Průvodce uživatele. Princip fungování dvě vrstvy veškeré změny se připravují v komunikační zóně teprve po procesu schvalování jsou zveřejněny veřejná.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
JIP / KAAS / ZR aneb „Co budeme dělat
Advertisements

Spisová služba pro organizace zřízené Olomouckým krajem
Souborný katalog ČR pod systémem ALEPH 500 Knihovny současnosti 2003 Národní knihovna ČR PhDr. Eva Svobodová – Mgr.Danuše Vyorálková Souborný katalog ČR.
Aplikace ENA – programová podpora energetických auditů
Seminář k výběrovému řízení 2014
Zapojení do projektu Czech POINT. Základní informace Nejdřív! Smlouva s ČUZK (katastr nemovitostí)! •Výstupy z katastru nemovitostí jsou zpoplatněny 50,-
Tabulky v MS ACCESS Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jiří Novák.
systém na odhalování plagiátů
Seminář k výběrovému řízení 2013 Způsob přihlášení do výběrového řízení.
DFD - systém Databáze systému Správa systému Zpracování žádost Provoz systému strávník tazatel_žádoststrávník_žádost DB objednávka DB strava DB strávník.
Editace vzorů aplikace APSTR
EGovernement a projekt Datové schránky Registry orgánů státní moci CzechPoint Projekt Datové schránky Další komponenty Portál veřejné správy Elektronický.
OvzdusiSQL Kvasar, spol. s r. o.. Obsah Opravy Novinky Nastavení programu Nastavení pro IT Export hlášení ISPOP Karta měření Karta emise Možnosti importů.
17.Tabulkový procesor (filtrování a řazení dat, formuláře, podmínky a podmíněné formátování, export a import dat) Barbora Skoumalová 4.A.
KP-Win SQL přehled nových funkcí programu
Aktuální stav rejstříku povolenek na emise skleníkových plynů z pohledu OTE – AEM - Ostrava Miroslav Řehoř.
ESTUP – Elektronické STUdentské Práce, Martin Pešava 2006, Brno Systémy pro zpřístupňování VŠKP: zkušenosti, možnosti, nabídky, potřeby... Systém pro eVŠKP.
Tutoriál Vlastní složka My EBSCOhost
Spisová služba GINIS Bc. Jan Podloučka.
Smluvní vztahy a registrace Jaroslav Žákovčík Praha
JIP a KAAS Co umí. A co nabízí ve vztahu k základním registrům.
Porada profesionálních knihoven Středočeského regionu Seriály v Souborném katalogu ČR Danuše Vyorálková březen, 2007.
ANOTACEPrezentace obsahuje informace o elektronické komunikaci, využití u. Druh učebního materiáluDUM Očekávané výstupy Žáci si vytvoří ovou.
Setkání Uživatelů systému Uživatelů systému T Series T Series Moravská galerie v Brně 14. listopadu 2007.
BENEFIT 7 Bc. Iva Sobíková 8. října Cíl prezentace Žádosti Benefit 7+  Cílem - upozornit žadatele na záložky tohoto IS, se kterými mívají občasné.
Internet ale velmi výrazně slouží i pro komunikaci, přičemž jednoznačně nejpoužívanějším komunikačním prvkem je . Význam slova lze přeložit.
MVS v prostředí SK ČR možnost objednat knihu nebo kopii má pouze registrovaná knihovna možnost objednat knihu nebo kopii má pouze registrovaná knihovna.
Program Iniciativy Společenství INTERREG IIIA Česká republika – Svobodný stát Bavorsko 2004 – 2006 ŽÁDOST O PODPORU Krajský úřad Plzeňského kraje Odbor.
Šachmatky systém pro sestavení státního rozpočtu Ing. Jiří Fořt Praha, červen 2005.
Školení, Náchod 18. dubna 2007 Seriály v Souborném katalogu ČR Danuše Vyorálková.
SEMINÁŘ ARL-EPCA Jana Doleželová Knihovna AV ČR Praha – Brno
Ivana Topolová VŠE v Praze
Seminář KK AMG Olomouc Eva Svobodová – Národní knihovna ČR CASLIN - Souborný katalog ČR - možnost spolupráce pro muzea, archivy a galerie.
KM svaz stolního tenisu
David PETR, Kateřina VOISOVÁ
MS PowerPoint Pokročilé efekty a práce s multimédii.
Benefit7 – jak vyplnit projektovou žádost
Business Consulting Services © 2005 IBM Corporation 9. ICT Forum, Praha Elektronická daňová správa Klientský přístup k daňovým subjektům.
KONVERZE DOKUMENTŮ. 2 KONVERZE – LEGISLATIVA Zákon o elektronických úkonech a autorizované konverzi dokumentů č. 300/2008 Sb. (účinný od 1. července 2009)
Ministerstvo životního prostředí Státní fond životního prostředí ČR zelená linka Prioritní osa 3 – Udržitelné využívání.
Ministerstvo životního prostředí Státní fond životního prostředí ČR zelená linka Prioritní osa 3 – Udržitelné využívání.
PŘÍLOHY MONITOROVACÍ ZPRÁVY 6. října OBSAH  Jednotlivé přílohy monitorovací zprávy  Elektronická žádost o platbu.
Seminář k výběrovému řízení 2016 Přihlašování do výběrového řízení Statutární město Ostrava Magistrát Odbor sociálních věcí, zdravotnictví a vzdělanosti.
Import dat Access (16). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro tělesně.
Seznam orgánů veřejné moci OVM Ing. Martin Kořínek eGoncentrum ORP Nový Bydžov.
Seminář k výběrovému řízení 2017 Přihlašování do výběrového řízení Statutární město Ostrava Magistrát Odbor sociálních věcí a zdravotnictví.
Odbor veřejné správy, dozoru a kontroly Transpoziční novela zákona o svobodném přístupu k informacím Mgr. et Mgr. Tomáš Jirovec odbor veřejné.
Postup při uveřejňování smluv prostřednictvím formuláře
NÁVOD NA ZADÁVÁNÍ do databáze OBD dle úprav pro Open Access
Schválením žádosti projekt nekončí
Podání žádosti o dotaci
Program rozvoje venkova 2014 – 2020 LEADER
Demus01 Historie Kombinovaná muzejní a archivní dokumentace sbírek v muzeích Mgr. Zdeněk Lenhart, CITeM.
Mgr. Zuzana Strnadová Krajský úřad Libereckého kraje
Zvýšení kapacity, dostupnosti a efektivnosti systému SIS II spolufinancovaný z Ročního programu 2013 Fond pro vnější hranice (FVH)
Editační principy a postupy Portálu ÚAP ZK
Postup oprav v případě chybně uveřejněných smluv v registru smluv
BEZPEČNOST NA KONTAKTNÍCH MÍSTECH Czech POINT
Přihlášení uživatele do portálu
Budování Integrovaného informačního systému Národního památkového ústavu Petr Volfík, NPÚ ÚP
iFIS*WebMailer Průvodce produktem
Souborný katalog ČR Seriály
CASLIN - Souborný katalog ČR - možnost spolupráce pro muzea, archivy a galerie Seminář KK AMG Olomouc Eva Svobodová – Národní knihovna ČR.
Datové referáty Apstr4.
Seriály v Souborném katalogu ČR
1. Výzva PRV MAS krajina srdce, z.s.
Setkání manažerů PK Elektronické podávání/příjem žádostí do Programu prevence kriminality Ministerstvo vnitra ČR.
Informace pro externí administrátory
Seminář pro dílčí knihovníky ústavů fakult MENDELU
Podání žádosti o dotaci
Transkript prezentace:

