NOVÁ TVÁŘ ÚSTECKÉHO KRAJE TISKOVÁ KONFERENCE 18. 1. 2011 Krajský úřad Ústeckého kraje.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Cestovní ruch Luhačovické Zálesí
Advertisements

ÚSTECKÝ KRAJ Ester Sárorová, 9.C.
Labská stezka - Ústecký kraj, příprava a realizace stavby -
Plán akcí oddělení cestovního ruchu odboru regionálního rozvoje krajského úřadu pro rok 2002.
Film jako nástroj marketingu destinace - shrnutí.
Konference NOVÁ GENERACE TURISTICKÉHO ZNAČENÍ ANEB TURISTICKÉ STEZKY DO MOBILU Rámcový projekt Životní prostředí v Praze a volný čas – V Praze za přírodou.
Činnost Celostátní sítě pro venkov v České republice.
OP LZZ - Rozvoj kvalifikační úrovně a kompetencí pracovníků v cestovním ruchu Individuální projekt pro CzechTourism.
Odbor kultury, památkové péče a cestovního ruchu Oddělení cestovního ruchu
Výzkumy CzechTourism Fórum cestovního ruchu listopadu 2011
Zdeňka Kasalová Podpora cestovního ruchu ze strany Kraje Vysočina Zdeňka Kasalová Krajský úřad Kraje Vysočina odbor kultury, památkové péče a cestovního.
PODPORA SLUŽEB CESTOVNÍHO RUCHU PRO VEŘEJNÝ SEKTOR grantové schéma Libereckého kraje v rámci Společného regionálního operačního programu Priorita: 4. Rozvoj.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Zeměpis Ročník : 9.
Volnočasové projekty a EU financování
Nakladatelství CzechTourism Organizace cestovního ruchu v ČR Plánované aktivity 2012 Fórum cestovního ruchu listopadu 2011 Pardubice.
Konference pracovních skupin a veřejnosti ke tvorbě Integrované strategie území – Dolní Žandov.
Prezentace turistické oblasti
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2č. materiálu:
Destinační management turistické oblasti Jeseníky (Jeseníky-východ)
POZNÁMKA: Pokud chcete změnit obrázek na tomto snímku, vyberte obrázek a odstraňte ho. Potom klikněte na ikonu Obrázek v zástupném textu a vložte vlastní.
Portál - kultura a historie Prahy Ivan Seyček Miroslav Váňa Lada Králová Magistrát hl. m. Prahy ePraha ISSS/LORIS/V4DIS Portál – kultura.
 POTENCIÁLNÍ ROZVOJOVÉ MOŽNOSTI VYSOČINY Pobytová turistika v ekologicky nezatížené přírodě Městská kulturně-poznávací turistika.
ÚŘAD VLÁDY ČESKÉ REPUBLIKY Úřad vlády ČR a Ministerstvo pro místní rozvoj ČR CESTA K INFORMACÍM O EVROPSKÉ UNII V ČESKÉ REPUBLICE.
Kampaň Sdružení AP pro podporu technického vzdělávání Průhonice, 10. prosince 2008 SDRUŽENÍ AUTOMOBILOVÉHO PRŮMYSLU / AUTOMOTIVE INDUSTRY ASSOCIATION.
Webová propagační část RTIS - inspirativní průvodce.
CESTOVNÍ RUCH.
Cestovní ruch a rekreace – Česká republika. Význam CR významný faktor české ekonomiky: významný faktor české ekonomiky: 2003: celkové příjmy z CR
Luhačovské Zálesí, o.p.s. Prezentace společnosti.
39.1 Ústecký kraj – poznáš jeho dominanty?
JAZYKOVÉ MUTACE WEBU : česká, anglická, německá, polská s možností přidání dalších jazykových mutací Cílem tohoto internetového portálu.
Hradec Králové ISSS 2006 Webové prostředí pro prezentaci programů a projektů spolufinancovaných EU se zaměřením na cestovní ruch RNDr. Blanka Fischerová.
