1 Slezská univerzita v Opavě Studium ošetřovatelství s podporou e-learningu Petr Korviny IV. Slezská vědecká konference ošetřovatelství s mezinárodní účastí.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Ústav distančního vzdělávání OPF SU Karviná
Advertisements

Uplatnění eLearningu na českých univerzitách - desetiletá historie
Proč studovat na Vysoké škole Karla Engliše?
Zvýšení přehlednosti a usnadnění orientace v Moodle
Zkušenosti s CMS Moodle na OPF SU František Koliba prezentace: Petr Korviny.
Virtuální vzdělávací prostředí na FaME UTB ve Zlíně Virtuální vzdělávací prostředí na FaME UTB ve Zlíně E-learn 2002 Žilina 5. – 6. února 2002 E-learn.
Systémy pro zpřístupňování eVŠKP DSPACE CZ Zpráva o české komunitě DSpace Zpracovala Mgr. Pavla Rygelová Ústřední knihovna VŠB-TUO.
LMS Unifor Live! Inovace kombinovaného studia. Teoretická část (45 minut) Definice pojmů Přihlášení do LMS Unifor Live! Program.
E-learning a studenti kombinovaného studia VŠ projekt do předmětu E-learning Lucie Jirků, UČO květen 2004.
Zapojení Pedagogické fakulty MU do činnosti Evropské agentury pro podporu speciálního vzdělávání Transformační a rozvojové programy na rok 2005.
Informace o studiu na KITTV 2011/2012
Zápočtová práce do ergoterapie
LMS Unifor Live! Inovace kombinovaného studia. Teoretická část (45 minut) Definice pojmů Přihlášení do LMS Unifor Live! Program.
OBHAJOBA ZÁVĚREČNÉ PRÁCE MENDELOVA ZEMĚDĚLSKÁ A LESNICKÁ UNIVERZITA V BRNĚ KOORDINACE V OBLASTI ICT 2008.
Distanční studium na OPF SU František Koliba Petr Korviny.
Člen skupiny HVB Group E- HVB Bank Petra Slabá, HVB Bank Czech Republic a.s. Lucie Melicharová, learn2grow s.r.o.
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Ostrava,
Informační vzdělávání na VŠ: aktivity v roce 2005/2006 Výsledky dotazníkového šetření Eva Dohnálková, Hana Landová, Jana Liptáková.
Rozvoj e-learningové formy vzdělávání zaměstnanců ve správních úřadech
Studijní programy a LMS František Koliba Petr Korviny Katedra Informatiky OPF v Karviné SU v Opavě
Fyzikou a chemií k technice
ošetřovatelství a porodní asistence
Pilotní ověřování studijních opor Projekt je spolufinancován Evropskou unií a Státním rozpočtem České republiky.
Zkušenosti s distančními formami výuky na Slezské univerzitě
Studijní IS a internetový prodej služeb Dana Koláčková
Petr Korviny SCO 2007 Brno Usnadnění tvorby elektronických studijních textů pro distanční vzdělávání Petr Korviny
Návrh a realizace modulového systému dalšího vzdělávání učitelů v MSK Magdalena Chmelařová Opava 2008.
Centrum distančního vzdělávání Univerzity Palackého v Olomouci nabízí distanční kurz s e-learningovou podporou DISTANČNÍ MINIMUM.
Inovace vzdělávání v regionu Morava a Slezsko. Představení projektu VIRTUNIV. Konference SCO´ – BRNO Danuše BAUEROVÁ
Opava 2008 Podpora tvorby studijních textů pro potřeby distančního vzdělávání Petr Korviny OP RLZ (CZ / /0015) Rozvoj distančních kurzů dalšího.
Ústav pedagogických věd
Evropský sociální fond - jedinečná příležitost k financování rozvoje lidských zdrojů ve výzkumu a vývoji Projekt Centrum manažerských dovedností ve vědě.
Animace a eLearning Petr Korviny SCO 2006, Brno. Úvod Animace Animace Výhody (názornost, vhodnost nasazení pro výuku počítačových programů a dovedností,
Centrum distančního vzdělávání Univerzity Palackého v Olomouci DISTANČNÍ MINIMUM Vstupní tutoriál DPRA0508, DMPRA Mgr. Monika Všetulová.
MASARYKOVA UNIVERZITA PEDAGOGICKÁ FAKULTA Vítejte na zápise ke studiu na Pedagogické fakultě MU! 1/8.
Závěry jednání komise ICT Kostelec, Cíle Zvýšit informovanost o U3V v ČR pro dvě cílové skupiny 1.provozovatelé a zřizovatelé U3V (univerzity)
Studium eLearningovou formou na Obchodně podnikatelské fakultě Slezské univerzity v Karviné Petr Korviny, Jaroslav Ramík
C8 – hodnocení kvality výsledků VaV Osnova kurzu C8 – hodnocení kvality výsledků VaV Jana Hančlová Ekonomická fakulta VŠB-Technická univerzita Ostrava.
Ostravice Možnosti mobilních technologií při řešení projektů a v organizaci času Mgr. Rostislav Fojtík Ostravice
ELearning na Obchodně podnikatelské fakultě Slezské univerzity v roce 2005 Petr Korviny, František Koliba
Den otevřených dveří 2014 Filozofická fakulta MU založena l.p
E-learning na Pedagogické fakultě MU z hlediska potřeb studentů a učitelů Tamara Váňová, KAJ PdF MU.
E-learningové aktivity na MU Luděk Matyska
I NOVACE VÝUKY INFORMATICKÝCH PŘEDMĚTŮ VE STUDIJNÍCH PROGRAMECH O STRAVSKÉ UNIVERZITY Z DOKONALOVÁNÍ GRAMOTNOSTI AKADEMICKÝCH A OSTATNÍCH PRACOVNÍKŮ OU.
Opava Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v Moravskoslezském kraji a jeho realizace OP RLZ Opatření 3.2 Registrační číslo.
Tvorba e-learningových kurzů v LMS Moodle
Analýza průchodu studentů kurzem Vzdělávací technologie 1
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Ostrava,
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Vysoká.
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Vysoká.
DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ KATEDRA FRANCOUZSKÉHO JAZYKA A LITERATURY DNE 15. LEDNA 2011.
E-learning z druhé strany: pohled studentů Jiří Zounek Ústav pedagogických věd FF MU A. Nováka Brno
Mgr. Naděžda Fasurová, Ph.D.
Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné Slezská univerzita v Opavě Zájem o studium na Obchodně podnikatelské fakultě v Karviné se zaměřením.
Fakulta veřejných politik v Opavě se představuje
Petr SUCHÁČEK, Gabriela ŠTEFANOVÁ. * Teoretická část  Instituce a ICT  Učitelé a ICT  Studenti a ICT * Empirická část  Dotazníkové šetření mezi spolužáky.
Městský úřad Nový Bydžov eGon centrum ORP Nový Bydžov Ing. Martin Kořínek Bc. Ondřej Neuman.
Přínos projektu VIP Kariéra II – Kariérové poradenství v podmínkách kurikulární reformy Ing. Jiří Vojtěch, hlavní manažér projektu, vedoucí oddělení pro.
Představení Obchodně podnikatelské fakulty v Karviné Slezské university v Opavě Michal Tvrdoň – proděkan pro vědu a výzkum Zasedání Vědecké rady SU OPF.
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích Zdravotně sociální fakulta Katedra ošetřovatelství březen 2009.
Bohumil Havel MoodleMoot.cz 2016
Efektivní Knowledge management
Celoživotní vzdělávání z pohledu UIS
Studijní program Ošetřovatelství
Rozvoj vzdělávání na Slezské univerzitě v Opavě CZ /0. 0/0
Kdo jsme ? Největší odborná zemědělská knihovna v ČR
Institucionální plán TUL pro rok 2017 Cíl 4: Relevance
Při technické univerzitě v Liberci
Přípravné kurzy (programy) a další nabídka k přijímacím zkouškám na UK v akademickém roce 2018/2019 Informační, poradenské a sociální centrum UK Mgr.
Fakulta zdravotnických studií
Transkript prezentace:

1 Slezská univerzita v Opavě Studium ošetřovatelství s podporou e-learningu Petr Korviny IV. Slezská vědecká konference ošetřovatelství s mezinárodní účastí Opava, května 2009

2 LMS Moodle pro SU FVP   Ústav ošetřovatelství – první zájemce  Studijní materiály a kurzy vytvářené v rámci projektů  Nejprve společný přístup, dnes již individuální  Kurzy pro podporu výuky prezenční, kombinované i pro celoživotní vzdělávání

3

4 Studijní materiály ÚO  Studijní opory/skripta PDF/PPT/DOC a další Podle studijních plánů pro obor Všeobecná sestra k dispozici materiály pro 24 z 85 předmětů oboru celkem 260 MB, 120 samostatných dokumentů  Účastníci kurzu 67 celkem

5 Kurz Studijní materiály ÚO

6 Přístup do kurzu SM ÚO

7 Vyhledávané materiály

8 Přístup na elearning.fvp.slu.cz

9 Nejvyužívanější kurzy v systému

10 Nejvyužívanější kurzy v systému  1. místo přední strana  Studijní materiály ÚO rychle a snadno získat studijní materiály  Informace o kurzech – přihlášky zájem veřejnosti o studium v kurzech odkaz na přední straně  Kurzy ÚO/ÚVSRP ÚO začali využívat systém jako první ÚVSRP používá intenzivně i pro prezenční studium

11 Uživatelé systému Moodle  Celkem: 147  SM ÚO: 67  Zrušení anonymních přístupů  Fotografie dle studijní karty

12 Závěrem  Nárůst počtu uživatelů a intenzity využívání systému  U studentů rychlá akceptace e-learningu jako doplňku ke klasické výuce  Do budoucna videozáznamy přednášek – projekty ESF, FRVŠ,... studijní oddělení s podporou Moodle pro ústavy