Průvodce uživatele

Princip fungování dvě vrstvy veškeré změny se připravují v komunikační zóně teprve po procesu schvalování jsou zveřejněny veřejná data  ministerstvo vidí všechny sbírky i podsbírky  kurátor vidí všechna svá data  nepřihlášený pozorovatel vidí jen něco

Přístup do systému veřejná část – pracovní část pro muzejní pracovníky – admin.cesonline.czadmin.cesonline.cz testovací verze – test.cesonline.cztest.cesonline.cz

Právní rámec Zákon 122/2000 Sb. ze dne , platí od Vyhláška MK ČR č. 275/2000 Sb. ze dne Metodický pokyn MK ČR č. 53/2001 ze dne Metodický pokyn MK ČR č /2002 ze dne

Práce v muzeu žádná instalace, je zapotřebí jen co nejrychlejší připojení k internetu od CITeM dostanete přístupový účet na základě žádosti správce instituce přihlašujete se na adrese admin.cesonline.czadmin.cesonline.cz

Schema procesů MK ČR MUZEUM SPRÁVCE PODSBÍRKY zkontroluje a vytvoří aktualizaci DOKUMENTÁTOR připraví změny SPRÁVCE SBÍRKY zkontroluje a zabalí aktualizaci sbírky PODPIS. SPRÁVCE SBÍRKY zkontroluje a schválí aktualizaci SPRÁVCE INSTITUCE odešle aktualizaci PODPIS. SPRÁVCE PODSBÍRKY zkontroluje a schválí aktualizaci ADMINISTRÁTOR CES ne/schválí aktualizaci

Jednorázové akce muzeum dosud nemá sbírky v CES správce instituce zaregistruje instituci zaregistruje sbírku a všechny podsbírky pak pokračuje dále muzeum má sbírky v CES statutární zástupce instituce požádá oficiálně o zřízení účtu pro správce instituce vytvoří další účty pracovníkům muzea a přidělí jim práva k jednotlivým podsbírkám při vytvoření nové podsbírky založí podsbírku a vloží do ní evidenční čísla předmětů

