Valná hromada CZESHA Rožnov pod Radhoštěm, 2013 Využívání ICT ve školství Irena Brifordová, ředitelka pro oblast škosltví, Microsoft Česká republika.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vzděláváme pro budoucnost
Advertisements

Harmonogram implementace IS v běžné praxi - informatika ZMVS.
Jan Syrovátka Jiří Hradský.  Výrobní program orientovaný na výrobu knih pro české i zahraniční nakladatele  Nabízí kompletní výrobu knihy od grafického.
Katedra ekonomiky, manažerství a humanitních věd Baví vás práce s lidmi, chcete rozhodovat o nových projektech a řídit jejich realizaci? Chcete-li být.
Informace o škole  Zaměření školy na Informační technologie, Elektrotechniku, Automatizační techniku a Strojírenství, studijní a učební obory.  Počet.
Doc. Dr. Ing. Miloš Kvarčák Návrhy na dlouhodobý záměr FBI
Tento projekt je spolufinancován z Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu České republiky.
Granty pro IT a jak jimi podpořit prodej Robert Šedivec.
Informatika I Informatika pro 1. ročník 4 letého gymnázia
Obor informační technologie
E-Learning Strategie společnosti Microsoft pro podporu vzdělávání
Inovativní produkty a technologie SCSISpokojenost zákazníka zákazníka Profesinální klientský servis v oblasti kontaktních center Samsung Value System.
Ochrana aktiv v malé firmě Bakalářská práce Pavel Šnajdr – Aplikovaná informatika.
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
European Computer Driving Licence Informační a poradenské centrum PEF.
Projekty mobilit programu Leonardo da Vinci 2002 ___________________ PhDr. Helena Úlovcová
R VY a Aplikovaná informatika Aplikovaná informatika Prezentace studijních oborů 2013.
Jan Syrovátka Jiří Hradský.  Výrobní program orientovaný na výrobu knih pro české i zahraniční nakladatele  Nabízí kompletní výrobu knihy od grafického.
Ing. František Hůlka lektor webináře pro ICT metodiky
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích VŠTE BEZ BARIÉR Registrační číslo: CZ.1.07/2.2.00/ Číslo a název oblasti podpory: Oblast.
Gymnázium, SOŠ a VOŠ Ledeč nad Sázavou I NFORMAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ TECHNOLOGIE Ing. Jan Roubíček.
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
Střední školství a trh práce Akční program podpory odborného školství.
Univerzita Karlova v Praze Pedagogická fakulta Ústav profesionálního rozvoje pracovníků ve školství (od října 2001) ředitelka: PhDr. Jana Kohnová Ústav.
Office 365 na Fakultě mezinárodních vztahů
CZ / /0045 Centrum podpory talentů České vysoké učení technické v Praze Fakulta elektrotechnická Agentura VEREMA, RLC, SofCon, WAGO, BAEL.
ICT VE ŠKOLE LIDSKÉ ZDROJE listopad 2006 (c) Radek Maca.
Kurz IT Essentials na DFJP UPCE Ivan Panuška. IT Essentials: PC Hardware and Software Version 4.0  kurz nabízí úvod do odvětví IT  seznámení interaktivní.
Strana 1 Projekt Reflex Flexibilní odborníci ve společnosti znalostí Nové požadavky na terciární vzdělávání v Evropě Jan Koucký Středisko vzdělávací politiky.
Ostravice Možnosti mobilních technologií při řešení projektů a v organizaci času Mgr. Rostislav Fojtík Ostravice
ICT – Informační a komunikační technologie Ing. Libor Měsíček, Ph.D. CN460
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_179_IT 8 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika.
osobní prezentace konzultant ICT
