Prezentace časopisu Vydavatel: ECONOMIA a.s. – leader na trhu ekonomických a odborných periodik v ČR.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
TALENTI V DHL SUPPLY CHAIN
Advertisements

Katedra ekonomiky, manažerství a humanitních věd Baví vás práce s lidmi, chcete rozhodovat o nových projektech a řídit jejich realizaci? Chcete-li být.
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Vzdělávání, kvalifikace, rozvoj
S námi máte informační předstih!
Michal Dvouletý obor Finance a daně
Celostátní síť pro venkov
PŘÍKLAD * SOUČÁST POMŮCKY
INOVACE V PODNIKU Inovace předmětu v rámci studijního oboru
PERSONÁLNÍ INFORMAČNÍ SYSTÉM PhDr. Vlasta Leštinská Mgr. Pavel Kocián
Zaostřeno na život v metropoli… 1 PragMoon. Co je to PragMoon? 2 Nový PragMoon je poutavý širokospektrý kulturní průvodce Prahou a vším, co metropole.
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
PROINCOR – Inovační audit. ProIncor Inovační audit ProIncor Inovační audit analyzuje, hodnotí a stimuluje inovační proces a inovační prostředí v malých.
Představení klubu manažerů
ManagerWeb.cz » 1 Moderní řízení - jediný manažerský digest na českém trhu Moderní řízení je měsíčník poskytující výběr zahraničního i domácího know-how.
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu
Vzdělávání bez omezení … vzdělávání po internetu Radek Hořeňovský, Capital Consulting Capital Expert E-learning jako nástroj.
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
Konference „Inovace a technologie v rozvoji regionů“ Inovace a marketingový výzkum Duben 2004 / Příspěvek v diskusi / RNDr. Tomáš Raiter / obchodní ředitel,
122 - Katedra ekonomiky a řízení ve stavebnictví Teorie řízení.
marketingový komunikační mix, propagační mix, podpora, promotion
Návrh předmětu a jeho inovací Obchodní podnikání PhDr.Iveta Šimberová, Ph.D.
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
CZ / /0003 Digitalizace – digitální vysílání jako nová technologie a nový trh Hermes o.s. Czech Digital Group, Newton College Jan Vávra,
Hledání rovnováhy mezi podnikatelským subjektem a zákazníkem Seminář ČMS Říjen 2012.
Knihovna společenských věd TGM v Jinonicích Společné zařízení Centra pro otázky životního prostředí UK, Fakulty humanitních studií UK, Fakulty sociálních.
ManagerWeb.cz » 1 Finanční Management - jediný časopis pro vrcholové finanční řízení firem Finanční Management je měsíčník zabývající se všemi stránkami.
Důvody vstupu na zahraniční trhy
ManagerWeb.cz » 1 Právní rádce - leader na trhu právních informací Právní rádce je měsíčník informující o nových právních úpravách, poskytuje výklady a.
PROFIL AGENTURA XACT s.r.o. Agentura Xact s.r.o., Ruská 8, Praha 10.
CZ / /0020 Podpora týmu NET Genium při rozvoji progresivních informačních technologií Žadatel: NetGenium s.r.o. Partner: ČVUT Kontaktní osoba:
Bakalářský obor STM-ECTS Manažerská informatika. Vidíte své budoucí uplatnění spíše v managementu a řízení, než v čistě inženýrské/technické pozici? Chcete.
