ČESKÁ AGENTURA NA PODPORU OBCHODU/CZECHTRADE 1. února 2007 Aleš Řiháček ředitel Odboru PR a propagace Podpora exportu.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Podpora firem na trzích mimo EU Tomáš Rak ředitel odboru exportních služeb.
Advertisements

DITTRICHOVA PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT Úloha zahraničních kanceláří CzechTrade Tomáš Rak.
1 HK ČR, HOSPODÁŘSKÁ KOMORA ČESKÉ REPUBLIKY EXPORTNÍ KONFERENCE PRAHA 15. LISTOPADU 2012.
ČESKÁ AGENTURA NA PODPORU OBCHODU/CZECHTRADE Specifická hlediska obchodování s Ukrajinou CzechTrade Praha, Aleš Synek vedoucí zahraniční kanceláře.
Česká agentura na podporu obchodu/CzechTrade Konference Exportního klubu „Marketing a firemní komunikační politika“ 8. března 2004 Ing. Jitka Hanzlíčková.
STÁTY A JEJICH VLAJKY I.. ? BELGIE Oficiální název: Belgické království Hlavní město: Brusel Měna: Euro Obyvatelstvo: 10,5 miliónu.
Česká exportní banka klíčový partner českých exportérů a jejich zahraničních zákazníků Cesta k novým trhům.
Analýza návštěvnosti moravských krajů, S DŮRAZEM na kraj ZLÍNSKÝ RNDr. Ivan Marek m-ARK Marketing a reklama s.r.o. → Statistiky máme rádi…
Konkurence schopnost českého zemědělství se stále snižuje Ing. Miroslav Toman, CSc. prezident Agrární komory ČR a Potravinářské komory ČR.
Švýcarský program finanční pomoci k zmírnění hospodářských a sociálních nerovností v rozšířené Evropské unii Swiss Contribution David Stoklasa, Kancelář.
Turistický region Český ráj a jeho nabídka 18 Turistický region Český ráj a jeho nabídka Setkání podnikatelů cestovního ruchu Libereckého kraje.
Projekt zvýšení vývozu služeb Ing. Radek Vaníček Ministerstvo průmyslu a obchodu.
Nové příležitosti pro české firmy na Ukrajině 15. května Praha Ing. Aleš Synek - CzechTrade Ukrajina - Kyjev.
EGAP- spolehlivý partner českého exportu Tomáš Krampera Ředitel pro akvizice a koordinaci procesů.
PROJEKTY ZAMĚŘENÉ NA VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH Dříve realizované projekty PALMIF – 3 projekty (Fond aktivních opatření trhu práce) PALMIF – 3 projekty (Fond.
Operační program Průmysl a podnikání Programové dokumenty OP – Průmysl a podnikání Národní rozvojový plán ostatní operační programy Socioekonomická.
Novinky na rok 2009 ODBORY PRODEJE A EXPORTNÍCH SLUŽEB.
STRATEGIE SPOLUPRÁCE OBCÍ MAS BYSTŘIČKA PROJEKT SDRUŽENÍ MÍSTNÍCH SAMOSPRÁV „MAS JAKO NÁSTROJ SPOLUPRÁCE PRO EFEKTIVNÍ CHOD ÚŘADŮ“
Hodnocení kvality vzdělávání škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem Zvyšování kompetencí vedoucích pracovníků Liberec 20. srpna 2012 Hodnocení.
„Novinky CzechTrade pro exportéry“ Zuzana Synková ředitelka Odboru exportních služeb Zahraniční kanceláře CzechTrade.
Strategické dokumenty, řízení, plánování a směřování Jihočeského kraje Ing. Luboš Průcha vedoucí oddělení regionálního rozvoje KÚ JčK.
STRATEGIE CZECHTRADE v teritoriu BRAZILIE Jméno přednášejícího : Ing. Jana Brzoňová.
ČESKÁ AGENTURA NA PODPORU OBCHODU 8. ročník soutěže pro malé a střední exportéry Exportní cena DHL Nejúspěšnější klient CzechTrade 10. listopad 2005 Jitka.
Podpora odborných partnerství v sociálních službách, existuje ano či ne?
Exportní a podnikatelské příležitosti v Ázerbájdžánu Karel Bureš, generální ředitel Česká exportní banka, a.s. odborný seminář Hospodářská komora ČR 30.
ZŠ Brno, Řehořova 3 Já a společnost Výchova k občanství ročník III
Kongresová turistika v ČR, podpora jejího rozvoje.
Představení společnosti ERGO pojišťovna, a.s.. 2 ERGO Austria International AG ERGO Austria Česko Slo vensko Maďarsko Chorvatsko Slo vinsko Rum unsko.
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Zdravotně sociální fakulta, Jírovcova 24/1347, České Budějovice 1 Vzdělávání poskytovatelů sociálních.
Mgr. Robert Vindiš Chorvatsko CzechTrade Záhřeb. 2 2  kancelář v Záhřebu otevřena jako jedna z prvních kanceláří již v roce 1999  již od začátku zájem.
MSV Brno 2013 Klíčový partner českých exportérů a jejich zahraničních zákazníků.
DITTRICHOVA PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT CzechTrade ČESKÁ AGENTURA NA PODPORU OBCHODU SLUŽBY.
Základní škola a Praktická škola Dvůr Králové nad Labem EU-OPVK-CZ.1.07/1.4.00/ :III/2 VY_32_INOVACE_02-19 ZEMĚPIS NA II. STUPNI ZV-LMP (Z) Téma:
ČESKÁ AGENTURA NA PODPORU OBCHODU/CZECHTRADE Regionální exportní místa CT PhDr. Adriana Dohnalová.
EVROPSKÁ UNIE.
EVROPSKÁ UNIE – VZNIK A VÝVOJ
Realita zahraničního náboru
ČESKÉ VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V PRAZE DIPLOMOVÁ PRÁCE
Světová a národní gastronomie
Vyšší odborná škola a Střední škola, Varnsdorf, příspěvková organizace
AKADEMICKÁ INFORMAČNÍ AGENTURA a možnosti studia v zahraničí
EVROPA JAKO JEDEN ZE SVĚTADÍLŮ
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Informační a komunikační technologie Informatika Operační systémy
ENVIRONMENTÁLNÍ MANAGEMENT
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Ing. Veronika Poláčková Název materiálu:
NATO.
Evropská unie Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Č.
Hlavní města Evropy VY_32_INOVACE_Ze
Aktivity agentury CZECHINVEST v regionech
Technologické inovační centrum
Úvod do regionu Ing. Vlastimil Veselý.
EVROPSKÁ UNIE Hlavní orgány (11)
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Představení projektu.
SLUŽBY CZECHTRADE PRO EXPORTÉRY
© 2009 Ministerstvo průmyslu a obchodu
„Index vnímání korupce 2016“
Centralizované rozvojové projekty 2017
CUBA KUBA Business on the Largest Island in the Caribbean
STRATEGIE AGE MANAGEMENTU V ČESKÉ REPUBLICE CZ.1.04/5.1.01/
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice, Msgre B
Výroční zpráva o stavu podnikání v Ústeckém kraji za rok 2017
INSTITUCE EVROPSKÉ UNIE
jak vám pomáháme ve východní evropě a v asii
Ochrana osobních údajů ve firmách v době účinnosti Obecného nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR) - Podpůrné aktivity MPO pro podnikatele Ing. Pavel.
Online databáze pro ohrožené rodiny a děti v ORP Chrudim SÍŤ POMOCI A PODPORY na Chrudimsku V RÁMCI PROJEKTU EFEKTIVNÍ ŘÍZENÍ SÍTĚ SLUŽEB PRO OHROŽENÉ.
TĚŽEBNÍ SEKTOR V LATINSKÉ AMERICE
Jaké jsou obzory digitální Evropy?
Aktivity Olomouckého kraje v oblasti podpory podnikání v roce 2016
Transkript prezentace:

