5.4.2007 Marketing I - seminární práce snímek 1/27 Seminární práce do Marketingu I.Antonín Mareš Tomáš Joukl Charakteristika společnosti Slůně-svět jazyků,

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Auto jako umělecké plátno očima odborníků z praxe.
Advertisements

ÚVOD DO MARKETINGU.
Vedlejší specializace MARKETING (3MK)
Jakub Havlas Technická univerzita v Liberci.
MARKETING FINANČNÍCH SLUŽEB E :00 – 13:30.
P3 - Marketingový plán „Jsou tři typy firem: ty, které předvídají, ty které reagují na podněty, a ty, které se diví tomu, co se stalo.“ Které jsou nejúspěšnější?
Stipendijní informační portál - Informační Strategie.
9.Komunikace.
Propagace Monika Ferdová, Radka Hejzlarová,
Firemní komunikace Obsah 1.Pojem firemní komunikace 2.Tvorba podnikové komunikace 3.Komunikace formou marketingových aktivit 4.Podniková kultura 5.Otázky.
úvod pojetí a obsah marketingu
1 NÁSTROJE V OBLASTI ŘÍZENÍ ANEB ÚSPĚŠNOST BEZ NÁSTROJŮ ? ÚSPĚŠNOST S NÁSTROJI ? Ing. Pavel Sladký M: Semináře, konzultace, motivační a certifikační.
Vývoj požadavků na obchodování s elektřinou Ing.Karel Šimeček Seminář SVSE 11/2003.
Agentura BESTa Promotion. Firmy využívají řadu nástrojů na podporu prodeje. Profesionální pomoc a organizace jsou zde nezbytné.Specializované agentury.
CZ / /0045 Centrum podpory talentů České vysoké učení technické v Praze Fakulta elektrotechnická Agentura VEREMA, RLC, SofCon, WAGO, BAEL.
Název organizace Podnikatelský plán (bližší specifikace aktivity) Vaše logo.
0385 – Poradenské centrum pro podporu implementace opensource software Institut pro informační společnost, o.s. Lukáš Ligas,
0350 – Podpora nových vzdělávacích metod v systému vzdělávání ČMKOS Žadatel: ČMKOS Partner: AIVD Mgr. Dušan Martinek
Marketing v pojišťovnictví února 2007 E :45 – 17:15 hod.
Projekt na 3MA382 Karel Koliš & Jan Vyhlídka.  Prostředí: ◦ IT firma tvořící webové stránky ◦ 1. rozsáhlý projekt  Komplexní webové řešení ◦ Zahrnuje.
Plán a plnění strategie sociální firmy Ergones na roky
Marek Šimeček Lukáš Zachoval Tomáš Kozák Marek Šimeček Lukáš Zachoval Tomáš Kozák PEF Mendelu – Management – ZS 2012.
CZ / /0003 Digitalizace – digitální vysílání jako nová technologie a nový trh Hermes o.s. Czech Digital Group, Newton College Jan Vávra,
374 – Poradenské centrum pro Rating MSP Hospodářská komora hlavního města Prahy Svoboda Jiří, , ESF – JPD.
Důvody vstupu na zahraniční trhy
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
KREATIVNĚ ORIENTOVANÁ PÉČE O KLÍČOVÉHO ZÁKAZNÍKA- NOVÁ FIREMNÍ STRATEGIE.
Číslo projektu: CZ / /0316 Název projektu: Poradenské a informační centrum pro malé a střední podniky Žadatel: Vzdělávací institut Partner:Hospodářská.
Informační systémy Tomáš Maděra. Historie společnosti LCS International, a.s. založeno 1990 česká firma z aložení dceřiné společnosti na Slovensku.
LLS – Link Language School Bc. Ladislav Faigl.  lektorování – transfer knowhow  zaměstnanci  klienti  prezentace na veletrzích / dnech otevřených.
MARKETINGOVÉ STRATEGIE NA TRZÍCH EU MLÉKÁRNA KUNÍN
1 Zasedání spoluřešitelů projektu AU3V Praha 11. – doc. Ing. Tomáš Kubálek, CSc. Vysoká škola ekonomická v Praze
V. Informace pro marketing Otázky: 1.K čemu slouží systémy market.informací 2.K čemu slouží market. Výzkum 3.Jak řešit market. Problém 4.Jak získat primární.
Název projektu: Všechno v mém životě souvisí „MINIPODNIKY“ Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ PODNIKÁNÍ Všechno v mém životě souvisí AC Education.
Marketing klubu a události (Club Marketing and Event Marketing)
8. Marketing.
Změna značky firmy a positioningu Dalimil Petrilák & Martin Pospiš.
PRAXE STUDENTŮ V PORADENSKÉ A BANKOVNÍ POBOČCE PARTNERS MARKET.
BSC 1992 Robert S. Kaplan a David P. Norton článek navrhující měření výkonnosti organizací – BSC – Vyrovnaný přehled výsledků kniha The Balanced.
Struktura podnikatelského plánu
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
SLŮNĚ – SVĚT JAZYKŮ MANUÁL ZAHRANIČNÍ JAZYKOVÉ KURZY.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Adresář e xportérů Tomáš Kotiš Podpora státu českým exportérům, 14. ledna 2009.
(změna loga a positioningu) Slůně – svět jazyků, s.r.o. Marketingový plán pro období (změna loga a positioningu) Slůně – svět jazyků, s.r.o.
Jazyková škola Slůně – Networking COFFEE CONNECT Martin Špát Tomáš Nesrsta.
DITTRICHOVA PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT Novinky na rok 2010.
MARKETING Ing. Radka Johnová Ph.D.
Marketingový systém řízení KontrolaRealizacePlánování.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
DITTRICHOVA PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT Novinky na rok 2010.
Marketingová analýza společnosti Pivovar Ferdinand s. r. o.
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
Vysoká škola technická a ekonomická
Serendipity o. s. Aplikace virtuálního veletrhu
Marketingový plán podniku
Primární emise akcií (IPO) VOKT (P-10)
Reklamní předměty Jindřich Anděra (učo: ) David Šiška (učo: )
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
Zadání seminární práce Marketing velké sportovní akce
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Marketingové strategie
Marketingový plán Richard Pokorný Tomáš Zdvořilý.
KPV/PIS Websol s.r.o. Jaroslav Plzák Lukáš Choulík Tomáš Kraus.
Finanční výroční zpráva 2016 a rozpočet 2017
Podnikatelský plán Iva Jeřábková
Transkript prezentace:

