Vytvoření a propagace produktu cestovního ruchu Cyril a Metoděj, autentický příběh naší země.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Plán akcí oddělení cestovního ruchu odboru regionálního rozvoje krajského úřadu pro rok 2002.
Advertisements

Setkání informačních center Zlínského kraje Kroměříž

_ Setkání koordinátorů Počátky Mgr. Jan Martinec.
Konference NOVÁ GENERACE TURISTICKÉHO ZNAČENÍ ANEB TURISTICKÉ STEZKY DO MOBILU Rámcový projekt Životní prostředí v Praze a volný čas – V Praze za přírodou.
OP LZZ - Rozvoj kvalifikační úrovně a kompetencí pracovníků v cestovním ruchu Individuální projekt pro CzechTourism.
Ostrava, Ing. Lucie Ligocká
PUBLIC RELATIONS PRO ÚČELY KNIHOVNY. SVĚT JE DÁÁÁÁÁVNO PŘED NÁMI - Mezopotámie, Asýrie, Persie a Egypt tiskový mluvčí britského ministerstva financí.
Pravidla publicity projektu
14/1/2010. Lead partner projektu RERA a.s., Regionální rozvojová agentura jižních Čech Realizované mezinárodní projekty - Z jižních ČECH AŽ NA KONEC SVĚTA.
 SROP 3.3 = příprava na čerpání fin.zdrojů EU v programovém období – absorpční a administrativní kapacita Budování rozvojového partnerství za.
PODPORA SLUŽEB CESTOVNÍHO RUCHU PRO VEŘEJNÝ SEKTOR grantové schéma Libereckého kraje v rámci Společného regionálního operačního programu Priorita: 4. Rozvoj.
Mediální komunikace ČD
TRNKOVÁ STEZKA Představení projektu. Trnková stezka obecně Předmětem projektu je rozvoj a propagace „Trnkové stezky“, specifického turistického produktu,
Prioritní osa 2 Rozvoj cestovního ruchu výstavba, technické zhodnocení turistické infrastruktury (např.: kongresových či lázeňských center, sportovně rekreačních.