ČESKÁ AGENTURA NA PODPORU OBCHODU/CZECHTRADE 1. února 2007 Aleš Řiháček ředitel Odboru PR a propagace Podpora exportu

2 Vize a poslání agentury CzechTrade CzechTrade působí od 1. května 1997 jako vládní proexportní organizace Ministerstva průmyslu a obchodu Č R. VIZE: Být první volbou českých firem při jejich pronikání a rozvoji na mezinárodních trzích POSLÁNÍ: Profesionálními službami přispívat k růstu exportu našich klientů

3 Strategické cíle CzechTrade  Vysoká přidaná hodnota  Rozvoj služeb  Klientská agentura  Kvalitní síť pro export

4 Vysoká přidaná hodnota Základní indikátor: počet úspěšných případů vývozu a výše exportu klientů realizovaných využitím služeb CzechTrade Inspirace nejlepšími zkušenostmi „Trade Promotion Organisations“ Každoroční průzkum přidané hodnoty služeb ve spolupráci se Zelenou linkou pro Export

5 Služby na podporu exportu  EXPORTNÍ PŘÍLEŽITOSTI  Databáze zahraničních poptávek, projektů a tendrů s možností kriteriálního vyhledávání.   DOTAZNÍK EXPORTNÍ PŘIPRAVENOSTI  Test exportní konkurenceschopnosti on-line identifikuje silné i slabé stránky exportující firmy.   EXPORTNÍ KLUB  Přes 150 členů, platforma pro setkávání, výměnu zkušeností a strategickou spolupráci. 

