Novinky a reakce cestujících na nabídku dálkové osobní přepravy v ČR Ing. František Vichta vedoucí oddělení koncepce a rozvoje odboru veřejné dopravy MD.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Mezinárodná konferencia o problematike MHD v mestách SR Bojnice, 7. – INTEGROVANÝ DOPRAVNÍ SYSTÉM JIHOMORAVSKÉHO KRAJE Ing. Jaromír Holec.
Advertisements

Česká asociace organizátorů veřejné dopravy - ČAOVD. S cílem koordinovat úsilí vedoucí ke zlepšení podmínek pro rozvoj integrované dopravy v České republice.
Příprava společného IDS Prahy a Středočeského kraje Ing. Martin Jareš, Ph.D. Odbor dopravy KÚ Středočeského kraje.
1 Současný stav veřejné osobní hromadné dopravy v městech ČR a její financování Ing. Miloslav Kulich předseda SDP ČR.
1 Dotační řízení na realizaci aktivit v oblasti primární prevence rizikového chování RVPPK Praha Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy.
„Integrované dopravní systémy – informační systémy pro podporu rozhodování veřejné správy při výstavbě a provozování IDS v České republice“ Výzkumný projekt.
Zadávání veřejných služeb v přepravě cestujících Ondřej Michalčík, František Vichta Ministerstvo dopravy Kroměříž, 29. září 2015.
Podpora metodických a koordinačních jednání terénních sociálních pracovníků v Litvínově 05/2011 Kateřina Dosoudilová.
Strategické dokumenty, řízení, plánování a směřování Jihočeského kraje Ing. Luboš Průcha vedoucí oddělení regionálního rozvoje KÚ JčK.
Ú s t e c k ý k r a j Dopravní obslužnost 2008 aneb po celém Ústeckém kraji bez auta Ústí nad Labem, snímek 1 Krajský úřad Ústeckého kraje.
Investice do železniční infrastruktury v období Ing. Mojmír Nejezchleb Žofínské fórum
Geografie dopravy Cv. č. 3: Hodnocení dopravní polohy a dopravní obslužnosti HODNOCENÍ DOPRAVNÍ POLOHY A DOPRAVNÍ OBSLUŽNOSTI Cíl cvičení:  aplikace metody.
Praha, Ing. Petr Řádek Číslování vlaků - Rekapitulace Setkání dopravců a zástupců provozovatele dráhy.
SCLLD LAG Podralsko Zpracování SCLLD bylo podpořeno z Operačního programu Technická pomoc Registrační číslo projektu: CZ.1.08/3.2.00/ Strategie.
Strategická východiska rozvoje dopravních sítí Ing. Tomáš Čoček, Ph.D. 1. náměstek - státní tajemník Ministerstvo dopravy ČR.
Ú s t e c k ý k r a j Dopravní obslužnost 2008 aneb po celém Ústeckém kraji bez auta Ústí nad Labem, snímek 1 Krajský úřad Ústeckého kraje.
Integrovaný dopravní systém Moravskoslezského kraje ODIS Informace o novinkách v Integrovaném dopravním systému Moravskoslezského kraje ODIS Ing. Jan Dvořák.
Sociální práce na obcích v rámci ORP - Zákon o sociálních službách.
Podpora napojení logistických center na železniční dopravu Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav technicko-technologický Autor.
Materiál je určen pro 2. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Doprava a přeprava, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek.
Dopravní modely v SUMP Jitka Ondráčková
Rozvoj integrovaného dopravního systému DÚK v roce 2017
MAS jako nástroj spolupráce obcí pro efektivní chod úřadů
Plány udržitelné městské mobility-aktuální témata
SR pro dopravu, logistiku, poštovní a doručovací služby
Brno, Příslušnost vodoprávních úřadů
Dětský domov a Základní škola Liptál
VÝKON REGIONÁLNÍCH FUNKCÍ V ROCE 2016
Podpora dopravní infrastruktury z fondů EU
Vysoká škola technická a ekonomická
Srovnání standardů Českých drah a vybraných IDS
Sídla.
Cykloturistika v JMK, web Brno
Hlavní město praha a integrace cizinců
Jednotný evropský železniční prostor
Cíle Pardubického kraje v oblasti cestovního ruchu
Podpora rozvoje dopravy s využitím ROP Střední Morava
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
Posouzení a návrh organizace dopravy ve vybraném městě (obci)
Návrh řešení integrovaného dopravního systému kraje Vysočina (IDS KV)
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Šárka Jurášová Škola
Přeshraniční veřejná doprava pro turisty a cyklisty
Rychlá železnice, kvalitní dopravní obslužnost, plány a realita
Rychlá železnice, plány a realita
České dráhy a požadavky objednatelů
Doprava ČR.
PREZIDENTSKÝ VLAK 2018 Národní technické muzeum připomíná ve spolupráci s Národním dopravcem Českými drahami a se Železnicemi Slovenské republiky jízdou.
Veřejná obsluha území z pohledu dopravce ČD, a.s.
Rozvoj integrace veřejné dopravy ve Středočeském kraji
Novinky v integraci dopravy Prahy a Středočeského kraje za rok 2017
Integrovaný dopravní systém Jihočeského kraje (IDS JK)
Národní rozvojový program mobility pro všechny (NRPM)
Bilanční tisková konference OSDP
ITI Ústecko-chomutovské aglomerace
Zařízení služeb provozované SŽDC a jí poskytované služby
2. setkání platformy: .d Tvorba Školské inkluzivní koncepce Libereckého kraje Manažer aktivit projektu: Bc. Jakub Lang
Dostupné vzdělání pro všechny kdo chtějí znát a umět víc…
Ministerstvo financí ČR červen 2011
Ochrana osobních údajů ve firmách v době účinnosti Obecného nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR) - Podpůrné aktivity MPO pro podnikatele Ing. Pavel.
Projekt „Plánování sociálních služeb v Plzeňském kraji“
Ing. Věra Fuksová, jednatelka společnosti
Integrovaný dopravní systém Jihočeského kraje (IDS JK)
Krajské ředitelství policie Ústeckého kraje Projekt Interreg V A č Mobilně a efektivně ve společném příhraničí Spolupráce policie.
Vítáme Vás v Luhačovicích
Aktuální problémy veřejné dopravy a navazující legislativa seminář Integrované dopravní systémy Žďár nad Sázavou, 13. května
Priority rozvoje infrastruktury železniční dopravní cesty
Nová dopravní koncepce ve Zlínském kraji
Spojení Prahy, letiště a Kladna v širším kontextu
Systémové řešení – Motivace a vzdělávání pedagogů aktivita Společně na trhu práce CZ /0.0/0.0/16_034/
Transkript prezentace:

Novinky a reakce cestujících na nabídku dálkové osobní přepravy v ČR Ing. František Vichta vedoucí oddělení koncepce a rozvoje odboru veřejné dopravy MD ČR

Ústí nad Labem, Seminář "Dopravní obslužnost 2008 aneb po celém Ústeckém kraji bez auta" 2 Role objednatele dálkové dopravy Objednatel vlaků kategorie R a Ex, v zájmu zajištění základních dopravních potřeb státu podle § 39 odst. 1 písm. b) zákona č. 266/1994 Sb., o drahách, ve znění pozdějších předpisů => cílem je zajistit spojení mezi sídelními aglomeracemi ČR Objednatel vlaků kategorie R a Ex, v zájmu zajištění základních dopravních potřeb státu podle § 39 odst. 1 písm. b) zákona č. 266/1994 Sb., o drahách, ve znění pozdějších předpisů => cílem je zajistit spojení mezi sídelními aglomeracemi ČR Dopravní plánování – „Celostátní plán dopravní obsluhy území v ČR“ Dopravní plánování – „Celostátní plán dopravní obsluhy území v ČR“ Důraz na: Důraz na: –integrální taktový grafikon –radiální linky – spojení významných sídelních aglomerací – takt 60 min –ostatní linky – 120 min + výjimky s delším intervalem –posilování významu radiálních spojení především u relací, kde je železniční doprava časově konkurenceschopná IAD => Praha – Ústí n. L. 2 dopravní segmenty