OBLAST 5: KULTURNÍ CESTOVNÍ RUCH A UDRŽITELNÝ ROZVOJ KULTURY Ing. Zdeněk Urbanovský Centrála cestovního ruchu Východní Moravy EVROPSKÁ KULTURNÍ STEZKA.
Nástroje komunikačního mixu. Komunikační politika v územním marketingu Podstatou komunikační politiky je: prosazování produktu obce na trhu a vůči cílovým.
PROPAGACE PRÁCE SEKTOROVÉ RADY, JEJÍCH VÝSTUPŮ A CELÉ ZAKÁZKY NSK2.
PUBLICITA PROJEKTU Evropská unie Evropský fond pro regionální rozvoj.
RPS/CSF Komunikační plán RPS 2006 Realizované projekty Období: 12 / 2005 – 6/ 2005.
Věrnostní program 2011 Národní památkový ústav a Plzeňský Prazdroj
Aktivní motivace žáků ZŠ = jistota pro budoucnost řemesel CZ.1.07/1.1.04/ INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským.
Luhačovské Zálesí, o.p.s. Produktové novinky 2011.
NOVÝ PŘÍBĚH pro STARÝ ZÁMEK. PODPORUJÍ NÁS Připojte se k nám a podpořte pilotní projekt Aby se zámek Kácov neskácel.
NOVÝ PŘÍBĚH pro STARÝ ZÁMEK. PODPORUJÍ NÁS Připojte se k nám a podpořte pilotní projekt Aby se zámek Kácov neskácel.
Marketingové aktivity ke zvýšení povědomí o domácím cestovním ruchu.
VENKOVSKÁ TRŽNICE Informační systém pro zvýšení akceschopnosti venkovanů - 12 partnerských MAS - 2 projekty spolupráce (Opatření IV.2.1., PRV ČR)
Portál - kultura a historie Prahy Ivan Seyček Miroslav Váňa Lada Králová Magistrát hl. m. Prahy ePraha ISSS/LORIS/V4DIS Portál – kultura.
MV RPS, 1. červen 2005 RPS/CSF Česká republika 2004>2006 Rámec podpory Společenství Ministerstvo pro Místní rozvoj ČR Odbor Rámce podpory Společenství.
RPS/CSF Komunikační akční plán RPS Plán aktivit na rok 2007.
CZ / /0045 Centrum podpory talentů České vysoké učení technické v Praze Fakulta elektrotechnická Agentura VEREMA, RLC, SofCon, WAGO, BAEL.
Společný regionální operační program PRIORITA 4 Cestovní ruch Opatření 4.1 Rozvoj služeb pro cestovní ruch Podopatření Podpora regionálních a místních.
MAS Šluknovsko MAS Šluknovsko Hlavní motto: „Šluknovsko návštěvníkům i sobě !“ Projekty spolupráce.
CZ / /0012 Zavedení nových technologií a postupů do praxe Milan Havel ČVUT, SZZPLS Milan Havel, tel
Komunikační plán RPS Realizované projekty leden-červen 2007 Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, Staroměstské náměstí 6, Praha 1
PUBLICITA PROJEKTU Evropská unie Evropský fond pro regionální rozvoj.
Distribuce umění a kulturního dědictví. Faktory ovlivňující distribuci Místo, budova, sídlo organizace Odvětví nebo hlavní předmět činnosti organizace.
Konference k projektu „Rozvoj kvalifikační úrovně a kompetencí pracovníků v cestovním ruchu.“ Martin Konečný.
Podporujeme Vaši budoucnostwww.esfcr.cz PUBLICITA PROJEKTŮ OP LZZ.
Projekt Destinační management MSK - možnosti spolupráce.
NOVÁ TVÁŘ ÚSTECKÉHO KRAJE TISKOVÁ KONFERENCE Krajský úřad Ústeckého kraje.
_ KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE KAMPANĚ NA 1.
Marketingová komunikace prostřednictvím umění Korporátní image.
Vysočina Tourism, příspěvková organizace Představení organizace, projekty, aktivity, spolupráce s TIC Tomáš Čihák, Vysočina Tourism Jihlava,
Setkání informačních center Zlínského kraje Valašské Klobouky
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
© KAM po Česku.  200 ks oboustranných materiálů (A3)  50 ks oboustranných materiálu (A4)  200 ks vizitek IC  2 samolepky s QR kódem  200 ks lístkových.
Portál Kudy z nudy Statistiky 2009 Marketingové aktivity v roce 2009 Plán aktivit 2010.
On-line marketing a jeho možnosti Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu.
Novinky portálu Kudy z nudy Aktivní dovolená:
Upgrade Obsah 1.Celková strategie Východní Moravy (CS, claim, moodboard) 2.Hlavní marketingové nástroje: zdůvodnění 3.Nová dynamická orientace.
Cyrilometodějské jubileum 2013 Přehled aktivit Zlínského kraje Ing. Ladislav Kryštof Výroční konference cestovního ruchu Východní Moravy, 29. ledna 2012.
Publicita v projektů financovaných z ESF v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost Seminář pro žadatele.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Kateřina Čadilová konference Venkov 2016 Význam partnerství pro rozvoj lokální ekonomiky a služeb.
AŠ „nejen město z křížovek“ zpracovatel: Skupina 6.
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
Karta Toulavka 2017.
Zažijte autentický jihočeský venkov
Marketingová strategie 2018 Jižní Čechy Pohodové
Seminář pro žadatele 29. července 2008, Praha Mgr. Magda Cabrnochová
Prioritní osa 2 Interreg V-A Česká republika – Polsko Společný sekretariát, Hálkova 2, Olomouc
Aplikace nových forem marketingu
Informace o úpravách webu
Nové webové stránky a upgrade
Přehled o esperantu v českých médiích
Městská knihovna jevišovice
„Cyril a Metoděj, autentický příběh naší země“
Název a termín akce Žadatel
Transkript prezentace:

Vytvoření a propagace produktu cestovního ruchu Cyril a Metoděj, autentický příběh naší země

ÚVOD Putování Cyrila a Metoděje je opravdu strhujícím příběhem. Pokud hledáme hluboká a trvalá témata, příběh slovanských věrozvěstů mezi ně jednoznačně patří. V souvislosti s širokým rozptylem vnímání jejich přínosu, je potřeba k tomuto tématu přistupovat obezřetně, s ohledem nejen na historickou hodnotu, ale bezesporu také hodnotu duchovní.

CÍLE PROJEKTU Propagace turistického potenciálu zapojených regionů prostřednictvím kulturního (poutního) turismu. Zvýšení povědomí o slovanských věrozvěstech a místech, která jsou propojena právě jejich odkazem. Vyvolat zájem turistů o cestování právě za tímto tématem do cílových regionů (kulturní turism). Rozšířit zázemí a zkušenosti pro realizaci dalších nadregionálních projektů spjatých s tématem slovanských věrozvěstů a kulturním turismem obecně.

REALIZACE PROJEKTU CÍLE NÁVRHU ŘEŠENÍ o koncepčnost o jednoduchá grafika, atraktivní headline o dodání zajímavého motivačního prvku, který by propojoval místa s mediální kampaní o udržitelnost o návaznost na nadregionální kampaň CzechTourismu o důraz na neotřelost zpracování roadshow a zařazení zajímavého prvku, který propojuje roadshow a CM místa o využití nových medií (web, facebook, aplikace)

ZÁKLADNÍ VÝCHOZÍ VIZUÁL DOSAŽENÍ CÍLŮ Atraktivní headline navazující na nadregionání kampaně CzechTourismu. Jednoduchá grafika, vycházející ze zadání VZ doplněná o textaci a povinnou publicitu. Motivační sjednocující prvek (navštiv minimálně 10 CM míst, získej 10 razítek a svitek je tvůj.