6 Služby na podporu exportu  BUSINESSINFO.CZ  Unikátní zdroj ověřených informací pro podnikatele a exportéry   EXPORTNÍ VZDĚLÁVÁNÍ A KONTAKTNÍ AKCE  Semináře, exportní veletrhy  CZECHTRADE DENNĚ  Aktuální novinky z nabídky CzechTrade 

7 Služby na podporu exportu  DOTAČNÍ PROGRAMY  Program Marketing (OPPI) – spolufinancování marketingových aktivit na podporu exportu získávání marketingových informací a tvorba studií souvisejících se vstupem na zahraniční trhy b) tvorba cizojazyčných propagačních materiálů (včetně elektronických) prezentace na veletrzích v zahraničí  Program Aliance – podpora vývozních aliancí větší konkurenceschopnost vyšší pravděpodobnost úspěchu

8 Služby na podporu exportu SLUŽBY ZAHRANIČNÍCH KANCELÁŘÍ Analýza oborových příležitostí, konkurence, regulačních a technických předpisů; Identifikace distribučních kanálů; Analýza možností vstupu na trh, doporučení pro zpracování marketingové strategie a nabídky. Oborové a katalogové prezentace v zahraničí; Identifikace zákazníků a ověření jejich zájmu; Sjednání a příprava obchodních schůzek; Asistence při obchodním jednání/účasti na veletrhu; Management vztahů se zákazníky. Asistence při zakládání zahraničního zastoupení; Asistence při rozšíření výroby do zahraničí; Podpora při organizaci firemních prezentací.

9

10 Kvalitní síť pro export V souladu s Exportní strategií ČR bude rozšířena kapacita sítě zahraničních kanceláří. Cílovým stavem je 42 zahraničních kanceláří v roce Tři kritéria zakládání/existence zahraničních kanceláří: otvírání nových kanceláří na rozvíjejících se trzích v souladu s Exportní strategií; poptávka českých firem po službách kanceláře v daném teritoriu; využití disponibilního času zahraniční kanceláře.

11 Zahraniční kanceláře Belgie (Brusel) Brazílie (Sao Paolo) Bulharsko (Sofia) Čína (Šanghaj, Cheng Do) Dánsko (Kodaň) Egypt (Káhira) Francie (Paříž) Chorvatsko (Záhřeb) Indie (Bombaj) Irsko (Dublin) Itálie (Milán) Kanada (Toronto) Litva (Vilnius) Lotyšsko (Riga) Maďarsko (Budapešť) Mexiko (Mexiko City) Německo (Kolín n. R.) Nizozemsko (Rotterdam) Polsko (Varšava) Rakousko (Vídeň) SAE (Dubaj) Rumunsko (Bukurešť) Rusko (Jekatěrinburk) Rusko (Moskva) Rusko (Petrohrad) Srbsko (Bělehrad) Španělsko (Madrid) Švédsko (Stockholm) Turecko (Istanbul) Ukrajina (Kyjev) USA (Chicago) Velká Británie (Londýn)  2007 – Saúdská Arábie, Rusko, Vietnam, Indie

12 Regionální zastoupení  Síť Regionálních exportních míst ve spolupráci s HK ČR  Brno  České Budějovice  Děčín  Hradec Králové Jihlava  Kladno  Liberec  Ostrava  Pardubice  Praha  Plzeň  Přerov  Sokolov  Šumperk  Ústí nad Labem  Zlín

13

14

15 Certifikát kvality CzechTrade je držitelem certifikátu kvality řízení podle ISO 9001:2000 certifikát je signálem pro klienty, že agentura kvalitně a efektivně řídí své služby závazek k neustálému zvyšování přidané hodnoty pro české exportéry

16 Ocenění činnosti agentury CzechTrade se v roce 2005 umístil na 17. místě v hodnocení firemních webových stránek v rámci soutěže WebTop100. CzechTrade se v letech 2004 a 2005 zařadil mezi 100 nejobdivovanějších firem ČR.

17 DĚKUJI VÁM ZA POZORNOST Česká agentura na podporu obchodu CzechTrade Dittrichova 21, Praha 28 tel.: , fax: