Realizováno v rámci projektu Téma roku Orlických hor a Podorlicka.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Aktivity města Chrudim v oblasti podpory rozvoje cestovního ruchu
Advertisements

Aktualizace Rozvojového konceptu CR na Šumavě Regionální marketing Vimperk
Kongresová turistika pro Pardubický kraj Chrudim Spolkový dům Záměr vzniku.
Plán akcí oddělení cestovního ruchu odboru regionálního rozvoje krajského úřadu pro rok 2002.
Film jako nástroj marketingu destinace - shrnutí.
_ Czech Convention Bureau Kongresový turismus.
Propagace a reklama na facebooku
Jak budovat turistický potenciál města?. Známé destinace PÍSEK KARLOVY VARY ČESKÝ KRUMLOV BRANDÝS NAD LABEM Turisté nezůstávají přes noc. Průměrná délka.
Pension Aspen Penzion Aspen se nachází na malebném místě v centru turistického střediska Harrachov v Krkonoších. Lokalita poskytuje krásný výhled na Čertovu.
Bc. Pavla Kusáková1 Trojanovice Aktivity, úspěchy a projekty v TO Beskydy-Valašsko Konference MSK -Dovolená a region Ostrava.
Ostrava, Ing. Lucie Ligocká
Konference UNIV 2K 1. a Ing. Petr Richter ředitel školy VOŠ, SPŠ a OA Čáslav Přemysla Otakara II. 938 VOŠ, SPŠ a OA Čáslav.
Rozvoj cestovního ruchu a láze ň ství v Jeseníkách Martin Plachý.
Česká centrála cestovního ruchu
Udržitelný rozvoj služeb cestovního ruchu Zpráva o průběhu projektu v období leden – červen 2006 Valná hromada Mikroregionu Hranicko Spolufinancováno.
Letní turistická sezóna 2007 Cestování Čechů po českých regionech Rostislav Vondruška Ředitel CzechTourism.
Destinační management TO Jeseníky-východ
Termín: 31. května 2011 Místo: Praha – konkrétní místu bude upřesněno SOCIÁLNÍ SÍTĚ V PRAXI pro BARY A RESTAURACE aneb nejnovější marketingové tipy na.
Peníze.CZ - první finanční server pro každého INTERNET A FINANČNÍ INSTITUCE Láska z donucení nebo cesta k prosperitě ? Tomáš Prouza, Peníze.CZ.
 Co je strategie? Dlouhodobý plán č inností zam ěř ený na dosa ž ení cíle Z ř eckého „strategos“ – generál - vedení  Rozdíl mezi strategií a taktikou?
Hlavním cílem DZ je možnost aktivního zapojení d ě tí a mládeže do zlepšování života ve m ě st ě Litom ěř ice a okolí. Dalšími p ř ínosy jsou: ZZázemí.
Prezentace turistické oblasti
Česká republika: bezpečná a cenově stále příznivá.
Destinace cestovního ruchu ?!
POZNÁMKA: Pokud chcete změnit obrázek na tomto snímku, vyberte obrázek a odstraňte ho. Potom klikněte na ikonu Obrázek v zástupném textu a vložte vlastní.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
 POTENCIÁLNÍ ROZVOJOVÉ MOŽNOSTI VYSOČINY Pobytová turistika v ekologicky nezatížené přírodě Městská kulturně-poznávací turistika.
Společný regionální operační program PRIORITA 4 Cestovní ruch Opatření 4.1 Rozvoj služeb pro cestovní ruch Podopatření Podpora regionálních a místních.
Propagace České republiky jako golfové destinace
Didaktické metody pro výuku cestovního ruchu na školách.
Materiálně technické předpoklady
Destinační management TO Těšínské Slezsko
„Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Investuje do venkovských oblastí"
Jana Kočová Jana Vítková.  Přilákání turistů do města  Karta zlevní pobyt turistům  Rozšíří možnosti pobytu  Zvedne návštěvnost památek.
Zimní dovolená na horách Ve skicentru Říčky lyžují za loňské ceny, skibus zdarma, rozšířili modrou sjezdovku. Ski areál Čihalka,
2. setkání pracovní skupiny projektu MOS obcí v územním obvodu ORP Chomutov Místo: Chomutov Dne: , 13:00 hod. C ESTOVNÍ RUCH – PROJEKT MOS.
Skupina 1 Vize přestane být snem… KONCEPCE REVITALIZACE MĚSTA AŠ.
NORTH BOHEMIA CONVENTION BUREAU, o.p.s. (NBCB) obecně prospěšná společnost, založena na podporu zařazení Libereckého kraje a města Liberce mezi prestižní.
Destinační společnost Východní Čechy
Projekt Destinační management MSK - možnosti spolupráce.
Valné shromáždění SMOJK Vodňany, 11. červen /11 JIHOČESKÁ CENTRÁLA CESTOVNÍHO RUCHU INFORMACE O ČINNOSTI.
Workshop k tvorbě produktu Rodinná dovolená na kolách Suchý vrch Realizováno v rámci projektu Téma roku Orlických hor a Podorlicka.
HIT sezony Významný počin v cestovním ruchu Vyhlášení výsledků Vyhlašuje Centrála cestovního ruchu Východní Moravy, záštita generálního ředitele Czechtourism.
Sdružení Český ráj Destinační management v TR Český ráj.
Spolupráce moravských krajů v oblasti cestovního ruchu Holešov 2011
OSTRAVSKÉ VÝSTAVY, a. s. Veletrh DOVOLENÁ a REGION 7. –
Fórum podnikatelů cestovního ruchu Liberec – Krkonoše – svazek měst a obcí Josef Nosek – manažer, regionální rozvoj.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Package, Programming.
Portál Kudy z nudy Statistiky 2009 Marketingové aktivity v roce 2009 Plán aktivit 2010.
Těšínské Slezsko Region Card prioritní nástroj marketingu a spolupráce v destinaci Petr Kolčárek destinační manažer turistické oblasti Těšínské Slezsko.
Systém trvale udržitelného rozvoje podnikání pro město Aš Skupina 4.
_ Marketingový mix na podporu domácího cestovního ruchu 21/05/13 Radka Neumannova.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Olga Kotvová Název: VY_62_INOVACE_0801_ŽIVOTNÍ Ú. Téma: Pojem _ŽIVOTNÍ ÚROVEŇ Číslo projektu:
Autor: Bc. Jana LehárováObor: Ekonomika a podnikání Datum: Ročník: IV. Předmět: Cestovní ruch Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený.
Aš – jak dál... skupina č.3. Aš – co se nám okamžitě vybaví  nejzápadnější město ČR  město z křížovek  pohraniční město kdysi obehnané drátem  blízko.
Tourism X Games Zimní Tourism X Games OBSAH 1)Kdo jsme 2)Zimní a Letní Tourism X Games )Řekli o Tourism X Games 4)Pozvání na Zimní Tourism.
12/04/2010 Zámek Loučeň Ing. Pavel Vinohradník Oblast cestovního ruchu v ROP Střední Čechy.
AŠ „nejen město z křížovek“ zpracovatel: Skupina 6.
Cestovní ruch I. Z á k l a d n í š k o l a Z r u č n a d S á z a v o u
Karta Toulavka 2017.
Marketingová strategie 2018 Jižní Čechy Pohodové
ŽIVÝ KRAJ – DESTINAČNÍ AGENTURA PRO KARLOVARSKÝ KRAJ, Z.S.
Workshop k tvorbě produktu
Společnost pro destinační management Broumovska o. p. s.
turistická oblast v srdci Čech
Cíle Pardubického kraje v oblasti cestovního ruchu
RESORT LUHAČOVICE.
Organizačně-právní podmínky fungování ekonomiky cestovního ruchu v Polsku Dr. Piotr Gryszel, Ph.D.
MARKETING V NEZISKOVÉM SEKTORU
Destinační management TO Těšínské Slezsko
Transkript prezentace:

Realizováno v rámci projektu Téma roku Orlických hor a Podorlicka

Workshop k tvorb ě produktu ALFA RESORT Deštné v OH Realizováno v rámci projektu Téma roku Orlických hor a Podorlicka

Proč jsem tady?  podnikám v oblasti, kde působí destinační společnost a její činnost mě zajímá  moje podnikání je bezprostředně spojeno s cestovním ruchem  chci se zapojit do podnikání v cestovním ruchu

Kdo mě sem přivedl?  již spolupracuji s destinační společností a byl/a jsem osloven/a pracovníkem společnosti  protože podnikám v cestovním ruchu, sleduji všechny aktivity v dané destinaci a vyhledal/a jsem si spojení na společnost z vlastní iniciativy  dozvěděl/a jsem se o této možnosti od známého, který s destinační společností spolupracuje

Co od tohoto setkání očekávám?  novou motivaci pro své podnikání  poslechnu si, co mně nabídnou  v podstatě nic, nevěřím, že lze něco nového vymyslet

Co jsem ochoten/ochotna nabídnout?  zapojit se do produktů, které destinační společnost nabízí  zajímá mě pouze účast na propagaci, další produkty mě nezajímají  nyní nic, uvidím, zda do toho někdo půjde, co z toho bude mít, a pak se rozmyslím  svou pomoc v rámci nově vznikajících projektů