Marketing I - seminární práce snímek 1/27 Seminární práce do Marketingu I.Antonín Mareš Tomáš Joukl Charakteristika společnosti Slůně-svět jazyků, s.r.o. jazyková škola a překladatelská agentura založena 1998, pobočky: Ostrava, Praha, Brno, Plzeň ZK: Kč cca 30. největší firma v ČR v oblasti překladů a tlumočení Obrat 2003:8653 tis. Obrat 2004:10497 tis. VH 2003:- 146 tis. VH 2004:- 18 tis.

Marketing I - seminární práce snímek 2/27 █ Obsah:  Zadání  Změna Corporate identity – nové logo  Situační analýza  Nabídka služeb  SWOT  Analýza konkurence  Analýza zákazníka  Hlavní cíle  Marketingová strategie  Positioning, Targeting  Časový plán  Rozpočet

Marketing I - seminární práce snímek 3/27 █ Zadání:  Změnit vnímání značky firmy, která se jeví jako dětinská, hravá a neprofesionální  Zachovat kontinuitu loga  Změnit poměr výuky ku překladům z 75:25 na 50:50  Rozpočet na rok 2007: Kč

Marketing I - seminární práce snímek 4/27 Změna corporate identity Slůně Logo Název Barvy Corp. ID Jednoduchost. Elegance.