Prof. Molnár1 Podnikové informační systémy Outsourcing IS/IT a ASP Prof. Ing. Zdeněk Molnár, CSc Ústav řízení a ekonomiky podniku
M ATEMATIKA A BYZNYS I NFORMAČNÍ MANAGEMENT VE FIRMĚ Eva Turnerová Západočeská univerzita
Úvodní webinář pro ICT metodiky Mentoři: Ing. František Hůlka, Mgr. Miroslav Šucha.
Centrum informačních technologií Ostravské Univerzity v Ostravě Čestmír Kantor, říjen 2006.
„Zvýšení kompetencí pedagogických pracovníků Střední školy zemědělské, p.o.“ CZ.1.07/1.3.44/
© 2004 Hewlett-Packard Development Company, L.P. The information contained herein is subject to change without notice e-Education Andrea Barešová Account.
Personální plán pro podnikatelský plán
PRACOVNÍ SKUPINA VZDĚLÁVÁNÍ A ZAMĚSTNANOST 11. září 2015.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1.4 Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách „Kvalitní škola“ Základní škola M. Choceňského,
MIC Akcelerátor Michal Hrabí
KA 02 - Mentoring Ing. Jiří Pešan manažer KA 02. Mentoring Hlavním cílem této aktivity je zajistit škole a jejím pedagogům metodickou a technickou podporu.
Smíchovská střední průmyslová škola Preslova 25 Praha 5 - Smíchov Představíme Vám ve zkratce naši školu…
SPOLEČNÁ ŘEŠENÍ PRO LEPŠÍ UČENÍ reg. č. CZ.1.07/1.1.00/ LOKÁLNÍ STRATEGIE ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ OHROŽENÝCH ŠKOLNÍM NEÚSPĚCHEM v lokalitě ORP Karviná.
Přechod žáka ze ZŠ na SŠ SPŠ Ostrov Stručný program setkání 7:30-8:30  příprava ve třídách (otázky pro diskusi, vyzvednutí prac.oděvů, poučení.
Stav eGovernmentu v ČR a aktuální výzvy Praha, JUDr. Jaroslav Strouhal náměstek ministra vnitra pro informační a komunikační technologie.
VÝSTUPY Z DOTAZNÍKOVÉHO ŠETŘENÍ POTŘEB MATEŘSKÝCH ŠKOL A ZÁKLADNÍCH ŠKOL pro ORP ŠUMPER Mgr. Ivana Hanáková.
SYSTÉMOVÉ ŘEŠENÍ LICENCÍ MICROSOFT VE ŠKOLSKÝCH ZAŘÍZENÍCH V RÁMCI LIBERECKÉHO KRAJE ING. JAN KNYTTL Servodata, a.s.
HLAVNÍ CÍL PROJEKTU Zlepšit podmínky pro výuku strojírenských oborů.
2. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán (MAP) rozvoje vzdělávání pro SO ORP Čáslav CZ /0.0/0.0/15_005/ Základní škola Zbýšov,
ICT – TEORIE A PRAXE – ŠKOLY A FIRMY Miloš Maryška, Katedra informačních technologií, VŠE Praha
Zabezpečení dat a komunikační infrastruktury Policie ČR CZ.1.06/1.1.00/ Zabezpečení dat a komunikační infrastruktury Policie ČR CZ.1.06/1.1.00/
1 MOBILNÍ ZAŘÍZENÍ V PODNIKOVÝCH SÍTÍCH Petr Janda, ICZ a. s
Dotkněte se inovací OP VK 51 CZ.1.07/1.3.00/
Strategie komunitně vedeného místního rozvoje MAS Podřipsko Vzdělávání.
„Multimediální vybavení ZŠ Dvorského“ Datum zahájení projektu: Datum ukončení projektu: Doba trvání projektu: 21,4 měsíce Celkové.
Hlavní partner:Partneři: Cyklus vzdělávání ITuniverzita.cz Ing. František Hůlka Mgr. Miroslav Šucha : Úvod – zahájení cyklu vzdělávání.
LICENČNÍ MODEL PRO PRODUKTY MICROSOFT porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem 15. prosince 2012.
Aktualizace Strategie rozvoje Moravskoslezského kraje (SRK) Jednání pracovní skupiny č. 2 Návrh nové struktury specifických strategických cílů
9 zemí 3 kontinenty 50+ zákazníků uživatelů SAP 90 zaměstnanců
Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST PhDr. Kateřina Pösingerová, CSc.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
IMPLEMENTACE KRAJSKÉHO AKČNÍHO PLÁNU
Setkání kariérových poradců
Implementace Krajských akčních plánů rozvoje vzdělávání
Změny na trhu práce?.
Transkript prezentace:

Valná hromada CZESHA Rožnov pod Radhoštěm, 2013 Využívání ICT ve školství Irena Brifordová, ředitelka pro oblast škosltví, Microsoft Česká republika

Pro dnešní studenty, aby uspěli ve svém budoucím zaměstnání, je třeba mít tzv. „schopnosti pro 21 století“ Schopnosti, které jim umožní spolupracovat, komunikovat, využívat kritické myšlení, řešit problémy novými a inovativními postupy, pracovat v mezinárodním prostředí.

Konektivita Tvorba Komunikace Spolupráce Koordinace Schopnosti pro 21 století

TECHNOLOGY SKILLS Jobs requiring IT skills (%) Bureau of Labor Statistics Více než 50% dnešních pracovních míst vyžaduje jistou míru zkušeností s používáním informačních technologií, experti říkají, že již v dalším desetiletí to bude až 77%

Situace v České republice Zdroj: Výběr z monitoringu médií Výběr z monitoringu médií Umístění: Média / Psali o nás - Monitoring tisku MédiaPsali o nás - Monitoring tisku... Již dnes je situace mnohých podniků v oblasti technických pracovníků kritická, a to i přes probíhající recesi a plynulý nárůst nezaměstnanosti. Firmy, zvláště v oblasti strojírenství, elektrotechniky, dopravy, stavebnictví a IT techniky mají dlouhodobě velký problém najít motivované a kvalitně vzdělané pracovníky, ať už mezi absolventy škol, tak i mezi nezaměstnanými... Výběr z monitoringu médií Výběr z monitoringu médií Umístění: Média / Psali o nás - Monitoring tiskuMédiaPsali o nás - Monitoring tisku... technických fakultách je převis tak velký jako na fakultách vzdělávajících architekty či podnikové ekonomy. Podniky dlouhodobě poukazují na nedostatek absolventů některých oborů, chybí podnikoví informatici,... Úterý, 05 červen 2012 Výběr z monitoringu médií Výběr z monitoringu médií Umístění: Média / Psali o nás - Monitoring tiskuMédia Psali o nás - Monitoring tisku radikální propad České republiky v mezinárodních žebříčcích hodnotících úroveň znalostí. „Tento problém si uvědomujeme a snažíme se přijmout opatření, která posílí zájem o matematiku a přírodní vědy,“ ujistil přítomné náměstek ministra školství Jindřich Fryč financování vysokých škol, které je závislé na počtu přijatých studentů. „– Technické univerzity Ostrava Ivo Vondrák. Mohli bychom získávat prostředky například podle uplatnitelnosti absolventů na trhu práce,“ navrhoval rektor Vysoké školy báňské

Vliv ICT na výsledky vzdělávání Příklady vlivu ICT na realizaci výuky: 1:1 computing otázky + odpovědi přímo v hodině – online zjišťování úspěšnosti vyučovací hodiny Možnost upravit výuku pro různé skupiny studentů podle úrovně jejich znalostí Technické řešení: Infrastruktura = Správa zařízení, aktualizace, bezpečnost Výuka = Classroom management system (např. Acer) Ukládání a sdílení informací, komunikace – cloud Office365 Nástroje a aplikace pro výuku: Příprava vlastních výukových materiálů - One Note, PowerPoint, Excel, … Výukové aplikace pro všechny vzdělávací oblasti dle RVP – W8 Store atp. Otázkou není jaká technologie vede ke zvýšení produktivity ve vzdělávání, ale jaké nové metody výuky, postavené na využití informačních a komunikačních technologií zlepší výsledky studentů, a jaké další faktory na to budou mít vliv

Office 365 zdarma pro zaměstnance i studenty nástroje pro komunikaci a spolupráci Školení, podpora – CV, IT Academy,... Výukový obsah, školní agenda – Fraus, Bakaláři, Corinth,... Software, příprava na praxi - DreamSpark, BizSpark, MS Inovační centra,.... HW Vzděláváme pro budoucnost SW Rámcová smlouva CZESHA

Hardware Aplikace Infrastruktur a Nový Stávající Windows 8 Pro (podkladová Academic licence) Windows 8 OEM Náhrada XP -> Upgrade Windows 8 Multipoint Server (ve třídě) Remote Desktop Services (terminálové služby) VDI Tvorba obsahu – školní licence (OS Upgrade + Office + Antivirus + klientské lic.) - Pronájem (OVS-ES): kalkulace dle počtu zaměstnanců (x ne počet PC) Výukový obsah partnerů (Fraus, Corinth, Škola Online, Bakaláři) Office365 (A2 pro školy zdarma) -Nástroje pro spolupráci ( ,web, úložiště, rychlé zprávy, úpravy dokumentů) -Office Web Apps -IT flexibilita a kontrola Důvod pro školu proč nasazovat počítače – nejen konzumace, ALE tvorba obsahu Služby: Implementace a údržba (wi-fi, sítě, správa zařízení, školení) Microsoft vyškolí a návody pro Vaše zaměstnance pro Office365

Scénáře implementace 1 Vybavení pedagogů tablety / notebooky 2 Učebna / Mobilní učebna 3 BYOD – žáci nosí vlastní zařízení do školy 4 1:1 vybavení žáků tablety

Děkuji za pozornost. Irena Brifordová,