Co je spole č ný marketing destinace a pro č stav ě t zna č ku dop ř edu Realizováno v rámci projektu Téma roku Orlických hor a Podorlicka 1. úroveň rozhodování: O Zůstanu v Čechách nebo pojedu do Rakouska? Pojedu do Krkonoš nebo do Orlických hor? = společný marketing destinace 2. úroveň rozhodování: O Budu bydlet v hotelu nebo v penzionu? Půjdu na hrad nebo na zámek? = marketing konkrétního subjektu a služby O Obě úrovně jsou provázané, těžko si někdo vybere destinaci bez kvalitních služeb, ale zároveň si málokdy vyberu hotel v místě, ve kterém nejsou předpoklady pro turismus, které není atraktivní, které nemá značku.

Co je spole č ný marketing destinace a pro č stav ě t zna č ku dop ř edu Realizováno v rámci projektu Téma roku Orlických hor a Podorlicka Díky absenci legislativy a financí na podporu regionů je nutné pro společný marketing sdružovat finance.

V roce 2014 se hlavn ě v ě nujeme projektu Téma roku: Máme za sebou letní kampa ň Realizováno v rámci projektu Téma roku Orlických hor a Podorlicka

Aprés ski Realizováno v rámci projektu Téma roku Orlických hor a Podorlicka Wikipedia: „po lyžování“ – někam si vyrazit, tančit, něčeho dobrého se napít a najíst a obecně se potkávat s lidmi. V golfu se používá něco podobného v rámci výrazu 19. jamka.

Apres ski Realizováno v rámci projektu Téma roku Orlických hor a Podorlicka

Aprés ski → po ly ž ování → ve č er nebo v noci, kdy ž jsem unavený, kdy ž je špatné po č así → KDY Ž JE MI ZIMA Strategie stejná jako u kampan ě zam ěř ené na ž eny. Realizováno v rámci projektu Téma roku Orlických hor a Podorlicka

Co m ůž eme v Orlických horách a podh ůř í d ě lat, pokud po č así v zim ě nep ř eje? Realizováno v rámci projektu Téma roku Orlických hor a Podorlicka

Vlastní možnosti: - mám atrakci, kterou mohu nabídnout svému klientovi - mé aktivity se specializují hlavně na léto/zimu – co svému klientovi nabídnu v případě nevhodných klimatických podmínek pro mou specializaci - jsem v této nabídce aktivní mám pro něho vlastní náhradní nabídku/řeknu mu, co je v okolí a nechám to na něm

Ly ž a ř ská st ř ediska Zimní akce Ubytování Bary a restaurace Wellness Volný č as a sport Realizováno v rámci projektu Téma roku Orlických hor a Podorlicka

Jakým zp ů sobem mohu nabídnout své slu ž by návšt ě vník ů m Realizováno v rámci projektu Téma roku Orlických hor a Podorlicka 1.Podpo ř it spole č ný marketing – č lenství nebo partnerství vs. vlastní inzerce 2.Zapojit se do aktivit – návšt ě vy noviná řů, prezentace na webech, tiskové zprávy 3.Podporovat tvorbu produkt ů 4.Zapojovat se do spole č ných projekt ů Karta hosta Téma roku – a Podpora ubytování

Jakou reklamu pou ž ijeme pro zimní kampa ň Realizováno v rámci projektu Téma roku Orlických hor a Podorlicka O Rádia – Express, Kiss Hady, Černá hora O Tištěná – Deníky Metro O Kina – Hradec a Pardubice O Tramvaje – Brno a Metro - Praha O Facebook, twitter O Newslettery, turistické noviny, tiskové zprávy atd.

Jak vyu ž ít potenciál zimních akcí k nalákání návšt ě vníka Realizováno v rámci projektu Téma roku Orlických hor a Podorlicka O Orlické hory jsou pořadateli velmi atraktivních a známých sportovních a zábavních akcí.... O Využíváte jejich potenciál pro nabídku vašich klientů? O Pořádáte vlastní akce? Komu jsou určeny? Jak je komunikujete?

Praktická č ást Realizováno v rámci projektu Téma roku Orlických hor a Podorlicka Co dle mého názoru v naší lokalitě pro turistu chybí? Jakou iniciativu bych uvítal/a v případě neomezených finančních prostředků, aby tato oblast měla turistické lákadlo?

Kontakt Orlické hory a Podorlicko Panská 1492, Rychnov nad Kněžnou Tel.: , Realizováno v rámci projektu Téma roku Orlických hor a Podorlicka