Práce ZADÁNÍ SEMESTRÁLNÍ PRÁCE: Zpracujte návrh – koncept na vydávání periodika (podnikového či jiného časopisu, novin, občasníku, věstníku, webu) včetně.
2. Úloha marketingu ve firmě
1 Inovace vzdělávacího procesu založeného na získávání kompetencí prostřednictvím výstupů z učení ve studijních oborech PODNIKÁNÍ
BSC 1992 Robert S. Kaplan a David P. Norton článek navrhující měření výkonnosti organizací – BSC – Vyrovnaný přehled výsledků kniha The Balanced.
W w w. l o b b y. c z / w w w. l o b b y. c z / w w w. l o b b y. c z.
KURIKULUM S Podpora plošného zavádění školních vzdělávacích programů v odborném vzdělávání.
Logistika v mezinárodním obchodu a finanční služby
OSOBNOSTI AUTOGRAMIÁDY KOSMETIKA ZÁBAVA KULTURA OSOBNÍ ROZVOJ PŘEDNÁŠKY MÉDIA.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ T.G. MASARYKA 4 Ekonomika podniku.
Předmět Marketing BP522 Kontaktní údaje: Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D. Středa.
Crux information technology, s.r.o. Ostravská universita, information technology.
Služby pro členy Regionu Pošembeří Plénum 15. října 2009 Český Brod.
Speciální nabídka titulů vydavatelství Economia - Zvýhodněné předplatné na nové nebo navýšené kusy.
Povolání, které je uplatnitelné v každé době … Program: Hospodářská politika a správa Obor: Účetnictví a daně.
» 1 FPguide - Financování katalog úvěrových a leasingových produktů a kreditních karet na českém trhu 1. ročník Charakteristika produktu:
Informační průmysl 2013/14 Petr Šmejkal
FPguide - Pojištění katalog pojistných produktů ECONOMIA a.s. Dobrovského Praha
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193, Tel.: , Tel.řed./fax: ,
Průzkum čtenářské obce časopisu Odpady (ECONOMIA a.s., listopad 2004) výzkum B2B tisk a inzerce (NFO AISA, říjen 2004) Čtenáři časopisu Odpady ECONOMIA.
» 1 Bankovnictví Odborný časopis pro profesionální finance Měsíčník je zaměřen na vyšší a top management odpovědný za řízení a tržní úspěch.
ECONOMIA a.s. Dobrovského Praha 7 ČESKÁ REPUBLIKA Odborný časopis Moderní obec.
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
Komunikační platforma PNEU REVUE
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_21-12
Marketingový plán podniku
Zavádění nových produktů na trh B2B
MARKETING Přednáška P
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Zkrácený název projektu: „Rozvoj kompetencí“
Časopis pro profesionály ve stavebnictví
Management. Management Management Způsoby a metody řízení podnikatelských i nepodnikatelských celků tak, aby dosahovaly určených cílů Společenská věda.
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) Celostátní seminář ředitelů středních průmyslových škol.
Autor práce: Michaela Janová
Informační systémy podnikové systémy CRM
Ing. Pavel Vinkler, Ph.D., ředitel odboru podnikatelského prostředí
Cyklus kvality z pohledu kariérového poradenství
MARKETING Přednáška P
Transkript prezentace:

Prezentace časopisu Vydavatel: ECONOMIA a.s. – leader na trhu ekonomických a odborných periodik v ČR

Časopis TREND Marketing TREND Marketing je nový odborný měsíčník primárně určený pro vrcholový management a specialisty odpovědné za marketingové řízení ve středních a velkých firmách. Časopis přistupuje k tematice marketingu v celé jeho šíři (definované např. známou teorií 4P) a jako první titul u nás se systematicky věnuje marketingovému managementu jako samostatné disciplíně. Mezi hlavní témata časopisu TREND Marketing patří marketingové strategie a jejich implementace ve firmách, marketingové plánování, výzkum trhu a řízení všech součástí a aspektů marketingového mixu. V centru pozornosti autorů, mezi nimiž je řada uznávaných odborníků, je produkt a zákazník. Časopis TREND Marketing je koncipovaný jako čtenářsky atraktivní titul, který z žánrového hlediska kombinuje analýzy, případové studie, rozbory a interpretace dat a výzkumů, návodné texty, rozhovory a další formy s jediným cílem – seznámit čtenáře s novými trendy a zkušenostmi v marketingu a jeho řízení.

Struktura časopisu TREND Marketing Obsahovou strukturu časopisu TREND Marketing tvoří čtyři základní sekce: Sekce strategie, která obsahuje hlavní téma vydání definované jako významný marketingový či manažerský problém či kategorie a jejich řešení z pohledu firmy (například Budování značky či Inovace) a dále část věnovanou domácím i zahraničním trendům a aktuálním tématům v marketingu. Druhá sekce, příznačně nazvaná znalosti, je pojmuta jako teoretická část magazínu, která dokládá teoretické poznatky na praktických příkladech z praxe. Pro snazší orientaci v sekci zde funguje dvoustupňové členění, které zahrnuje například témata produkt, cena, zákazník, trh, distribuce, prodej, výzkum. Třetí sekce s názvem komunikace se věnuje marketingové komunikaci a médiím jako součásti širší marketingové koncepce. Je členěna do čtyř celků, které pokrývají hlavní kategorie tohoto oboru – nadlinková, podlinková komunikace, média a cílové skupiny. Čtvrtá sekce, management, se zabývá otázkami postavení, organizace a řízení marketingu ve firmě. Logickou součástí této sekce jsou i témata související s ekonomikou a financemi, jako například sestavování rozpočtů, či témata spadající do kategorie HR. Toto základní členění pak doplňují rubriky Kariéra a Servis. Zatímco v první rubrice vzniká prostor pro témata věnovaná osobnímu rozvoji manažerů, tak Servis přináší praktické informace o aktuálním dění jako je přehled seminářů, nových knih…

Cílová skupina časopisu TREND Marketing ● nejširší cílová skupina osob ● užší cílová skupina osob Cílová skupina ● vyšší a top management marketingových oddělení ve středních a velkých firmách ● vedení středních a velkých firem ● marketingové poradenské společnosti ● komunikační agentury Velikost cílové skupiny

Vydavatelské parametry časopisu TREND Marketing Periodicita: měsíčník (11x ročně – letní dvojčíslo) Formát: 210 x 280 mm Rozsah: strany Barevnost : 4B Papír: vnitřek 80g Alparex obálka 150g křída Vazba: V 1 Cena za výtisk:90 Kč Cena ročního předplatného: 990 Kč

Součásti časopisu TREND Marketing Společné supplementy Časopis TREND Marketing spolu s týdeníkem Marketing&Media připravují pro rok 2005 celkem 8 supplementů zaměřených na klíčová témata z oboru marketing, management, marketingová komunikace a média. Marketingový portál Spojením internetových stránek časopisu TREND Marketing a týdeníku Marketing&Media pod společnou doménu vznikl na českém internetu 6. října 2004 první ucelený portál obsahující komplexní informace o marketingu, marketingové komunikaci, médiích a managementu. Odborné semináře a konference Časopis TREND Marketing pořádá spolu s Českou marketingovou společností cyklus odborných konferencí a seminářů pod značkou Marketing Trend zaměřených na aktuální marketingová témata. Od roku 2005 je spolu s Incoma Consulting a CIMA i spoluorganizátorem jedné z největších marketingových konferencí v ČR - Marketing Management a série dalších odborných akcí napojených na tuto konferenci. Časopis TREND Marketing je i partnerem Asociace komunikačních agentur při pořádání soutěže EFFIE.

Formáty inzerce TREND Marketing a společných supplementů TREND Marketing a Marketing&Media 1/1 2/3 junior page 1/2 1/3 1/3 1/4 1/6 210 x x x x x x 78 (na spad po ořezu) (zrcadlo) (135 x 280) (210 x 137) (210 x 96) Formáty inzerátů (šířka x výška v mm) 125 x x x x x 37 (70 x 280) (210 x 55)

Ceník inzerce časopisu TREND Marketing formátrozměr v mmcena v Kč na spad (zrcadlo) 1/1210 x 280 (190 x 242) / junior page / / / /

Ceník inzerce společných supplementů TREND Marketing a Marketing&Media formátrozměr v mmcena v Kč na spad (zrcadlo) 1/1210 x 280 (190 x 242) / junior page / / / /

Vydavatel:Economia a.s. Dobrovského 25, Praha 7 Redakce:Bohuslav Bohuněk – šéfredaktor tel.: fax: Inzerce:František Frídl – vedoucí inzerce tel.: fax: Magda Etzlerová tel.: fax: Petra Kačírková tel.: fax: Kontakty