří.
STUPŇOVÁNÍ PŘÍDAVNÝCH JMEN
Osnova a pracovní texty k procvičení učiva o slohovém postupu popisném
7. Vypilování a slícování (čistič drážek)
SUBJEKTIVNĚ ZABARVENÝ POPIS
Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJ. 1. Bal
POPIS PRACOVNÍHO POSTUPU
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_276_ČJ8
Šablona III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_HOP_139
VY_32_INOVACE_1/20A-ICT/PE/ON
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Maminka vaří.
Kritéria hodnocení písemné práce
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_38_ČJ4
Základní škola a Mateřská škola Choustník, okres Tábor
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
Český jazyk – Slovní druhy
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJ.1.Bal.04_Čtení_s_porozuměním.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_45_F6
SLOHOVÉ ÚTVARY očekávané pro zadání maturitní písemné práce
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJ.2.Bal.31_Slovesa Datum: 10.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJS.2.Bal.26_Cas Datum: 12.
Transkript prezentace:

Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor : Jitka Bradáčová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ Čj.7.Bra. 25 _popis_pracovniho_postupu Datum: Ročník: sedmý Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk Název: Popis uměleckého díla Číslo operačního programu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: UČÍME SE S RADOSTÍ Popis pracovního postupu Anotace: Žáci se seznámí s prezentací popisu pracovního postupu. Podle osnovy v prezentaci sestaví správný popis, používají správné jazykové prostředky. Společně práci hodnotí. Připraví si podle zadání domácí úkol.

POPIS PRACOVNÍHO POSTUPU -POPIS DĚJE -NÁVOD K URČITÉ ČINNOSTI

Co je důležité? -VÝBĚR VHODNÝCH SLOVES -VÝBĚR VHODNÝCH PŘÍDAVNÝCH JMEN -POPIS ČINNOSTÍ, JAK PO SOBĚ NÁSLEDUJÍ -ŽÁDNOU ČINNOST NELZE VYNECHAT -UŽÍVÁNÍ VHODNÝCH ODBORNÝCH NÁZVŮ

CO JE CÍLEM POPISU PRACOVNÍHO POSTUPU? POPSAT JEDNOTLIVÉ ČINNOSTI TAK, JAK PO SOBĚ NÁSLEDUJÍ ŽÁDNOU ČINNOST NEVYNECHAT POPSAT SROZUMITELNĚ A JASNĚ VŠECHNY FÁZE POSTUPU

CVIČENÍ 1. DOPLŇTE SYNONYMA KE SLOVESŮM: VYRÁBĚT TÉCT POSTAVIT 2. VYMYSLETE SLOVESA, KTERÁ SE DAJÍ POUŽÍT U PRACOVNÍHO POSTUPU: - při opravě kola - při stavbě přístřešku na auto - při vaření zeleninové polévky - při pečení olejové bábovky

Popis výroby ptačí budky prohlédněte si pozorně budku.

Náčrt pro výrobu ptačí budky

Podklady pro popis pracovního postupu výroby ptačí budky NÁŘADÍ: ruční pilka, kladívko, kleště, nebozez /šroubovitý vrták do dřeva/, rašple POSTUP PRÁCE: - využití sloves: -dostali, koupili, vyprosili, našli prkénka …. -nakreslili, naměřili rozměry podle výkresu …. -zkontrolovali, přezkoušeli správnost ….. -uříznout, zaříznout, přiříznout – rovně,přesně -navrtali … -sbili, spojili hřebíky, upevnili, ….. -našli vhodné místo, zavěsili, přivázali …..

Vlastní popis pracovního postupu Po pozorném prostudování náčrtu a podkladů pro popis se snažte co nejpřesněji popsat, jak byste podle náčrtu vyrobili ptačí budku. Postupujte systematicky. Používejte správná slovesa. Sestavte si osnovu postupu, abyste na nic podstatného nezapomněli. Na práci máte 30 minut.

Kontrola Po napsání textu proveďte následující úkony: -Zkontrolujte posloupnost textu – je popis psán ve správném pořadí činností? -Zkontrolujte stylistickou správnost textu – podařilo se vám zvládnout text stylisticky? -Zkontrolujte pravopis napsaného textu.

Domácí příprava 1.Vyberte si jedno jídlo a popište pracovní postup přípravy pokrmu: a)Míchaná vejce s chlebem a máslem, čaj s citronem b)Řízek s bramborovou kaší c)Bramborová polévka 1.Pozorně si promyslete, jak byste při vaření postupovali. 2.Připravte si osnovu popisu. 3.Pokud nevíte, jak postupovat, poraďte se s někým doma. 4.Práci odevzdejte v následující hodině.

POUŽITÉ ZDROJE strakonice.net/obsah/zoologie/pbudky/budky _vyr strakonice.net/obsah/zoologie/pbudky/budky _vyr 748c49657c14931ec1256afd0056aec7oba.ht m 748c49657c14931ec1256afd0056aec7oba.ht m - Upraveno a zkráceno pro potřeby výuky