Prezentace časopisu Vydavatel: ECONOMIA a.s. – leader na trhu ekonomických a odborných periodik v ČR
Časopis TREND Marketing TREND Marketing je nový odborný měsíčník primárně určený pro vrcholový management a specialisty odpovědné za marketingové řízení ve středních a velkých firmách. Časopis přistupuje k tematice marketingu v celé jeho šíři (definované např. známou teorií 4P) a jako první titul u nás se systematicky věnuje marketingovému managementu jako samostatné disciplíně. Mezi hlavní témata časopisu TREND Marketing patří marketingové strategie a jejich implementace ve firmách, marketingové plánování, výzkum trhu a řízení všech součástí a aspektů marketingového mixu. V centru pozornosti autorů, mezi nimiž je řada uznávaných odborníků, je produkt a zákazník. Časopis TREND Marketing je koncipovaný jako čtenářsky atraktivní titul, který z žánrového hlediska kombinuje analýzy, případové studie, rozbory a interpretace dat a výzkumů, návodné texty, rozhovory a další formy s jediným cílem – seznámit čtenáře s novými trendy a zkušenostmi v marketingu a jeho řízení.
Struktura časopisu TREND Marketing Obsahovou strukturu časopisu TREND Marketing tvoří čtyři základní sekce: Sekce strategie, která obsahuje hlavní téma vydání definované jako významný marketingový či manažerský problém či kategorie a jejich řešení z pohledu firmy (například Budování značky či Inovace) a dále část věnovanou domácím i zahraničním trendům a aktuálním tématům v marketingu. Druhá sekce, příznačně nazvaná znalosti, je pojmuta jako teoretická část magazínu, která dokládá teoretické poznatky na praktických příkladech z praxe. Pro snazší orientaci v sekci zde funguje dvoustupňové členění, které zahrnuje například témata produkt, cena, zákazník, trh, distribuce, prodej, výzkum. Třetí sekce s názvem komunikace se věnuje marketingové komunikaci a médiím jako součásti širší marketingové koncepce. Je členěna do čtyř celků, které pokrývají hlavní kategorie tohoto oboru – nadlinková, podlinková komunikace, média a cílové skupiny. Čtvrtá sekce, management, se zabývá otázkami postavení, organizace a řízení marketingu ve firmě. Logickou součástí této sekce jsou i témata související s ekonomikou a financemi, jako například sestavování rozpočtů, či témata spadající do kategorie HR. Toto základní členění pak doplňují rubriky Kariéra a Servis. Zatímco v první rubrice vzniká prostor pro témata věnovaná osobnímu rozvoji manažerů, tak Servis přináší praktické informace o aktuálním dění jako je přehled seminářů, nových knih…
Cílová skupina časopisu TREND Marketing ● nejširší cílová skupina osob ● užší cílová skupina osob Cílová skupina ● vyšší a top management marketingových oddělení ve středních a velkých firmách ● vedení středních a velkých firem ● marketingové poradenské společnosti ● komunikační agentury Velikost cílové skupiny
Vydavatelské parametry časopisu TREND Marketing Periodicita: měsíčník (11x ročně – letní dvojčíslo) Formát: 210 x 280 mm Rozsah: strany Barevnost : 4B Papír: vnitřek 80g Alparex obálka 150g křída Vazba: V 1 Cena za výtisk:90 Kč Cena ročního předplatného: 990 Kč
Součásti časopisu TREND Marketing Společné supplementy Časopis TREND Marketing spolu s týdeníkem Marketing&Media připravují pro rok 2005 celkem 8 supplementů zaměřených na klíčová témata z oboru marketing, management, marketingová komunikace a média. Marketingový portál Spojením internetových stránek časopisu TREND Marketing a týdeníku Marketing&Media pod společnou doménu vznikl na českém internetu 6. října 2004 první ucelený portál obsahující komplexní informace o marketingu, marketingové komunikaci, médiích a managementu. Odborné semináře a konference Časopis TREND Marketing pořádá spolu s Českou marketingovou společností cyklus odborných konferencí a seminářů pod značkou Marketing Trend zaměřených na aktuální marketingová témata. Od roku 2005 je spolu s Incoma Consulting a CIMA i spoluorganizátorem jedné z největších marketingových konferencí v ČR - Marketing Management a série dalších odborných akcí napojených na tuto konferenci. Časopis TREND Marketing je i partnerem Asociace komunikačních agentur při pořádání soutěže EFFIE.
Formáty inzerce TREND Marketing a společných supplementů TREND Marketing a Marketing&Media 1/1 2/3 junior page 1/2 1/3 1/3 1/4 1/6 210 x x x x x x 78 (na spad po ořezu) (zrcadlo) (135 x 280) (210 x 137) (210 x 96) Formáty inzerátů (šířka x výška v mm) 125 x x x x x 37 (70 x 280) (210 x 55)
Ceník inzerce časopisu TREND Marketing formátrozměr v mmcena v Kč na spad (zrcadlo) 1/1210 x 280 (190 x 242) / junior page / / / /
Ceník inzerce společných supplementů TREND Marketing a Marketing&Media formátrozměr v mmcena v Kč na spad (zrcadlo) 1/1210 x 280 (190 x 242) / junior page / / / /
Vydavatel:Economia a.s. Dobrovského 25, Praha 7 Redakce:Bohuslav Bohuněk – šéfredaktor tel.: fax: Inzerce:František Frídl – vedoucí inzerce tel.: fax: Magda Etzlerová tel.: fax: Petra Kačírková tel.: fax: Kontakty