Ústí nad Labem, Seminář "Dopravní obslužnost 2008 aneb po celém Ústeckém kraji bez auta" 3 Praha – Ústí nad Labem od roku 2007 (JŘ 2006/2007) vícesegmentová obsluha dálkovou dopravou od roku 2007 (JŘ 2006/2007) vícesegmentová obsluha dálkovou dopravou –EC/Ex –R/Sp využití 1. železničního koridoru využití 1. železničního koridoru výrazný nárůst počtu cestujících, i přes konkurenci dálnice D 8 výrazný nárůst počtu cestujících, i přes konkurenci dálnice D 8

Ústí nad Labem, Seminář "Dopravní obslužnost 2008 aneb po celém Ústeckém kraji bez auta" 4 Praha – Ústí n. L., Teplice

Ústí nad Labem, Seminář "Dopravní obslužnost 2008 aneb po celém Ústeckém kraji bez auta" 5 Objednávka JŘ 2007/2008

Ústí nad Labem, Seminář "Dopravní obslužnost 2008 aneb po celém Ústeckém kraji bez auta" 6 Novinky v JŘ 2008/ prodloužení linky Olomouc – Břeclav do Brna –vytvoření přímého a rychlého spojení Uherskohradišťska a Hodonínska s Brnem - spolupráce s Jihomoravským krajem - integrace vlaků do IDS JMK v úseku Hodonín – Brno

Ústí nad Labem, Seminář "Dopravní obslužnost 2008 aneb po celém Ústeckém kraji bez auta" 7 Novinky v JŘ 2008/ prodloužení linky Rumburk – Nymburk do Kolína –snížení počtu přestupů cestujícím ve směru Pardubice ze směru Mladá Boleslav - kvalitnější napojení kolínsko-nymburské sídelní oblasti ve směru trati 071/080

Ústí nad Labem, Seminář "Dopravní obslužnost 2008 aneb po celém Ústeckém kraji bez auta" 8 Novinky v JŘ 2008/ prodloužení linky České Budějovice – Beroun do Prahy – přímé spojení Příbrami s Prahou, alternativa IV. TŽK po dobu st. Prací – takt 120 min

Ústí nad Labem, Seminář "Dopravní obslužnost 2008 aneb po celém Ústeckém kraji bez auta" 9 Novinky v JŘ 2008/ přeměna linky a nabídkových intervalů Praha – Lužná u Rak. – Chomutov – Praha – Rakovník, návaznosti v Lužné u Rakovníka Rakovník/Lužná u Rak. – Chomutov – Jirkov => takt 120 min, – přestupní vazba v Chomutově na vlaky R ve směru Ústí n. L. a Karlovy Vary

Ústí nad Labem, Seminář "Dopravní obslužnost 2008 aneb po celém Ústeckém kraji bez auta" 10 Co dál se státní objednávkou? Stabilizace systému dálkové dopravy – ustálení současných linek Stabilizace systému dálkové dopravy – ustálení současných linek Pokračování spolupráce s objednateli regionální dopravy Pokračování spolupráce s objednateli regionální dopravy Orientace na kvalitu nabízených služeb Orientace na kvalitu nabízených služeb

Ústí nad Labem, Seminář "Dopravní obslužnost 2008 aneb po celém Ústeckém kraji bez auta" 11 Ing. František Vichta Oddělení koncepce a rozvoje Odbor veřejné dopravy MD ČR Děkuji za pozornost