Registrace nového vlastníka/správce

Registrace nové sbírky

Zakládání nových účtů pracovníkům muzea

Hierarchie účtů administrátor CES (MK ČR) správce instituce  podpisový správce sbírky  správce sbírky  podpisový správce podsbírky  správce podsbírky  dokumentátor

Hlavní operace v CES on-line vyhledávání zpracování aktualizací vývozy, krádeže, zápůjčky import aktualizací statistiky obrazová dokumentace

Příprava aktualizace podsbírky (dokumentátor) nové přírůstky rozepisování a vyřazování čísel rušení čísel

Nové přírůstky Form = 1 pro nová přírůstková čísla Form = 15 pro nová inventární čísla Form = 12 při dohledání předmětu (inventární čísla) Form = 13 při přesunu předmětů z jiné do této podsbírky (inventární čísla) tlačítkem vyvoláme formulář a nastavíme hodnoty polí Typ čísla (přírůstkové/inventární) a Typ změny – podle toho se vybere hodnota Form DŘÍVE NYNÍ

Rozepsání (vyřazení) evidenčních čísel Form = 2 pro nahrazení přírůstkového čísla inventárním(i) Form = 4 pro rozepsání přírůstkového čísla na inventární, aniž se přírůstkové vyřazuje Form = 5 pro rozepsání inventárního čísla na jiná inventární, aniž se původní číslo ruší Form = 6 pro nahrazení inventárního čísla jiným(i) inventárním(i) tlačítkem vyvoláme formulář a nastavíme hodnoty polí Typ čísla (přírůstkové/inventární) a Typ změny – podle toho se vybere hodnota Form DŘÍVE NYNÍ

Vyřazování čísel (čísla zůstávají v CES, nelze je znovu použít) Form = 3 pro vyřazení již dříve rozepsaného přírůstkového čísla Form = 8 vyřazení pro neupotřebitelnost Form = 9 vyřazení pro přebytečnost Form = 10 vyřazení – náprava omylu Form = 14 vyřazení přírůstkového čísla např. při přesunu do jiné podsbírky tlačítkem vyvoláme formulář a nastavíme hodnoty polí Typ čísla (přírůstkové/inventární) a Typ změny – podle toho se vybere hodnota Form DŘÍVE NYNÍ

Odstraňování čísel (čísla lze znovu použít) Form = 7 rušení již dříve rozepsaného inventárního čísla Form = 11 rušení - náprava omylu Form = 14 rušení inventárního čísla např. při přesunu do jiné podsbírky tlačítkem vyvoláme formulář a nastavíme hodnoty polí Typ čísla (přírůstkové/inventární) a Typ změny – podle toho se vybere hodnota Form DŘÍVE NYNÍ

Zpracování aktualizací dokumentátor připraví změny správce podsbírky změny zkontroluje, případně opraví a „zabalí“ je do aktualizace podsbírky (připojí povinné přílohy) správce podsbírky s podpisovým právem změny zkontroluje, případně opraví a postoupí dále správce sbírky zkontroluje a zkompletuje změny za všechny podsbírky podpisový správce sbírky potvrdí aktualizační balíček nejpozději zde je třeba nahrát k jednotlivým podsbírkám povinné přílohy správce instituce odešle aktualizaci na MK ČR V malých institucích může všechny procesy uskutečnit jediný uživatel s nejvyššími právy (správce instituce).

Zpracování aktualizací

tlačítko pro schválení aktualizace do detailu aktualizace

Vkládání povinných příloh

„Zabalení“ aktualizace sbírky

Schválení a odeslání aktualizace sbírky

Administrátor CES (MK ČR) schvaluje/odmítá aktualizace importuje aktualizace z CESiku povoluje vývozy má k dispozici všechny funkce instituce má přístup ke statistikám a speciálním sestavám

Import aktualizací dočasné řešení pro instituce s omezeným přístupem k internetu zpracování aktualizací v instituci pokračuje dosavadním způsobem v CESiku a na MK ČR se posílá exportní databáze s průvodním listem na MK ČR v CESiku provedou export pro CES do CES on-line se v detailu podsbírky naimportuje tento textový soubor

Import aktualizací

Vývozy označíme v CESiku evidenční čísla všech předmětů, které hodláme vyvážet vytiskneme seznam čísel doplníme požadované údaje nebo přiložíme sestavu z evidenčního systému vyplníme ručně papírové formuláře odešleme poštou označíme evidenční čísla všech předmětů, které hodláme vyvážet doplníme přímo v CES požadované údaje vytvoříme záznam vývozu připojíme označené předměty vytiskneme formuláře odešleme poštou nebo datovou schránkou DŘÍVE NYNÍ

Vývozy

Krádeže

Statistiky