NOVÁ MÉDIA VYUŽITÍ APLIKACE OBSAH APLIKACE SEZNAM vybraných 60 CM míst včetně jejich popisu. MAPA CM míst s jejich přesnou lokalizací GEOCACHINGOVÁ HRA – najdi 6 kešek, které jsou umístěné – schované na vybraných CM místech. Sestav mozaiku prostřednictvím QR kódů, které jsou umístěné v kešce a získej publikaci. TURISTICKÉ ZNÁMKY – navštiv CM místa, nascanuj QR kód (umístění viditelně) a získej turistickou známku do mobilu PŘEKLADAČ – Hlaholice

SOUTĚŽ O SVITEK motivační prvek spojující kampaň a CM místa Navštivte alespoň 10 míst s odkazem Cyrila a Metoděj, získejte 10 razítek do svého pasu a svitek je Váš.

ROADSHOW při regionálních akcích, školy Divadelní část Realizuje divadelní historický soubor Kostýmy Divadelní vstupy provází diváka nejdůležitějšími událostmi spojenými s Cyrilem a Metodějem a Velkou Moravou Vysoká autentičnost Propagační část Dřevěná vitráž (interaktivní prvek) Branding stanu Distribuce propagačních materiálů a pasů, podávání informací Fotokoutek (facebook) Motivace ke stažení aplikace (možnost získání prvního razítka do pasu) Vysoká vizibilita místa

ROADSHOW  1 x stan 6 x 4 m (branding)  1 x stan 3 x 3 m (branding)  1 x dřevěná interaktivní vitráž  vitrína (svitek)  promopult  fotostěna  4 stanoviště řemesel  kostýmovaný personál  kostýmovaní herci  propagační materiály  ochutnávky regionálních potravin  divadelní výstupy ideový návrh vitrína se svitkem info pult

ROADSHOW VITRÁŽ, BRANDING STANU, FOTOSTĚNA ukázka grafiky vitráže skica vitráž ukázka branding stan fotostěna

KOMPLEXNOST NÁVRHU REALIZACE Standardní komunikační nástroje Rádio, inzerce, výlep plakátů, polep MHD, plakáty MHD, handy MHD, rozdej letáčků v místě roadshow, reklamní totem v místě. Motivační prvek vybízející k návštěvě CM míst. Sbírej razítka do pasu a získej originální svitek. Výroba tiskových propagačních materiálů (brožury, pohlednice, publikace). Vklad do vybraných tiskovin Hlavní propagační kanál -roadshow na frekventovaných místech ve spojitosti s jinou akcí. Webová stránka CM story (cmstory.cz) Využití nových medií Facebook, PPC kampaň facebook Aplikace – Elektronické turistické známky (QR kod) – Geocaching (QR kod) Využití synergického efektu Spojení s probíhající kampaní místní akce Web, plakáty, zpravodaje apod.

VYUŽITÍ SYNERGICKÉHO EFEKTU V RÁMCI PROPAGACE MÍSTNÍ AKCE Ukázka plakát Zvýšení efektu kampaně cca v průměru o 20 % - 30 %. Ukázka web Ukázka zpravodaj

ZÁKLADNÍ VIZUÁL PRO ROADSHOW KONKRÉTNÍ AKCE - ROADSHOW Plakát A3 (výlep) Leták A5 (rozdej) Program akce Soutěž o svitek Seznam ostatních termínů roadshow Rádio spot - ukázka

ROZAPLIKACE ZÁKLADNÍHO VIZUÁLU (MHD, VÝLEP, LETÁK, INZERCE, TOTEM, APLIKACE, FACEBOOK)

FACEBOOK - PPC KAMPAŇ Oslovení potencionálních uživatelů a akvizice nových fanoušků profilu „Cyril a Metoděj, po stopách strhujícího příběhu“ na sociální síti Facebook. Cílení FCB profil Cílová skupina muži, ženy (cca 4 mil. Účtů)

NOVÁ MÉDIA VYUŽITÍ APLIKACE OBSAH APLIKACE SEZNAM vybraných 60 CM míst včetně jejich popisu. MAPA CM míst s jejich přesnou lokalizací GEOCACHINGOVÁ HRA – najdi 6 kešek, které jsou umístěné – schované na vybraných CM místech, sestav mozaiku prostřednictvím QR kodů, které jsou umístěné v kešce a získej publikaci. TURISTICKÉ ZNÁMKY – navštiv CM místa, nascanuj QR kod (umístění viditelně) a získej do tursitickou známku do mobilu PŘEKLADAČ – Hlaholice

APLIKACE

VÝSTAVA PREZENTACE POJEKTU Výstava proběhne ve vybraných městech konání roadshow. Jejím cílem je zajímavou formou nejen odprezentovat realizaci projektu, ale také zaujmout doplňkovým obsahem. Olomouc, Zlín, Mikulov, Praha, Ostrava, Vídeň, Žilina, Krakow Součástí výstavy je vernisáž, tisková konference, doplňkový program Hlavní částí výstavy jsou fotografie pořízené z realizovaných akcí, které budou korelovat s historickým příběhem

DĚKUJI ZA POZORNOST!