Turistické produkty a rezervační systém na portálu Vychodni-Cechy.info.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Aktivity města Chrudim v oblasti podpory rozvoje cestovního ruchu
Advertisements

Odborné studium s širokým uplatněním v účetnictví, správě podnikových financí i ve vlastní podnikatelské činnosti.
Možnosti dotací a grantů pro CR v roce • Projektová dokumentace • Souhlas stavebního úřadu • Vyřešené majetkové vztahy k nemovitostem • Prostředky.
Český systém kvality služeb Ministerstvo pro místní rozvoj ČR 2. ročník Regionální konference cestovního ruchu Karlovy Vary 16. prosince 2013.
Informace jsou základním předpokladem úspěšného podnikání.
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Jak naučit zákazníky, aby měli rádi vaši online samoobsluhu Marta Drahovzalová eBusiness manager T-Mobile Konference WebTop
Jan Chroust Pavel Sleza
Jak podnikat v cestovním ruchu ?
Národní informační portál s podporou call centra (NIP) Fórum cestovního ruchu listopadu 2011 Pardubice.
Nadacepartnerstvi.cz cyklistevitani.cz Cyklisté vítáni Certifikace služeb cestovního ruchu Minikonference cestovního ruchu Chrudimska 20. dubna 2010.
1 Netopilová Simona 4.I. 2 INFORMACE Naše cestovní kancelář Vám nabízí bohaté využití pro začínající i zkušené na více než 20 km upravovaných sjezdových.
TRNKOVÁ STEZKA Představení projektu. Trnková stezka obecně Předmětem projektu je rozvoj a propagace „Trnkové stezky“, specifického turistického produktu,
Prioritní osa 2 Rozvoj cestovního ruchu výstavba, technické zhodnocení turistické infrastruktury (např.: kongresových či lázeňských center, sportovně rekreačních.
Petr PECHA MAS RÝMAŘOVSKO, o.p.s. Manažer MAS Ing. Nikola Velebná
Setkání informačních center Zlínského kraje Vizovice
Podnikání na Internetu letní semestr 2004 Jana Holá VIII.
Destinační management turistické oblasti Jeseníky (Jeseníky-východ)
Marketingové aktivity ke zvýšení povědomí o domácím cestovním ruchu.
Analýza potenciálu cestovního ruchu v turistické lokalitě Hranicko
Portál - kultura a historie Prahy Ivan Seyček Miroslav Váňa Lada Králová Magistrát hl. m. Prahy ePraha ISSS/LORIS/V4DIS Portál – kultura.
 POTENCIÁLNÍ ROZVOJOVÉ MOŽNOSTI VYSOČINY Pobytová turistika v ekologicky nezatížené přírodě Městská kulturně-poznávací turistika.
Město Nové Město na Moravě Projekt Regionální informační síť iNOVOMĚSTSKO
Český systém kvality služeb Prezentace projektu Ministerstvo pro místní rozvoj ČR na podporu cestovního ruchu Velké Losiny –
Informace jsou základním předpokladem úspěšného podnikání.
ePraha a podpora turismu Ivan Seyček Magistrát hl. m. Prahy ePraha ISSS/LORIS/V4DIS ePraha a podpora turismu.
Zaměření Národního programu podpory CR v roce 2011 Podprogram Cestování dostupné všem.
Cestovní kanceláře a agentury
MARKETING A MANAGEMENT CESTOVNÍHO RUCHU část 4 RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pauserová. Dostupné z Metodického portálu ISSN Provozuje.
EKONOMIKA DOPRAVNÍHO PODNIKU Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology And Business In České Budějovice.
Local parks o.s. Zimní sporty a wellness Boží Dar - Klínovec.