Marketing I - seminární práce snímek 5/27 Slůně Logo Název Barvy Corp. ID Moderní pojetí loga Změna corporate identity

Marketing I - seminární práce snímek 6/27 Slůně Logo Název Barvy Corp. ID Zachování názvu. >> zachování kontinuity >> vynikající rozlišitelnost na www Změna corporate identity

Marketing I - seminární práce snímek 7/27 Slůně Logo Název Barvy Corp. ID Modrá - původní barva – stabilita, důvěra, bezpečí Stříbrná – ladí k modré – podtrhuje profesionalitu, serióznost ~ šedá – barva slůněte Oranžová – oživení, dynamičnost, energie, vytrvalost Změna corporate identity

Marketing I - seminární práce snímek 8/27 Slůně Logo Název Barvy Corp. ID Změna corporate identity

Marketing I - seminární práce snímek 9/27 Nové logo

Marketing I - seminární práce snímek 10/27 Situační analýza vysoce konkurenční trh 90% překladů se realizuje přes mail trh se jeví nasycený překlady a tlumočení: není cítit ani růst, ani pokles trhu jazyková výuka: zmenšování se trhu

Marketing I - seminární práce snímek 11/27 Nabídka služeb jazyková výuka - angličtina, němčina, francouzština, ruština, španělština, korejština, japonština, čínština a další jazyky jazykové kurzy –firemní (testování, analýza potřeb, zprac. plánu, monitoring) specializované („Obchodní schůzka v angličtině“, „Telefonování v obchodním styku“ apod…) pro veřejnost (semestrální, letní, intenzivní) jazykový audit – nezávislé hodnocení jazykových znalostí překlady – běžné i soudní, 90 jazyků, dodání ve všech graf. formátech tlumočení – v ČR i zahraničí Zajištění tlumočnické techniky Vše včetně excelentního admin. zázemí (on-line docházka apod.)

Marketing I - seminární práce snímek 12/27 Výstup SWOT analýzy STRENGTHSWEAKNESSES OPPORTUNITIESTHREATS Zkušenosti Tradice Kvalitní služby za rozumnou cenu Profesionální & přátelský přístup Stávající logo Vnímání značky potencionálními klienty Nedostatečná propagace Omezený rozpočet na propagaci Získání nových zákazníků Otevření nových poboček Silná konkurence s velkým finančním zázemím a prostředky na marketingovou komunikaci Nečestná konkurence úmyslně zatajující informace o svých službách

Marketing I - seminární práce snímek 13/27 Analýza konkurence I konkurence lokální Ostrava: cca 15 j. škol (Cloverleaf, Hello, Eschola) Brno: cca 30 j. škol (ILC, Miramare, Pretorian) Praha: cca 200 j. škol (Caledonian, Glossa, Tutot) Plzeň: cca 15 j. škol. (Skřivánek, Eufrat) konkurence celorepubliková školy schopny zajistit výuku ve více místech najednou pro jednoho klienta – především pražské jaz. š. (Skřivánek, James Cook Languages, Glossa) Jazyková výuka Překlady: Skřivánek, Aspena, Eurolingua

Marketing I - seminární práce snímek 14/27 Analýza konkurence II dle výzkumů se Slůně nachází ve středním cenovém pásmu levnější konk. nenabízí srovnatelné služby dražší konk. neposkytuje výrazně lepší služby ALE: většinou více poboček, větší zázemí, propagace…

Marketing I - seminární práce snímek 15/27 Analýza zákazníka 90 – 95% tvoří firemní zákazníci většinou středně velké firmy především z Ostravy, Brna, Prahy a Plzně největší zájem je o jaz. výuku, dále překlady – rostou rychleji podíl výuky a překladů: 75 : 25

Marketing I - seminární práce snímek 16/27 Hlavní cíle krátkodobé: být vnímána jako silná, rostoucí, seriózní společnost změna loga samostatná životaschopnost jednotlivých poboček vyrovnání obratů výuky a překladů dlouhodobé: otevření až 3 dalších poboček v ČR

