Základní škola, Brno, Štolcova 16 Projekt spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Reg. číslo CZ.1.07/1.3.00/08.0207.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Spolupráce se vzdělávacími institucemi. Projekt iYouth – Modely integrace a prevence sociálního vyloučení: podpora migrantské mládeže je spolufinancován.
Advertisements

1 Projekt Akademie distančního vzdělávání Monika Všetulová, Miroslava Dvořáková Olomouc 2007.
REGISTRAČNÍ ČÍSLO: CZ.1.07/2.4.00/ NÁZEV PROJEKTU: VZNIK A ROZVOJ PARTNERSKÉ SÍTĚ PRO REALIZACI STÁŽÍ A APLIKOVANÉHO VÝZKUMU KATEDRY PSYCHOLOGIE.
Základní škola, Brno, Štolcova 16
Projekt: „Výměna zkušeností a řešení společných problémů v oblasti dalšího profesního vzdělávání“ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním.
Projekt Inkluze – nová cesta vzdělávání OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost registrační číslo projektu CZ.1.07/1.2.02/ Závěrečná konference 16.
PORADENSTVÍ ŠKOLA POVOLÁNÍ PŠP Zdokonalení diagnostického a poradenského systému v oblasti vzdělávání a volby povolání.
ZVYŠOVÁNÍ KVALITY VZDĚLÁVÁNÍ MIMOŘÁDNĚ NADANÝCH DĚTÍ NA 1. STUPNI ZŠ
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY VZDĚLÁVÁNÍ V OBLASTI KOMUNITNÍHO PLÁNOVÁNÍ SOCIÁLNÍCH SLUŽEB.
SCHOLA SERVIS od roku 2006 realizovala celkem 9 projektů financovaných fondy Evropské unie 8 projektů úspěšně ukončila, jeden je od roku 2012 v realizaci.
1 KURZ ŘÍZENÍ VÝZKUMU A VÝVOJE A VYUŽITÍ JEJICH VÝSLEDKŮ V PRAXI Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České.
ŠPP Školní poradenská pracoviště Moravskoslezského kraje - východisko, koncepce - krajská síť a organizační struktura - metodika - vzdělávání
Nabídka základním školám MSK v roce 2006 Krajské zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků a informační centrum, Nový Jičín, příspěvková organizace.
Aktivní motivace žáků ZŠ = jistota pro budoucnost řemesel CZ.1.07/1.1.04/ INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským.
Ing. Petr Czekaj, Mgr. Zdeněk Karásek Velké Karlovice, Vytváření strategických partnerství na trhu práce v MSK.
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Pedagogicko-psychologické poradenské služby
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. projekt CENTRA PODPORY INKLUZIVNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ Individuální národní.
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
Akademické centrum poradenství a supervize Nový subjekt mezi vysokoškolskými poradnami Vznik ACPS je součástí projektu „Zkvalitnění vzdělávání a odborné.
PORADENSKÝ SYSTÉM v České republice
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Projekt Inkluze – nová cesta vzdělávání OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost registrační číslo projektu CZ.1.07/1.2.02/ Úvodní seminář 22. září.
Minimální preventivní program školy
Projekt „Posilování sociálního dialogu – prevence násilí na pracovišti“ Ing. Michael Tauš Hlavní manažer projektu.
MODERNÍ TRENDY V ŘÍZENÍ ŠKOL interaktivní program rozvoje pokročilých manažerských a personálních dovedností pro ředitele škol a školských zařízení a jejich.
Olomouc 5. října 2006 Stojíme na začátku: ÚVODNÍ KONFERENCE k projektu „Střední školství v přechodu ČR na novou politiku EU pro zemědělství a venkov “
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Číslo a název operačního programu: CZ.1.07 OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
Vzdělávání odborníků ze škol zapojených v projektu RŠPP
Konference projektu UNIV 2 KRAJE ve Zlínském kraji PhDr. Helena Marinková, Ph.D.
Kolejní 2906/ Brno Vysoké učení technické v Brně Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií INVESTICE DO ROZVOJE.
PROJEKT „Integrace sociálně znevýhodněných občanů mikroregionu Prachaticko se zaměřením na začlenění klientů smíšeného Azylového domu v Husinci na trh.
Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu „Podpora vzdělávání a supervize v sociální.
ÚVODNÍ KONFERENCE K PROBLEMATICE INTEGROVANÉHO VZDĚLÁVÁNÍ OSOB SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM Olomouc 27. dubna 2006.
Základní škola, Brno, Štolcova 16 Projekt spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Reg. číslo CZ.1.07/1.3.00/
Bezpečně v kyberprostoru Jihlava 19. – projekt zaměřený na omezení rozšiřování nebezpečných počítačových jevů.
Obsah, metody a formy polytechnické výchovy v mateřských školách Seznámení s projektem Milan Podpera.
ZŠ Přerov, Boženy Němcové 16 Školní poradenské pracoviště Mgr. Ilona Bočinská ředitelka školy
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Kladno MAP je místní akční plán vzdělávání, který bude prioritně zaměřen na rozvoj kvalitního a inkluzivního vzdělávání.
Ředitel Název operačního programu: OP VK Název prioritní osy: Počáteční vzdělávání Název oblasti podpory: Další vzdělávání pracovníků škol a školských.
Centra podpory integrace & Speciálně poradenské centrum aplikovaných pohybových aktivit Čísla projektů: CZ.1.07/1.2.00/ CZ.1.07/1.2.00/ Časový.
ZÁVĚREČNÝ SEMINÁŘ 2. GLOBÁLNÍCH GRANTŮ JIHOMORAVSKÉHO KRAJE V RÁMCI OPERAČNÍHO PROGRAMU VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
PRAKTICKÁ ÚČETNÍ Grantový projekt: reg. číslo projektu: CZ.1.07/3.2.07/ realizátor projektu: HM EKOND, spol. s r.o., Ostrava.
Projekt Poradenství v Libereckém kraji I CZ.1.07/1.2.00/ I PORADENSTVÍ V LIBERECKÉM KRAJI Financován z prostředků ESF a státního rozpočtu ČR.
ZÁVĚREČNÝ SEMINÁŘ 2. GLOBÁLNÍCH GRANTŮ JIHOMORAVSKÉHO KRAJE V RÁMCI OPERAČNÍHO PROGRAMU VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í.
VÝMĚNA ZKUŠENOSTÍ S REALIZACÍ PROJEKTŮ OP VK SEMINÁŘ.
Závěrečné shrnutí projektu „ Podpora a rozvoj poskytovatelů sociálních služeb v Hodoníně formou vzdělávání jejich zaměstnanců“
Alfa Human Service Alfa Human Service, I INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Přátelská školka CZ.1.07/1.2.00/ Výměna.
Úvodní konference projektu Kreativní a kompetentní učitel CZ.1.07/1.3.06/ Třeboň, 7. září 2010.
Projekt Rozvoj školských poradenských pracovišť v číslech Analýza měsíčních výkazů o činnosti školních psychologů/speciálních pedagogů a pracovníků Poradenské.
Mezioborovým vzděláváním ke zvýšení bezpečnosti seniorů 29. října 2015 Republikový výbor pro prevenci kriminality.
Pracovní setkání v rámci připravovaného IPo s názvem „Podpora přírodovědného a technického vzdělávání na středních školách v Jihomoravském kraji“ 1.
ŠPP - ŠKOLNÍ ROK 2015/2016. ČLENOVÉ ŠPP  Výchovné poradkyně Ing. Milada Chamillová, Mgr. Pavlína Chovancová  Metodičky prevence Ing. Jana Josefíková,
STŘED O.S. CENTRUM PREVENCE A POMOCI Projekt podpořený z OP VK – IP oblast podpory 1.2.
VŠICHNI MÁME STEJNOU CESTU
Kariérové poradenství v českém středním školství
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Střední škola služeb a cestovního ruchu, Varnsdorf
ORR, Krajský úřad kraje Vysočina
Projekt „Posilování sociálního dialogu – prevence násilí na pracovišti“ Ing. Michael Tauš Hlavní manažer projektu.
VACLAV – efektivní systém dalšího vzdělávání v Ústeckém kraji
Spolupráce MŠ se školskými poradenskými zařízeními
Plánování prvních kroků
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) Celostátní seminář ředitelů středních průmyslových škol.
Bc. Petra Karbanová Krajská metodička projektu APIV B
8. Spolupráce MŠ se školskými poradenskými zařízeními
SEMINÁŘ pro poskytovatele v rámci projektu: „Vybrané služby sociální prevence na území Jihomoravského kraje“ Tato akce je financována z Evropského.
PORADENSKÝ SYSTÉM v České republice
Transkript prezentace:

Základní škola, Brno, Štolcova 16 Projekt spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Reg. číslo CZ.1.07/1.3.00/ Další vzdělávání pedagogických pracovníků v oblasti práce se žáky s autismem

Základní informace Realizátor projektu: Základní škola, Brno, Štolcova 16 Datum realizace projektu: Místo realizace: 6 krajů – Jihomoravský, Olomoucký, Moravskoslezský, Vysočina, Jihočeský a Zlínský

Cíle projektu  Hlavní cíl: vytvořit nové vzdělávací kurzy v rámci dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků  Navazující cíle:  vytvoření obsahové náplně nových kurzů zaměřených na práci se žáky s autismem  pilotně ověřit nové kurzy a podat k akreditaci  připravit nové studijní materiály, které budou provázány s navrženými kurzy  tvorba www stránek a online poradny  proškolit pedagogické pracovníky a zvýšit jejich kompetence ke vzdělávání žáků s autismem v hlavním vzdělávacím proudu

Zdůvodnění potřebnosti projektu Dvě možnosti vzdělávání žáků s autismem:  vzdělávání ve speciálních školách  vzdělávání v rámci hlavního vzdělávacího proudu V případě integrace:  chybná diagnostika žáků s autismem (jako žáci s mentální retardací nebo žáci s poruchami chování)  omezené možnosti DVPP v oblasti vzdělávání žáků s autismem

Cílová skupina projektu  Pedagogičtí pracovníci hlavního vzdělávacího proudu  učitelé základních škol, asistenti pedagoga, vychovatelé  ředitelé škol, zástupci ředitele, výchovní poradci, školní speciální pedagogové, metodici prevence  Zapojení cílové skupiny  oslovení: informační kampaň, inzeráty v odborném tisku  motivace cílové skupiny: získání certifikátu o absolvování akreditovaného kurzu MŠMT ČR

1. Příprava podmínek realizace projektu  Sestavení realizačního týmu  Nákup technického vybavení, studijní literatury atd. 2. Vytvoření obsahu jednotlivých kurzů 3 úrovně kurzů v rámci DVPP  Základní kurz – pro pedagogický sbor (4hod)  Navazující kurz – pro pedagogy, kteří vyučují žáky s autismem, případně se s nimi setkávají v rámci školských poradenských pracovišť (20hod)  Závěrečný kurz – pro pedagogy, kteří vyučují žáky s autismem a jsou s nimi v úzkém kontaktu (30hod) Klíčové aktivity

3. Vytvoření studijních materiálů a doprovodných opatření Studijní materiály –  Základní kurz – 10 stran  Navazující kurz – 30 stran  Závěrečný kurz – 70 stran Doprovodná opatření  Specializované www stránky ( )  On-line poradna

4. Příprava a pilotní ověření kurzů, získání akreditace  10 škol, z každého kraje alespoň jedna – realizace Základního kurzu v konkrétní škole  Úzká spolupráce s krajskými koordinátory  Z absolventů ZK – 2 – 4 účastníci  Z absolventů NK – 2 účastníci  Navazující a závěrečný kurz – ZŠ,Brno, Štolcova 16  Podání žádosti o akreditaci kurzů MŠMT ČR

5. Odborný seminář s workshopem  Jednodenní seminář – diskuse na téma DVPP v oblasti vzdělávání žáků s autismem  Je informovanost pedagogů dostatečná?  Jsou informace, které jsou pedagogům předkládány, dostatečně komplexní, vypovídající uceleně o problematice vzdělávání žáků s autismem?  Co je potřeba zlepšit v oblasti DVPP?  Diskuse k obsahové náplni předkládaných kurzů, případné doplnění obsahu před podáním žádosti o akreditaci  Seminář určen: studentů, rodičům, pedagogům, poradenským pracovníkům, úředníkům MŠMT, pracovníkům institucí, které organizují DVPP, VŠ pedagogů

Odborný seminář s workshopem

6. Realizace akreditovaných kurzů  15 škol, poměrné zastoupení dle krajů  Základní kurz – 15 x  Navazující kurz – 3 x  Závěrečný kurz – 1 x  ZK se uskuteční ve školách  NK a ZK v Brně  Specializované www stránky  On-line poradna

Realizace akreditovaných kurzů

Výsledky projektu k Cíl č.1: 8 nově vytvořený/inovovaných produktů Skutečnost: 7 www stránky online poradna 3 akreditované kurzy Aktualizované materiály k Základnímu kurzu Aktualizované materiály k Navazujícímu kurzu Chybí: Aktualizované materiály k Závěrečnému kurzu

Cíl č.2: 12 osob poskytují služby Skutečnost: 12 Speciální pedagogové Pedagogové Psycholožka Asistentka Rodiče

Cíl č.3: 875 podpořených klientů služeb - celkem Skutečnost: 901 učitelé základních škol asistenti pedagoga vychovatelé ředitelé škol zástupci ředitele výchovní poradci školní speciální pedagogové metodici prevence

Problémy při realizaci a)Obsahové – komunikace se školami, atmosféra na škole a)Problémy v řízení projektu – ŽoP, druhotná platební neschopnost, špatný výklad metodiky, kontrola MŠMT

Děkujeme za pozornost