REGIONÁLNÍ AKČNÍ PLÁN PRO ÚZEMÍ KRAJE VYSOČINA (RAP)
Turistická sezona, cestovní ruch a služby ve Středočeském kraji Ing. Miloš Petera, hejtman Středočeského kraje.
Seminář „DOTACE PRO KULTURNÍ INSTITUCE“ Dotační programy Královéhradeckého kraje v oblasti kultury v oblasti kultury.
Páteřní trasy v Ústeckém kraji - propojování a diferenciace nabídek Ústí nad Labem.
 založeno v r jako sdružení měst a obcí  31 členských obcí + 4 nově přistupující  zajišťuje tzv. DESTINAČNÍ MANAGEMENT turistické oblasti OCR.
Poznejte regiony České republiky března 2014 Autoklub ČR, Praha.
Regionální značení v České republice Tomáš Kažmierski Asociace regionálních značek, o.s.
_ KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE KAMPANĚ NA 1.
Sdružení Český ráj Destinační management v TR Český ráj.
Fórum podnikatelů cestovního ruchu Liberec – Krkonoše – svazek měst a obcí Josef Nosek – manažer, regionální rozvoj.
Projekt 2 -Studie vybrané destinace v cestovním ruchu se zaměřením na sportovní aktivity 1)Rozdělení studentů do dvou až tříčlenných týmů 2)Výběr destinace.
Strategie komunitně vedeného místního rozvoje MAS Podřipsko Cestovní ruch.
Posilování přeshraniční spolupráce v období MVDr. Stanislav Mišák náměstek hejtmana Zlínského kraje Konference , Zlín.
Labská stezka priorita rozvoje cykloturistiky v Ústeckém kraji Ústí nad Labem.
Regionální operační program pro NUTS 2 Střední Čechy 2007 – /11/2008 Mladá Boleslav Ing. Jan Přikryl.
Společná strategie - projektové aktivity JMK a TTSK Seminář pro žadatele z JMK , Hodonín.
Česká republika Ústecký kraj. Anotace: Materiál slouží k seznámení s jedním z krajů České republiky – Ústeckým krajem.
ADONIS – ZO ČSOP projekty v cestovním ruchu , Dolní Kounice.
Regionální kolegium CR – pracovní skupina pro CR 6. června 2016.
Podpora obcí s rozšířenou působností z ROP Střední Morava v programovém období Workshop pro zástupce ORP Olomouckého kraje
ÚSTECKÝ KRAJ Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Simona Stránská Název: VY_32_INOVACE_11_A_12_Ústecký kraj Téma: Vlastivěda -
12/04/2010 Zámek Loučeň Ing. Pavel Vinohradník Oblast cestovního ruchu v ROP Střední Čechy.
statutární náměstkyně hejtmana
Zažijte autentický jihočeský venkov
Marketingová strategie 2018 Jižní Čechy Pohodové
Regionální inovační strategie Libereckého kraje
Prioritní osa 2 Interreg V-A Česká republika – Polsko Společný sekretariát, Hálkova 2, Olomouc
Regionální operační program regionu soudržnosti Střední Morava
turistická oblast v srdci Čech
Zpracovala: Mgr. Kateřina Holá
RSK, KÚ Ústeckého kraje.
Lužické hory „nová destinace na trhu“
Závěrečná konference projektu
Jednání PS Vzdělávání Mgr. Barbora Ledlová
Krajský akční plán vzdělávání 1 ÚK
, KÚ Ústeckého kraje.
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
Naplňování Krajského akčního plánu vzdělávání 1 Ústeckého kraje setkání pracovních skupin 21.února 2018.
GO a REGIONTOUR 2019 Veletrhy cestovního ruchu
Transkript prezentace:

NOVÁ TVÁŘ ÚSTECKÉHO KRAJE TISKOVÁ KONFERENCE Krajský úřad Ústeckého kraje

Praha

Mediální a propagační kampaň realizace projektu „Propagační a mediální kampaň Ústeckého kraje“ podpořená v rámci ROP NUTS II Severozápad nové logo „Brána do Čech“ prezentace kraje prostřednictvím 4 přirozených turistických oblastí nový turistický portál edice nové řady propagačních materiálů mediální kampaň – zahájení březen 2011 rozdělení na 4 destinace v rámci schválené aktualizace strategie rozvoje cestovního ruchu a po široké diskuzi a shodě všech dotčených subjektů

Strategie komunikace Klíčový nástroj je vlastní www stránka, která obsahuje: –Doporučení míst a akcí k návštěvě s nástroji k jejich výběru a plánování návštěvy –Informace o kraji a jeho životním prostředí – nástroj k posunu vnímání UL jako vhodné destinace pro turistiku –Nástroje k budování návštěvnosti – opakovaná a pravidelná návštěva - interaktivita, komunita, komunikace Ostatní nástroje mají dva cíle –Nasměrovat lidi přímo do Ústeckého kraje –Nasměrovat lidi na naši Timing –Web – aktivity budou probíhat průběžně celý rok –Media – krátkodobá kampaň při spuštění, před hlavní turistickou sezonou

Turistický portál Základ turistického portálu je klasická databáze míst/akcí/aktivit podobná jako je běžné u podobných portálů Databáze doporučení míst/akcí/aktivit pokrývá všechny 4 klíčové oblasti, každou v celé řadě konkrétních míst a příkladů

Mediální kampaň – Tisk Media se zaměřením na turistiku a cestovní ruch Speciální přílohy o domácí turistice a cestování –Přiměřeně velké formáty (1/2 – 1/4) –Přílohy významných medií s vysokým nákladem a dobrým zacílením

Mediální kampaň - Outdoor ČR Billboardy na hlavních tazích - Liberecký, Středočeský, Karlovarský kraj a Praha –Přiměřený rozsah Německo Příhraniční oblasti Německa oslovíme nejefektivněji pomocí outdooru –Umístění na dopravních tazích směrem do ČR v okolí velkých měst

Tiskoviny - průvodce TOP 80 cílů Brožura, vazba V2, rozsah 100 stran Každá stránka pozvánka na konkrétní památku, zajímavost, město Tematické informativní předěly oblastí Intuitivní, přehledné řazení Rozděleno na oblasti

Tiskoviny - průvodce

Tiskoviny 9 tematických řad skládaček pro každou oblast přírodní zajímavosti historická města aktivní dovolená rozhledny a vyhlídky cykloturistika muzea a galerie hrady, zámky technické památky a architektura církevní památky

Tiskoviny - mapy

DESTINAČNÍ AGENTURY ČESKÉ ŠVÝCARSKO o.p.s. KRUŠNÉ HORY o.p.s. – schváleno v ZÚK –10/2010 zapsána u rejstříkového soudu ČESKÉ STŘEDOHOŘÍ o.p.s. –schválena ZÚK dne POOHŘÍ o.p.s. V roce 2011 od ÚK dotace 4 mil. Kč

ČESKÉ ŠVÝCARSKO o.p.s. Zakladatelé: Město Krásná Lípa NP České Švýcarsko Sdružení ochránců přírody Thilia Destinační fond s 70 členy Ocenění EDEN Průvodcovská služba na území NP

KRUŠNÉ HORY o.p.s. Zakladatelé: Ústecký kraj Svazek obcí v regionu Krušných hor Obec Klíny Hospodářská a sociální rada Mostecka o.s. Emeran Klíny s.r.o. Nadační fond Obnova Krušnohoří Klínovecko, o.s. Ředitelka Kateřina Suchá

ČESKÉ STŘEDOHOŘÍ o.p.s. Zakladatelé: Ústecký kraj Město Litoměřice Biskupství litoměřické Ředitel Kamil Soukup

DOLNÍ POOHŘÍ o.p.s. Potenciální zakladatelé: Ústecký kraj Město Klášterec nad Ohří Město Kadaň Město Žatec Město Louny nyní diskuze s nově zvoleným vedením měst