Marketing I - seminární práce snímek 17/27 Positioning renomovaná jazyková společnost poskytující komplexní služby v oblasti jazykového vzdělávání a překládání na prvořadé úrovni za dostupné ceny

Marketing I - seminární práce snímek 18/27 Targeting 1. Firemní zákazníci především středně velké podniky z celé ČR požadující komplexní a dlouhodobé služby v oblasti překladů a tlumočení podniky sídlící ve městech, kde máme pobočky, požadující jazykovou výuku 2. Veřejnost zákazníci hledající komplexní řešení jazykového vzdělávání spolu s přátelským přístupem našich lektorů

Marketing I - seminární práce snímek 19/27 Nové marketingové strategie obchodní zástupce + přímý kontakt s firemními zákazníky osobní kontakt je nejefektivnější forma prodeje - vyšší náklady větší starost „Osobní kontakt je nejefektivnější, ale nejdražší forma prodeje.“

Marketing I - seminární práce snímek 20/27 Nové marketingové strategie Rozdělení nabídky podle tržní segmentace >> Služby pro firemní zákazníky > Výuka jazyků > Jazykový audit > Překlady, tlumočení >> Služby pro veřejnost > Výuka jazyků > Překlady Rozlišení na webu, reklamních materiálech.

Marketing I - seminární práce snímek 21/27 Nové marketingové strategie Letní intenzivní týdny výuky jazyků. Cílované na veřejnost – hlavně studenty.

Marketing I - seminární práce snímek 22/27 Marketingová strategie současná propagace: placené odkazy na: apod. partnerské weby: apod. tisk MF Dnes, Hospodářské noviny, Ekonom, Profit, Euro letáky v tramvajích v Ostravě a Brně sponzoring plesů, direct mailing, letáčky do inform. Center, Slůněcí bulletin osobní schůzky

Marketing I - seminární práce snímek 23/27 Marketingová strategie NEW plánovaná propagace: zachovat stávající osvědčené informační kanály na webu + zúžit propagaci v tisku oslovování potenciálních zákazníků direct mailing poštou – menší míra přehlížení, důvěra, vztah k zákazníkovi na základě databáze firem: orientace na firmy se zahr. majitelem a/nebo velkým obratem v zahr. obchodě letáky další podpora SEO optimalizace webu kladné reference od stávajících zákazníků

Marketing I - seminární práce snímek 24/27 Marketingová strategie II Omezit výdaje na propagaci Zefektivnit oslovování potenciálních zákazníků Péče a utužování vztahů se stávajícími zákazníky

Marketing I - seminární práce snímek 25/27 Rozpočet Reklamní tužky Kč2000 ks Vizitky Kč20 x 250 ks Desky papírové Kč2000 ks A4 – 3x Kč3 x 2000 ks leták Kč2000 ks plakát Kč500 ks výlep plakátů Kč Grafika Kč S-click Kč10000 clicků Ekonom Kč52 x Madla v tramvaji Kč15000 madloden Direct mail Kč3000 ks Vylepšení SEO Kč Reklamní lahvinka pro nejlepší zákazníky Kč250 ks Kč

Marketing I - seminární práce snímek 26/27 Časový plán ledenúnorbřezendubenkvětenčervenčervenecsrpenzáříříjenlistopadprosinec I.Q II.Q III.Q IV.Q obchodní zástupce letákové akce, plakáty internet – S-Click Ekonom madla v tramvaji Cílová skupina: Firemní zákazníci Veřejnost direct mail

Marketing I - seminární práce snímek 27/27 Kontrola vyhodnocování výsledků každý měsíc dle velikosti obratu interaktivní ankety na internetu („Odkud jste se o Slůněti dozvěděli..?“) 1 x za měsíc analýza návštěvnosti webových stránek analýza konverzního poměru 1 x za měsíc analýza pošty, mailu – žádosti o bližší informace o službách od potenciálních zákazníků objednávka od nových zákazníků

Marketing I - seminární práce snímek 28/27 Závěr Děkujeme za pozornost! Dotazy..?