Distribuce umění a kulturního dědictví. Faktory ovlivňující distribuci Místo, budova, sídlo organizace Odvětví nebo hlavní předmět činnosti organizace.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Liberec 2014 Mgr. Jan Charousek. Cestování a poznávání vzdálenějšího okolí doprovázelo i vývoj starověkých civilizací. Mnohé písemné doklady o cestování.
1 Adresář exportérů. 2 Bezplatná, ale značně omezená prezentace firmy:  základní identifikační a kontaktní údaje  Anotace (max. 250 znaků)  popis činnosti.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pauserová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
© 2008 World Media Partners Turistický portál Východních Čech Cíl projektu: Nárůst počtu návštěvníků a turistů a rozvoj cestovního ruchu v Pardubickém.
HIT sezony Významný počin v cestovním ruchu Vyhlášení výsledků Vyhlašuje Centrála cestovního ruchu Východní Moravy, záštita generálního ředitele Czechtourism.
Destinační management TO Poodří - Moravské Kravařsko Konference Kunín 9. června
Projekty CCRJM v oblasti internetových aplikací Brno Ing. Lukáš Bačík.
M-Tourism na případových studiích World Media Partners Vít Pechanec.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Package, Programming.
Portál Kudy z nudy Statistiky 2009 Marketingové aktivity v roce 2009 Plán aktivit 2010.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S1_17.
MINISTERSTVO PRO MÍSTNÍ ROZVOJ ČR Go / Regiontour Brno 15. ledna 2015 Podpora a spolupráce A.T.I.C.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pauserová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
Moderní informační systémy - úvod do teorie, druhy IS v cestovním ruchu.
Novinky portálu Kudy z nudy Aktivní dovolená:
Systém trvale udržitelného rozvoje podnikání pro město Aš Skupina 4.
Zahradnická fakulta v Lednici S4U – Seminář o Univerzitním informačním systému 23. – 25. dubna 2008 S 4 U – Seminář o Univerzitním informačním systému.
1. Úvodní hodina – Postavení a činnost CK. Činnost CK a CA Zákon o živnostenském podnikání Podmínky provozování CK Podmínky provozování CA.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S1_08.
Autor: Bc. Jana LehárováObor: Ekonomika a podnikání Datum: Ročník: IV. Předmět: Cestovní ruch Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiálu.
23. – 25. dubna 2007 S4U – Seminář o Univerzitním informačním systému 1 Hotel Tatra, Velké Karlovice Portlety, navigace a personalizace UIS Milan Šorm.
Autor: Bc. Jana LehárováObor: Ekonomika a podnikání Datum: Ročník: IV. Předmět: Cestovní ruch Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený.
Karta Toulavka 2017.
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Turistický portál - novinky č.10 -
PROJEKT "START" - speciální nabídka pro podnikatele
Informace o úpravách webu
RSK, KÚ Ústeckého kraje.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Kalkulace ceny zájezdu
Unikátní řešení odpadové agendy pro kompostárny
Trasování a sestavení programu zájezdu
Základní pojmy v cestovním ruchu, podnikání v cestovním ruchu, činnosti a povinnosti cestovní kanceláře.
PROGRAM ROZVOJE VENKOVA
GO a REGIONTOUR 2019 Veletrhy cestovního ruchu
Transkript prezentace:

Turistické produkty a rezervační systém na portálu Vychodni-Cechy.info

Produkt cestovního ruchu - souhrn veškeré nabídky soukromého či veřejného subjektu podnikajícího v cestovním ruchu nebo cestovní ruch koordinující (Inspirativní) program – časový výčet (itinerář) atraktivit, aktivit a služeb cestovního ruchu doporučený návštěvníkům Akční nabídka (v rámci portálu) – konkrétní nabídka (s uvedenou cenou) kombinující více služeb cestovního ruchu za jednotnou cenu (vyjma nabídek ubytování zahrnující služby, které bývají standardně zahrnuté do ceny – snídaně, parkování apod.) a nesplňující definici zájezdu nebo zážitková aktivita či služba Rezervační systém – software, který provádí rezervaci služeb ať již lokálně (v rámci 1 subjektu či zařízení cestovního ruchu) nebo na počítačové síti (intranet, Internet) Zdroj: Slovníček výrazů používaných v souvislosti s koordinací projektů na podporu rozvoje cestovního ruchu v Pardubickém kraji - verze 1.5, rok 2007 Výkladový slovník Cestovní ruchu autorů Zelenka, Pásková Terminologie

Zákon 159/1999 Sb. o některých podmínkách podnikání a o výkonu některých činností v oblasti cestovního ruchu § 1 (1) Zájezdem se rozumí předem sestavená kombinace alespoň dvou z následujících služeb, je-li prodávána nebo nabízena k prodeji za souhrnnou cenu a je-li služba poskytována po dobu přesahující 24 hodin nebo když zahrnuje ubytování přes noc, a) doprava, b) ubytování, c) jiné služby cestovního ruchu, jež nejsou doplňkem dopravy nebo ubytování a tvoří významnou část zájezdu nebo jejichž cena tvoří alespoň 20 % souhrnné ceny zájezdu. Oddělené účtování za jednotlivé položky téhož zájezdu nezprošťuje subjekt, který je oprávněn nabízet a prodávat zájezdy, závazků podle tohoto zákona. Definice zájezdu

Aktuální struktura zpřístupněných programů

Pardubicko: 2x pro sportovce, 3x pro firmy a jiné organizace, 2x pro běžkaře Orlické hory a Podorlicko: 4x pro firmy a jiné organizace, 1x pro milovníky koní Chrudimsko-Hlinecko: 3x pro sportovce, 4x pro firmy a jiné organizace, 2x pro běžkaře Českomoravské pomezí: 2x pro běžkaře, 1x pro cestovatele vlakem Králický Sněžník: 3x pro firmy a jiné organizace, 2x pro milovníky koní, 2x pro cestovatele vlakem Programy k doplnění

Aktuální stav akčních nabídek

Balíčky služeb: ubytování v kombinaci se skipasem, půjčením lyží, výukou lyžování ubytování v kombinaci se službami wellness centra Zážitkové (netradiční) služby speciální nabídka restaurace (vícechodové menu, degustace) noční pozorování oblohy snowkiting výuka jízdy na snowdecku (moto)skijöring - jízda na lyžích za koněm, motorkou nebo sněžným skůtrem stavba pravého eskymáckého iglů snowtubing, snowrafting a třeba i "snowtraktorodušing" Tipy na zimní akční nabídky k doplnění

zorbing na sněhu výlety a výšlapy na sněžnicích škola smyku jízdy na sněžném skůtru mushing - jízda se psím spřežením čtyřkolky na sněhu curling / metaná výuka zakladů krasobruslení či rychlobruslení icefishing – rybaření pod ledem stavba indiánské sauny a její využití ice sailing – lední jachting ski-orienteering - lyžařský orientační běh snow bublik Tipy na zimní akční nabídky k doplnění

Založeno na rezervačním systému Previo možnost nabídky online/offline možnost využití jako recepční software více na Aktuálně v nabídce 63 ubytovatelů (12 online, 6 částečně online) Nastavena min. 12% provize. U ubytovatelů se nezobrazují kontaktní údaje. Ve výsledku preferovány nabídky online. Dělení provize v poměru 1:1 u afilačního programu. Rezervační systém ubytovacích služeb

Distribuční kanály informací  Web  Facebook  Mobilní aplikace m.vychodni-cechy.info (připravuje se)  Informační kiosky s dotykovými obrazovkami (připravuje se)

Připravované novinky na portálu 1. Zpřístupnění změn ve správě okolí 2. Odkazy na prodej vstupenek 3. Aktualizace prezentace Pardubického kraje na Wikipedii 4. Vypisování objektů dle obodované míry aktualizace 5. Navigace v patičce 6. Úpravy hlavní stránky (homepage) 7. Redesign newsletteru 8. Zpracování nabídky školních výletů 9. Integrace prezentací do designu portálu

Děkuji za pozornost! Vít Pechanec World Media Partners, s.r.o. tel